war zone - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende
Cinder
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 10:18

Cinder lag op de bosgrond. Het enige wat ze zich nog herinnerde was een klap...wat was er gebeurd? Plotseling herinnerde ze het zich. Ze sprong overeind en haar hoofd bonsde pijnlijjk; Ze was van Hawkfrost afgeslingerd en was met haar kop op een steen terecht gekomen. Daardoor was ze even bewusteloos geraakt. Ze keek en zag bloed liggen. Het was een spoor dat ergens naartoe getrokken was. Cinder keek op haar poten neer. Ze was weer niet in staat geweest om haar familie te beschermen. Éen eenzame traan rolde over haar wang. Ze wilde zo snel mogelijk opgroeien, groter worden. Dan zou ze kunnen helpen, in plaats van aan de kant te kijken hoe haar familie gewond raakte. Plotseling sprong ze vastberaden recht. Ze zou hard gaan trainen en sterk worden, dat was haar nieuwste doel. Het boeide haar niet dat ze nog maar een kitten van 2 maanden was, toch wilde ze trainen. Ze rende achter het spoor aan met een nieuwe glans in haar blauwe ogen. Toen zag ze de grot waar Icy Hawkfrost overmeesterd had en Lionheart er bloedend naast lag. Cinder keek eventjes geschrokken; "Gaat het wel goed met hem? Zal hij het overleven?" zei ze met een klein stemmetje, denkend aan hoe makkelijk ze bewusteloos geraakt was. Ze liep naar Lionheart. "Sorry dat ik je niet kon helpen Lionheart..." zei ze en gaf hem een lik.


war zone - Pagina 3 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 11:34

Hawkfrost Voelde langs alle kanten haar vacht oprijten. Ze schreeuwde het uit van de pijn. Ze was nu evenveel verwond al haar broer."Die krabben kreeg je voor het bijna doden van Lionheart" Siste ze. Daar kon ze niets op zeggen. Ze zag dat Lionheart al weer bewusteloos naast haar lag. Icy likte zijn verwonding proper en daarna bij haar. Ze keek heel verwondert en zei." Waarom doe je dit nog?" Ze bleef stil liggen. Tegen stribbelen had toch geen zin. Toen kwam die andere kat ook nog binnen. Ze ging naar Lionheart en zei "Sorry dat ik je niet kon helpen Lionheart..." Hawkfrost keek gewoon weg. dit hoefde ze niet te zien.


war zone - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 11:40

''Waarom doe je dit nog?'', vroeg de poes. Icy wou net haar vraag beantwoorden toen Cinder kwam en naar Lionheart ging. ''Sorry dat ik je niet kon helpen, Lionheart...', klonk het troebel. Icy knikte even kort naar Cinder. 'Dat maakt niet uit', fluisterde ze bijna onhoorbaar. 'En om je vraag te beantwoorden, Hawkfrost. Je bent familie van Lionheart. En normaal is familie van Lionheart ook mijn familie', zei Icy. 'Denk nu eens na! Waarom zou Lionheart je beschermd hebben toen ik je wou doden?', vroeg Icy. 'Hij voelt heus wel broederliefde voor je', zei Icy. Icy's ogen keken diep in de blauwe ogen van Hawkfrost. 'Waarom slecht zijn als jij van je broer houdt, diep vanbinnen en hij ook van jou?', vroeg Icy toen. Ze ging tussen hun in staan en keek naar de verwonde Lionheart.


war zone - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 13:56

Lionheart werd na een hele tijd bewusteloos zijn weer waker. Alles deed nog steeds zeer. ''Sorry dat ik je niet kon helpen, Lionheart..." Zei Cinder die hier blijkbaar ook was. voor dat hij iets kon zeggen zei Icy al iets. "Dat maakt niet uit." Hij probeerde te bewegen maar dat lukte niet. "En om je vraag te beantwoorden, Hawkfrost. Je bent familie van Lionheart. En normaal is familie van Lionheart ook mijn familie." Zei ze. Hawkfrost leek toch wat te begrijpen waarom hij haar beschermde. " Hij deed zijn ogen open. "Het is waar wat Icy zegt. Ik kan niet opstaan. Wil je me helpen?" Zei hij. "Ik ben je broer en ik kan je niet zien sterven. Je blijft mijn zus. Besef dat en wees niet zo gemeen tegen iedereen." Zei hij. Hij keek haar aan." Ik ben je broer. Waarom doe je me dit aan?"


war zone - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 19:37

"En om je vraag te beantwoorden, Hawkfrost. Je bent familie van Lionheart. En normaal is familie van Lionheart ook mijn familie." zei ze. "Denk nu eens na! Waarom zou Lionheart je beschermd hebben toen ik je wou doden?', vroeg Icy. "Hij voelt heus wel broederliefde voor je" Zei ze. Icy's ogen keken diep in de blauwe ogen van Hawkfrost. "Waarom slecht zijn als jij van je broer houdt, diep vanbinnen en hij ook van jou?" Haar ogen begonnen te tranen van schuld te rollen. "Ik ben je broer en ik kan je niet zien sterven. Je blijft mijn zus. Besef dat en wees niet zo gemeen tegen iedereen." Zei Lionheart. er begonen meer tranen te rollen en hij keek haar aan. " Ik ben je broer. Waarom doe je me dit aan?" Vroeg hij daarna. Ze keek in zijn ogen en zei." Weet je nog toen wij klein waren. Jij was altijd moeders lieverdje. Hij leek alsof ze mij verstoten. Ik ben weg gelopen en voor mezelf gaan zorgen. Je kwam me niet eens zoeken. Ik hoorde dat ze dood waren en toen ben ik je gaan zoeken. Ik ben gemeen geworden omdat niemand mij moest hebben. Ik hoopte dat ik bij jou terecht zou kunnen." Pas toen ze klaar was met uitleggen stopte ze met huilen en legde ze zich neer. " Ik hoopte dat bij mijn enige broer zou terecht kunnen. Maar hier lig ik dan."


war zone - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 20:22

''Weet je nog toen wij klein waren. Jij was altijd moeders lieverdje. Hij leek alsof ze mij verstoten. Ik ben weg gelopen en voor mezelf gaan zorgen. Je kwam me niet eens zoeken. Ik hoorde dat ze dood waren en toen ben ik je gaan zoeken. Ik ben gemeen geworden omdat niemand mij moest hebben. Ik hoopte dat ik bij jou terecht zou kunnen'', zei Hawkfrost met tranen die over haar wangen rolden. ''Ik hoopte dat bij mijn enige broer zou terecht kunnen. Maar hier lig ik dan'', zei Hawkfrost. Icy liep naar Hawkfrost toe en drukte haar flank tegen de hare aan. 'Als je wilt mag je bij ons komen wonen. Of ik zoek samen met jou een goede woonplaats voor je', zei Icy. Bij haar rolden er ook tranen over haar wangen. 'We vinden wel iets voor je, dat beloof ik. En Lionheart was nog jong toen jij wegliep', zei Icy voorzichtig. Ze drukte haar flank dichter tegen die van Hawkfrost aan. 'Word alsjeblieft weer zoals vroeger en kom met ons mee', fluisterde Icy. Haar stem klonk snikkend. Hawkfrost zou nu makkelijk haar buik kunnen openrijten, maar Icy bleef staan tegen Hawkfrost.


war zone - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 20:38

Lionheart luisterde naar haar verhaal van zijn zus. Hij stond verstomd van haar verhaal. Toen ze dat vertelde herinnerde hij hoe het in zijn gang ging. Ze had gelijk. Hij stond met heel veel moeite op en wandelde naar haar. Hij lied Icy zijn gang gaan en pas toen zij klaar was vertelde hij zijn verhaal." Ik had nooit geweten dat je voor die reden was weg gelopen. Als dat zo was. Was ik met je mee gegaan. Je was mijn beste vriendin. Mijn zus. Ik was er kapot van toen je weg was op een dag. Ik voelde me alleen. Ik heb me mijn hele leven alleen gevoeld tot ik Icy ontmoete. Kom terug. En blijf bij me." Zei hij met tranen van schuldgevoel en pijn. Hij Legde zich weer naast zijn zus en likte haar vacht schoon.


war zone - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 20:47

Icy was bij haar komen liggen. Ze verroerde zich niet. "Als je wilt mag je bij ons komen wonen. Of ik zoek samen met jou een goede woonplaats voor je." zei Icy. "We vinden wel iets voor je, dat beloof ik. En Lionheart was nog jong toen jij wegliep." zei Icy voorzichtig. Ze drukte haar flank dichter tegen die van Hawkfrost aan. "Word alsjeblieft weer zoals vroeger en kom met ons mee." Vertelde ze. Ze was vroeger altijd lief. Opeens kwam lionheart er bij. " Ik had nooit geweten dat je voor die reden was weg gelopen. Als dat zo was. Was ik met je mee gegaan. Je was mijn beste vriendin. Mijn zus. Ik was er kapot van toen je weg was op een dag. Ik voelde me alleen. Ik heb me mijn hele leven alleen gevoeld tot ik Icy ontmoete. Kom terug. En blijf bij me." Vertelde hij zijn hele verhaal. Ze keek blij naar haar broer. Ze spinde van blijdschap en zei. "Ik zal zien. Ik zal wel eens langs komen." Hij gaf haar broer een kopje en keek naar Icy. "Dankje voor alles. Ik ben blij dat je mijn broer hebt gevonden. je hebt hem beschermt met je leven. Dat waardeer ik." Zei ze en gaf haar en lik van vriendschap.


war zone - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 8:31

Icy keek hoopvol op naar Hawkfrost toen Lionheart zijn part van het verhaal ging vertellen. Icy stond verstelt. Maar goed, dat was gebeurd, het ging om wat nu ging gebeuren. Gelukkig koelde de blik in Hawkfrost af. Ze keek blij en spinde ook van blijdschap. ''Ik zal zien. Ik zal wel eens langskomen'', zei de poes. Icy knikte. 'Als je maar weet dat je altijd welkom bent. Ik weet zeker dat onze kittens graag kennis met je willen maken', spinde Icy. Ze gaf haar broer een kopje en keek naar Icy. ''Dankje voor alles. Ik ben blij dat je mijn broer hebt gevonden. Je hebt hem beschermd met je leven. Dat waardeer ik'', zei de poes. Ze kreeg een lik. Icy spinde en knikte. 'Dat is mijn aard. Je bent een goede poes. En op een dag krijg jij ook een leuke kater te zien', spinde ze en ze drukte haar flank tegen die van de poes. 'Aangezien je geen beschutting hebt mag je zo lang bij ons blijven', spinde Icy. 'Als je wilt natuurlijk.'


war zone - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 10:35

Cinder lag stil bij de drie katten, en luisterde naar hun verhaal. Twee tranen stonden ook in haar ogen door het verhaal dat Hawkfrost en Lionheart vertelden. Ze likte Hawkfrost ook. 'Ja, kom gezellig een keer naar ons!' zei ze vriendelijk. Ze had Hawkfrost allang weer vergeven van wat er gebeurd was. Cinder was erg blij dat alles weer opgelost was. Om de stemming wat lichter te maken, maakte ze een grapje. 'En dan vergeef ik je ook dat je me muizenbrein genoemd hebt!' snorde ze, en grijnsde naar haar om aan te geven dat ze maar een grapje aan het maken was en daar niet nog echt over in zat. Hoe snel alles wel niet kon gaan; Het ene moment waren ze vijanden, het volgende kwamen er excuses en daarna had iedereen het weer goed gemaakt en werd er gespind en gesnord.


war zone - Pagina 3 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 11:22

"Als je maar weet dat je altijd welkom bent. Ik weet zeker dat onze kittens graag kennis met je willen maken." Zei Icy. Ze knikte en zei." Dat zal wel maar ik ben niet echt een type voor kittens. Ik wil niet dat ze iets overkomen." Zei ze. Elke kitten die ze tot nu toe was tegen gekomen deed kwaad tegen haar. Behalve Cinder. Het gesprek ging een beetje verder. "Dat is mijn aard. Je bent een goede poes. En op een dag krijg jij ook een leuke kater te zien." spinde Icy en ze drukte haar flank tegen haar. "Aangezien je geen beschutting hebt mag je zo lang bij ons blijven." Spinde Icy. "Als je wilt natuurlijk." "Ik ga nog een tijdje hier rond kijken. Misschien kom ik naar jullie. "Ja, kom gezellig een keer naar ons!" Zei Cinder vriendelijk. "En dan vergeef ik je ook dat je me muizenbrein genoemd hebt!" Snorde ze er nog bij. Hawkfrost moest een beetje lachten." Sorry voor dat. Wat zou jij zeggen als er een kar aan je schouder zit te bengelen." Snorde ze terug. Ze stond moeilijk op en wandelde wat rond om haar poten het weer gewoon te maken. Ze ging weer zitten. "Ik denk dat ik weer eens ga. Ik kom zeker weer eens langs." Zei ze en wandelde naar buiten.


war zone - Pagina 3 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 20:18

Icy volgde het gesprek tussen Cinder en Hawkfrost en glimlachte. 'Goed zo, Cinder. Vergeven is onze aard. Lang leve de poezen', grijnsde ze. ''Ik denk dat ik weer eens ga. Ik kom zeker weer eens langs'', zei ze en ze wandelde weg. 'Het ga je goed!', riep Icy haar achterna. Ze keek naar Lionheart. Ze pakte hem moeizaam bij zijn nekvel op en begon moeizaam de tocht naar huis. Thuis legde ze hem neer en begon zijn flank te wassen. Ze gaf hem kopjes en likken. Ze zag wat spinrag liggen en deed die op zijn wonden. Toen Icy het madeliefje zag glimlachte ze. Ze pakte hem en gaf hem aan Lionheart. Hopelijk deed ze het goed. 'Deze moet je opeten. Dan kunnen je spieren geen verdere ontstekingen oplopen', spinde Icy. Ze legde hem ook nog Goudsbloem neer, ook al wist ze de functie niet meer van de bloem. 'Ik weet niet wat de functie is maar ik denk dat je dit nodig hebt', zei Icy en spinde.


war zone - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 20:27

Hawfrost was weg gegaan na een babbeltje. Hij lag nog steeds op de grond. Hij zuchtte even. Opeens pakte Icy hem op en bracht hem naar de grot. Ze verzorgde hem goed en likte hem schoon. "Dankje." Zei hij een beetje pijnlijk nog. Ze nam een madeliefje en gaf het aan hem. "Deze moet je opeten. Dan kunnen je spieren geen verdere ontstekingen oplopen." Zei ze spinend. Hij spinde ook en zei." Dankje. Je kent ze al goed." Hij nam het madeliefje en at hem op. Ze kwam ook met een goudbloem. "Ik weet niet wat de functie is maar ik denk dat je dit nodig hebt." Zei ze ook spinend." Hij keek naar haar en zei spinnend." Dat klopt maar die moet jij op eten. Het sap is om er voor te zorgen dat mijn wonden niet ontsteken. Wil je die er op doen?" Hij legde zijn pijnlijke kop weer neer.


war zone - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 17:11

''Dat klopt maar die moet jij op eten. Het sap is om er voor te zorgen dat mijn wonden niet ontsteken. Wil je die er op doen?", vroeg Lionheart. 'Natuurlijk, dat wist ik ook wel. Ik plaagde je maar', zei Icy stoer. Ze kauwde op de bloem en deed de sap die eruit kwam op Lionheart's wonden. Voorzichtig natuurlijk. Daarna gaf ze hem voorzichtig een kopje en een lik. Ze spinde. 'Ik blijf vannacht lekker dichtbij je, zo doe je in ieder geval niks doms, net zoals ik toen', lachte Icy naar hem. Ze begon hem overal te likken en spinde. Ze ging liggen en wikkelde haar lichaam rond de zijne. Ze drukte haar vacht zachtjes tegen de zijne aan. 'Heb je het warm genoeg?', vroeg ze bezorgd.


war zone - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 21:21

"Natuurlijk, dat wist ik ook wel. Ik plaagde je maar." Zei ze stoer. Die momenten had ze wel. Dat ze stoer deed. Maar toch. Hij was beter. Zei deed het zap op zijn wonden. Even pikte hed maar toen ze het volgende zei vergat hei zo de pijn."Ik blijf vannacht lekker dichtbij je, zo doe je in ieder geval niks doms, net zoals ik toen." Ze lachte naar hem. Hij spinde luid. Ze begon hem overal te likken en ze spinde. Hij ook. En luid ook nog. Ze legde zich tegen hem en wikkelde haar staart rond hem. "Heb je het warm genoeg?" Vroeg ze bezorgd. "Elkes keer als je bij me bent krijg ik warm." Zei hij vol charmes. Dat was een van zijn beste kunstjes. Zij kon ook sierlijk doen waardoor hij zo weg was. Hij had ook zijn trucjes.


war zone - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 21:32

Icy lag lekker tegen hem aan en wachtte rustig op zijn antwoord. ''Elke keer als je bij me bent krijg ik het warm'', zei Lionheart. 'Charmeur', zei Icy, maar haar witte wangetjes kleurde helemaal rood en Icy keek even de andere kant op. Ze probeerde het gespin in te houden maar bij het zien van Lionheart's vacht gebeurde het toch. Ze spinde zoals ze nog nooit gesponnen had en ze gaf hem piepend van blijheid veel likken. 'Mrauw', klonk het en Icy's hoofd ging schuin. Ze wreef haar kopje zachtjes over zijn flank en toen begon ze nauwkeurig en zorgvuldig zijn wonden helemaal schoon te likken en sommige deeltjes spinrag nog perfect te leggen. 'Waarschijnlijk weet je het zelf al, maar jij mag voorlopig nog even niet naar buiten', zei ze op haar zorgelijke Icy-manier. Ze gaf hem enkele likken en keek verliefd naar zijn flank.


war zone - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 21:46

"Charmeur" Zei ze. Hij kon zien dat ze bloosde. Alleen omdat ze weg keek. Ze spinde ook. En nog luid ook. Ze likte zijn vacht en af en toe piepte ze van blijdschap. Hij spinde en likte haar vacht. "Mrauw" Hoorde hij en ze hield schatig haar hoofd schuin. Dat waas weer iets waardoor hij wegdroomde. Dat was wel vaker als ze iets schatig deed of iets sierlijk. Ze wreef zachtjes haar kop over zijn flank waardoor hij spinde. Ze likte zijn vacht heel zorgvuldig schoon en zijn wondes ook. "Waarschijnlijk weet je het zelf al, maar jij mag voorlopig nog even niet naar buiten." Zei ze op haar zorgelijk manier die hij als een gedeeltelijk bevel op nam. Zei keek verliefd neer. "Ja dat weet ik al maar zolang jij bij mij bent. Genees ik nog veel sneller." Zei hij verliefd en keek in haar ogen. "Je kent al veel van medicijnen. Ik vertrouw in je. Dat weet je." Zei hij.


war zone - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 21:04

''Ja, dat weet ik al. Maar zolang jij bij mij bent, genees ik nog veel sneller'', zei de kater verliefd en Icy bloosde. 'Kleine, kleine, kleine charmeur!', lachte Icy. Hij keek verliefd in haar ogen en Icy staarde terug. ''Je kent al veel van medicijnen. Ik vertrouw in je. Dat weet je'', zei hij en Icy's ogen werden even waterig. Hè, waarom was ze nu weer zo gevoelig? Icy keek hem aan en slikte de brok in haar keel weg. 'Je wordt vast veel beter', zei ze terwijl ze eigenlijk bijna moest huilen. Dit viel ook erg goed te zijn en er droop een traan over haar wang. 'Nou, het is dat jij het bent, ik hou me in', zei ze dapper en ze veegde haar traan weg en slikte dapper de brok weg. Die bleef echter terugkomen en Icy huilde. Ze drukte haar vacht dicht tegen de zijne aan. 'Ik ben gewoon bang dat het toch misgaat', zei ze gesmoord.


war zone - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 21:19

"Je wordt vast veel beter." Zei ze. Hij zag een traan vallen en ze zei dapper. "Nou, het is dat jij het bent, ik hou me in." na een tijd drukt ze zich dicht tegen hem aan en zei. "Ik ben gewoon bang dat het toch misgaat." Hij zei snel om haar weer normaal te krijgen." Dat komt omdat het de eerste keer is dat je zo hard voor me moet zorgen. Dat hebben bijna alle medicijnkatten. Zelfs ik had dat." Hij gaf haar een lik. "Hey, het komt goed met me. Om mij weg te krijgen heb je vijf vossen nodig. En dan is het zelfs moeilijk mij onder te krijgen." Zei hij gerust stellend.


war zone - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 3 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 17:31

Icy zat een tijdje te huilen toen Lionheart begon te praten. ''Dat komt omdat het de eerste keer is dat je zo hard voor me moet zorgen. Dat hebben bijna alle medicijnkatten. Zelfs ik had dat'', zei hij haar en ze kreeg een lik. Icy spinde en hield op met huilen. 'En wat als het toch misgaat?', vroeg ze toen. Ze kon zich nu geen leven meer voorstellen zonder Lionheart. ''Hé, het komt goed met me. Om mij weg te krijgen heb je vijf vossen nodig. En dan is het zelfs moeilijk mij onder te krijgen'', zei Lionheart op een geruststellende toon en Icy lachte. 'Weet je wat jij bent? Zo gek als een deur!', zei ze en ze gaf hem een lik over zijn hoofd en eentje tussen zijn ogen. Toen viel Icy's lichaam op de grond en haar hoofd tegen zijn buik. Ze was in slaap gevallen. Icy's vacht deinde binnen de minuut rustig op en neer en je hoorde haar vredige ademhaling.


war zone - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: