Positiviteits-topic - Pagina 17



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Rovepaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 DPKsfdL
You know who.
31
Actief
'As for me, I'll be the knight.'

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 14:37

Eindelijk, eindelijk vakantie. Ik ben zoo blij, eindelijk rust en geen school! c:


Positiviteits-topic  - Pagina 17 2na87yr
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimevr 8 jul 2016 - 0:08

Ik kom gwn even langs om te zeggen dat iedereen geweldig is <3 Wie je ook bent, jullie zijn allemaal zo leuk op je eigen manier! Iedereen is speciaal, zo ook jij en ik wilde gwn zeggen. Jij bent geweldig! Ik vind dat! Want iedereen hier vind ik geweldig. Dus voel je je eens wat minder, heb je even wat minder dingen, denk dan aan de mooie dingen die je hebt in het leven, denk aan al de happy dingen. Denk aan de kleine, leuke dingen. Jij bent mooi en prachtig. Jij bent geweldig! Kop op geweldig persoon! Jij bent het echt waard <3 Geloof me, ik weet het, want ik kan me hier geen enkel persoon voor de geest halen die dat niet is <3

____

Ik moest het even zetten omdat ik me zelf zoveel down en minder heb gevoeld. Ik ben nu dolgelukkig door de kleine dingen in het leven, zoals een papa en 'mama' waar ik gewoon een knuffel van kan hebben, een thuis waar ik veilig naartoe kan gaan en ga zo maar door.
Het zit hem in de kleine dingen, die soms een grote veranderingen vragen. Hoe het geluk van iemand daarop kan vallen, het is toch wel speciaal. <3
Apprecieer wat je hebt en weet dat je geweldig bent. Srs, ik ben zo blij met zoveel leuke mensen hier, op de wereld, overal. Ik moest het even delen~

Hopelijk heb je nog een heel fijne dag of nacht <3


Positiviteits-topic  - Pagina 17 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 19 jul 2016 - 17:41

Werchter was geweldig! (het is al meer dan 2 weken geleden, maar toch) Ik had het bericht van Eef nog niet gelezen, ik zag haar laat in de avond op Werchter. ik dacht: 'Is dat Eef wel of vergis ik me nu?' maar blijkbaar was ze het wel. alleen heb ik Dagmar niet gezien. Maar Bring Me The Horizon was echt leuk en we zagen ook The Offspring en Rammstein. Ik ben niet echt in de kleine concertzaaltjes geweest, er waren niet zoveel interessante optredens enzo. (:


Positiviteits-topic  - Pagina 17 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 21 jul 2016 - 17:43

Ik ben nu echt zo blij door een bericht van een jongen. Het was een simpel bericht, maar toch ben ik aan het glimlachen van oor tot oor.


Positiviteits-topic  - Pagina 17 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 24 jul 2016 - 13:50

ik ben met mn verjaardag voor 3 dagen naar Londen gegaan en heb daar echt veel gezien! london eye (niet ingeweest), tower of londen, big ben, shakespeare huizen, tower bridge en millenium bridge (voetgangerbrug over de thames) maar het belangrijkste (!!) ben ik op mijn verjaardag zelf, 22 juli vrijdag, naar Build-A-Bear Workshop geweest in de hamleys :'D DAT is een super grote speelgoed winkel met het gekste speelgoed dat je je kunt bedenken! En die Build-A-Bear Workshop is een knuffelwinkel waar je een beer moet uitkiezen (ik heb een care bear genomen maar je kunt er ook bv nemo of toothless ofzo nemen) en die moet je dan 'stuffen', vulsel in doen dus, een hart dat klopt heb ik erin gestoken en een care bears theme song. En dan een wens (gratis) steek je erin met een stoffen hartje en dan kun je dingen kopen als kleertjes (oneindig veel soorten) of paspoorten of knuffels voor je knuffels of pizzas of rolschaatsen of skateboards ofz, ik heb how to train your dragon tshirt, london tshirt en pokéball hoodie gekocht :p en een rugzak waarin ik mn beer overal mee naartoe kan nemen (zijn naam is Lol, LotsOfLove)
fotos van Build a bear:


Positiviteits-topic  - Pagina 17 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 17 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 17 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 17 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 17 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 17 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 17 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 17 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 17 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 17 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 25 jul 2016 - 1:03

Innerbreeze schreef:
Werchter was geweldig! (het is al meer dan 2 weken geleden, maar toch) Ik had het bericht van Eef nog niet gelezen, ik zag haar laat in de avond op Werchter. ik dacht: 'Is dat Eef wel of vergis ik me nu?' maar blijkbaar was ze het wel. alleen heb ik Dagmar niet gezien. Maar Bring Me The Horizon was echt leuk en we zagen ook The Offspring en Rammstein. Ik ben niet echt in de kleine concertzaaltjes geweest, er waren niet zoveel interessante optredens enzo. (:

Haha wow dit lees ik nu pas! Maar vet jammer dat je het niet zeker wist :c Ik liep er wel smexy bij met m'n hema regenjas.
Maar ja! Werchter was echt mega leuk!


Positiviteits-topic  - Pagina 17 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 17 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 9:14

sommige kleine dingen maken je dag echt gewelding <3



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimevr 21 okt 2016 - 19:16

Sinds ik op mn nieuwe school ben begonnen merk ik echt dat ik heel erg vooruit ben gegaan! Ik heb nieuwe vrienden en klasgenoten die me accepteren hoe ik ben en dat merkte ik meteen al van iedereen. Dit is voor t eerst dat ik met iedereen om kan gaan en echt gewoon totaal mezelf kan zijn. Ik merk het gewoon in mn zelfvertrouwen, dat is zo erg gegroeid. Echt niet normaal (:


Sucks don't it?
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 16:30

@Bo; ik ben ook net van school verandert, en het viel beter mee dan ik verwachtte! In mijn klas zat al één meisje dat ik kende van de tekenschool 2 jaar terug, maar ik ben zelfs beter bevriend geworden met mensen die ik nog niet kende. Er zit zelfs een naamgenoot in mijn klas, met dezelfde interesses en nog een ander meisje waar ik ook andere gemeenschappelijke interesses heb. ik vind het er eigenlijk wel tof!


Positiviteits-topic  - Pagina 17 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 16:34

@Zoé; Oh dat is ook zo fijn! Ik voel je compleet, ik vind het geweldig op mijn nieuwe school (: Veel beter dan m'n oude school! Fijn dat het bij jou ook zo leuk is in je nieuwe klas! c:


Sucks don't it?
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 12:49

Omg. Ik had cosplay voor dit jaar weer n beetje opgegeven, omdat er eigenlijk niet zulke hele grote dingen meer komen waar wij vaak met de groep heen gaan. Nou krijg ik vandaag een berichtje op facebook van iemand die ik via cosplay ken. Was ze gevraagd om foto's in te sturen van haar cosplay voor de officiële release van Final Fantasy XV. Nu heeft ze mij dan ook nog voorgedragen aan hen, van hey ik weet een goede Noctis, dus plots moest ik even wat selfies opsturen. Goede foto's ga ik zaterdag met Mim maken, want ik heb nog niks serieus gedaan met Noct. Maar omg ze hadden al complimenten over mn selfies en gewoon al t feit dat er iemand aan me dacht zodat ik nu ook een kans maak. Als de foto's goed uitpakken en ze me goed genoeg vinden mag ik gewoon op het officiële release event in Nederland van FFXV staan. Dat zou dan de tweede keer zijn van zoiets, al was voorgaande keer van FFtype-0 toch wel wat makkelijker om binnen te komen, aangezien we redelijk snel zoiets kregen van ja je mag komen enzo.


Positiviteits-topic  - Pagina 17 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimevr 18 nov 2016 - 18:04

OMG IK MAG KOMEN! Ik heb vandaag van haar gehoord dat zij mail terug had en binnenkort krijgen we een mailtje van Square Enix met de hoe en wat. Ik had het al opgegeven, omdat 3 weken geleden alle foto's binnen moesten zijn en dat event al bijna over een week is. Maar nee, ik mag komen, die vriendin die me heeft voorgesteld ook. Het is geregeld door Square Enix zelf en dus groter dan het event van type-0. Nu ben ik last minute alles aan t fixen om maar zo goed mogelijk daar te komen opdagen.


Positiviteits-topic  - Pagina 17 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 100 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 20:36

Hey,
ik stel mezelf even voor voor de mensen die het niet weten. Ik ben Bo of Bo3, ik ben 13 jaartjes oud, ik ben in tegenstelling tot waarschijnlijk negentig procent van deze site een jongen. Ik had vanaf ongeveer twee maanden geleden een struggle en ik vertelde niemand erover, hierdoor werd ik thuis veel minder gelukkig en op school was het een beetje geforceerd. Tot nu toe is het nog niet zo positief ik weet het. Maar vandaag heb ik het dus wel aan iemand verteld, diegene is Elvira die sommige van jullie misschien beter zullen kennen onder de naam van haar actiefste account Lola. nogmaals: ze was de eerste tegen wie ik dit vertelde, nog geen ouders, vrienden, mn broer, niemand. Maar doordat ze heel positief reageerde ben ik nu bereid dat wel te gaan doen, en natuurlijk wilde ik het ook aan jullie melden. Nu word het waarschijnlijk vervelend dat ik er omheen draai. wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ontdekt heb dat ik Homoseksueel ben. Doe met deze informatie wat je wilt, ik ben blij dat ik het gemeld heb C: Bo3 uit.


Positiviteits-topic  - Pagina 17 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softbelly
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Tumblr_oo2abrk1PE1vmn72zo2_500
{ Loïs
124
Actief
"Oh! Can I show you what I'm proudest of?"

CAT'S PROFILE
Age: { 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Softbelly
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 22:09

Amberhunt schreef:
Hey,
ik stel mezelf even voor voor de mensen die het niet weten. Ik ben Bo of Bo3, ik ben 13 jaartjes oud, ik ben in tegenstelling tot waarschijnlijk negentig procent van deze site een jongen. Ik had vanaf ongeveer twee maanden geleden een struggle en ik vertelde niemand erover, hierdoor werd ik thuis veel minder gelukkig en op school was het een beetje geforceerd. Tot nu toe is het nog niet zo positief ik weet het. Maar vandaag heb ik het dus wel aan iemand verteld, diegene is Elvira die sommige van jullie misschien beter zullen kennen onder de naam van haar actiefste account Lola. nogmaals: ze was de eerste tegen wie ik dit vertelde, nog geen ouders, vrienden, mn broer, niemand. Maar doordat ze heel positief reageerde ben ik nu bereid dat wel te gaan doen, en natuurlijk wilde ik het ook aan jullie melden. Nu word het waarschijnlijk vervelend dat ik er omheen draai. wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ontdekt heb dat ik Homoseksueel ben. Doe met deze informatie wat je wilt, ik ben blij dat ik het gemeld heb C: Bo3 uit.

Join the club!! Gezellig hehe. *highfived*
Ik ben pan, voor de mensen die het nog niet wisten c:


Positiviteits-topic  - Pagina 17 Softos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 100 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 23:07

Softkit, schreef:
Amberhunt schreef:
Hey,
ik stel mezelf even voor voor de mensen die het niet weten. Ik ben Bo of Bo3, ik ben 13 jaartjes oud, ik ben in tegenstelling tot waarschijnlijk negentig procent van deze site een jongen. Ik had vanaf ongeveer twee maanden geleden een struggle en ik vertelde niemand erover, hierdoor werd ik thuis veel minder gelukkig en op school was het een beetje geforceerd. Tot nu toe is het nog niet zo positief ik weet het. Maar vandaag heb ik het dus wel aan iemand verteld, diegene is Elvira die sommige van jullie misschien beter zullen kennen onder de naam van haar actiefste account Lola. nogmaals: ze was de eerste tegen wie ik dit vertelde, nog geen ouders, vrienden, mn broer, niemand. Maar doordat ze heel positief reageerde ben ik nu bereid dat wel te gaan doen, en natuurlijk wilde ik het ook aan jullie melden. Nu word het waarschijnlijk vervelend dat ik er omheen draai. wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ontdekt heb dat ik Homoseksueel ben. Doe met deze informatie wat je wilt, ik ben blij dat ik het gemeld heb C: Bo3 uit.

Join the club!! Gezellig hehe. *highfived*
Ik ben pan, voor de mensen die het nog niet wisten c:

Haha, *highfives back*


Positiviteits-topic  - Pagina 17 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 24 nov 2016 - 14:02

Vuursters missie is net binnen! En umg hijs echt dik en ik ben so happy words cant describe yay


Positiviteits-topic  - Pagina 17 23rs22uPositiviteits-topic  - Pagina 17 2ihw1ebPositiviteits-topic  - Pagina 17 Nh02adPositiviteits-topic  - Pagina 17 2jd04lw Positiviteits-topic  - Pagina 17 S0zyg0Positiviteits-topic  - Pagina 17 34t4yuoPositiviteits-topic  - Pagina 17 2a9nyp3Positiviteits-topic  - Pagina 17 5cggsg
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:18

OMG ZOVEEL GOEDE DINGEN

1. mijn mentale toestand gaat steeds beter en beter! ik voel me echt gewoonweg GOED! Omg, wat een lange opname wel niet met je kan doen xD
2. ik heb heel serie 1 (7 boeken?) van warriorcats voor mijn kerstmis gekocht! (ookal heb ik die al gelezen, ik moest ze hebben.. voor later)
3. ik ben een 'hardcore' carebear/troetelbeertjes fan.. echt... ik verzamel etc.. knuffels, boeken, glazen, kaartjes, .. en heb onlangs nog een zeldzame beer voor €100 verkocht die ik dubbel had... EN NU LOOP IK KEI NORMAAL EEN WINKEL BINNEN EN HEBBEN DIE DAAR CARE BEAR KLEREN IEEEEEEEEE

-too happy Lau


Positiviteits-topic  - Pagina 17 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 17 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 17 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 17 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 17 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 17 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 17 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 17 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 17 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 17 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:59

ik ben zo geobsedeerd door Kpop en dat maakt me erg blij <3


Positiviteits-topic  - Pagina 17 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 21:13

Niets positiefs wat ik ECHT moet vertellen maar...

Spoiler:


I'm a fly that's trapped in a web
Positiviteits-topic  - Pagina 17 L2cY0X5
But I'm thinking that my spider's dead
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 17 LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitimema 5 dec 2016 - 18:10

Ik ben uit de kast gekomen bij een paar mensen van mijn klas en ze reageerden zo positief, mijn hart wordt d'r echt warm van haha


Positiviteits-topic  - Pagina 17 2mi14js
I wouldn't hold my breath if I was you
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: