Goldtail's place



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goldtail's place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimedo 11 nov 2010 - 22:05

Goldtail zoek een plekje waar hij altijd kon zijn. Iets voor zijn eigen. Hij wandelde wat rond en zocht hier en daar waar hij kon verblijven. toen zag hij een omgevallen boom die mooi hol was en maar èèn ingang. Hij wandelde naar binnen en verkende het plekje. Perfect! Er was niemand en beschutte hem tegen weer en wind. Hij dacht na wat hij kon doen om het hem gemakkelijker te maken en dacht aan mos. Hij zocht wat droog mos en legde dat op de grond. De vloer was niet van hout maar van zand. De boom was precies in twee gespleten maar was zo groot dat hij ruimte genoeg had om te draaien en te springen. Hij ging voor de ingang staan en keek rond in zien nieuwe omgeving. Het was al bijna donker dus ging hij naar binnen en ging op het mos liggen als een baletje. Zijn eerste nachtrust in zijn nieuwe huis tegemoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:15

Xana rook een geur. Een fijne geur. Waar was de geur? Het was in ieder geval niet Alec. Dat kon ook niet. Alec rook anders. Maar wie was het dan? Xana was na een flinke tijd toch is op zoek gegaan richting de Rogue's, benieuwd waar Alec toch lid van was. Hij ving zijn eigen prooi in elk geval, dat kon Xana opmaken. En hij at tenminste geen kattenbrokjes. Misschien moest zij ook maar weglopen van huis. Het was in ieder geval een flink stuk beter. Misschien zelfs leuk. Maar toch... Het gevoel dat ze dan haar tweebenen zou moeten missen. De geur ontwikkelde zich steeds verder in haar neus. Xana vond het fijn ruiken, dus liep ze verder. Zou hier soms een andere kat zijn? Aan de geur te bepalen moest het wel een kater zijn. Een poes met zo'n fijne geur, die was ze nog niet tegengekomen. Een hoop oranje vacht deed haar opkijken. Xana liep verder. Haar hart klopte in haar keel. Wie of wat zou dit zijn? Xana liep steeds verder en zag uiteindelijk twee ogen, die vanaf een boom naar de lucht keken. Xana's hart stond stil. Nee, hij sloeg een slag over. Wat was hij... Knap? Xana ging zitten en keek met grote ogen naar boven. 'Hallo, ik ben Xana!' mauwde de poes toen.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:34

Goldtail kwam net van zijn jacht toen hij een vreemde geur in zijn territorium rook. hij was op zijn hoede. Hij hoorde wat gekraak achter hem en zag een poes voor hem staan. Hij had haar er voor al geroken maar niet gedacht dat ze al zo dichtbij was. "Hallo, ik ben Xana!" Miauwde ze. " Hoi, ik ben Goldtail." Miauwde hij terug. Ze was best wel mooi. Nee. Ze was mooi. " Ik had je net geroken toen ik hier kwam." Zei hij. Hij wandelde naar binnen en nam twee muizen uit de boom. Hij legde er een voor haar neer en zei. " Hier, neem een muis en maak het je gemakkelijk." Zei hij verwelkomend. Hij wou niet vervelend overkomen. Hij kreeg niet vaak bezoek dus... Waarom ook niet. Muizen waren hier genoeg.


Goldtail's place 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 7:19

Xana's hart klopte steeds sneller toen de kater haar ook gedag zei. Haar staart sloeg nerveus heen en weer. Dit was anders dan als met Alec. Toen had ze hem gewoon leuk gevonden, niet zeker wetend. En tegelijk ook weer wel. Maar deze kater leek het daarbinnen zo... Te veranderen. Kon dat? Liefde op het eerste gezicht? Xana's staart sloeg steeds nerveuzer heen en weer. Xana grinnikte toen hij zij dat hij haar had geroken. 'Dat hoor ik steeds vaker in deze buurt,' lachte zij. Toen hij een muis voor haar legde, keek Xana op. Ze snorde bij zijn woorden en ze maakte het zich inderdaad gemakkelijk. Ze ging liggen tegenover Goldtail en haar staart sloeg fijntjes heen en weer. Ze pakte de muis naast zich en begon er voorzichtig van te eten. Ze wou aardig overkomen bij Goldtail. Ondertussen bekeek ze hem stiekem. Hij had een mooie, oranje vacht en (blauwe?) prachtige ogen. Xana's staart stopte uiteindelijk. Gelukkig. Xana keek als gehypnotiseerd naar zijn vacht. Ze ontmoette zijn ogen en ze sloeg verlegen haar blik neer. Wat was ze soms toch ook een softie. 'Leuk dat je in een boom woont!' glimlachte Xana, een knipoog gevend. Haar hart sloeg een slag over. Voor de tweede keer al.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 21:30

Hij voelde at hij bekeken werd maar dit keer voelde het niet bedreigend. Hij keek even op en zag haar snel weg kijken. Hij glimlachte in zichzelf en ze zei. "Leuk dat je in een boom woont!" Dankje. Je geur riekt wel anders... Ander dan ik normaal ben." Zei hij. Ze rook vreemder. Maar maakte er geen drama van. Dat wou hij ook niet. Ze was wel lief voor hem. Hij waste zich na dat de muis op was en vroeg. " Wil je met me mee komen jagen? De dag is nog lang hoor." Hij glimlachte en keek daarna haar vragend aan. hij had wel zin in een partijtje jagen. Op zijn plek liep er veel prooien rond vanwege dat hij hier nog niet lang woonde. Dus de jacht zo goed verlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 7:07

Blozend keek Xana naar Goldtail. Zou zij het aannemen? Maar dan zou Goldtail er wel snel achter komen dat jagen niet haar sterkste punt was. So what, eigenlijk? Ze zou zo op zijn voorstel ingaan. Ze zou er ook op ingaan als ze bij hem zou mogen slapen? Xana keek blozend naar de grond, maar stond toen vastberaden op. 'Ja hoor! Vind ik ook!' snorde ze toen enthousiast. 'Goldtail... Ik ben wel niet zo'n goede jager. Ik woon namelijk bij tweebenen. Alhoewel ik er wel sterk over nadenk om ze te verlaten. Ik zou het wel graag willen,' snorde Xana en ze keek naar Goldtail. 'Ik wil ook wel zo'n leventje zoals jullie. Elke dag jagen wanneer het je maar blieft en andere katten ontmoeten,' droomde Xana. Toen stond ze op en liep ze weg. Ze draaide zich een keer om en keek Goldtail aan. Ze wenkte hem met haar staart en zette het toen op een rennen. Ze was redelijk snel voor een huiskat. Xana keek steeds over haar schouder, bang dat Goldtail haar opeens niet meer aardig zou vinden. Alhoewel... Zo leek Goldtail's aard toch niet? Zou ze... Zou ze het durven? Om straks te vragen om te blijven slapen bij hem? Maar dan zou hij haar toch raar aankijken? Of niet soms? Een muis trok Xana's blik en ze sloop over de grond, zoals ze Alec wel is een keer had zien doen. Toen sprong ze, op haar eigen manier, achter de muis aan en speelde een soort spel. Ze jaagde hem net zoals een speeltje op om hem vervolgens na een tijdje rennen dood te bijten. Ze legde de muis voor Goldtail neer, gaf hem een lik over zijn mond en spinde.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 13:29

"Ja hoor! Vind ik ook!" Zei ze. Hij snorde blij en ze ging verder. "Goldtail... Ik ben wel niet zo'n goede jager. Ik woon namelijk bij tweebenen. Alhoewel ik er wel sterk over nadenk om ze te verlaten. Ik zou het wel graag willen." Vertelde ze. Hij wist dat ze anders rook. Maar tweebeen geur leek al lang van haar afgewassen. "Ik wil ook wel zo'n leventje zoals jullie. Elke dag jagen wanneer het je maar blieft en andere katten ontmoeten." Droomde ze wat. " Moeilijk is het niet ,denk ik. Gewoon niet meer terug keren." Zei hij. Waar zou ze dan moeten slapen dacht hij. Ze begon weg te rennen maar hij had haar teken met haar staart gezien. Hij rende achter haar aan en begonnen te jagen. Ze had wat achter een muis aangezeten en toen gevangen. Ze leek inderdaad niet veel ervaring te hebben maar dat kwam nog wel. Ze legde de muis voor hem neer en gaf hem een lik over zijn mond waardoor hij sprakeloos was. Dat had hij niet verwacht. Vreemd genoeg vond hij het niet eens erg. Zonder dat hij er controle over had begon hij stil te spinnen. Zij spinde ook. Het was een gevoel dat hij nog nooit gevoeld had.


Goldtail's place 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 14:04

Xana keek naar Goldtail. Hoorde zij hem nu zachtjes spinnen? Toen wist ze het zeker. Ze liet zich niet meer zien bij haar tweebenen. Jammer voor hun, maar haar leven vond zich zeker niet plaats in een lekker verwarmd nest, maar in de koude buitenwereld. Zoals Goldtail en zoals Alec. En waarschijnlijk zoals alle andere katten. En nu wist ze dat allemaal zeker door dat sterke gevoel. Nog sterker dan toen bij Alec. Veel sterker zelfs. Ze kreeg het er zelfs warm van. Xana keek naar Goldtail en ze spinde. Om dit te maskeren, rende zij naar een volgende muis en probeerde die ook dood te maken. Hij ontglipte maar Xana rende er op haar snelst achterna. Stiekem wist zij dat dit een middel was om Goldtail in indruk achter te laten. Ze vermoordde de muis toen ze de kans kreeg en liep terug naar Goldtail. 'Nou... Ga je nog iets vangen?' vroeg ze toen plagend en ze keek hem diep in zijn blauwe ogen (of grijze ogen?). Xana's poten gingen zacht op het grind neer. Ze keek Goldtail aan. 'Je hebt gelijk! Ik blijf niet bij mijn tweebenen. Ik ga ook in het wild leven,' spon zij en ze liep op hem af, onbewust dat ze nogal sierlijk liep. Ze zette zich vlak voor zijn gezicht neer. 'Alleen moet ik wel even nadenken waar ik een plaatsje kan vinden en waar het warm genoeg is,' zei Xana, bij die woorden rond zich heen kijkend.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 14:37

Ze liep even weg en Wachtte even tot ze weg was. Toen liet hij een zucht horen. Wat was er toch met hem? Telkens als hij haar zag steek zijn hardslag en voelde hij zijn poten tintelen. Toen kwam ze terug en had ze opnieuw een muis bij. "Nou... Ga je nog iets vangen?" Vroeg ze plagend. Hij voelde opnieuw zijn poten tintelen." Eh... ja tuurlijk. Deze keer had je die muis sneller dan de vorige." Stapelde hij. De tweede zin was er iets sneller uit. Ze keek in zijn groene ogen en hij in de haar. "Je hebt gelijk! Ik blijf niet bij mijn tweebenen. Ik ga ook in het wild leven." Spon ze en kwam sierlijk op hem af. Hij zag toen en pracht van een poes zachtjes op hem af wandelde en wist wat er met hem aan de hand was. Ze ging net voor hem zitten en Zei. "Alleen moet ik wel even nadenken waar ik een plaatsje kan vinden en waar het warm genoeg is." Ze keek om haar hen. " Je mag bij mij blijven als je wil?" Het was eruit voor hij het door had. " En je hebt ons eten dan voor vanavond al gevang." Merkte hij op. Het was al bijna avond. " Laten we terug gaan." Zei hij en wandelde met nog harder tintelende poten terug.


Goldtail's place 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 15:55

- Ah, groen XD Bij mij is het een beetje goudkleurig XD -

Xana schrok. Ze wou graag bij deze kater blijven. Heel graag zelfs! Xana schrok er zelfs van hoe graag ze wou. Ze stond op. Haar poten tintelden en haar hartslag was groter. 'Goldtail... Ik wil heel graag bij je blijven,' spinde zij en ze liep naast hem, met haar twee pas gevangen muizen in haar bek. Ze wist wat het was. Ze voelde overduidelijk heel veel liefde voor deze kater. Ze kon zich nog herinneren hoe haar hart bijna stil stond toen ze in zijn ogen keken. Die waren trouwens groen en niet blauw. Of grijs. Ze had het van de zenuwen niet goed gezien. Xana's goudkleurige ogen, ze werden goudkleurig genoemd omdat amberkleurig het toch niet was, keken diep in Goldtail's ogen. Haar staart sloeg zich automatisch om hem heen toen ze terugliepen. Zou Goldtail haar leuk vinden zoals zij hem? Waarom vroeg hij haar anders? Of was dat gewoon uit pure vriendschap geweest? Xana keek even benauwd naar de grond, maar kon zich gelukkig algauw weer ontspannen. Algauw zag ze de boom, die ze eerst had gezien. Ze sprong en belandde even later in de ingang van de boom. Er was ruim plek! Xana ging ergens liggen. Ze keek geconcentreerd naar Goldtail. 'Vind je het echt goed als ik bij je kom wonen?' vroeg ze toen ietwat onzeker.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 17:52

Xana had de muizen al genomen en ze wandelde naast hem mee naar de boom. Hij volde haar staart rond hem gewikkeld. Het voelde goed aan. Toen ze aankwamen sprong recht voor de in gang en wandelde naar binnen. "Vind je het echt goed als ik bij je kom wonen?" Vroeg ze. Hij keek haar kalm aan en zei." Ik zou het niet anders willen." Hij keek diep in haar goudkleurige ogen en ging naast haar zitten. Zijn vacht tintelde helemaal toen hij recht voor haar zat. Zonder dat hij het door had spinde hij zelfs. De avond begon en alles begon donkerder te worden. Hij gong liggen en keek naar buiten. Hij had een muis mee genomen die ze had gevangen en vreemd genoeg kon hij zijn ogen niet van haar af houden toen ze naar hem keek draaide hij zijn kop weg. Daarna keek hij weer naar haar en zei." Weet je, Ik voel me goed als je bij me bent."


Goldtail's place 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 19:54

Xana keek naar Goldtail en ergens was ze super opgelucht om zijn antwoord. Ze zou nu dus bij hem blijven wonen! Xana spinde al bij het idee. Rustig ging ze zitten. Toen ze zijn volgende woorden hoorde, keek ze nogal verlegen de grond tegen. Haar ogen keken diep in de zijne. 'Ik... Ik voel me zelfs verliefd als je bij me bent,' fluisterde Xana. Ze kroop dicht tegen Goldtail aan onder luid gespin. Ze legde haar kopje op zijn rug, niet oplettend voor als Goldtail het misschien niet leuk vindt. Maar ze was zo verliefd, dat ze daar nauwelijks op kon letten. Ze keek Goldtail diep in zijn ogen aan. Ze vond hem echt ontzettend leuk. Haar staart sloeg heen en weer en die legde zich vervolgens om Goldtail's rug, terwijl zijzelf richting hem bleef kijken en vurig wenste dat hij hetzelfde voor haar voelde.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 21:46

"Ik... Ik voel me zelfs verliefd als je bij me bent." Zei ze en wist nu echt zeker wat hij voor haar voelde. dat was liefde. Ze kroop met vol gespin tegen hem aan en legde haar kop op zijn rug. Hij spon ook en krulde zijn staart rond haar terwijl hij zijn kop op haar buik legde. " Ik hou van je." Zei hij en keek in haar ogen die al gericht op hem waren. Hij wou zijn gevoelens niet voor haar verbergen. Hij wist dat ze het zelfde voor hem voelde. Hij was zo gelukkig. Het voelde zo prettig. Hij kon haar al snel niet meer loslaten. De maan kwam tevoorschijn achter de bomen en bescheen de ingang van de boom. " Je bent zo mooi." Fluisterde hij en gaf haar een paar likken over haar kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 19:03

Xana voelde Goldtail's staart rond haar. Ze was gelukkig, zo. Xana's hart sloeg een slag over toen ze zijn woorden daarna hoorde, maar al snel herpakte zij zichzelf en ze keek hem aan, terwijl de woorden uit haar mond leken te spoelen. 'En ik hou ontzettend veel van jou!' zei Xana uit haar hart. Gelukkig zorgde de maan al voor een romantische sfeer, want Goldtail complimenteerde haar. Xana snorde. 'En jij bent stoer!' snorde ze, terwijl ze hem lief aankeek. Ze voelde de likken en ze gaf hem enkele terug over zijn snuit. Haar lichaam ontspande zich helemaal. Ze kon op haar gemak zijn bij hem, dat wist ze alvast zeker. Haar ogen zochten zijn ogen, in de hoop te vinden wat ze zocht. De liefde en steun die ze al langer nodig had. Ze hield van hem met heel haar hart.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 21:10

"En jij bent stoer!" Zei ze. Hij spinde. Hij verbergde zijn liefde niet meer voor haar. Het was toch al overduidelijk. Hij zag dat ze haar lichaam volledig ontspande en in zijn ogen keek. Hij zag dat ze iets in hem zocht. En dat gaf hij haar. Zijn ogen straalde liefde uit maar hij gaf meer. Hij wreef met zijn wang tegen de haren en haf en lik over haar mond. Hij spinde luid en keek opnieuw verliefd in haar ogen. Als hij zo naar haar keek was ze beeldschoon. Hij liet zijn neus de hare raken en keek diep in haar mooie goudkleurige ogen met zijn groene ogen die vol liefde uitstraalde. Zijn hard klopte snel en zijn lichaam tintelde van kop tot in zijn nagels. Hij dacht alleen nog maan aan haar en hij wist dat hij nu nooit meer alleen stond. Hij was verliefd op Xana waar hij zijn leven zou voor opofferen om aan haar zijden te kunnen staan.


Goldtail's place 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 14:02

Xana hoorde hem spinnen en ze kroop dichter tegen hem aan. Ze voelde zijn wang tegen de hare en zijn lik kwam ook goed genoeg aan. Xana had nooit gedacht dat haar leven hier zou beginnen, bij Goldtail. Xana zou het ontzettend fijn vinden om samen haar leven met hem te spenderen. En later misschien kleine kits. Dat zou Xana wel leuk vinden. Maar nu nog niet. Veel te vroeg. En als Goldtail er klaar voor was, zou zij er ook klaar voor zijn. Het zou een belangrijke beslissing worden. Een beslissing waar nu eigenlijk nog niet over gepraat en over nagedacht mocht worden. Xana keek wel naar het juiste moment. Het was nu het beste om elkaars dingen zo goed mogelijk te kennen en dan pas verder te gaan. Wat nu sterke liefde was, kon over een jaar of zo iets anders zijn. Daarom moesten ze even goed kijken. Maar Xana wist nu alvast zeker dat ze wel bij hem wou blijven wonen. En misschien is samen op vakantie gaan. Dat leek haar een super goed idee. Ze zou wel zien. Ze zou het is aan Goldtail voorstellen. 'Goldtail, wat zou je vinden als we misschien is over een paar weken een leuke vakantie tegemoet gingen?' vroeg Xana toen en ze glimlachte, terwijl ze in Goldtail's ogen keek.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 18:22

"Goldtail, wat zou je vinden als we misschien is over een paar weken een leuke vakantie tegemoet gingen?" Zei ze. Hij spinde en zei." Dat zou ik super vinden." Met haar op vakantie gaan zou zijn liefde voor haar misschien nog versterken. Hij gaf haar een lik en vroeg. " Waneer vertrekken we?" Hij zou hier nog een tijdje willen blijven met haar en dan vertrekken. En Naar waar Gingen ze? Dat wist hij ook niet. Maar als het een verassing was, ging hij het zo houden. Hij bleef door spinnen en gaf haar een heleboel likken over haar kop en mond. " Wil je bij me blijven?" Vroeg hij. Hij wou niet dat ze ergens anders bleef. Hij wou dat ze bij hem bleef. Voor altijd.


Goldtail's place 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 21:05

Xana luisterde en lachte even om Goldtail's woorden. Toen zijn vraag kwam, dacht ze even na. Ja, dat was wel een goede vraag, wanneer ze zouden gaan. 'Dat zien we dan wel weer. En ik zoek wel een plaats. Daar vertel ik je niks over,' zei ze en ze knipoogde lachend. Ze wou hem plagen met alle plezier. Ze grijnsde en drukte zich toen tegen Goldtail aan. Ze kreeg een heleboel likken over haar mond en ze hoorde hem luid spinnen. Xana zelf spinde ook luid. Toen ze zijn vraag hoorde, keek ze even richting de grond, niet wetend wat te zeggen. 'Ik wil voor altijd bij je blijven!' zei ze toen en ze glimlachte naar hem en gaf hem een lik over zijn mond terug. Haar staart sloeg sierlijk heen en weer. Ze keek naar hem en glimlacht. 'Goldtail, ik voel me echt ongelooflijk veilig bij je. Ik wil dat je me voor altijd blijft steunen. Met jou wil ik zeker weten verdergaan. Ik hou echt ontzettend veel van je,' zei ze en ze gaf hem een lik over zijn mond. Haar staart sloeg rustig heen en weer en ze keek glimlachend in zijn ogen.


Goldtail's place Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 12:00

"Ik wil voor altijd bij je blijven!" Zei ze. Hij spinde blij en krulde zijn staart rond haar. Ze gaf hem een lik over zijn mond en hij spinde. "Goldtail, ik voel me echt ongelooflijk veilig bij je. Ik wil dat je me voor altijd blijft steunen. Met jou wil ik zeker weten verdergaan. Ik hou echt ontzettend veel van je."Zei ze en gaf hem een lik over zijn mond. Hij spinde en antwoordde. " Ik steun je voor altijd en bescherm je met mijn leven. Ik hou ook ontzettend veel van je. Bij mij zal je altijd veilig zijn." Ze keek hem aan mijn een mooie glimlach. Hij glimlachte ook en duwde zijn kopje tegen de hare aan. Hij bleef spinnen en keek toen naar buiten waar de stralend maan op hun vacht schenen. Hij was dolgelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldfuzz
Member
Goldtail's place DPKsfdL
137

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Goldfuzz
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 13:14

(mag ik meedoen?)

Goldfuzz had honger. hij zwierf al de hele dag rond op zoek naar een geschikte jachtplek. De meeste territoria waren al bezet, en jagen in een clangebied was te gevaarlijk, vooral met de patrouille van zonhoog.
Goldfuzz verstijfde. Rook hij een spoor van twee katten? Hij besloot dichterbij te gaan. Toen zag hij ze zitten. Een lapjespoes en een rode kater zaten liefdevol naar elkaar te kijken. Een beetje verder, voorbij het hol, hoorde hij een muis scharrelen. Zijn honger knaagde, hij wist niet wat te doen: ofwel weggaan, ofwel eromheen trekken, ofwel dwars door het plekje lopen. Hoelanger hij treuzelde hoe moeilijker het werd. Hij kon elk ogenblik gezien worden. Hij zag dat die katten gewend waren aan het bos. De muis rook gevaar en spurtte ervandoor. 'daar gaat hij' dacht hij. Niets aan te doen. Hij ging zitten om zijn poot te likken, en staarde verwonderd naar die twee katten, die elkaar liefdevol aankeken.


Soft like fuzz? Deadly like hell...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goldtail's place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: