Goldtail's place - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goldtail's place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 13:58

Goldtail hoorde een muis weg schieten. Hij lichte zijn snuit op en snoof de lucht." Xana..." Fluisterde hij om haar te waarschuwen. Hij gaf haar nog een lik over haar kop en gaf haar een teken dat ze mocht hier blijven maar dat ze ook mocht meekomen. Hij stond op en wandelde op zijn hoede naar buiten. Hij keek rond en zag een gestalte van een kat in de struiken. Een muis schoot in paniek langs hem en hij zetten snel zijn poot op de staart van de muis en dood die snel. Hij wandelde naar de kat en ztte zijn poot op de dode muis. " Hallo, wat brengt jou hier?" Vroeg Goltail terwijl hij vragend naar de kat keek die hongerig leek. Hij rolde de muis naar hem en zei." Hier die kun je je wel gebruiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldfuzz
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
137

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Goldfuzz
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 21:36

'dank je' zei goldfuzz tegen die vreemde kater. Hij was onder de indruk van zijn jachttalent. ' Mijn naam is Goldfuzz. ik ben nog niet zo lang een rogue. ik ben ontsnapt uit een kittypetnest en ik probeerde mijn eerste echte prooi te vangen. ' goldfuzz keek gegeneerd naar zijn poten. hij wist niet goed wat hij moest zeggen toen hij besefte dat hij bijna in een territorium van een andere kat had gejaagd. 'het spijt me, ik had niet zo dicht moeten komen' Hij bukte zich en nam de muis in zijn mond. Hij schrokte hem naar binnen 'wat is dit heerlijk' dacht hij bij zichzelf'
hij neeg zijn kop voor de kater 'waar heb jij zo goed leren jagen?' vroeg hij, terwijl hij zijn ogen respectvol versmalde.


Soft like fuzz? Deadly like hell...
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimema 6 dec 2010 - 20:59

Goldtail was tevreden hoe de vreemde kater zijn jachttalent bewonderde. " Mijn naam is Goldfuzz. ik ben nog niet zo lang een rogue. ik ben ontsnapt uit een kittypetnest en ik probeerde mijn eerste echte prooi te vangen." Zei de kat die Goldfuzz noemde. Gedeeltelijk zijn naam. " Zo..." Antwoordde hij zonder verder nog iets te zeggen. Veel kon hij er niet op zeggen dus Zei hij verder niets. " het spijt me, ik had niet zo dicht moeten komen." Ging Goldfuzz verder. " Goed dat je dat al door had. Ik heb me hier ook nog maar pas gevestigd dus mijn geurmarkering is nog niet volledig." Antwoordde hij en zag hoe Goldfuzz de muis binnen werkte. Hij zag Goldfuzz zijn kop respectvol buigen en was verwondert hoeveel respect hij van hem kreeg. "waar heb jij zo goed leren jagen?" Vroeg Goldfuzz. Goldtail keek hem aan en zag hoe Goldfuzz zijn ogen respectvol versmalde. " Als je lang in het bos leeft leer je dat vanzelf maar als je dat nog niet goed kent, durf je wel eens dood te gaan van de honger." Antwoordde hij. Hij wist niet wat Xana daar op had gezegd maar hij ging verder. " Ik zal je de kneepjes van het vak wel bijbrengen nu je het nog niet kent en wel een mentor kunt gebruiken."


Goldtail's place - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldfuzz
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
137

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Goldfuzz
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimema 6 dec 2010 - 21:55

" Als je lang in het bos leeft leer je dat vanzelf maar als je dat nog niet goed kent, durf je wel eens dood te gaan van de honger." Goldfuzz schrok hiervan. Hij had nog nooit honger gekend, zijn bakje was immers altijd goed gevuld. 'nee' dacht hij bij zichzelf 'dat leven heb ik achter me gelaten'. Voor hij iets kon zeggen, sprak de kat opnieuw: " Ik zal je de kneepjes van het vak wel bijbrengen nu je het nog niet kent en wel een mentor kunt gebruiken." Goldfuzz kon geen manier bedenken om hem te bedanken, dit had hij niet verwacht. 'het zou een eer zijn voor mij om jou als mentor te hebben. hij vroeg zich af of de andere kat er ook mee akkoord zou gaan, maar hij durfde er niet achter vragen. 'en hoe ga je mij dan leren jagen?' hij keek met grote ogen de vriendelijke kater aan. een ding kon hij wel zeggen: hij had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn om een rogue te zijn.


Soft like fuzz? Deadly like hell...
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimema 6 dec 2010 - 22:05

"en hoe ga je mij dan leren jagen?" Vroeg Goldfuzz terug. " Laat maar eens zien wat je al kan." Zei goldtail. HIj ging in sluiphouding staan waarbij hij perfect in evenwicht voort sloop zonder maar een geritsel van een geluid te maken. " Zo moet je al verder kunnen. Zo besluip je een muis. Die hoort je voor dat die je ruikt. Daarom moet je zo stil zijn. En konijn is juist het tegenovergestelde." Vertelde Goldtail. Zo ving hij misschien al iets. Hj ging opnieuw in sluiphouding en sloop mooi in evenwicht en zette telkens zijn potten zachtjes neer." Zo besluip je een konijn. Die voelt de trillingen ook in de grond dus moet je ook voorzichtig verder sluipen." Hij keek of Goldfuzz het goed deed. Hij hoopte dat hij deze kat iets kon bijleren. Jagen was iets dat je zeker moest kennen als je wou overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldfuzz
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
137

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Goldfuzz
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 dec 2010 - 21:43

Goldfuzz wist dat dit belangerijk was, dus deed hij hem zo goed mogelijk na. Hij zakte diep door zijn poten en liep vooruit. Het zag er allemaal redelijk onhandig uit. Maar eens hij doorhad hoe hij vooruit moest lopen ging het volgens hem best goed. Diep geconcentreerd lette hij er niet op waar hij heen ging en plots zag hij een muis voor hem zitten. 'Dit is een goeie test' dacht hij. Hij probeerde zich te herinneren hoe goldtail de muis gevangen had en de sluiphouding had voorgetoond. Hij was nog niet zo ervaren en liep heel langzaam richting de muis, er op lettend dat hij niet te veel geluid maakte. Toen hij op een redelijke afstand zat, schatte hij zijn sprong in. Hij landde niet zo ver van de muis en haalde uit met zijn poot. De muis vloog tegen een boom en bleef versuft liggen. Hij maakte handig gebruik van dit moment en beet in een keer de nek van de muis door. Trots op zijn eerste echte vangst nam hij de muis in zijn mond en legde hem neer voor goldtail's voeten. ' Ik weet dat ik geluk heb gehad bij deze maar toch wil ik hem aan jou geven' zei hij tegen goldtail. ' ik denk wel dat ik nog veel moet oefenen, maar ik ga wel ergens anders. dit is tenslotte jouw terretorium.'


Soft like fuzz? Deadly like hell...
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 dec 2010 - 22:19

Goldtail zag hoe Goldfuzz zich in jachthouding liet zakken. Eerst was hij wel wat onhandig maar daarna lukte het hem best goed. Goldtail knikte goedkeurend. Hij zag net een muis rondwandelen en zag hoe Goldtfuzz de muis begon te besluipen. Hij deed juist wat hij gezegd had. Hij sloop net zoals een leerling maar dat ging later beteren. Hij moest gewoon nog wat oefen en dan kende hij het wel. Hij haalde uit maar miste de muis waardoor de muis tegen een boom kwakte. De muis bleef versuft liggen waar Goldfuzz gebruik van maakte. Hij doode de muis en bracht de muis naar hem. "Ik weet dat ik geluk heb gehad bij deze maar toch wil ik hem aan jou geven." Goldtail knikte." Inderdaad maar je begint het te kennen. Neem de muis maar mee als een aandenken." Antwoordde hij. "ik denk wel dat ik nog veel moet oefenen, maar ik ga wel ergens anders. dit is tenslotte jouw territorium." Ging Goldfuzz verder. " Goed idee, je mag altijd nog eens langs komen." Zei Goldtail. " Het gaat je goed." Voegde hij er trots bij. Hij had net iemand leren jagen. en hij had het nog wel snel geleerd ook.


Goldtail's place - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 16:55

Xana hoorde de waarschuwing van Goldtail en was meteen bereid om Goldtail te beschermen. Haar ogen versmalden en haar staart zwierde geconcentreerd rond. Ze keek Goldtail aan en keek toen naar de kater. Ze hield zich een beetje op de achtergrond, klaar om te kater aan te vallen. Dat bleek niet te gebeuren. De kater stelde zich voor als Goldfuzz. Het was een leuke naam, Goldfuzz. Het leek bijna op Goldtail. Ze snorde toen ze zag hoe Goldtail Goldfuzz raad gaf. Het was leuk om die twee te zien trainen. Goldtail leek wel een soort mentor, een soort vader voor Goldfuzz. Ze kwam langzaam uit de boom gesprongen en ging naast Goldtail staan. Ze keek naar Goldfuzz en bewoog respectvol haar kop, dat aantoonde dat ze Goldfuzz aardig vond. 'Veel geluk met het jagen, Goldfuzz,' sprak Xana, terwijl ze snorde. Ze gaf Goldtail een lik over zijn schouder. Ze keek hem aan. 'Je hebt het hem mooi geleerd. Ik ben trots op je,' sprak ze, terwijl ze Goldtail verliefd aankeek en haar staart rond hem heen sloeg. Goldfuzz had het snel onder de knie gekregen, het jagen.


Goldtail's place - Pagina 2 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 17:56

"Veel geluk met het jagen, Goldfuzz" Hoorde hij Xana zeggen die achter hem uit de struiken verscheen. Ze gaf hem een lik over zijn schouders en hij spinde. "Je hebt het hem mooi geleerd. Ik ben trots op je." Sprak ze. Hij spinde en keek in haar ogen. " Ik ben blij dat je meegekomen bent." Zei hij en wende zich tot Goldfuzz. " Als je hulp nodig hebt kun je altijd naar mij en Xana komen." Hij boog respectvol zijn kop en wandelde terug naar zijn thuis. Hij ging vermoeid liggen en keek met glinsterende ogen naar Xana. Hij begon te spinnen en zei. " Wel, dat was dat. Ik had niet geplant zoiets te doen vandaag." Niet dat Goldfuzz tot last was maar het was wel vermoeiend. Maar hij kon hem ook niet laten verhongeren. Dat zou hij niet over zijn hard krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldfuzz
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
137

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Goldfuzz
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 20:56

"Veel geluk met het jagen, Goldfuzz" hoorde hij de andere kat zeggen, die tot dan toe in de struiken was gebleven. Hij knikte de poes toe. " Als je hulp nodig hebt kun je altijd naar mij en Xana komen." vertelde goldtail nog. "dat zal ik zeker doen" antwoorde hij. Hij was heel erg blij met de les die hij die dag had geleerd. hij snorde bijna van geluk toen hij dacht dat hij zijn eerste echte prooi had gevangen. "en heel erg bedankt nog" miauwde hij. Hij liep weg en bedacht zich dat hij die dag twee goede vrienden had gemaakt.


Soft like fuzz? Deadly like hell...
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 12:32

Xana beantwoordde zijn glimlach en luisterde toen naar Goldtail die iets tegen de goudbruine kater zei, genaamd Goldfuzz. Ze glimlachte en knikte toen Goldtail zei dat Goldfuzz altijd naar hun kon komen. Daarna keek ze naar Goldtail. Ze zag hoe Goldfuzz vertrok. 'Dag, Goldfuzz! Het ga je goed!' riep ze hem na. Daarna wende zij zich tot Goldtail en ging vlak voor hem staan. Ze drukte haar neus tegen zijn neus. 'Je hebt hem net leren jagen, dat is knap van je. Je zag er ook wel knap uit zo,' lachte ze, terwijl ze hem een knipoog schonk. 'Ik denk dat als we kittens zouden hebben, jij een goede vader zou zijn,' glimlachte Xana, terwijl ze haar neusje tegen zijn neusje duwde en lichtjes snorde. Ze vond het heerlijk om bij hem te zijn. 'Als ik hier ben, lijkt het net alsof niks me zou kunnen geuberen, omdat jij bij mij bent,' snorde Xana.


Goldtail's place - Pagina 2 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 13:34

"Ik denk dat als we kittens zouden hebben, jij een goede vader zou zijn" Lachte ze. Hij snorde. Ze duwde haar neus tegen de zijne en snorde ook. Daardoor snorde hij nog luider. "Als ik hier ben, lijkt het net alsof niks me zou kunnen geuberen, omdat jij bij mij bent"Snorde ze. " Er zal je ook niks gebeuren. Ik ben altijd bij je dus kan er niks gebeuren." Zei hij snorrend. Hij gaf haar een lik over haar kop. Hij duwde zijn flank tegen de gare en liet zijn wang over de hare wrijven. Zijn staart streelde haar rug en hij Zei zachtjes spinnend in haar oor. " Laten we terug naar de boomstronk gaan. " Hij wou niets liever dan in zijn eigen nest liggen samen met haar. Hij was doodop. Hij wandelde terug en ging in zijn nest opgerold liggen met zijn staart rond hem.


Goldtail's place - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 13:49

Xana genoot heel erg van Goldtail's aanrakingen met zijn staart en liet dit duidelijk merken door te snorren en haar ogen even te sluiten. Ze keek hem aan en snorde luid. 'Dat is dan weer een pluspunt,' snorde ze, terwijl ze hem aankeek en hem een lik over zijn mond gaf. Toen ze zijn staart voelde, snorde ze luider dan eerst en ze keek hem aan. Toen hij zijn woorden had gezegd in haar oor, kwam er een huivering en een drang om hem te volgen. Ze draaide zich om en zag dat Goldtail zich al neerplantte. Xana liep sierlijk op hem af en legde zich toen naast hem, terwijl ze snorde en haar kopje op zijn buik legde. Haar staart streelde langs zijn zij af. Ze vond het heerlijk om bij hem te zijn en hopelijk wist hij dat dan ook maar al te goed. 'I love you,' fluisterde ze. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en droomde haast weg. Die blik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 19:13

Goldtail zag Xana sierlijk op hem af wandelen. Hij keek haar verliefd aan terwijl ze hem naderde en haar kopje op zijn buik legde. Hij spinde toen hij haar staart voelde die zijn zij streelde. Hij liet zijn staart rond haar nek tot aan haar zij rond strelen. "I love you" fluisterde. Hij spinde nog luider terwijl ze diep in zijn ogen keek. Hij gaf haar een lik over haar mond en liet zijn wang over de hare strelen. " I love you too." Fluisterde hij in haar oor. En liet zijn kin over haar nek strelen en toen weer naar haar wang. Hij keek verliefd in haar ogen en gaf haar nog een heleboel likken. Hij streelde haar kopje met zijn staart terwijl hij weg begon te dromen in haar ogen. Hij bleef luid spinnen en hij zag zichzelf in haar mooie ogen weerspiegeld.


Goldtail's place - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 12:10

Xana spinde luid bij zijn woorden en bij zijn daaropvolgende aanrakingen. Ze spinde nog luider toen hij diep in haar ogen keek. De drang om hem terug aan te raken, te liefkozen, te likken en alle andere dingen, werd steeds groter, zelfs onweerstaanbaar en ze likte hem over zijn mond, terwijl ze haar kopje langs zijn nek liet afglijden en haar tong over zijn nekvel raspte. Hij had een mooie gouden vacht. Zijzelf had een witte vacht met bruine vlekken. Ondanks dat iedereen dacht dat zij van het ras van tortoise was, was zij een lapjespoes. Ze keek diep in Goldtail's ogen en spinde luid. 'Weet je, je bent echt een hele knappe kater. En het geeft me een soort overwinnend gevoel om te bedenken dat je van mij bent,' zei Xana vrolijk, terwijl ze haar tong nogmaals op zijn prachtige vahctl iet gaan en daaropvolgende gespin liet horen. Haar staart sloeg sierlijk heen en weer. Een tidjje geleden was ze nog een huiskat geweest. Nu was ze een vrolijke, wilde poes, alhoewel ze haar baasjes wel soms misten. Ze hadden goed voor haar gezorgd en dan ging zij opeens bij hun weg. Maar Alec had gelijk, het leven van een Rogue was veel leuker.


Goldtail's place - Pagina 2 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 17:05

Ze likte over zijn mond en hij genoot er met volle teugen van. Hij spon echt zo luid dat het hout van de boom zijn gesnor weerkaatste en een echo Crieërde. Hij voelde haar tong over zijn raspen terwijl hij met zijn tong over haar vacht ging met zachte halen. Hij bleef luid door spinnen vanwege dat hij maar niet genoeg van haar kreeg. "Weet je, je bent echt een hele knappe kater. En het geeft me een soort overwinnend gevoel om te bedenken dat je van mij bent." Zei ze vrolijk. " Ik ben van je. En ik zal altijd van je zijn." Antwoordde hij spinnend en gaf haar een lik over haar mond terwijl ze verliefd in haar ogen keek die glinsterde in het licht. Hij Likte over haar oren en wreef met zijn wang liefdevol over haar wang. " Met jou mijn leven delen die ik maar al te graag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 7:22

Ze snorde bij zijn verdere aanrakingen en luisterde vol gesnor naar zijn lieve antwoorden. Ze keek hem liefdevol aan en gaf hem enkele likken, overal, terug. Ze snorde luid. Even luid als Goldtail. Xana's staart ging rustig heen en weer. Ja... Dit leven was veel fijner dan thuis in een huis opgesloten te moeten zitten. Het luikje stond altijd open, maar hier was het eten veel fijner en hier was ze ook bij Goldtail, wat ze wel fijn vond. Ze keek rustig naar Goldtail en snorde een paar keer. Ze keek diep in zijn ogen aan en droomde daar bijna van weg. Eigenlijk had ze veel eerder moeten weggaan bij haar mensen. Het enige wat ze te eten kreeg was ruwe kattenbrokken, terwijl er hier veel lekkerder eten was, zoals een muis. Of een lijster. Dat vond Xana echt veel lekkerder dan zo'n brok. Ze keek rustig richting waar de wind vandaan kwam. Ze vond het wel een mooie plaats om hier te slapen. Als de schemering viel, konden Goldtail en zij dat vanaf hier zien. Dat was wel tof. Het was liefde op het eerste gezicht geweest bij hun. Xana was meteen onder de indruk van hem geweest en dat leek ook wederzijds te zijn. Ze keek stiekem naar Goldtail en kon een luid gesnor niet onderdrukken. Oh! Nu had Goldtail haar zeker door, maar ze snorde zachtjes verder, terwijl ze bijna verdronk in zijn prachtige ogen. Ze snorde heel erg vaak bij hem, viel haar op. Nou en!


Goldtail's place - Pagina 2 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 11:16

Goldtail was blij dat ze hem ontmoet had. Het was allemaal zo snel gegaan. Maar dat leek ook niet moeilijk. Hij had al snel door gehad dat ze hem leuk vond. Hij had dat gevoel nog nooit gevoeld maar wist na een tijdje dat dat gevoel wel duidelijk liefde was. Hij had geluk gehad dat hij een prachtig landschap had vast gekregen waar je kon wonen en het was precies zelfs mooier geworden toen Xana er bij was gekomen. Zij maakte alles mooier rondom hem en zelfs in zijn hoofd. Hij hoorde Dat Xana luid begon te spinnen en Goldtail keek toen haar richting op. Het leek er op dat ze stiekem naar hem zat te kijken maar geen snor binnen kon houden. Toen hij haar ogen ontmoeten kon hij juist het zelfde niet bedwingen. Hij begon ook te spinnen terwijl hij in haar ogen keek. Hij duwde zijn neus tegen de hare terwijl hij haar zoete adem inademde. Zonder dat hij het wist zonk hij steeds dieper weg dat het bijna zichtbaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 14:27

Xana keek naar Goldtail. Hij zou het vast door hebben gehad, maar heel erg vond Xana dat niet. Xana zag dat hij er niet helemaal bij was, misschien door haar, omdat hij toch wel in haar ogen had gekeken. Ze besloot hem is wakker te maken. Maar op een lieve manier. Ze stond langzaam op en stapte toen naar zijn rug toe, met haar poten aan weerszijden van zijn lichaam. Ze liet haar buik toen over hem gaan, terwijl ze gekke bewegingen maakte. Haar lijf drukte zich meteen tegen zijn rug aan en met zacht gesnor begon Xana zachte halen in zijn nek te geven, om hem een soort van ontspanning te geven. Ze snorde luid en liet haar kopje over zijn oren gaan. Luid gespin vervulde de boom en echode tegen de boomranden. Ze snorde luider en luider en zakte vervolgens helemaal in, op zijn rug. Ze hield een klein beetje kracht, wat eigenlijk niet veel was, om Goldtail geen pijn te doen, terwijl ze haar buik over zijn rug liet gaan. Daarna legde ze haar poten op zijn schouders en bewoog ze zachtjes heen en weer, zodat ze hem masseerde. 'Fijn?' vroeg ze toen zwoel.


Goldtail's place - Pagina 2 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 14:51

Xana had op een speciale manier weer op aarde gekregen. "Fijn?" Vroeg ze op het laatste. "Tuurlijk." Antwoordde hij weer klaar helder. Ze had het gemerkt maar dat vond hij niet er. Waar zou hij zich druk over maken. Ze was de mooiste en de liefste kat in deze wereld. Ze zou het zeker begrijpen. Het was wel duidelijk dat hij weg van haar was. Hij gaf haar een lik over haar snuit en spinde. " Wat ben jij een schatje zeg." Zei hij spinnend met een lieve blik. Hij keek in haar ogen en wreef dan met zijn wang over de hare. hij was al op zijn rug gedraaid om over haar nek en kop te likken. De dag begon te vallen en hij vond dat de dag snel voorbij was gegaan. Xana liet de tijd sneller gaan net zoals zijn hard. Zijn hard van haar en ze mocht hem voor altijd houden.


Goldtail's place - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goldtail's place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: