The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The cats of the shop ~Rpg~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:13

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

Blijkbaar had Dream ook honger. Ze nam een grote hap. Hij zelf keek even toe, waarna hij ook toe hapte. Schubben schaurde hij weg, waarna hij het malse vlees begon te eten. Zijn staart bleef liggen waar hij lag, en trok hij niet terug. 'Je bent de liefste op de hele wereld.' Verzuchtte hij tussen twee happen door tegen Dream.


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:16

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

'Je bent de liefste op de hele wereld.' hoorde ze hem zegen tussen ene paar happen door. ze at verder tot ze geen honger meer had. ze legde haar kop weer op zijn rug en sloot haar ogen. ze liet haar staart liggen waar die lag en spinde zachtjes.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:21

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

Toen ze klaar waren bleef er nauwelijks wat van de vis over. Ze gingen weer in hun oudere houdingen liggen, gezelig samen. ooit moest hier toch echt teen eind an komen besefte hij, maar niet nu. Nu zaten ze allebei nog te genieten. Hij begon weer te snorren.


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:24

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

gedachten raasden door haar hoofd heen, moest ze het hem wel vertellen, of niet? nu? of op een ander moment? de wit/grijze tabby wist het echt niet meer. ze haalde iets sneller dan normaal adem, ze was even gestopt met snorren.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:43

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

Het was maar een kleine verandering maa hij merkte het toch, naaast zich haalde Dream iets sneller adem. Ook klonk haar gesnor niet meer. 'Wat is er?' Vroeg hij voorzichtig.


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:58

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

ze was een beetje verdwaald in haar gedachten toen ze Ceaser hoorde zeggen: 'Wat is er?' Dreamflown schrok op uit haar gedachten en stamelde toen: 'ik euhm.. wij..' ze kwam niet uit haar worden. haar ogen keken hem verlegen aan en haar staart zwiepte zachtjes op en neer. ze wou het hem wel vertellen, maar ze wist niet hoe.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 20:12

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

'ik euhm.. wij..' Stamelde de poes. Zij nieuwsgierigheid was opgewekt. 'Ga verder,' drong hij aan. Wat was er met de poes. Waarom was ze zo zenuwachtig. Vragend keek hij haar aan.


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 20:17

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

'Ga verder,' hoorde ze hem zeggen. Ze zwiepte met haar staart en keek naar het water, weg van hem. ze haalde even diep adem en zei toen zachtjes: 'je wordt vader' ze durfde hem niet aan te kijken, bang voor zijn reactie. Haar staart zwiepte langzaam heen en weer terwijl ze naar het water bleef kijken.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 20:19

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

De poes ontweek zijn blik, wat was er toch aan de hand? Uiteindleijk begon ze te spreken, het warem maar 3 simpele woorden. Die de rest van zijn leven op de kop zouden zetten. 'je wordt vader' Zachtjes sprak Dream de woorden uit. Verbijsterd keek hij haar aan, meende ze dat nou? 'M...Ma..Maar Dream, dat is toch fantastish!'Bracht hij uit.


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 20:23

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

ze keek langzaam naar hem op, ze zag zijn verbijsterde blik maar hoorde hem toen zeggen: 'M...Ma..Maar Dream, dat is toch fantastish! Ze zwiepte met haar staart en keek hem aan. Ze had niet verwacht dat hij er zo op zou reageren. Ze keek hem aan en spinde even zachtjes. ze lag nog steeds dicht tegen hem aan en haar staart bleef zacht heen en weer zwiepen. Ze meende het zeker weten wel, ze kon het gewoon voelen. Ze had alleen niet geweten of Ceaser er ook zo blij mee zou zijn, tot nu dan.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 20:32

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

Van geluk begon hij te spinnen. Hij werd vader! Ook Dream bracht een spingeluid voort. Haar staart zwiepte heen en weer. Zijn staart bewoog ook enthoushast. Hij had altijd al iets voor de poes gevoeld. Van jongs af aan had hij haar al luek gevonden. Ze waren altijd al meer dan vrienden geweest. Allebei waren ze blij, het kon gewoon niet beter. Dat was dus geweest dat Dream buik iets dikker was geweest.


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 7:14

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

Ze keek naar ceaser die begon te spinnen, ze zag zijn staart die enthousiant heen en weer zwiepte. Zij spinde ook en legde haar hoofd zachtjes op zijn rug neer en sloot haar ogen. ze bleef spinnen.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 11:45

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

Een koor van gespin klonk uit hun monden, allebei genoten ze. Met zijn tong wreef hij over Dreams rug. Terwijl zij haar hoofd op zijn rug legde, en haar ogen sloot. Ook hij sloot kort zijn ogen, wat was het toch heerlijk.


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 16:09

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

Haar staart zwiepte zachtjes heen en weer en ze bleef zo heerlijk liggen tot ze een zacht geluid hoorde. Ze opende haar ogen en keek achterom, ze keek naar de goudkleurige poes die daar stond.

Goldennight/seller/20 moons/ Natural Place/ female

ze was op zoek gegaan naar Ceaser toen ze hem niet in zijn den had kunne vinden. Ze had rondgezocht en was uiteindelijk hier naar toe gegaan. Ze zweeg, ze zag dreamflown en Ceaser bij het water liggen, duidelijk was wel dat die twee stapel op elkaar waren. Ze had er zelf geen problemen mee, zolang Ceaser zijn best bleef doen als leader en zich niet al te veel af liet leiden door Dreamflown. De goudkleurige poes bleef staan terwijl ze naar hun keek, niet wetend wat te zeggen, ze wou ook weer niet de sfeer hier verpesten.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 17:54

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

Zo bleven ze liggen, plotseling keek de poes op. Hij keek ook om. Daar stond een goudkleurige poes. 'Welkom Goldennight, wat brengt jou hier?' Vroeg hij aan de seller.Nieuwsgierig keek hij naar de poes. Wat had ze te vermelden?


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 18:07

Goldennight/seller/20 moons/ Natural Place/ female

bleef staan, niet echt wetend wat ze moest doen. haar goudkleurige staart zwiepte zenuwachtig heen en weer. 'Welkom Goldennight, wat brengt jou hier?' hoorde ze haar leader aan haar vragen. Ze keek naar haar leader en haalde die adem en zei: 'er zijn mensen die beginnen met dingen op te ruimen, een paar katten konden net vluchten voordat ze werden gezien, het lijkt erop dat de mensen dingen willen verander. ' de goudkleurige poes keek naar haar leader en toen naar dreamflown


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 19:20

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

Na diep adem gehaald te hebben begon de poes te praten. 'er zijn mensen die beginnen met dingen op te ruimen, een paar katten konden net vluchten voordat ze werden gezien, het lijkt erop dat de mensen dingen willen verander. ' Vertelde ze. Hij knikte, 'Bedankt dat je het hebt gemeld.'Gaf hij beleefd antwoord. Even keek hij naar Dream, wat zou zij hiervan vinden? Even dacht hij na, op zich wasd het niet zo'n probleem, maar wie weet mischien zou het wel een prolbeem worden?


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 19:45

Goldennight/seller/20 moons/ Natural Place/ female

, 'Bedankt dat je het hebt gemeld.' hoorde ze haar leader zeggen. ze knikte en draaide zich om. ze had zich beseft dat ze zijn moment een beetje had verpest. snel en redelijk geluidsloos sloop de gouden poes weg.

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female
ze had alles gehoord wat Goldennight had gezegd. haar staart zwiepte nadenkend heen en weer. ze keek een beetje bezorgd, wat als de mensen alles zouden schoonmaken? dan zouden er geen muizen meer komen, en dat betekende minder prooi, end at zou ernstige gevolgen kunnen hebben. en wat als de mensen het kamp zouden ontdekken? dan waren ze verder van huis.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 18:34


Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

De gouden poes liep snel maar geluidsloos weg, even keek hij haar na. Even dacht hij na. 'Wat vind jij?' vroeg hij aan Dream. Het zou gevara kunnen betekenen wist hij.


The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 DPKsfdL
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Age: my revenge is here already 14 moons
Gender:
Rank:
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 18:46

Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female

Wat vind jij?' hoorde ze Ceaser vragen. 'het kan grote problemen beteken' zei ze en vervolgde toen: als de mensen alles zouden schoonmaken? dan zouden er geen muizen meer komen, en dat betekende minder prooi, end at zou ernstige gevolgen kunnen hebben. en wat als de mensen het kamp zouden ontdekken? dan waren ze verder van huis. De tabby keek haar leader en geliefde aan.


Pm's @ Goldenshadow
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 3 1zcv
Gast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you...
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The cats of the shop ~Rpg~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: