The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel

The cats of the shop ~Rpg~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Firelion
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 DPKsfdL
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 17:03

Ceaser~Leader~That are secret~Warehouse~Male

Hij likte even haar oor, en voelde een staart op zij rug liggen. Beneden waren mensen druk ana het werk, was hij even blij dat hij geen mens was! Die moesten altijd maar werken. Stil liepen ze door.

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 10:53

Dreamflown/queen/24 moons/ Warehouse / female

Ze voelde even een tong over haar oor heen en spinde zachtjes. Ze bleef daarna stilstaan en keek naar de mensen. Ze zag hoe die langzaam uit het warehouse wegliepen. Ze zwiepte met haar staart en trippelde naar de balken toe die naar beneden toe gingen.

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:23

Vrolijk keek hij naar de poes. Hij zag dat de prachtige kat weg liep. Even keek hij haar na, hij had nu wel geleerd van zijn fouten. En zelfs een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen. 'Ik zie je straks!' Rep hij haar na.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:26

'Ik zie je straks!' hoorde ze hem roepen. Ze keek even naar hem achterom en trippelde toen verder. Ze sprong van de balk af, op een doos en sprong zo steeds verdernaar beneden toe. Haar staart zwiepte zachtjes heen en weer.

klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:50

Nog even keke de poes achterom, en hij keek haar bemoedigend aan. Steeds verder sprong de peos naar beneden. Een beetje mistroostig keek hij haar na. Toen draaide hij zich om en liep terug naar zijn kamp, en moesten nog veel dingen geregeld woorden. Hij bedahct dat het slim zou zijn om samen met zijn deputy wat exra patrouiles te gana organiseren.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:03

De poes trippelde rustig verder en keek naar de mensen. Na een tijdje kwam ze tot de conclusie dat de mensen niet echt een bedreiging waren, maar toch bleef ze zitten..

Goldennight/seller/20 moons/ seller den/ female

De poes lag in haar den en had haar ogen gesloten. Ze was nadat ze het had gemeld teruggegaan naar haar den en was in slaap gevallen.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:06

Ceaser~Leader~That are secret~Camp- Seller den~Male

Hij zag de poes rustig liggen. Even voelde hij spijt dat hij haar moest wakker maken. Hij sudde zijn hoofd. Alsof hij de gedahcte van zich wou afshudden. en dta hielp ergzins. Hij wist niet heo hij hara moest wakker maken dus bleef hij besluitloos staan.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:12

Haar ogen bleven gesloten, maar haar gedachten werkte op volle toeren.

Ze liep door een groot bos, iets wat haar totaal niet bekend voor kwam. Ze keek om zich heen en begon langzaam te rennen. Steeds sneller en sneller, het leek alsof er een groot gevaar zich schuilhield in het bos waar ze was. Ze begon nog harder te rennen en stopte bij een meer. Ze keek erin, het leek net het meer dat ook in de shop was. Ze zwiepte met haar staart en keek erin. Het leek leeg te zijn, de andere kant ervan. It's coming.. hoorde ze iets zeggen. Ze schrok zich rot en zag de wereld vervagen..

Haar ogen schoten open en ze haalde zwaar adem. Ze was even in de war door het felle licht en zag een schaduw voor haar den staan. Ze keek beter en zag dat het haar leader was. Maar toch, iets bleef knagen en in haar ogen stond nog steeds iets van angst.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:15

Hij zag dta de poes opschrok. Verbaasd keek hij haar aan. Zo erg had hij haar toch niet laten schrikken? Hij haalde zijn schoders op. 'Ik moet iets met je bespreken.' Begon hij eenvoudig.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:19

'Ik moet iets met je bespreken.' hoorde ze haar leader zeggen. De gouden poes kwam snel overeind en knikte. Nog steeds niet in staat om iets te zeggen. it's coming, it's coming die woorden bleven maar door haar hoofd heen spoken, haar ogen stonden nog steeds schrikachtig en afwezig.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 19:40

De poes kwam overeind maar zei niks. Zelf wist hij ook niks te zeggen. Een ongemakelijke stilte viel over hun heen. Hij keek stil naar zijn poten. De ogen van de poes stonden afwezig en schrijachtig. Hij keek naar haa, was er iets?

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 19:44

Ze probeerde de woorden uithaar hoofd te krijgen maar dat lukte maar niet. Ze merkte de stilte niet omdat ze te druk bezig was in haar hoofd om die woorden weg te krijgen, maar dat lukte niet. It's coming, it's coming, it's coming het bleef maar door haar kop heen spoken. Ze schudde even met haar hoofd om de woorden uit haar hoofd te krijgen en keek naar Ceaser, ze zweeg nog steeds en bleef die woorden horen.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 20:19

het bleef maar stil. Uiteindelijk schraapte hij gewoon zijn keel en begon. 'Zoals je al vertelde zijn er mensen gezien, ik wil graag wat katten regelen die ze in de gaten houden. Zei hij.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 20:28

'Zoals je al vertelde zijn er mensen gezien, ik wil graag wat katten regelen die ze in de gaten houden.' hoorde ze haar leader zeggen. Haar gedachten werden terug getrokken naar het heden. Ze knikte even en aarzelde of ze haar droom wel of neit moest vertellen aan haar leader.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 18:26

De poes knikte kort. Hte leek wel alsof Goldenight uit een droom ontwaakte vind hij. Nog een beetje warrig keek ze hem aan. Koeltjes keek de kater terug, hij had geen zin om zich met andermans zaken te bemoeien, als ze dara niet op aandrongen. Maar de nieuwsgierige blik in zijn ogen veried hem.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 21:05

ze keek haar leader aan en zag de nieuwsgierigheid in zijn ogen. ze aarzelde even en keek toen weg. 'ik had net een droom, die niet veel goeds voorspelde' zei ze zachtjes en begon te vertellen:
Ik liep door een groot bos, iets wat mij totaal niet bekend voor kwam. Ik begon steeds harder te rennen, het leek alsof er een groot gevaar zich schuilhield in het bos waar ik was. ik stopte bij een meer. ik keek erin, het leek net het meer dat ook in de shop was. Het leek leeg te zijn, de andere kant ervan. It's coming.. hoorde ik toen iets zeggen. toen vervaagde de wereld en werd ik wakker.. '
De goudkleurige poes zweeg en keek haar leader niet aan, maar keek naar haar poten.

klik eens^^
Me:

devil

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 13:34

'ik had net een droom, die niet veel goeds voorspelde' Verast keek Ceaser op. Bijna wou hij vragen: 'Wat dan?' Maar de poes begon al te praten. Ik liep door een groot bos, iets wat mij totaal niet bekend voor kwam. Ik begon steeds harder te rennen, het leek alsof er een groot gevaar zich schuilhield in het bos waar ik was. ik stopte bij een meer. ik keek erin, het leek net het meer dat ook in de shop was. Het leek leeg te zijn, de andere kant ervan. It's coming.. hoorde ik toen iets zeggen. toen vervaagde de wereld en werd ik wakker..' Vertelde de poes. Kalm knikte de kater en overdacht de woorden van zijn hulpje.

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 13:35

Ze bleef stil zwijgen, Ze wist niet wat ze moest zeggen en zag dat haar leader zweeg. Dus bleef zij ook maar zwijgen. Ze keek naar de grond en zwiepte met haar staart.

klik eens^^
Me:

devil

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 16:26

Een beetje zenuwachtig zat hij daar, nietwetend wat te zeggen. De kater vond de stilte maar ongemakkelijk. Toch beleef hij zitten. Plotselign barste hij los. 'Ik wete ook niet wat het betekent maar het za wle niet veel soeps wezen.'

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 6 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 17:14

Ze zag dat hij probeerde stil te blijven zitten en hoorde hem toen losbarsten: 'Ik wete ook niet wat het betekent maar het za wle niet veel soeps wezen.' De seller knikte even en keek haar leader aan. Ze zwiepte met haar staart.

klik eens^^
Me:

The cats of the shop ~Rpg~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: