Chawl



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Chawl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Chawl
Deceased
Chawl BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Chawl   Chawl Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 14:52



Those who rule the world get so little opportunity to run about and laugh and play in it

Name: Chawl
Definition name: Howl en Claw
Past Names: None
Future Names:  None
Age: 0
Parents: Howl x Claw
Siblings: [Older]Yu, Cobra, Cloud(dust) [Littermates] Jackdaw & Areum
Rank: Kitten
Clan: BloodClan
Partner: None

~*~Inside~*~
Doordat hij wordt geboren in de moeilijkste tijd van het jaar zal hij eerst klein blijven. Hij heeft al zijn energie nodig om genoeg eten binnen te krijgen en zichzelf warm te houden. Hij is een echt moederskindje die zijn vader eigenlijk een beetje spannend vind. Hij is vreselijk beïnvloedbaar, omdat hij de wereld gewoon niet begrijp. Hij vind het moeilijk om de logica in het leven te zien die hij juist zo graag wil zien. Hij is een denker en veel te serieus. Hij zal heel erg op zijn ouders gaan letten en hun gedrag imiteren omdat hij denk dat dat de enige goede manier is. Zijn ouders en dan vooral zijn moeder is zijn grote voorbeeld.  Als hij iets ouder wordt komen ze er achter dat hij kleine pijntjes niet voelt(Lichte vorm HSAN bij mensen). Erge verwondingen voelt hij wel, maar doordat hij een hele andere pijngrens heeft dan andere katten doet hij snel te ruig. Dit is niet expres maar hij weet niet wanneer hij te ver gaat. Hier is hij best vaak verdrietig over, omdat hij wel graag wil spelen. Daardoor wordt hij alleen nog maar serieuzer en vraag zijn moeder de oren van haar kop over hoe alles nou eigenlijk werkt en waarom hij niet normaal met andere kittens kan spelen.

Likes: Mommy, spelen en imiteren
Dislikes: Te ruig zijn en gemene woorden
Fear: Papa en als mama weg gaat

~*~Outside~*~
Een kleine kitten met een zwarte vacht met wat wit en één grasgroen en één oranje oog.

Physique: Hij is een kleine kitten door ondervoeding, maar zal uitgroeien tot een robuuste breedgebouwde kater.
Coat: Een zwarte vacht met wat witte haartjes op zijn kop en een witte vlek midden op zijn rug in de vorm van een bloedvlek.
Eyes: Hij wordt geboren met donkerblauwe ogen, maar zal één grasgroen en één oranje oog krijgen.  
Scars: Geen

~*~History~*~
Ik ben pas net geboren.

~*~Important relations~*~
● Niet
♥♥♥♥ Hoogst

Bloodclan




Howl: Ik hou van jou mama
Respect: ♥♥♥♥
Vriendschap: ♥♥♥♥

Claw: Ik vind je eigenlijk een beetje eng
Respect: ♥♥♥♥
Vriendschap: ♥♥

Areum: Ik vind jou lief, maar wel goed luisteren naar wat ik vertel hoor.
Respect: ♥♥♥♥
Vriendschap: ♥♥♥♥

Jackdaw: Broertje, wil je spelen?
Respect: ♥♥♥♥
Vriendschap: ♥♥♥♥

Yu: Mijn grote zus, waar ik zo tegenop kijk.
Respect: ♥♥♥♥
Vriendschap: ♥♥♥♥



~*~RPG awards~*~

Chawl 1GbKA8m This cat has been born in the RPG
Chawl IsA2nzM I am born in Leafbare
Chawl Xo1xz7e I saw my first snow!



Chawl 85A0ca8T_oChawl V4s23EcO_oChawl FTbtNyE2_oChawl FTbtNyE2_oChawl PF71KdU0_oChawl JeyKDma8_oChawl GPr1M0jZ_oChawl COxUkZt
Judge me
Chawl NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Chawl BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Chawl   Chawl Icon_minitimeza 23 jan 2016 - 8:29



Chawl 85A0ca8T_oChawl V4s23EcO_oChawl FTbtNyE2_oChawl FTbtNyE2_oChawl PF71KdU0_oChawl JeyKDma8_oChawl GPr1M0jZ_oChawl COxUkZt
Judge me
Chawl NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chawl
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Bloodclan-
Ga naar: