war zone



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende
Lionheart
Member
war zone DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: war zone   war zone Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 10:45

dit is een plek waar alle rogue's vechten voor hun voedsel. Je kunt hier RPGen en iedereen is welkom voor een gevecht.

de regel is simpel.
je kunt niet gedood worden tenzij jij dat wil
als je vragen hebt pb mij.

Ik zal beginnen.

Lionheart was aan het verkennen door de bossen. Hier en daar had hij wat prooi mee gescharreld. Ineens ziet hij een konijn wegschieten en zet direct de achtervolging in. Zo snel als hij maar kan haalt hij het konijn in en als hij dicht genoeg was sprong hij op het konijntje. Hij hielt het worstelend beestje vast en dode het snel. Even keek hij rond en merkte dat hij ver was afgedreven. Dit was een plek waar rogue's overal rond zwerfden en elkaar probeerde af te maken. Hij hoorde overal gekrijs, geblaas en gespug. Dit was duidelijk een plek waar je moeilijk vriendjes kon maken. Dit was de WAR ZONE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 11:45

Icy rende door de bossen heen. Deze plek, ook wel war zone genoemd door de Rogue's, was best wel gevaarlijk, als je niet uitkeek. Ze wilde nog niet dood, maar het aantal prooi voor Freddy begon af te zwakken. Icy keek overal rond. Als een Rogue haar wou stoppen om een lekker haasje te vangen voor Freddy, zou ze er wel voor vechten. Icy rende door de bossen. Opeens zag ze Lionheart. 'Hé', riep ze spinnend. 'Ook aan het zoeken voor prooi?', vroeg Icy toen. Ze sprong naar Lionheart toe, drukte haar neus tegen zijn neus aan, en spinde. Icy kreeg een warm gevoel. 'Ik ben een beetje aan het jagen voor Freddy', zei ze lachend. 'Ik ben gisteren nog langs mijn territorium geweest. Gelukkig was alles daar nog in orde', zei ze.


war zone Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimema 30 aug 2010 - 20:57

Cinderkit liep vrolijk door de bossen. Ze alweer een tijdje een rogue, en ging een beetje verkennen. Ze wist niet, dat ze zo ver afgedwaald was dat ze in de war zone belandt was. Opeens rook ze iets; Muis! En ze had wel honger. Sinds de toch naar het rogue-gebied had ze niet veel meer gegeten. Ze zakte in haar sluiphouding, die nog niet perfect was, maar misschien, als ze heel erg haar best deed... Ze had wel van haar vorige keer sluipen geleerd dat je moest uitkijken niet op een tak te gaan staan en wanneer je sprong ook zeker dat je niet over een tak moest struikelen. Met langzame, kleine stapje bewoog ze dichter naar de muis toe. Op een gegeven moment zei haar instinct haar dat ze moest springen, dus ze sprong. De muis probeerde nog te vluchten maar cinderkit hield hem tussen haar kleine pootjes en beet hem dood. Haar eerste eigen prooi! Trots pakte ze hem op in haar mondje en trippelde een eindje weg en klom via een paar takken een boom in, waar ze verscholen tussen de bladeren haar muis op ging eten.


war zone Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
war zone DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 10:33

Sandstorm sloop rond. Hij had honger, en hier was voedsel genoeg. Ook wilde hij voor Ijsel wat meenemen, haar poot was nog niet volledig genezen. Terwijl hij rondsloop, op zoek naar muis, hoorde hij ander geritsel. Vreemd keek hij op toen hij een kitten zag verschijnen. Ze had hem nog niet gezien, ook al zou dat niet lang meer duren. De vreemde kitten rook niet naar clan, eerder naar rogue. Wat moest zo'n jong katje hier? Dus stapte Sandstorm uit de bosjes, sloop naar haar toe en verraste haar door opeens voor haar op te duiken. 'Hoi kleine kitten, ik ben Sandstorm,' stelde hij zichzelf voor.


war zone 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 10:49

Cinderkit zat rustig van haar muis te eten, toen er opeens een kat voor haar op kwam duiken. Met overeind staande haren sprong ze op, om even later weer rustig te gaan liggen toen de kat vriendelijk;
"Hoi, kleine kitten, ik ben Sandstorm," zei. Cinderkit miauwde vrolijk;
"Hooi, Sandstorm. Ik ben Cinderkit. Jij bent toch ook een rogue?"miauwde ze, snel het hapje muis dat ze nog in haar mond had doorslikkend om beter te kunnen praten.


war zone Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
war zone DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 13:32

'Hoi, Sandstorm. Ik ben Cinderkit. Jij bent toch ook een rogue?' miauwde Cinderkit. Sandstorm glimlachte om haar directheid. 'Ja, ik ben ook rogue. Hoe ben jij hier terechtgekomen? Je weet toch wel dat dit de warzone is?' vroeg Sandstorm nieuwsgierig. Het kon hier gevaarlijk zijn. Ondertussen hield hij zijn zintuigen op scherp. Sandstorm hoorde een muis, vlakbij. Zijn geoefende instinct zei hem dat hij om moest draaien en springen, en wel meteen. Dus volgde hij zijn gevoel. De muis had geen schijn van kans. Sandstorm liep weer terug naar de kitten. 'Excuseer, ik heb erge honger.' Toch at hij de muis niet op; deze was voor Ijsel.


war zone 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 13:38

Icy hoorde stemmen. Icy sprong weg van Lionheart, en zag Cinderkit met nog een kater. Het was... Sandstorm! 'Sandstorm!', riep ze blij. Ze kwam op de twee katten afgestormd. Ze stopte vlak naast Cinderkit, en duwde haar neus tegen Sandstorms neus. 'Hoe gaat het met IJsel?', vroeg ze nieuwsgierig. 'Ik heb je allang niet meer gezien', zei ze opgewonden. Ze was heel blij om Sandstorm terug te zien, en ze was wel benieuwd naar wat er afgelopen manen gebeurd was met hun, sinds hun laatste ontmoeting bij haar kamp, had ze voorlopig geen contact meer met Sandstorm of IJsel gehad. Ze gaf Cinderkit snel een lik tussen haar ogen in. 'Hallo', spinde ze, en ze drukte haar flank even zachtjes tegen die van Cinderkit. Toen richtte ze haar ogen weer op Sandstorm, benieuwd naar wat hij te zeggen had. 'Je bent groot geworden', spinde ze tegen Sandstorm.


war zone Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 13:49

Sandstorm glimlachte en zei;
"Ja, ik ben ook rogue. Hoe ben jij hier terechtgekomen? Je weet toch wel dat dit de war zone is?" vroeg hij toen. Cinderkit keek verbaasd.
"War zone? Nooit van gehoord." mauwde ze. Toen draaide Sandstorm zich om, ving een muis en kwam weer terug.
"Excuseer, ik heb erge honger." zei hij. Maar hij at de muis nog niet op.
"Dat is oké hoor!" zei ze opgewekt. Toen kwam Icy aangesprongen.
"Sandstorm!" begroette ze de kater, en drukte haar neus tegen de zijne. Die kenden elkaar al, dacht Cinderkit.
"Hoe gaat het met IJsel? Ik heb je allang niet meer gezien,' zei Icy opgewonden. Cinderkit was blij dat Icy het zo leuk vond om Sandstorm weer te zien. Ze likte Cinderkit en spinde;
"Hallo" en drukte haar flank even tegen haar aan. Cinderkit gaf haar een lik over haar schouder terug en spinde ook "Hoi!"
Cinderkit keek naar haar half opgegeten muis en toen naar de twee katten.
"Willen jullie anders ook een hapje muis?" vroeg ze, en keek hen beide aan. Sandstorm had ten slotte gezegd dat hij grote honger had.


war zone Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 14:23

Lionheart zag Icy wegrennen en hij volgde haar wandelend en rustig. Toen hij aan kwam zag hij Cinderkit en sandstorm met Icy praten." Cinderkit! Sandstorm! Leuk om jullie weer eens te zien!" riep hij en ging naast Icy staan. Hij zag in het midden één muis liggen. hebben jullie honger? wacht ik ga mijn vangst op graven, wacht hier." zei hij en rende naar de plek waar hij zijn vangst had ingegraven. niet veel later komt hij terug met twee muizen hij legt er bij Icy en een Houd hij, . "Jullie hebt geluk dat je er nog één hadden. Er zitten nog genoeg muizen hier in het maïsveld. maar pas op voor de ratten."zei hij " ik wouw dat Freddy hier was. dan konnen jullie hem leren kennen, hij is onze zoon."


war zone 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 14:29

''Cinderkit! Sandstorm! Leuk om jullie weer eens te zien!", hoorde ze Lionheart zeggen. Ze likte Lionheart ter verontschuldiging dat ze was weggelopen zonder iets te zeggen. ''hebben jullie honger? wacht ik ga mijn vangst op graven, wacht hier'', hoorde ze Lionheart zeggen. Wat was hij toch leuk! Even later kwam hij terug en zag ze hem een muis voor haar neerleggen. 'Ik heb geen honger, dankje', zei ze met zachte stem. "Jullie hebt geluk dat je er nog één hadden. Er zitten nog genoeg muizen hier in het maïsveld. maar pas op voor de ratten'', zei Lionheart toen. ''ik wouw dat Freddy hier was. dan konnen jullie hem leren kennen, hij is onze zoon'', hoorde ze Lionheart zeggen. Icy stak haar kop fier in de lucht. Ze drukte haar flank spinnend tegen die van Lionheart aan. Ze sprong sierlijk naar Cinderkit toe, en begon Cinderkits vacht te wassen. 'Lekker vol bladeren', lachte ze. 'Echt een wilde poes', zei ze.


war zone Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 14:33

Cinderkit keek op toen Lionheart tevoorschijn kwam.
"Cinderkit! Sandstorm! Leuk om jullie weer eens te zien!" riep hij, en kwam naast Icy staan.
"Ook leuk om jou weet te zien" mauwde Cinderkit opgewekt.
"Hebben jullie honger? Wacht ik ga mijn vangst opgraven, wacht hier." zei hij om daarna weg te rennen, en even later weer terug te komen met twee muizen.
"Jullie hebben geluk dat je er nog één hadden. Er zitten nog genoeg muizen hier in het maïsveld. Maar pas op voor de ratten."zei hij. "Ik wouw dat Freddy hier was. Dan konden jullie hem leren kennen, hij is onze zoon." zei hij.
"Ik wist niet dat jullie een zoon hadden! Wat leuk! Kan ik hem eens ontmoeten? Ik ben zoo benieuwd!" ratelde ze vrolijk. Icy begon haar vacht te wassen.
"Lekker vol bladeren," lachte ze. "Echt een wilde poes." Cinderkit straalde, ze vatte dit op als een compliment. Ze waste Icy's mooie vacht ook, die minder slordig was dan de hare.

Ik moet gaan, groetjes!


war zone Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
war zone DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 11:47

'Sandstorm! Sandstorm!' 'Hoi Icy!' Ze drukten de neuzen tegen elkaar als begroeting. Cinderkit miauwde ook nog wat. Lionheart kwam er ook aan. Het was al snel een gezellige, drukke boel. Sandstorm antwoordde Icy. 'Ja, met Ijsel gaat het goed, ze is zelfs zwanger! Ik verheug me er zo op, onze eigen kittens..' Even keek hij gelukkig in het niets. Hij kreeg al snel door dat Cinderkit bij Icy en Lionheart hoorde. 'Hij is onze zoon,' wie zou Freddy zijn? 'Gaat het met jullie ook goed,' informeerde Sandstorm tussen alle pratende en miauwende katten door aan Icy. Sandstorm begon zijn vacht te likken; hij zat een beetje in de war van de sprong net. Zijn zandkleurige vacht stak fel af tegen de bomen.


war zone 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 14:18

"Ja, met Ijsel gaat het goed, ze is zelfs zwanger! Ik verheug me er zo op, onze eigen kittens.." Zei sandstorm. "Wauw, wat een geluk voor jullie twee. wij hebben Freddy op onze hoede genomen. Freddy is iemand die nog niet kon jagen en vechten dus leiden wij hem nu op als zoon. Cinderkit is nog niet in onze familie maar ze is wel altijd bij ons." zei Lionheat en keek naar Cinderkit. "En sandstorm, waneer gaat ze dan jongen?" Vroeg Lionheart aan Sandstorm. hij was wel geïnteresseerd. Icy en Lionheart hadden gewoon een Kat in de familie genomen. Hij was aan het denken. Cinderkit is altijd bij hun en ze had geen moeder meer. Zou ze er ook bij willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 14:25

Icy was door alle woorden aan het denken gezet. Een eigen kitten! Dat leek haar wel leuk, alleen leek het haar ook zo moeizaam. En het leek haar ook zo pijnlijk als de kleintjes kwamen. 'Heb jij al is bevallingen gehandeld?', vroeg ze opeens aan Lionheart. Het leek haar fantastisch. Zwanger van Lionheart zijn. Misschien moest ze het er is met Lionheart over hebben, als ze samen waren. Ze keek naar Cinderkit. Zij had geen moeder, als ze wou, mocht ze erbij. Dan zou het Freddy en Cinderkit zijn, en als Icy zwanger raakte, twee of drie kittens meer. Haar ogen begonnen te glimmen, en ze keek naar Lionheart. Haar aandacht was even afgeleid en ze had zich alleen naar Lionheart gewend.


war zone Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 14:48

Lionheart Hoorde Icy onverwacht vragen." Heb jij al is bevallingen gehandeld?" Waarop Lionheart antwoordde. "Eh, nog niet maar ik weet wel wat ik moet doen en hoe ik moet helpen. en als Ijsel bevalen mag je me komen halen hoor. Ik heb al ervaating met medicijnen. Ik heb ze zelfs klaar staan voor een bevalling." Icy keek naar hem of ze ideeën begon te krijgen. Hij begon al te denken of ze zelf nog kittens wouw hebben. Freddy en nog een paar kleintjes en nog misschien Cinderkit. dat zou prachtig zijn. Lionheart keek naar de bomen en zag hie de wind door de bomen suisden. Verzonken in zijn eigen gedachten.


war zone 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
war zone DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 15:35

Silvercoat wandelde op zijn gemakje de warzone in. 'Eindelijk kan ik mezelf weer in vorm trainen!' zei hij tevreden bij zichzelf. Hij zag een vogel en dacht snel. Hij rende razendsnel de boom in die dichtbij was, en sprong vanaf een tak recht op de vogel af. Silvercoat en de vogel vielen naar beneden maar het was nog niet zo hoog en Silvercoat landde op zijn poten. Helaas voor de vogel, brak die zijn nek bij de val en was nu dood. Silvercoat begon rustig te eten. Er waren nog veel rogue's die hij nog niet kende en hij was benieuwd welke rogue's zich hier allemaal ophielden in de warzone.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
war zone DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 18:53

'Wanneer gaat ze dan jongen?' vroeg Lionheart. Icy leek ook wel interesse te hebben in kits. Het was ook iets wonderbaarlijks. 'Dat weet ik nog niet precies,' miauwde Sandstorm. Dat is moeilijk te zeggen, bedacht hij. Ijsel zou het wel weten. 'Dat is wel leuk, Freddy en Cinderkit een beetje bij jullie in de familie! De rogue's zijn net een grote familie, met kennissen enzo,' lachte Sandstorm. Bijna iedereen kende iedereen, het was gezellig. En clankatten vonden rogue's nog wel zo harteloos. Als het moest, konden ze dat zijn, onder een sterke leider zouden ze misschien gruwelijk zijn.. maar het waren ook maar gewoon katten. Sandstorm draaide zich om toen een vreemde geur zijn neus bereikte. Een onbekende rogue?


war zone 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 16:19

Cinderkit zat te luisteren naar de oudere katten die gezellig met elkaar bij praatten, en hield even haar oogjes gesloten terwijl alle stemmen over haar heen spoelden. Het was fijn om daar zo te zitten temidden van de katten en het gevoel te hebben er een beetje bij te horen. Toen Sandstorm zei; 'Dat is wel leuk, Freddy en Cinderkit een beetje bij jullie in de familie! De rogue's zijn net een grote familie, met kennissen enzo,' was Cinderkit heel blij dat hij haar er ook bij noemde, bij de familie. Zijzelf had bijna het gevoel alsof Lionheart en Icy haar vader en moeder waren, maar hoe zouden zij daar over nadenken?
Toen draaide Sandstorm zich om. Cinderkit keek dezelfde kant op en op hetzelfde moment bereikte een geur haar die ze nog nooit eerder geroken had haar neus. Nieuwsgierig keek ze in de richting van de geur.


war zone Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
war zone DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 16:38

Silvercoat zag twee relatief jonge katten omkijken. Het waren ook rogue's dat kon je zo zien. 'Goedemiddag!' zei Silvercoat netjes. 'Is dit de zogenoemde 'war zone'?' vroeg hij de twee. 'Het lijkt er namelijk niet echt op, er wordt hier nou niet bepaalt....gevochten..' zei hij een beetje sarcastisch. Hij vroeg zich af waarom het dan war zone zou heetten. 'Oww, pardon, ik vergeet me voor te stellen. Ik ben Silvercoat, en mijn territorium is bij de oude schuren aan de oostzijde.' vertelde hij. Hij ging rustig even in het gras zitten, hij had eigenlijk verwacht dat dit niet zou kunnen aangezien in de warzone misschien overal wel lijken lagen, maar dit viel reuze mee, eigenlijk was er geen lijk te bekennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 16:46

Cinderkit keek hem vrolijk aan.
"Goedemiddag" mauwde ze opgewekt. Ze wist nog steeds niet precies wat de war zone was, dus verder reageerde ze daar maar niet op. Hoorden ze hier te vechten, dan?
"Hooi, Silvercoat. Ik ben Cinderkit. Ik woon momenteel bij Lionheart. Misschien moest ik ook maar eens een woonplek voor mezelf zoeken..." die laatste zin zei ze meer tegen zichzelf. Tsja, ze kon niet voor eeuwig bij Lionheart en Icy wonen, hoe gezellig ze het daar ook vond. Op een gegeven moment moest ze toch een eigen territorium gaan vinden. Maar ze wist nu al zeker dat ze nog wel bij Icy en Lionheart op bezoek ging komen.
Het leek haar wel een leuk avontuur, een eigen plek vinden en alles wat daar bij kwam kijken.


war zone Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 15Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: