The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel

The cats of the shop ~Rpg~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Firelion
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 DPKsfdL
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 7:51

Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male

Ja, hoor hij was ontdekt. Drea keek om en zag hem staan. In haar ogen zag hij even wee gevoelens. Toen sprintte de poes weg. 'Wacht, zo bedoelde ik het niet...'Riep hij haar na.

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimezo 24 jun 2012 - 11:58

Dreamflown/queen/24 moons/ Walking, so no place / female

Ze hoorde hem wel dingen roepen, maar ze luisterde niet. Ze sprong over balken heen en steeds sneller en sneller, haar poten raakten nog maar nauwelijks de grond. Haar ogen toonden geen gevoel meer. Iets in haar was diep gekwets. de poes bleef door rennen tot ze ergens stopte in de schaduwen, niet meer zichtbaar voor de anderen. De poes keek n aar beneden, naar de mensen die bezig waren met het opruimen.

The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 12:00

Ceaser~Leader~That are secret~No place~Male

Steeds sneller ende de poes weg. Nu had hij het helemaal verpest. 'Dream kom terug!' Probeerde hij nog te roepen, maar hij kreeg geen reactie. Toen zette hij een sprint in. In een seconde was hij van stilstaan naar keihard rennen overgegaan. Hij bleef maar wacht roepen. Mensen keken op van zijn mauwen. Nou en, ze dachten vast dat hij een of andere straatkat was. Naa een tijdje werd hij moe. Hij dwong zichzelf door te rennen, maar ademde zwaar.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 12:09

Dreamflown/queen/24 moons/ Warhouse / female

ze keek naar beneden en bleef in de schaduw verborgen zitten. Ze had haar staart om haar poten heen geslagen en bleef doodstil zitten. Ze had niet verwacht dat hij haar niet alleen zou laten gaan. Blijkbaar vertrouwde hij haar dus neit. Ze had hem wel horen roepen, maar dat hielp niets. De tabby voelde zich gekwetst, en dat was niet zo goed. Ze keek naar de mensen die beneden alles ana het opruimen waren.

klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 20:12

Ceaser~Leader~That are secret~Warehouse~Male

Nog steeds reageerde de poes niet. Hij had het nu ect verpest. Hij vertrouwde hara wel, maar wou gewoon op haar leten. 'Sorry!' Riep hij tevergeefs. De tabby voelde zich vast en zeker gekwetst. Ze bleef naar de mensen staren. Eindelijk kwam hij bij haar. 'Het was niet mijn bedoeling je te kwetsen.' Hijgde hij vermoeid.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 20:19

Dreamflown/queen/24 moons/ Warehouse / female

'Het was niet mijn bedoeling je te kwetsen.' Hoorde ze hem vermoeid hijgen. Ze reageerde neit en bleef naar de mensen kijken. Ze had haar staart om haar poten heen geslagen en keek naar beneden toe. Langzaam kwam ze overeind en begon ze over de balken heen te lopen die in de lucht hingen. Ze trok zich niets van haar leader aan en liep verder terwijl ze naar de mensen bleef kijken.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 19:37

Ze was echt duidelijk gekwest. Ze reageerde de gewoon niet. 'Kom op nou, ik heb toch la sorry gezegd? Wat si het probleem nou weer?' Hij zei het iets kattiger dan zijn bedoeling was. De poes liep gewoon weg. Ze negeerde hem straal. Hij bleef achter haar aan lopen.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 19:40

'Kom op nou, ik heb toch la sorry gezegd? Wat si het probleem nou weer?' hoorde ze hem zeggen, ze negeerde hem en liep gewoon verder, stapje voor stapje. pootje voor pootje. en toen ging het mis. De balk begon te kraken en zakte naar beneden toe. Ze sloeg haar nagels in de balk en miauwde zachtjes. Ze zag dat de mensen omhoog keken en haar ogen schoten heen en weer, op zoek naar een uitweg.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 19:45

Ze zag hem niet eens staan. Ze bleef maar doorlopen! Plotseling kraakte de balk. Hij zkate naar beneden toe! Zachtjes mauwde Dream, ze hing met haar nagels aan de balk. Mensen onder hara keken op. Hij moest haar helpen, zeiden zijn gedachtes. Voorzichtig liep hij over de balk. Deze kraakte vervaarlijk. Zijn ogen concentreerde zich op de mooie poes. Poot voor poot kwam hij dichterbij. Mensen keken op. Toen hij bij Dream was bleef hij besluitloos staan. Wat moest hij doen?

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 19:52

Ze bleef hangen en zette haar nagels dieper uit. haar achterpoten vonden weer steun op de balk en ze keek Ceaser aan. Ze probeerde verder omhoog te komen, maar dat lukte haar niet. Daar was het te gevaarlijk voor.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 20:07

easer~Leader~That are secret~Warehouse~Male

De poes vond weer wat evenwicht. Ze kwam verder omhoog, maar nog niet helemaal. Dat zou te gevaarlijk zijn. Hij kreeg een plan. Zijn klauwen zette hij in de gamele balk. Hij pakte Dream bij haar nekvel, en begon uit alle macht te trekken. Als de poes zou meehelpen zou het hun wel lukken.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 20:09

Ze voelde een paar tanden in haar nekvel en iets wat aan haar trok, naar boven toe. Ze zete zich af en kwam langzaam omhoog, haar achterpoten vonden nu steun op een beter deel. Ze liep zachtjes verder omhoog, weg bij het gamele gedeelte vandaan.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 20:12

Het was hun gelukt! De poes liep snel weg bij het gamele gedeelte vandaan, hij volgde haar voorbeeld. Hij likte hara kort. 'Ben je nog steeds boos?' Vroeg hij na een tijdje stilzwijgen

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 20:45

'Ben je nog steeds boos?' hoorde ze hem vragen nadat het een tijdje stil was geweest, ze liepen over de balken heen, ze keek de hele tijd naar beneden. 'boos? nee, teleurgesteld, ja' zei ze alleen maar terwijl ze verder liepen.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 20:49

'boos? nee, teleurgesteld, ja' Antwoordde de poes. 'Sorry mara het was ehct niet mijn bedoeling, ik hoe gewoon van je!' Probeerde hij.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 20:55

'Sorry mara het was ehct niet mijn bedoeling, ik hoe gewoon van je!' Hoorde ze hem zeggen. Ze keek hem aan. "liefde is gebaseerd op vertrouwen, hoe kan ik je vertrouwen als je niet zegt wat je beloofd?" zei ze tegen hem terwijl ze verder liep

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 20:57

"liefde is gebaseerd op vertrouwen, hoe kan ik je vertrouwen als je niet zegt wat je beloofd?" Kreeg hij als antwoord. Stilzwijgend liep hij door. 'Sorry,' antwoordde hij uiteindelijk. Wat moest hij anders zeggen? Ze liepen verder door het Warehouse. Mensen gingen weer door met waar ze mee bezig waren, en waren hun alweer vergeten.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 21:23

'Sorry" hoorde ze hem uiteindelijk zeggen. ze kon horen dat hij het echt meende. ze keek nog even naar de mensen die bezig waren en daarna weer naar hem. Zachtjes gleed haar staart over zijn rug heen en ze duwde haar kop zachtjes tegen zijn nek aan. 'als je voortaan doet wat je belooft dan is het goed' zei ze zachtjes in zijn oor. Ze likte even over zijn kop heen en keek toen weer naar de mensen.

klik eens^^
Me:

Firelion
Katero
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 7:40

Zachtjes gleed haar staart over z'n rug heen. Terwijl de poes haar kop tegen zijn nek deed. 'als je voortaan doet wat je belooft dan is het goed' Hoorde hij haar zeggen. 'Okee,' antwoordde hij, toch een beetje verbaasd door deze wisseling van onderwerp. Dromerig staarde hij voor zich uit. Af en toe een blik op Dream werpend. Beneden liet een mens iets vallen. Even schrok hij op, maar kwam al snel weer tot bedaren.

Goldenshadow
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~   The cats of the shop ~Rpg~ - Pagina 5 Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 9:05

'Okee,' hoorde ze hem toch een tikkeltje verbaasd zeggen. Ze zag wel hoe hij af en toe een blik op haar wierp. Ze liet haar staart op zijn rug liggen terwijl ze verder liepen. Ze keek naar de mensen beneden die bezig waren.

klik eens^^
Me:

The cats of the shop ~Rpg~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: