The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel

The cats of the shop ~Rpg~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 20:23

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

De mooie poes had wel gelijk. Het zou gevaar kunnen betekenen voor zijn geliefde clan. Dat zou niet goed zijn. 'Gelijk heb je, daar moeten we iets aan doen. Zei hij, liefdevol keek ij naar de poes. Ze gaf ook altijd goede raad.

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
I'm just me. so you may guess

CAT'S PROFILE
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 8:45

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

'Gelijk heb je, daar moeten we iets aan doen.' hoorde ze hem zeggen. ze zag hoe hij naar haar keek en spinde zachtjes. Haar staart tikte zachtjes tegen die van hem aan.

Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
***Nightpaw
StarClan

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 8:47

Even dacht hij na. Het beste was om een kat in te stellen om de ensen te bekijken. 'Weet jij iemand die de mensen kan bekijken?'Vroeg hij aan de poes.

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Goldenshadow
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:01

'Weet jij iemand die de mensen kan bekijken?' hoorde ze hem vragen. Dreamflown dacht even na. Misschien zij? maar ze wist niet zeker of Ceaser het daar wel mee eens zou zijn, ze droeg inmimmers zijn kittens. Haar staart zwiepte heen en weer. 'euhm, ik' zei ze toen toch maar

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:16

Hij zag dat Dreamflown even na dacht, hij gunde haar al de tijd. Haar staart ging heen en weer. 'euhm, ik.' Toen ze de woordne sprak keek hij geschrokken op. 'Maar, maar...Verder kwam hij niet, hij wist eigenlijk niet eens wat hij moest zeggen. Ja, hij kon zoiets zeggen als: "Ik vind je te lief." Maar dat sloeg nergens op. Bedachtzaam keek hij haar aan.

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Earthwalker
Most of you call me Lein.

CAT'S PROFILE
Age: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the world
Earthwalker
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:20

Ze zag dat hij geschrokken op keek en hoorde hem stamelen: 'Maar, maar...' Ze keek hem aan met haar ogen en haar staart gleed zachtjes langs die van hem heen. Ze wist wel dat hij het niet leuk vond, maar welke keus hadden ze? de andere poezen waren te belangrijk om te missen. Zij daarintegen niet

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 G5ah
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 968sp2

Stuff:
***Nightpaw
StarClan

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:27

De poes had gelijk, maar toch. Het was wle Dream, niemand anders dan Dream. Maar andere warriors kon hij niet missen. En hij wist dat de zelfde gedachte door Dreams hoofd ging. Toch vond hij het niet fijn. 'Okee, dan maar er gaat iemand mee.' Zei hij uiteindelijk. Maar wie kon dan mee, het liefst liet hij gewoon de hele clan meegaan. Maar dat kon natuurlijk weer niet.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Earthwalker

CAT'S PROFILE
Earthwalker
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:33

'Okee, dan maar er gaat iemand mee.' hoorde ze hem uiteindelijk zeggen. Dreamflown schudde direct haar hoofd. 'je kunt niemand missen Ceaser' zei ze zachtjes tegen hem. Ze keek hem aan. Ze wist dat het gewoon zo was, en hij wist dat ook.

Stuff:
***Nightpaw
StarClan

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:48

Direct schudde zijn lief haar hoofd. 'je kunt niemand missen Ceaser.' Sprak ze. Ergens had de poes gelijk, dat wist hij wel. Niemand kon hij missen. Mara hij kon haar toch niet alleen laten. Hmm, mischien kon hij mee. Dan kon hun deputy het wel overnemen. Dat zou toch geen probleem zijn? Hij besloot het voortestellen. 'En als ik nou meega, dan kan de deputy mijn taken wel overnemen. Zei hij.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Earthwalker

CAT'S PROFILE
Earthwalker
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:53

'En als ik nou meega, dan kan de deputy mijn taken wel overnemen.' hoorde ze hem voorstellen. Dreamflown schudde direct haar hoofd. 'dat kun je echt niet doen Ceaser, als jou iets overkomt, dan zit deze clan direct in de problemen' zei de poes tegen haar leader

Stuff:
***Nightpaw
StarClan

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:55

Hij wou dream gewoon niet alleen laten, maar ja, hij moest wel. 'Okee, maar als je toch iemand meewil zeg je het maar.'Gaf hij uiteindleijk toe.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Earthwalker

CAT'S PROFILE
Earthwalker
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 9:56

'Okee, maar als je toch iemand meewil zeg je het maar.' hoorde ze hem zeggen. Ze wist dat ze gewonnen hadXD, ze duwde haar neus zachtjes in zijn nek. 'dat zal ik doen' zei ze. ookal was het zo dat ze dat nooit zou vragen

Stuff:
Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 14:33

Hij had zich gewonen gegeven. Maar bij nader inzien had hij daar toch wel spijt van. 'dat zal ik doen' Antwoorde de poes. Hij knikte alleen maar. 'Mooi zo,' zei hij uiteidleijk.

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 17:37

'Mooi zo,' hoorde ze hem uiteindelijk zeggen. Ze blies zachtjes in zijn vacht en kwam toen langzaam overeind. Ze schudde zich even uit en keek om zich heen.

klik eens^^
Me:

***Nightpaw
StarClan

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 13:46

Rustig kwam hij overeind. Nog een keer gaf hij de poes een lik. 'Het ga je goed, Dream.' Waren de woorden die hij fluisterde.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Nightrevenge
I'm just me. so you may guess

CAT'S PROFILE
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 14:06

Het ga je goed, Dream.' hoorde ze hem zachtjes fluisteren, ze voelde hoe hij haar nog een lik gaf en glimlachte even. ze snorde zachtjes, maar draaide zich toen wel om en ze liep zachtjes weg, op weg naar die twolegs die alttijd weer alles vernietigde. haar staart zwiepte zachtjes heen en weer, alsof ze op jacht was.

Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
***Nightpaw
StarClan

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 12:27

Hij wist dat hij de juiste beslising had genomen, maar toch voelde hij spijt. Nog een keer likte hij de poes. Zacht snorde hij nog even, toen liep Dream weg. Hij staarde haar na tot ze uit het zicht verween. Stil volgde hij haar door de bosjes, haar mocht gewoon niks overkomen.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 18:21

Dreamflown/queen/24 moons/ Walking, so no place / female

Haar poten kwamen steeds zachtjes neer op de grond. Ze keek om zich heen, ze had de wind die er zwak stond in haar gezicht. haar staart zwiepte heen en weer. Ze liep richting het warhouse, waar de mensen bezig waren met het opruimen ervan. Ze sloop warhouse in en trippelde even later over de balken heen en keek naar de mensen die iets beneden haar de spullen aan het opruimen waren.

klik eens^^
Me:

***Nightpaw
StarClan

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 18:44

Stil volgde hij de mooie poes. Ze kwamen steeds dichter bij de mensen. Zijn staart bewoog langzaam in een bepaald ritme. Even verloor hij de poes uit het oog. Maar toen zag hij haarweer oevr de balken lopen. Snel ging hij haar achterna. Hij hoorde beneden zich de mensen die dingen aan het opruimen waren. Het geroezemoes van stemmen klonk zachtjes. Onder zich klonk gekraak. De plank waar hij op was gaan staan was al een beetje oud. Snel verplaatste hij zijn gewicht, maar het was al te laat.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jun 2012 - 22:48

Dreamflown/queen/24 moons/ Walking, so no place / female

Ze sloop verder en hoorde toen achter zich gekraak, ze keek om, en zag Ceaser. Ze kreeg het gevoel dat Ceaser haar niet meer vertrouwde, omdat hij haar volgde, terwijl hij had gezegd dat hij dat niet zou doen. En ergens was haar trots ook gekrengt, omdat hij haar dus niet alleen had laten gaan. Heel even waren die twee gevoelens zichtbaar in haar ogen. toen draaide ze haar hoofd weg en sprinte ze weg. Ze sprong over balken heen en verdween in de schaduwen van het warhouse.

klik eens^^
Me:

The cats of the shop ~Rpg~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: