Liefdes topic - Pagina 36



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 41 ... 47  Volgende
Roughflower
Member
Liefdes topic - Pagina 36 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 21:18

@Both; gefeliciteerd <3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Liefdes topic - Pagina 36 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 36 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 22:39

Okeoke, dit is leuk.

Sinds de eerste dag dat een jongen binnen kwam lopen in de eerste van de middelbare school, vond ik hem interessant. Hij is best wel knap, heel schattig, heeft vét mooie blauwe ogen en heeft de schattigste lach van de hele wereld. Oh, en hij is echt hi-la-risch. Echt hilarisch. Het was zo iemand die altijd leuk bleef, in welke relatie je ook zat, wat er ook gebeurde. Er bleef een soort aantrekkingskracht.
Hij was in de tweede verliefd op mij, maar ik wees hem toen af omdat ik toen heel bang was voor jongens en relaties. Ja, ook ik scheet in m'n broek van verliefd zijn, en ik wist niet hoe ik jongens aan moest spreken.
Toen, in de vijfde (denk ik?) vond ik hem leuk, en ging ik achter hem aan. Maar hij reageerde niet echt, dus ik liet het maar zitten.
Gisteravond vond ik hem op tinder (jaja, I know, ik zit op tinder), en we waren een match. We hebben tot 2 uur 's nachts zitten kletsen, en uiteindelijk nummers uitgewisseld enzo.
Bleek dat hij bij m'n nicht bij de Albert Heijn werkt. En ik zag m'n nicht vandaag tijdens kerst. Ik had het met haar erover, en zij zei natuurlijk meteen: oh ik ga een goed woordje voor je doen als ik hem weer zie.
Ze is nu aan het werk, en ik haal haar straks op om daarna uit te gaan. Krijg ik vlak voordat de shift begint een berichtje van die jongen dat ie vanavond ook moet werken. Dus ik zie hem straks wss als ik m'n nicht op ga halen. Very Happy

Men o men, single zijn is zo leuk. Flirten is zo leuk. Jongens leuk vinden is zo leuk.


Liefdes topic - Pagina 36 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blazer
Member
Liefdes topic - Pagina 36 DPKsfdL
35
Actief
Blazer
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 15:30

@Eef; PAK M EEF! :'D

_______________________
Tussen mijn crush en mij gaat t best wel goed ja :')
Ik had een paar dagen geleden ofzo 3 uur met m gepraat op wapp -hellyeah- en dat was leuk. Daarin kreeg ik ook te horen dat hij me aardig en gezellig vond dus dat vond ik wel leuk :'D En hij stuurde me een gekke selfie omdat we elkaar dus vragen vroegen en ik was van "Stuur eens een gekke selfie naar me" en ja toen kreeg ik dus een gekke selfie {HIJ DEED T GWN :'D}
En ja nu praten we ook regelmatig echt super leuk
en ik ga morgen aan m vragen of we volgende week een keer kunnen afspreken //knikkende knieën en alles//
Maar dan meer in de trant van afspreken om te gaan gamen bij iemand thuis want we hebben een paar games gemeen met elkaar dus ja :') Wie weetttt ~


Liefdes topic - Pagina 36 1zz2bt3
Setje dankzij de super coole Super Tesser <3
Blasa <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Liefdes topic - Pagina 36 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 17:29

SOOF IS NOT AMUSED BY MY CRUSH. RUDE


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Liefdes topic - Pagina 36 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpetal
Member
Liefdes topic - Pagina 36 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 17:34

Ennnn we gaan wss afspreken Very Happy
Hij weet nog niet of hij kan, maar hij wil wel :'D

VICTORY IS MINEEE >:3


Liefdes topic - Pagina 36 331gcih
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Liefdes topic - Pagina 36 DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 17:43

Flowpaw, schreef:
Ennnn we gaan wss afspreken Very Happy
Hij weet nog niet of hij kan, maar hij wil wel :'D

VICTORY IS MINEEE >:3

I NEED CREDITS??? WIE HEEFT JE OVERGEHAALD!!!


Liefdes topic - Pagina 36 EkvToWc
art!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 36 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 20:05

Highfive schreef:
Flowpaw, schreef:
Ennnn we gaan wss afspreken Very Happy
Hij weet nog niet of hij kan, maar hij wil wel :'D

VICTORY IS MINEEE >:3

I NEED CREDITS??? WIE HEEFT JE OVERGEHAALD!!!

Ja credits naar Iro, Sas, Marieke en nog iemand :'D Die hebben me overgehaald <3 Thanks honnies


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 36 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Liefdes topic - Pagina 36 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 20:07

Glowpaw schreef:
SOOF IS NOT AMUSED BY MY CRUSH. RUDE
Is dit niet al een maand geleden?? D:

@Bo;;
*cough* thanks for mentioning ;;


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Liefdes topic - Pagina 36 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 36 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 20:16

@Soof; Je zei niet dat ik m moest vragen je zei alleen goodluck??? Zij hebben me gedwongen om te vragen xD


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 36 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Liefdes topic - Pagina 36 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 20:17

Als je de volgende keer wilt dat ik dwing .. c:
Ik confirmde wel dat je 't moest doen hoor >(


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Liefdes topic - Pagina 36 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 36 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 17:19

Vriendjes...... Heel leuk en aardig maar af en toe ook zó vermoeiend.
Waarom kon ik geen normale jongen kiezen, waarom nou weer een knappe wetenschapsfreak die een belachelijk groot levensdoel heeft? En dan ook het gevoel heeft dat hij dat met behulp van psychedelica kan bereiken?!

Ik haat het
En ik haat het dat ik het allemaal nog leuk en spannend vind ook.
Onze relatie is iig niet saai, dat is een plus.. Denk ik..


Liefdes topic - Pagina 36 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 36 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Liefdes topic - Pagina 36 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 17:21

Ashdrizzle schreef:
Glowpaw schreef:
SOOF IS NOT AMUSED BY MY CRUSH. RUDE
Is dit niet al een maand geleden?? D:

@Bo;;
*cough* thanks for mentioning ;;

IK ZAG DEZE MAAND DAT IK T VERGETEN WAS TE MENTIONEN, STILL RUDE!!


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Liefdes topic - Pagina 36 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Liefdes topic - Pagina 36 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 13:29

Liefdes topic - Pagina 36 2dhwq3l
Terug naar boven Ga naar beneden
.Moonpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 36 DPKsfdL
110
Actief
.Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 16:20


Okay, ik ben twee uur geleden mezelf lam geschrokken door een berichtje op Whapp.
Even extra info: ik ben 14 en nog nooit verliefd geweest.
Met oud en nieuw ging ik bij een vriendin logeren, en die broer had ook een vriend uitgenodigd. Die vriend is 18. Het was echt super gezellig en we hebben veel gelachen. Die vriend en ik hadden erna op Whapp nog wat gepraat, gewoon van hoe het ging enzo (normale stuff). Vroeg hij opeens vandaag of ik met hem af wilde spreken, omdat hij mij wel leuk vindt. Ik schrok mezelf helemaal kapot toen ik het las. En ik schoot meteen helemaal in de stress XD
Het is niet zo dat er een overduidelijk verschil is van die vier jaar (hij is zo'n computernerdpersoon die van gamen houdt en ik vind gamen ook leuk), maar het is niet zo dat ik ook helemaal op hem ben (al zou ik hem wel als vriend willen). Woooow struggles in mijn leven hier X3




Liefdes topic - Pagina 36 287et7m

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 36 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 16:25

.Moonpaw schreef:


Okay, ik ben twee uur geleden mezelf lam geschrokken door een berichtje op Whapp.
Even extra info: ik ben 14 en nog nooit verliefd geweest.
Met oud en nieuw ging ik bij een vriendin logeren, en die broer had ook een vriend uitgenodigd. Die vriend is 18. Het was echt super gezellig en we hebben veel gelachen. Die vriend en ik hadden erna op Whapp nog wat gepraat, gewoon van hoe het ging enzo (normale stuff). Vroeg hij opeens vandaag of ik met hem af wilde spreken, omdat hij mij wel leuk vindt. Ik schrok mezelf helemaal kapot toen ik het las. En ik schoot meteen helemaal in de stress XD
Het is niet zo dat er een overduidelijk verschil is van die vier jaar (hij is zo'n computernerdpersoon die van gamen houdt en ik vind gamen ook leuk), maar het is niet zo dat ik ook helemaal op hem ben (al zou ik hem wel als vriend willen). Woooow struggles in mijn leven hier X3



Ik zou gewoon lekker eens wat met hem gaan doen Smile Dat zou namelijk ook doen als je gewoon vrienden met hem zou willen zijn.
Maar ook omdat ik je uit ervaring kan vertellen dat je soms iemand pas leuk gaat vinden als je hem wat beter kent. En het is al een grote plus dat hij dit initiatief neemt (een eigenschap die de meeste jongens niet hebben), dus ik zie sowieso al potentie Smile


Liefdes topic - Pagina 36 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Liefdes topic - Pagina 36 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 18:51

Mensen moeten echt stoppen met me te proberen koppelen aan mensen ._. En die mensen moeten stoppen met proberen, het gaat echt niet lukken waarom snappen ze dat toch niet? xD


Liefdes topic - Pagina 36 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayfeather
Elder
Liefdes topic - Pagina 36 DPKsfdL
Sanne
101

CAT'S PROFILE
Age: 12 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayfeather
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 22:05

Liefde is iets moois. I love my baby <3


Liefdes topic - Pagina 36 9llxed
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 36 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 23:07

Oke, even een update in dit leven.

Die ene jongen met die gigantische sixpack waarmee ik een paar dagen achter elkaar tot 4 uur 's nachts praatte die ik onwijs leuk vond en wiens foto ik tentoonstelde aan een paar arme mensen op de meeting?

Hij is zoooo irritant.

Oke, dat is keihard m'n eigen schuld.

Hij is leuk enzo hoor, maar het is echt een stoeptegel. Ik wíl geen bitch zijn. Ik wil een leuke, lieve vriendin zijn die veel voor haar vriend doet. Maar ik ben nou eenmaal niet iemand die een jongen 4 keer per week hoeft te zien. Bovendien word ik er een beetje griepelig van als een jongen zó snel zó close doet. Ik wil wel van een jongen dat ie veel voor me overheeft, maar ik voel me een beetje ongemakkelijk als je helemaal uit de weg gaat om mij van dienst te zijn. Want zo voelt het: alsof hij me van dienst is.
En dan moet ik de hele tijd nee zeggen, maar dan voel ik me zo bitchie, want hij doet opzich niks fout, dus dan bedenk je maar smoezen. Dat is ook niet netjes, maar wat moet ik dan? Ik wil je best zien, maar niet zo vaak. Ik wil dat je je best voor me doet, maar je hoeft niet naar de andere kant van Utrecht te fietsen om me op te komen halen als ik heel dom een verkeerde bus heb genomen. Dan neem ik gewoon de goede bus terug, dan kom ik ook wel aan. Ik heb geen bindingsangst hoor, maar soms creep ik 'm gewoon een beetje als een jongen zo snel zo dichtbij komt, als ik nog aan het uitvinden ben of ik hem leuk genoeg vind voor een relatie.

Ik heb het gevoel alsof we nog geen relatie hebben, maar dat eigenlijk wel al zo is. Hij wil iedere dag praten, iedere dag een dagjournaal horen van wat er die dag in m'n leven is gebeurd. En ik wil gewoon lekker op m'n zitten en niks doen en daar niemand over te hoeven vertellen. Dus als je dan aan me vraagt hoe t gaat, dan negeer ik je. Weer bitchie, weer wat ik niet wil zijn.

En dit heb ik wel zelf gevoed door dagen achter elkaar tot 4 uur 's nachts met hem te praten. Ik heb wel het idee gevoed dat dit wat gaat worden, want zo voelde het eerst ook. Maar nu kom ik er wel ook achter dat dat de kriebels waren die je altijd in het begin voelt, maar die zijn nu eigenlijk wel weer weg.

Hij wil zo duidelijk zo veel meer van mij dan ik van hem, en hij verwacht veel meer dan ik, en hij is bereid veel meer voor mij te doen dan ik voor hem. Het is een stoeptegel, en na slechts een week van elkaar zien, loop ik al over hem heen. Als hij iets zegt (wat ik eerlijk gezegd wel een beetje bot kan vinden) en ik daar wat van zeg, dan gaat ie vijf minuten lang sorry zeggen en vragen of ik boos ben. Nee, ik ben niet boos. Maar als je te dichtbij komt, de hele tijd friemelend met me wil doen, me van dienst bent en je 100x sorry zegt, dan weet je wel zo'n beetje alle knoppen in te drukken die me laten zuchten en me ogen laten rollen.

Dus. Hoe eindig ik dit. T_T

Edit: oh tis opgelost xD


Liefdes topic - Pagina 36 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Liefdes topic - Pagina 36 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 12 jan 2015 - 0:36

.Blackkit schreef:
Oke, even een update in dit leven.

Die ene jongen met die gigantische sixpack waarmee ik een paar dagen achter elkaar tot 4 uur 's nachts praatte die ik onwijs leuk vond en wiens foto ik tentoonstelde aan een paar arme mensen op de meeting?

Hij is zoooo irritant.

Oke, dat is keihard m'n eigen schuld.

Hij is leuk enzo hoor, maar het is echt een stoeptegel. Ik wíl geen bitch zijn. Ik wil een leuke, lieve vriendin zijn die veel voor haar vriend doet. Maar ik ben nou eenmaal niet iemand die een jongen 4 keer per week hoeft te zien. Bovendien word ik er een beetje griepelig van als een jongen zó snel zó close doet. Ik wil wel van een jongen dat ie veel voor me overheeft, maar ik voel me een beetje ongemakkelijk als je helemaal uit de weg gaat om mij van dienst te zijn. Want zo voelt het: alsof hij me van dienst is.
En dan moet ik de hele tijd nee zeggen, maar dan voel ik me zo bitchie, want hij doet opzich niks fout, dus dan bedenk je maar smoezen. Dat is ook niet netjes, maar wat moet ik dan? Ik wil je best zien, maar niet zo vaak. Ik wil dat je je best voor me doet, maar je hoeft niet naar de andere kant van Utrecht te fietsen om me op te komen halen als ik heel dom een verkeerde bus heb genomen. Dan neem ik gewoon de goede bus terug, dan kom ik ook wel aan. Ik heb geen bindingsangst hoor, maar soms creep ik 'm gewoon een beetje als een jongen zo snel zo dichtbij komt, als ik nog aan het uitvinden ben of ik hem leuk genoeg vind voor een relatie.

Ik heb het gevoel alsof we nog geen relatie hebben, maar dat eigenlijk wel al zo is. Hij wil iedere dag praten, iedere dag een dagjournaal horen van wat er die dag in m'n leven is gebeurd. En ik wil gewoon lekker op m'n zitten en niks doen en daar niemand over te hoeven vertellen. Dus als je dan aan me vraagt hoe t gaat, dan negeer ik je. Weer bitchie, weer wat ik niet wil zijn.

En dit heb ik wel zelf gevoed door dagen achter elkaar tot 4 uur 's nachts met hem te praten. Ik heb wel het idee gevoed dat dit wat gaat worden, want zo voelde het eerst ook. Maar nu kom ik er wel ook achter dat dat de kriebels waren die je altijd in het begin voelt, maar die zijn nu eigenlijk wel weer weg.

Hij wil zo duidelijk zo veel meer van mij dan ik van hem, en hij verwacht veel meer dan ik, en hij is bereid veel meer voor mij te doen dan ik voor hem. Het is een stoeptegel, en na slechts een week van elkaar zien, loop ik al over hem heen. Als hij iets zegt (wat ik eerlijk gezegd wel een beetje bot kan vinden) en ik daar wat van zeg, dan gaat ie vijf minuten lang sorry zeggen en vragen of ik boos ben. Nee, ik ben niet boos. Maar als je te dichtbij komt, de hele tijd friemelend met me wil doen, me van dienst bent en je 100x sorry zegt, dan weet je wel zo'n beetje alle knoppen in te drukken die me laten zuchten en me ogen laten rollen.

Dus. Hoe eindig ik dit. T_T

Edit: oh tis opgelost xD

Well, that escalated quickly.

Hoe is zo'n heel verhaal nou in een keer opgelost? xD


Liefdes topic - Pagina 36 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherish
Member
Liefdes topic - Pagina 36 Tumblr_static_d9ipgsfkq9s0ssksg4sc48oc0
boze grasspriet
116
Actief
Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherish
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 36 Icon_minitimema 12 jan 2015 - 10:26

Het voelt zo goed eindelijk iemand gevonden te hebben die me niet behandeld als een stuk stront, maar juist het tegenovergestelde daarvan <3


VOICETHEME
The bigger they are then the more that they bleed
The deeper the scars that won't heal
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 41 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: