Goldtail's place - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goldtail's place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 15:02

Ze snorde en keek verlegen naar de grond toen Goldtail zijn woorden sprak. Ze genoot van zijn verdere aanrakingen en ze raakte hem ook aan. Ze keek hem diep in zijn ogen en zocht de liefde die ze al een hele tijd niet meer gevonden had. Ze vond het heerlijk om die weer terug te vinden, al zeker na zo'n lange tijd. Haar ogen boorden zich diep in de zijne en zou wou hem nooit meer kwijt. 'Goldtail! Je maakt me verlegen!' sprak ze toen op een bestraffende toon. Ze liet zich op haar rug vallen en kwam met haar kopje vlak onder zijn kopje. Ze keek hem zo lief mogelijk aan en gaf zijn kin een lik, terwijl ze genoot. Haar oren gingen platjes. Haar hart bonsde steeds harder terwijl ze hem aankeek. Ze vond heth eerlijk, hier in zijn buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 15:37

"Goldtail! Je maakt me verlegen!" Zei ze op een bestraffende toon. " Waarom zou je verlegen moeten zijn?" Antwoordde hij ondeugend met een liefdevolle lik. Ze ging op haar rug liggen terwijl haarkopje net langs de zijne belande. Ze keek heel lief naar hem waardoor hij bijna wegdroomde. Ze gaf hem een lik over zijn kin waardoor hij wel wegdroomde. Het was leuk bij haar te zijn. hij schudde zichzelf weer helder en gaf haar een lik over haar kop terwijl hij een verliefde snor liet horen. Hij keek lief in haar ogen terwijl hij bleef door spinnen. Hij duwde zijn kop tegen de hare en sloot even genieten zijn ogen. Zijn leven was volledig. Hij had wat hij wou. Iemand die van hem hield. meer wou hij niet. En Xana had hem dat gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 19:41

Xana genoot, zoals altijd, van Goldtail's aanrakingen. Xana keek diep in Goldtail's ogen en verzoop bijna van de liefde die hij uitstraalde. Ze zette kracht in haar kopje en duwde Goldtail met haar neusje om. Ze snorde en zette haar lichaam met haar poten langs weerszijden van zijn lichaam. Daarna zakte ze, maar deze keer raakte haar buik zijn buik. Xana boog zich zo, zodat ze Goldtail helemaal vol kon likken. Ze begon een soort spel met hem te spelen. Ze hield hem stevig tegen de grond, maar streek toch liefdevol met haar tong langs zijn wangen af. Ze liet haar nagel over zijn wang gaan. Die moest normaal strelen en geen pijn doen. Ze trok de nagel weer terug in en haar kopje ging schuin, terwijl haar staart zover mogelijk reikte om Goldtail's zij te masseren. Ze snorde en ging toen naar zijn oor toe. Die likte ze en gaf ze speelse beetjes. 'Leuk spelletje hè?' fluisterde ze zwoel, met een tikkeltje uitdaging erin. Ze lachte en gaf zijn oor nogmaals een lik.


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 21:02

Xana begon zelfs een speletje te spelen. Ze had hem omgeduwd met haar neus en ze had zich op hem gelegd met haar buik tegen de zijne terwijl ze hem vol likte. Ze streelde zijn wang met haar nagel en trok ze daarna weer in. Het had geen pijn gedaan en hij genoot er ook nog van. Ze hield haar kopje schuin terwijl Ze zijn zij streelde met haar staart. Xana gaf hem een lik en zei. "Leuk spelletje hè?" Goldtail spinde en antwoordde ondeugend. " Meer dan leuk." Ze lachte en gaf hem nog een lik. Hij bleef door spinnen en likte haar toen helemaal vol. Pas toen zijn nek begon zeer te doen van hem naar haar kopje te brengen stopte hij en liet zijn kop weer op de grond rusten. " Ken je nog van die spelletjes?" Vroeg hij met een ondeugende ondertoon terwijl hij haar liefdevol aankeek.


Goldtail's place - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 13:38

Xana schoot in de lach, maar veranderde haar houding toen weer onmiddellijk naar zwoel en lief en keek hem zeer ondeugend aan. 'Oh, zeker dat ik er nog ken!' antwoordde ze. Ze sprong van hem af, liep elegant naar hem toe en begon vol gesnor zijn zij te strelen. De avond begon al langzaam te vallen. Na een tijdje geflikflooid te hebben met Goldtail, legde zij zich neer tegen Goldtail. Algauw viel ze in slaap.

Midden in de lacht werd ze wakker. Ze snorde en stond op. Het regende ontzettend hard. Xana sprong uit de boom en kwam soepel op de grond neer. Ze voelde zich vrij in de regen en rende rondjes. Ergens ver weg klonk donder, maar dat maakte haar niks uit. Ze overzag de risico's niet als ze zoiets deed. Ze snorde luid en begon tegen de regen in te wandelen. Een sterke windvlaag hield haar van haar kracht en ze vloog tegen een boom aan. Ze kreunde lichtelijk van de pijn. Ze schudde haar kopje, stond op en legde zich toen zwakjes neer. Het was een sterke wind en haar zintuigen leken niet meer te werken. Ze rolde zich op en probeerde in slaap te komen. Dit ging Goldtail niet leuk vinden.

- Je wou het toch zo als Icy? XD -


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 20:58

"Oh, zeker dat ik er nog ken!" Antwoordde ze terwijl ze ondeugend en zwoel naar hem keek. Ze sprong van hem af en liep elegant naar hem toe. Ze begon hem met haar zij tegen zijn zij te strelen. Al snel begon de nacht te vallen en viel hij tegen haar aan in slaap.

Goldtail werd de volgende dag slaperig waker en keek om zich heen. Ze was nergens te bekennen. " Wat krijgen we nou?" Mompelde hij verbaasd terwijl hij naar buiten staarde. De boomstam beefde van de wind en Xana leek daar door te zijn gegaan! Hij sprong uit de boomstam en toen hij neerkwam boorde hij zijn nagels in de grond. Terwijl hij bijna werd meegesleurd door de wind sloop hij verder zonder te weten waar hij heen ging. Xana's geur was in mum van tijd weggevaagd. " Xana!!!" Riep hij door de wind maar zag nog steeds niets. Hij sloop verder tot hij Xana's vacht patroon herkende tegen een boom. " Xana!!" Riep hij terwijl hij naar haar heen sloop. Hij werd bijna van de grond gerukt van de wind. " Wat doe je nu in de sterrenclans naam hier in dit weer!!"


Goldtail's place - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 10:48

Xana voelde zich versuft en stijf van de kou. Het leek wel alsof een stem haar naam riep! Ach, ze ijlde. Misschien wou ze dat wel. Dat iemand haar riep. Omdat het zo koud was en ze onmiddellijk weer terug naar Goldtail wou. De stem riep opnieuw. Xana's neus kon geen geuren binnenkrijgen omdat de wind zo sterk was. De wind wou haar precies dood hebben. Ze probeerde met alle macht te ruiken, maar het enige wat ze dan zou krijgen was een bloedneus. Toen ze een stem vlak naast zich iets hoorde roepen, keek ze opzij en zag ze een vacht. Het was Goldtail! En hij leek niet blij. Xana keek hem alleen maar aan en drukte haar neusje tegen zijn borstkas. 'Weet jij de weg terug naar huis?' vroeg ze trillend. Ze had het ontzettend koud en voelde dankzij de stijfheid dat haar spieren maar moeizaam reageerden. Dit ging heel erg in haar nadeel werken, dat wist ze nu al. Moeizaam probeerde ze op te staan, terwijl ze Goldtail treurig aankeek. Hij had het volle recht om kwaad te zijn op haar. Ze liep moeizaam met hem mee. Althans, ze dacht dat Goldtail met haar meeging. Ze probeerde een kant uit te kijken, maar dat lukte niet. Ze viel neer. Ze had de kracht niet om op te staan. 'Ik kan niet meer!' piepte ze, niet wetend of Goldtail het dankzij de wind had gehoord.


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 14:27

Xana smeekte meer om haar terug te brengen. Dat kon hij ook best geloven met dit weer. Ze had zich tegen hem aangeduwd en trilde van de kou. Hij wou net tegen de wind in worstelen naar huis tot ze in elkaar viel van vermoeidheid. Ze zei dat ze niet meer kon en hij schreeuwde zijn antwoord om boven de wind door te komen. " Ik krijg je hier wel uit!" Hij nam haar bij haar nekvel en begon haar met zijn nagels in de grond naar de boom te sleuren. Hij putte elk stukje kracht uit om thuis te komen en zij nagels begon te scheuren. Hij kreeg haar veilig thuis maar hij was er erger aan toen. Gescheurde nagels, geen enkel stukje krachtmeer en een paar taken die tegen hem aan waren gevlogen.ij legde zich uitgeput neer tegen haar aan en piepte wat van de pijn." Dit was niet echt wat ik verwacht had van je. wat was je daar aan het doen?"


Goldtail's place - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 18:23

Xana had al de tijd, de hele toch, als een zielig hoopje tussen Goldtail's kaken gehangen. Ze voelde dat ze neergelegd werd en keek naar boven, richting Goldtail. Ze vond het zielig voor hem dat hij zoveel pijn had dankzij haar. Ze drukte zich tegen hem aan. Ze had het redelijk koud en ook enkele takken waren tegen haar gevlogen, maar dat kon Xana niet zoveel schelen. Ze vond het belangrijker dat Goldtail gezond was. 'Ik... Ik dacht niet na en ging gewoon wat wandelen,' sprak Xana, terwijl ze schuldbewust naar de grond keek, maar haar ogen toen recht in de zijne richtte. Ze moest eerlijk zijn nu. Ze had Goldtail's vertrouwen eenmaal en die wou ze niet schenden. Ze keek naar Goldtail. Die zou nu vast wel boos op haar zijn... Gelijk had hij. Hij moest even bekomen en dan zou zij de uitbrander krijgen. Ze maakte zichzelf er al helemaal klaar voor. Ze wou hem niet boos hebben of zo, maar ze zou het wel snappen als hij het was. Zijn nagels waren dankzij haar kapot. Hij had gezegd dat hij het niet had verwacht. Misschien vond ze dat wel het ergste.


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 21:41

Xana antwoordde op zijn vraag. Wandelen in dit weer zou meer zeggen dat je zelfmoord wil plegen. Of wel was het weer opgekomen toen ze al buiten was. Dat kon hij niet weten. Hij lag nog te slapen. Hij stond op en keek even in haar ogen. " Ik hoop dat het weer je verast heeft en dat het windstil was als je buiten kwam. Anders heb je wat uit te leggen." Zei hij kalm maar met een waarschuwende toon. Hij moest nu razend zijn maar hij wou ook niet kwaad zijn als ze verast werd door de wind. Dan kon ze er niets aan doen. Goldtail ging zitten terwijl hij wachtte op haar uitleg. Hij hoopte dat hij niet op haar donder moest geven. Hij trok elk takje uit zijn vacht er uit en waste zijn vacht grondig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimema 27 dec 2010 - 11:01

Xana's staart sloeg nerveus heen en weer toen Goldtail zijn zegje deed. Ze had inderdaad niet goed nagedacht en het regende al ontzettend hard toen ze naar buiten was gegaan. 'Ik denk dat ik genoeg heb uitgelegd als ik zeg dat het weer al zo was toen ik naar buiten liep,' zei ze met platte oortjes. Ze keek naar Goldtail. Ze deed een stap naar voren, gaf hem een likje en hielp hem enkele takjes uit zijn vacht te halen. Bij zijn buik zaten er ook enkele, die Xana er voorzichtig uitdeed. Ze keek naar Goldtail's ogen, ging weer zitten en wachtte af op zijn razernij. Zijzelf zou niet goed worden als hij met gevaar voor eigen leven naar buiten ging, zonder na te denken. Ze snapte van zichzelf ook niet echt waarom ze het had gedaan. Waarom ze met dat weer in godsnaam naar buiten was gegaan. Ze keek naar Goldtail en wachtte bang af tot hij kwaad zou worden, haar misschien een slag zou verkopen en ze huilend ging slapen. Oh, wat was ze weer dramatisch! Op zo'n erge boeman leek Goldtail nu ook weer niet.


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimema 27 dec 2010 - 20:30

"Ik denk dat ik genoeg heb uitgelegd als ik zeg dat het weer al zo was toen ik naar buiten liep." zei ze met platte oren. Ze trok een paar taken uit zijn haar en keek in zijn ogen. " Dankje Xana voor de hulp met die takjes. Hoe had je met dit weer naar buiten kunnen gaan." zei hij terwijl zijn stem steeds meer kwaadheid vertoonde. Nu was hij nog relatief kalm. " Waarom wou je naar buiten? Alvast niet om te jagen want de prooi die hier rond loopt zien dat er storm op komst is! Je had dood kunnen zijn als ik er niet was!" Siste hij. de boomstronk wiegelde steeds harder terwijl zijn kwade stem door de boom echode. Hij was altijd lief maar kwaad moest je ook niet maken. " Ik hoop dat het snel over is anders moet je daar ook nog levend door krijgen." zei hij wat kalmer toen de boomstronk begon te kraken en nog harder heen en weer te wiegelen. Hij keek rond om te zien of er barsten waren maar die waren er gelukkig niet. " Nu moet je denken dat je nog buiten zat. Als je dan nog leefde!" Hij was nog steeds kwaad maar ook tegelijkertijd bezorgt over het weer. Daarom was hij het ene moment kwaad en het andere moment waar kalm. "Xana, denk de volgende keer beter na wil je." Zei hij. Aan zijn stem kon je horen dat zij kwaadheid over was. Hij was nog lief geweest. echt kwaad was hij niet geweest. Hij wandelde naar haar toe en wreef met zijn wang tegen de hare. " Ik ben blij dat ik je nog gevonden had. Ik zou het niet over mijn hard gekregen hebben als ik niet meer gevonden had."


Goldtail's place - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 13:54

Xana luisterde naar Goldtail en kromp met elk woord dat hij zei ineen. Het weer maakte die kalmte van haar nog onrustiger en ze keek naar de boom, die heen en weer wiebelde. Ze piepte een beetje en keek richting Goldtail. Haar staart ging nerveus heen en weer en Xana keek een beetje geschrokken richting Goldtail. Ze was inderdaad niet goed bij haar hoofd geweest toen ze naar buiten ging. Ze keek hem aan en hoorde zijn woorden. Elk woord van hem sneed als een mes door haar hart, alleen liet ze dit niet merken. 'Ik zal de volgende keer beter opletten,' sprak ze toen hij zei dat ze de volgende keer beter moest nadenken. Haar oren waren plat in de nek gegaan en ze had zich helemaal klein gemaakt. Toen Goldtail op haar afkwam, maakte zij zich nog kleiner. 'Sla me niet!' piepte ze toen, maar Goldtail wreef alleen zijn wang tegen de hare. Toen ze zijn woorden hoorde, drukte zij haar lichaam dicht tegen de zijne aan en snorde zachtjes. 'Ik zal nooit meer zo dom doen,' sprak ze tegen Goldtail, alhoewel ze niet wist of ze dat kon houden. Haar ogen waren een beetje vochtig geworden en over haar wangen rolden tranen, maar Xana probeerde dit te verbergen door niet te snikken. Ze had haar kin in Goldtail's nek liggen. Toch schokte haar lichaam en een kleine snik kwam er toch uit. Shit!


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 15:01

Goldtail Hoorde haar af en toe snikken. hij had het gevoel dat ze het meeste in hield. Haar lichaam schokte af en toe en een druppel rolde zijn vacht af. " Hey, je bent nog jong. Ik had ook niet verwacht dat het zo hard ging waaien. Je bent nog sterk geweest toen ik tegen je uit vloog. Je bent een taaie poes. dat zie ik." Bemoedigde hij haar toe terwijl hij een stap achteruit had gezet en in haar ogen keek. " Je bent een stoere poes waar ik verliefd op ben geworden." Zei hij terwijl hij haar vacht droog likte. Ze was nog steeds nat van de regen. Zijn vacht kwam wel later. " Laten we alles dat nu gebeurt is achter laten. Buiten onze ontmoeting." Zei hij moet een knipoog naar haar. Hij snorde wat terwijl hij in haar ogen keek. Hij was niet kwaad meer op haar. En als ze zo sterk was als Icy kwam ze er snel weer bovenop.


Goldtail's place - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 18:40

Xana keek richting Goldtail en schoot in de lach. Hij was even jong als haar, dus veel te spreken had hij niet! Lachend keek ze richting hem en snorde zachtjes. Ze voelde zijn halen over haar vacht en snorde lichtjes. Ze vond het fijn als Goldtail haar vacht waste. Ze grinnikte om zijn woorden en haar tranen en haar brok in haar keel verdwenen algauw. Ze drukte haar vacht tegen de zijne aan en begon met snorrende halen zijn vacht droog te wassen. Haar staart zwiepte heen en weer tegen zijn lichaam aan, maar Xana was veel te druk bezig met zijn vacht te wassen om dat zelf door te hebben. Ze vond het fijn dat hij zichzelf zo snel kalmeerde. Ze had ongelooflijk veel geluk met hem. Ze was inderdaad niet aan het huilen geweest toen hij tegen haar was uitgevlogen. Ze was het liefst door de grond gezakt, maar nu voelde ze zich weer heerlijk bij hem in de buurt. Waarschijnlijk zou ze hem ook streng hebben aangesproken als hij zo dom was om midden in de nacht en in de woedende storm naar buiten te gaan om even rond te gaan lopen. Dan was je toch ook zo gek? Ze duwde hem tegen de grond en legde haar kopje tegen zijn buik neer. Ze drukte haar flank tegen zijn flank en huilde zachtjes even uit.


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 21:41

Goldtail voelde dat Xana ook was begonnen zijn vacht te verzorgen. Af en toe zwiepte haar staart tegen hem aan maar trok zich niets van aan. Xana merkte het ook niet blijkbaar want ze stopte ook niet. Na dat ze klaar was duwde ze hem tegen de grond en legde haar kopje op zijn buik. Ze was ook net op tijd want hij was ook klaar met wassen. Ze drukte haar flank tegen de zijne en Goldtail voelde haar lichaam af en toe schokken dat zei dat ze uithuilde. Hij wreef troostend met zijn wang over haar kopje en gaf er ook af en toe een lik over. HIj deed even zijn ogen dicht en luisterde naar de geluiden rondom hem wachtend tot de storm zou gaan liggen. Tot die tijd had hij niets gedaan dan gewoon gewacht. de storm was gaan liggen dus deed hij zijn ogen open en stond op. Hij had de wacht wat gehouden in plaats van geslapen. Hij ademde de lucht in en rook dat de prooi hun hollen verlaten hadden. Mooi!


Goldtail's place - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 15:20

Xana voelde de troostende halen van Goldtail en stopte langzaam met snikken. Van uitputting viel ze in slaap. Toen ze wakker werd, leek de storm gelegen te zijn. Ze probeerde te herinneren wat er een dag van te voren, of eerder gezegd, die nacht gebeurd was en kwam er weer gauw achter. Haar oren wapperden heen en weer. Ze keek omhoog en zag Goldtail. Ze snorde en draaide zich zwakjes om. Ze was nog steeds een beetje suf. De takken die tegen haar waren aangevlogen waren nu pas voelbaar. Xana keek glimlachend richting Goldtail en gaf hem allemaal likken over zijn kopje. 'Nogmaals sorry liefje,' sprak ze toen, terwijl ze hem zijn laatste likken gaf en hem vervolgens een kopje gaf. Ze inhaleerde en rook toen het aantal prooi dat buiten was. Xana snorde. Het was veel prooi! Mooi!


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 21:57

Xana had het dus ook gemerkt ze had haar neus opgelicht en keek nu ook naar buiten. Xana had zich ook nogmaals verondschuldigd. Je kon merken dat ze wou jagen want ze snorde wat bij de geur van prooi. " Kom laten we wat prooi opjagen en afmaken." zei hij met een speelse glimlach. Hij gaf haar een lik en vertrok. Hij sloop door het natte bos op zoek naar eten dat nu uit hun holle kwamen. Hij zag zijn eerste prooi al zitten. Die zat nu een paar druppels op te drinken. Dat was een muis. Dat maakte ze juist lekker sappig! Hij sloop er langzaam op af en sprong pas als de muis zijn derde druppel op had. Hij ving er nog zo'n paar van wegge die juist zo lekker waren en ving nog een konijn. daarna keerde hij terug met vier sappige muizen en een konijn. hij wachtte bij de boomstronk op Xana. Wat zou die gevangen hebben. Dat was nog een goede training dat haar beter maakte in jagen. Ze deed het al goed.


Goldtail's place - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 1:06

Rustig keek Xana naar Goldtail, hoe hij een muis ving. Hij zag er zo ongelovelijk stoer uit! Ze was enorm trots, dat ze zo iemand had, zo lieve partner. 'Lieve Goldtail, ik hou zo veel van jou!,' spon ze, meer inzichzelf dan hartop. Dat Goldtail naast haar ging zitten en haar met afwachtende ogen bekeek was voor haar het teken om te gaan jagen. Het ritselen van bladeren gaf haar het teken, het sein dat daar een diertje zat. Voorzichtig sloop ze naar het hoopje bladeren. Ze keek wat voor een dier het was. Een eekhoorn, bedacht ze. Ze zakte in de sluiphouding. Stapje voor stapje kwam ze dichterbij, tot twee meter afstand. Ze maakte een sprong en kwam bovenop het hopeloze diertje terecht. Snel beet ze hem dood. Ze nam hem bij de staart om hem aan Goldtail te laten zien. 'Wat ebben dwie bweesten een haawige staawt!,' merkte ze op. Ze legde de eekhoorn voor haar poten neer. Toen ze weer omhoog kwam keek ze opeens recht in de ogen van Goldtail. 'Ehm, hallo...,' mompelde ze een beetje verlegen. Verlegen bij Goldtial? Ze staarde diep in zijn ogen. De groene lijnen langs zijn pupil zaten vol gouden vlekjes. 'Gold...,' mompelde ze. Haar ogen gleden over hem heen. Ze legde haar kop in zijn nek. 'Lieve Gold, ik ben gelukkig,' besefde ze. Ze keek naar zijn prachtige, sterke lijf. 'Ik hou van je,' zei ze meer gemend dan ze ooit gemeend had.


Goldtail's place - Pagina 3 Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
Goldtail's place - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Goldtail's place   Goldtail's place - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 feb 2011 - 13:08

Goldtail zag hoe ze de eekhoorn opmerkte en recht op haar doel sloop. Wauw ze begint het echt goed te doen. Kenmerken van een natuurtalent. dacht hij in zichzelf. Hij sloop naar de anderekant van de eekhoorn of er nog meer prooien daar rond liepen maar zag niets. Hij draaide zich net om om te kijken hoe ze ervan af bracht. Tot hij recht in haar ogen keek. "Ehm, hallo..." Mompelde ze wat verlegen. Hij spon wat geamuseerd. "Gold..." Mompelde ze. " Ja Xana" Antwoordde hij terug. Ze legde haar kop in zijn nek. Dat hem wat liet spinnen. "Lieve Gold, ik ben gelukkig." Zei ze. " Ik nu ook vanwege dat ik jou ontmoet heb." antwoordde hij. "Ik hou van je" Zei ze en hij hoorde dat ze het echt meende. " Ik hou ook heel veel van jou." Volgde hij zijn hart. Hij spon luid zerwijl hij aan wat herdenkingen dacht. " Je begint echt goed te worden met jagen." Voegde hij er nog bij.


Goldtail's place - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goldtail's place
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: