The cats of the shop ~Rpg~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The cats of the shop ~Rpg~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 16:57

Nog een keer de gebieden, en dan beginnen maar:

De gebieden!:


Het kamp!:

Vergeet dit er niet bij te zetten:

Naam~Rang~Leeftijd~Plaats~geslacht.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 17:24

Goldennight/seller/20 moons/ seller den/ female
De goudkleurige poes lag te slapen, het leek misschien raar, maar de poes was de laatste dagen erg moe. Hoe het kwam dat wist ze niet. Ze draaide zich om en opende toen lui haar ogen. Langzaam kwam de goudkleurige poes overeind en schudde zich uit. Ze keek om zich heen en liep langzaam de seller den uit.

Dreamflown/queen/24 moons/ Leader den?/ female
'Caesar?'fluisterde ze zachtjes. Ze stond met haar voorpoten in de leader den en keek naar binnen toe. op zoek naar Caesar. Haar wit/grijze staart zwaaide zachtjes heen en weer. Haar ogen keken om zich heen, op zoek naar haar lieve Caesar. Ze wist niet of ze binnen mocht komen, het was tenslotte zijn den. Dus daarom bleef ze daar maar staan. zo half binnen, en half buiten.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 17:34

Ceaser~Leader~That are secret~Leader den~Male.

Diep in slaap lag de kater daar. Stil lag hij op zijn mosbed. Een stem wekte hem plotsleing. Eerst wou hij een beetje boos reageren, maar hij vermande zich zodra hij Dreamflown herkende. Hij had altijd al iets voor de poes gevoeld. 'Caesar?' had ze zacht gefluisterd. Hij zag hoe ze half binnen, half buiten stond. 'Kom binnen,' zei hij zachtjes. Met zijn staart wenkte hij even. Hij wist het zijn den was, maar Dream mocht er zeker inkomen.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 17:39

Dreamflown/queen/24 moons/ Leader den/ female

eerst hoorde ze niets, ze was bang dat hij er niet was, of dat hij te diep sliep, ofdat hij nu heel chagrijnig was omdat ze hem had wakker gemaakt. 'Kom binnen, hoorde ze toen zijn stem zeggen. Zachtjes liep de wit/grijze tabby de leader den in. Haar poten kwamen zacht neer op de grond. Ze keek naar hem en bleef een klein afstandje van hem stil staan. ze wist eigenlijk niet goed wat ze moest zeggen, ze was immers in zijn den, waar normaal hij alleen maar hoorde te komen. Ze zwiepte zachtjes met haar staart heen en weer terwijl ze naar haar leider keek.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 17:50

Ceaser~Leader~That are secret~Leader den~Male.

De poes liep zacht de den in. Verwonderd keek hij naar haar. Die slanke pas waar mee ze toe treed was zo bijzonder. Op een afstandje bleef Dream staan. De poes d't staart ging zachtjes heen en weer. Niet wetend wat te zeggen volgde hij de ritmische bewegingen. Na een tijdje besefte hij dat hij wel erg onbeleefd was. Snel stond hij op. Hij liep naar de poes toe. Kort gaf hij haar een lik.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 17:55

Dreamflown/queen/24 moons/ Leader den/ female

Rustig bleef ze daar staan, niet wetend waarom ze zo rustig was. Haar staart bleef zachtjes heen en weer gaan. De stilte was niet onaangenaam vond ze. Ze zag na een tijdje dat haar leader overeind kwam en naar haar toe liep. Ze voelde hoe hij haar even een lik gaf. de wit/grijze tabby duwde even haar neus tegen zijn nek aan. Haar staart bleef zachtjes heen en weer gaan, alsof de wind tegen een korenveld aanduwde van de ene kant naar de andere kant.



Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 19:36

Ceaser~Leader~That are secret~Leader den~Male.

Verwonderd keek hij naar de poes, hi bewonderde haar rustigheid. Een stilte viel in, niet dat hij het vervelend vond. Nee, eerder het tegendeel. Na zijn lik werd een neus in zijn nek geduwd. Met tevreden gesnor antwoordde hij. Langzaam zwiepte zijn staart heen en weer. De bruin/witte kater sloot tevreden zijn ogen. Zo bleven ze een tijdje staan, tot hij uiteindelijk een stap naar achtere zette. 'Mijn lieve Dream,'fluisterde hij.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 19:45

Dreamflown/queen/24 moons/ Leader den/ female

Ze hoorde zijn tevreden gesnor toen ze haar neus zachtjes in zijn nek duwde. Ze zag zijn staart zachtjes heen en weer zwiepen. Haar eigen staart zwiepte ook zachtjes heen en weer. Ze hield van de stilte die om hun heen hing, Hij was prettig. Ze sloot haar ogen een tijdje en opende ze pas weer toen Caeser een stap achteruit zette. Ze keek naar hem. had ze iets niet goed gedaan? Toen hoorde ze hem zachtjes fluisteren: 'Mijn lieve Dream,' ze wist direct dat hij niet boos op haar was. Ze spinde zachtjes en drukte haar neusje tegen die van hem aan. 'Caeser' zei ze alleen maar zachtjes terug. De wit/grijze tabby sloot haar ogen even maar opende ze daarna weer en keek haar leader aan.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 19:55

Ceaser~Leader~That are secret~Leader den~Male.

De lieve poes keek hem aan. Hij zelf keek verliefd terug. Zachtjes begon de poes te spinnen. Zachtjes deed hij de poes na. Neus tegen neus bleven ze even staan. Hij genoot van de aanraking. 'Caeser' zei de poes alleen maar zacht terug. Haar ogen sloten zich even. Hij genoot ervan dat de poes het fijn vond. Na een tijdje gingen ze door met elkaar aankijken. Verliefd keek hij in haar ogen. Dor de blik smolt hij bijna. Verlegen glimlachte hij.



The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 20:03

Dreamflown/queen/24 moons/ Leader den/ female

Zag de blik in zijn ogen, de weerspiegeling van de blik die ook in haar ogen lag. Ze bleef heem aankijken en kwam zachtjes dichterbij. Ze likte toen zachtjes over zijn kop heen, ze kon het gewoon niet laten. Zachtjes wreef ze met haar hoofd langs zijn nek heen. Haar staart bleef heen en weer zwiepen. De hele tijd door bleef ze zachtjes spinnen.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 20:08

Ceaser~Leader~That are secret~Leader den~Male.

Hun blikken waren precies hetzelfde, allebei stonden ze op verliefd. Ze waren gewoon gemaakt voor elkaar. Dreams tong streek over zijn kop. Hij kon het niet laten even te spinnen. Duidelijk genoot hij ervan. Staarten zwiepte en uit hun monden kwam gespin. Hij genoot ervan. Hij kreeg een idee. 'Ga je mee jagen?'

Even de hond uitlaten kom zo terug.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 20:15

Dreamflown/queen/24 moons/ Leader den/ female

Ze hoorde dat ook hij spinde. 'Ga je mee jagen?' hoorde ze hem toen vragen. De wit/grijze tabby aarzelde geen moment en zei: 'lijkt me leuk' Ze bleef nog even zo staan en zette toen zachtjes een pas naar achteren. Ze keek naar haar leader, ookal was hij voor haar niet helemaal haar leader, haar staart bleef zachtjes heen en weer zwaaien, wachtend tot hij de leiding zou nemen, want hij was immers hoger geplaatst dan haar.

okje


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimema 11 jun 2012 - 10:03

Ceaser~Leader~That are secret~Leader den~Male.

Geen moment van aarzeling kon hij bij de poes ontdekken. 'Lijkt me leuk,' antwoordde dream. Opgewonden geraakt door haar entoshasme werd hij zelf ook enthoushast. Even bleven ze staan, tot de wit/grijze tabby een stap naar achteren zette. Verlegen keek hij haar aan, had hij soms iets misgedaan? Nee, dat kon gewoon niet. Hij moest de lijding nemen, hij zette twijfelend een paar stappen naar de uitgang van zijn den.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimema 11 jun 2012 - 15:25

Dreamflown/queen/24 moons/ Leader den/ female

Ze zag wel dat haar leader verlegen naar haar keek. Haar grijs/witte staart zwiepte zachtjes heen en weer. Ze zag hoe hij twijfelend een paar stappen naar de uitgang van zijn den zetten. De wit/grijze tabby liep achter hem aan, haar pootjes tikten zachtjes op de grond terwijl ze verder liep. Ze keek even naar haar leader en spinde zachtjes.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimema 11 jun 2012 - 15:38

Ceaser~Leader~That are secret~Leader den~Male

Gezelig samen liepen ze, naar buiten. Zachtjes hoorde hij naast zich gespin. De poes genoot duidelijk, hij zelf vond het ook wel fijn. Hij wou dat het vor altijd zo kon blijven, maar ja dat kon nou eenmaal niet. Ook hij had zo zijn plichten als leider. Die hij moest uitvoeren. Zijn staart ging licht heen en weer, uit zijn mond kwam gespin. Toen ze buiten stonden gin ghij haar voor. Bij de uitgang bleef hij staan, waarna hij netjes een buiging maakte. 'Gaat u voor.' Zei hij speels.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimema 11 jun 2012 - 15:43

Dreamflown/queen/24 moons/ Leader den\ camp / female

'Gaat u voor.' hoorde ze hem speels zeggen toen ze bij de uitgang waren. De wit/grijze tabby grinnikte even en ging voor. Haar staart gleed langs zijn nek heen terwijl ze verder liep. Ze keek om zich heen en wachtte tot haar leader naast haar stond en zou beslissen waar ze zouden gaan jagen.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimema 11 jun 2012 - 15:47

Ceaser~Leader~That are secret~Leader den~Male

Blij dat zijn grapje was geslaagd liep de kater verder. Toen hij naast de poes stond dacht hij even na, wwar konden ze het best jagen. Hij koos uiteindelijk voor zijn lievelings plek. 'Late we naar de natuurplek genaamd de: natural place gaan.Stelde hij voor.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimema 11 jun 2012 - 15:51

reamflown/queen/24 moons/ Leader den\ camp / female

'Late we naar de natuurplek genaamd de: natural place gaan.' hoorde ze hem zeggen. De poes knikte, ze hield van die plek, die zo rustig was. Zachtjes tikte haar pootjes op de grond. Ze keek even om naar haar leader. en grinnikte zachtjes.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimema 11 jun 2012 - 16:18


Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

De poes stemde in met zijn idee. Hij verlangde nu al naar het jagen, zij gezelig met zijn tweetjes in een rustige plek. Een glimlach speel zijn gezicht zowat doormidden. Hij met Dream, niks beters kon hij bedenken. Ze leken gemaakt voor elkaar. Mischien zelfs wel te gemaakt, altijd wou hij bij de mooi kattin zijn. Nooit week hij echt van haar zeide, behalve als hij gevaarlijke dingen moest doen natuurlijk. Langzaam vertrokken ze in de richting van de plaats.


The cats of the shop ~Rpg~ Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ Icon_minitimema 11 jun 2012 - 16:21

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

Haar pootjes bleven zachtjes neerkomen op de grond. Haar staart zwiepte zachtjes heen en weer, ze snoof even. Vis. schoot er door haar gedachten heen. Langzaam draaide de wit/grijze tabby haar hoofd in het rond en liep toen naar het water toe. In tegen stelling tot de meeste katten hield Dreamflown ervan om te vissen en ze vond het helemaal niet erg om nat te worden. Ze ging aan de kant van het water zitten en keek in het water. Haar staart ging sloom heen en weer en ze bleef naar de vissen kijken, wachtend tot er een dichtbij was en die zou ze dan wel pakken.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The cats of the shop ~Rpg~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: