Lucht-je-hartje - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44  Volgende
Quietstep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 18:41

Ashdrizzle schreef:
M'n halfzus d'r moeder is zojuist overleden aan kanker :/
Like, m'n zus heeft allebei haar ouders in 2015 verloren, dat is toch wel echt een heel stom wereldje ..

Jeetje, wat heftig. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, je zus en je familie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 22:04

Oh, gecondoleerd, Soof, ook voor je halfzus en de rest van je familie. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 13:30

@Soof, sterkte voor je zus!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:40

Óh, geweldig! Te horen gekregen dat mijn vader weer een pakje shag heeft gekocht. Ga maar weer lekker roken, pa, 't zal je reuma goed doen + je humeur. Daarnaast heeft mijn moeder opgemerkt dat hij ook weer heeft gedronken toen ze mijn broertje ophaalde. De alcohol kwam nog net niet zijn poriën uit. Geweldig. Keep going dad.

Toen ik in behandeling ging, nu al weer iets van twee jaar geleden had mijn vader een belofte gemaakt; ik maak mijn behandeling goed af en hij zal stoppen met roken én drinken. Nu begint het er weer op te lijken als of hij zijn oude padje van rokende alcoholist gaat bewandelen. Hoe kan het ook met die o zo goede support van de rest van de familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 14:59

Roughpaw schreef:
Óh, geweldig! Te horen gekregen dat mijn vader weer een pakje shag heeft gekocht. Ga maar weer lekker roken, pa, 't zal je reuma goed doen + je humeur. Daarnaast heeft mijn moeder opgemerkt dat hij ook weer heeft gedronken toen ze mijn broertje ophaalde. De alcohol kwam nog net niet zijn poriën uit. Geweldig. Keep going dad.

Toen ik in behandeling ging, nu al weer iets van twee jaar geleden had mijn vader een belofte gemaakt; ik maak mijn behandeling goed af en hij zal stoppen met roken én drinken. Nu begint het er weer op te lijken als of hij zijn oude padje van rokende alcoholist gaat bewandelen. Hoe kan het ook met die o zo goede support van de rest van de familie.

Ik begrijp je echt heel goed, Nath. Mijn vader heeft ook echt een ernstig alcoholprobleem, en wat ik ook zeg, hij luistert niet. Mijn moeder heeft er ook al een aantal keer wat van gezegd, en elke keer wordt hij boos op ons allemaal en begint hij ons uit te schelden en wat niet. Ik ben naar de psycholoog geweest en heb hier ook met hem over gepraat, en ik ben tot de conclusie gekomen om een brief te schrijven volgens de OPVOET-methode voor veilige communicatie. Basically schrijf je een brief, waar je vader ook alleen per brief op mag reageren. Je zet erin hoe je je voelt en dergelijke, en hopelijk zorgt het voor verandering. De brief heeft een bepaalde volgorde, als je de methode wilt gebruiken, moet je die maar even googelen. Maar ik raad het heel erg aan, omdat het voor mij heel goed heeft geholpen. Ze kunnen zo rustig lezen en nadenken over wat hun gedrag aanricht, zonder dat jij in een eventueel gevaarlijke situatie terecht komt. Ik raad het ook aan om het te doen als je niet bij hem bent, om de brief gewoon ergens achter te laten voor hem.

Je moet maar zien of dit een optie is, maar voor mij werkte het heel goed c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 15:05

Dankjewel, Deem. Ik neem de tip zeker mee en zal een goed moment er voor uitzoeken en ik zal gewoon een goede brief schrijven en de methode eens opzoeken en bekijken. Thanks <3 *hug*
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 16:41

Ik denk dat ik een klein probleempje heb. (A)
Een maand terug ben ik begonnen met een suikerdieet. Ever since voel ik me depressiever en ben ik stenger op het gebied van eten. Duh, denk je dan. Maar, ik ben iets te overdreven geworden. Suikers bleven niet enkel suikers. Koolhydraten sloot ik algauw ook buiten en nu mag er ook maar amper vet in zitten.
Ik at amper iets naast kalkoenfilet en droge boterhammen en bruiswater. Dat terwijl m'n familie koekjes at, chocolade, chips en limonade, etc..
Sinds enkele dagen terug heb ik dan af en toe 'vreetbuien', maar nadien heb ik er spijt van en tja.. hang ik al snel boven het toilet. Dan eet ik de hele dag niets behalve 's avonds aan tafel een beetje.
Ik weet dat het een probleem is en ik heb ergens het gevoel dat ik dit aan m'n moeder moet vertellen. Maar ergens is er dan ook weer dat stemmetje dat ik ermee verder wil gaan aangezien ik zo m'n gewicht wel op peil houd. Het is zo'n dilemma. De ene keer ben ik dan gelukkig aangezien ik alles mag eten maar dan ben ik weer unhappy als ik op de weegschaal sta. In het andere scenario voel ik me dan beter in m'n vel aangezien ik dan slanker ben, maar dan heb ik weer dat depressieve gevoel als ik over eten na denk.

En opzich weeg ik niet eens zoveel. Voorheen ik hiermee begon woog ik 52 kilo en ik ben 1 meter 68 groot. Maar nu weeg ik nog 49 kilo, en dat in een klein weekje tijd.

Ik haat dit. Vroeger snapte ik zulke mensen nooit, maar echt. Eens je ermee begint, is het net alsof je begint met roken. Je zegt tegen jezelf "ééntje!" "één keer!" maar dat veranderd algauw wanneer je de volgende keer denkt "oké dit is echt de laatste keer!". en zo gaat dat dus verder. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 6 DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimema 27 jul 2015 - 17:04

Je moet hier echt hulp voor zoeken! Voor 1.68 is 52 kilo al echt aan de ondergrens van wat je mag wegen, dus 49 en alles wat daaronder komt is absoluut niet gezond. Sowieso is het belangrijk dat je al je voedingstoffen binnen krijgt. Je lichaam heeft bepaalde dingen nodig, krijg je die niet binnen dan ga je je vanzelf slechter en slechter voelen. Als je er uit jezelf niet vanaf komt, dan heb je er hulp bij nodig. Vertel het aan je moeder of iemand anders die je ermee kan helpen, want als je eenmaal in die spiraal zit dan kom je er ook niet zomaar weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 0:08

Dit wou ik ooit aan iets of iemand uitluchten maar had nites gevonden dat echt luisterde, zelfs mijn dagboek niet Sad

Dit was eigenlijk vorig jaar gebeurt en ik zal jullie wat vertellen.

Mijn moeder had een relatie met iemand. Ik zal mijn moeder L noemen, haar ex vriend M en mijn broer E noemen.

Het was vorig jaar Nederland tegen Spanje met die WK weet je wel. M was dronken en mijn moeder was met haar vriendin weg en vertrouwde ons alleen thuis te blijven. Plotseling brak M in ons huis en E en ik opeens overstuur, M loog dat ik voor hem opendeed maar E wist dat ik boven was en niet naar beneden ging en dus geloofde hem niet. Ik barstte in huilen uit en hij was natuurlijk dronken. Hij trooste me en ik was helemaal in schock en dus deed ik niks. E belde mijn moeder op en ging dus meteen huilend naar huis met haar vriendin en vervolgens pakte ze zijn sleutelbosje omdat daar hun huissleutel was, hij had ze gestolen toen hij uit het huis werd gedumpt. Ik zag het allemaal geboren met de vriendin van mn moeder die me knuffelde, ik huilde nogsteeds.
Hij ging schreeuwen en wou me moeder een harde vuiststoot geven maar mijn broer duwde hem weg de tuin in, mijn moeder deed de deur dicht en hij maakte het tuinraam kapot. Ik ging harder huilen en werd naar de gang gestuurd met de vriendin. Daar huilde ik helemaal uit en de politie kwam. M die was al weggerend en ik mocht bij de buurvrouw slapen met mijn kat Rooderik zodat hij zich niet bezeerde door het gebroken glas. Ik voelde me al kalm toen ik opeens omzirkelt was tussen haar katten en Rooderik, maar ik wist dat M nog rondliep en belde mn buurvrouw op zodat ze hem kon helpen. Ze zei nee en negeerde hem verder. Later in de avond schrokken we wakker omdat hij aan het bellen was, ik was nogsteeds helemaal bang.

En dit was niet de eerste keer dat M zo deed, ong de vijfde keer, maar mn ma had hem steeds een kans gegeven, nu niet meer.

Ik heb nogsteeds een trauma, kan iemand me helpen om dat te verwerken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 DPKsfdL
♥ Daanz
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 16 moons
Gender:
Rank:
Thawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimedi 28 jul 2015 - 18:03

My heart's beating faster, I know what I'm after.
I've been standing here my whole life,
Everything I've seen twice, now it's time I realize
It's spinnin' back around now, on this road I'm crawling
Save me cause I'm falling, now I can't seem to breathe right
Cause I keep runnin', runnin', runnin', runnin'
Runnin', runnin', runnin', runnin'
Runnin' from my heart.

;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 21:01

I'm done:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardshade
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 DPKsfdL
Demi
143
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardshade
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 21:05

@Lotte: Jeetje, het spijt me heel erg dat je dat allemaal hebt door moeten maken. Als je echt het gevoel hebt getraumatiseerd te zijn, stel ik je echter voor om professionele hulp te gaan zoeken. Hoewel vrienden veel steun kunnen geven, hebben ze niet de kennis en ervaring om iemand van een trauma af te helpen. Een psycholoog zou hiermee met jou aan het werk kunnen, op een manier die voor jou ook veilig voelt. Ik verzeker je dat het helpt!

@Angie: Zorg alsjeblieft goed voor jezelf, en doe alsjeblieft geen gekke dingen! Als je bij iemand wil luchten, mijn inbox is open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 6 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 22:17

I want love...
But I will never get the love I want...
Because the love I want doesn't exist (and probably never will)...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 0:16

Whispersong schreef:
I want love...
But I will never get the love I want...
Because the love I want doesn't exist (and probably never will)...
Whatsup?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 6 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 10:22

Ashdrizzle schreef:
Whispersong schreef:
I want love...
But I will never get the love I want...
Because the love I want doesn't exist (and probably never will)...
Whatsup?
Stom probleempje in liefde waar ik al een tijdje mee zit en ook al vaker hier neer heb gezet..
Ik ben verliefd op een jongen die aromantisch en aseksueel is en ik kan de verliefdheid gewoon niet loslaten of stoppen of zo :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimevr 31 jul 2015 - 18:51

Ik moet het toch maar even kwijt, lucht altijd op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 14:32

Sinds ongeveer een week heb ik nieuwe medicatie, deze zou moeten helpen tegen mijn negatieve gedachtes. Maar voor mijn idee werkt het helemaal niet, ik voel me precies hetzelfde als toen ik dat gore drankje nog niet moest innemen en mij gedachtes zijn nog ongeveer hetzelfde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 14:43

Misschien een idee, om het tegen de gene zegen die je de medicatie voorschrijft? misschien kan je ook vragen om met iemand te kunnen praten zoals een psycholoog? (heb daar ook gelopen) zodat je gedachten en gevoel kan uiten. dat heeft meer zin dan een medicijn ^^ en als je liever met iemand anders praat kan je me altijd een PM sturen

hoop dat je er wat aan heb <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 15:51

@Marieke; misschien heeft het iets meer tijd nodig om te gaan werken en misschien helpt het jezelf wat af te gaan leiden, wat naar buiten gaan, tekenen, lezen, muziek (voorkeur positieve teksten) luisteren en misschien wat gaan sporten... Ik heb dik drie jaar in de negativiteit gezeten met allemaal negatieve gedachten en slechte stuff, ik heb mezelf er met hulp en dit uit gekregen. Geef het een kans, het is een tip en aan jou wat je er mee doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 6 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 6 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 21:14

Ik ben vanmiddag naar de psychiater geweest, dat gesprek stond al gepland..
Maar ik snap die man niet, ik heb ook niet echt fijne gesprekken met hem voor mijn gevoel...

Ik weet gewoon niet meer wat ik nou wel of niet wil...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: