war zone - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende
Sandstorm
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 16:52

'Goedemiddag,' zei de vreemde kat. 'Hallo,' groette Sandstorm terug. Hij rolde met zijn ogen bij de sarcastische opmerking over de war zone. 'Niet iedereen is altijd chagerijnig genoeg om te vechten.. Jagen is ook een gevecht.' antwoordde hij, met weinig zin in dat soort katten. Maar ja, iedereen verdiende een kans. 'Ik ben Silvercoat.' Cinderkit antwoordde enthousiast. Ze wilde een woonplaats voor zichzelf. 'Ik ben Sandstorm,' stelde hij zich ook voor. Daarna keek hij naar Cinderkit. 'Cinderkit, ik heb een maan terug nog gewoond in Treecut Place. Daarna ben ik naar Aztec's Hayloft verhuisd. Ik ging daar naartoe, omdat de tweebenen daar Ijsel zochten. Maar voor jou is het misschien wel veilig? Natuurlijk zijn er nog veel andere plaatsen,' besloot hij. Hij wilde haar niets opdringen.


war zone - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 16:58

Cinderkit keek entoushiast naar Sandstorm.
"Dankjewel voor de tip, Sandstorm! Treecut place, die onthoud ik." mauwde ze. Daarna keek ze zorgelijk. Ze hoopte wel dat ze al oud genoeg was om op haar eentje te wonen. Maar aan de andere kant, ze had de tocht van haar clan naar de rogue plaatsen ook weten door te komen, en juist nog haar eerste prooi gevangen. Als ze dan nog wat tips vroeg aan katten, dan moest dat wel lukken. Ze knikte in zichzelf. Ja, dat was een goed plan.
"Sandstorm, Treecut place, is dat hier dichtbij?" vroeg ze nieuwsgierig.


war zone - Pagina 2 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 17:02

'Sandstorm, is dat dichtbij?' vroeg Cinderkit. Sandstorm knikte. 'Best wel, maar ik wil je er wel naartoe brengen hoor. Ik ben er al zo vaak geweest.' Hij was blij dat hij iets met zijn oude territorium kon doen. Het zo achterlaten voelde verkeerd, ook al was Ijsel er niet veilig. Hij hoopte van harte dat Cinderkit er iets aan had. 'Maar je moet wel uitkijken voor tweebenen hoor! Die komen in de winter en de zomer wel eens langs,' waarschuwde Sandstorm. Was Cinderkit niet een beetje jong? Nou ja, Icy en Lionheart en hij zouden wel vaker langskomen, om te kijken en te helpen.


war zone - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 17:13

'Best wel, maar ik wil je er wel naartoe brengen hoor. Ik ben er al zo vaak geweest.' antwoordde Sandstorm op haar vraag. Cinderkit keek blij. Dan kon ze tenminste vaak op bezoek gaan bij alle andere rogue's.
'Maar je moet wel uitkijken voor tweebenen hoor! Die komen in de winter en de zomer wel eens langs,' zei hij waarschuwend tegen Cinderkit. Die knikte voor één keer ernstig. Daarna keek ze weer vrolijk. Wow, een eigen schuilplek voor haar! Maar misschien kon ze er beter even mee wachten.
"Ik zou het fijn vinden als je me er eens een keertje naar toe bracht!"Mauwde ze vrolijk.

Ps: Ik moet gaan, groetjes!


war zone - Pagina 2 Greycatbycedacoo


Laatst aangepast door Cinder op do 2 sep 2010 - 20:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 18:32

Silvercoat knikte naar de twee katten dat hij hun namen respecteerde. 'Bij mij in de buurt zijn ook erg veel verlaten schuren. Er liggen nu voornamelijk hooibalen in maar de meeste zijn koeienschuren geweest en dus zijn er veel muizen te vinden en is er altijd water.' zei Silvercoat lichtelijk lachend. 'Ook last van tweebenen?' vroeg Silvercoat alsof het de normaalste zaak van de wereld was aan Sandstorm. 'Ze schijnen inderdaad steeds vaker op te duiken bij plekken waar tot nu toe alleen nog maar katten waren geweest.' legde Silvercoat uit.

(excuses verkeerde account)


war zone - Pagina 2 Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 18:36

Lionheart volgde het gesprek rustig. Silvercoat was er ook bij gekomen. Hij zat nog vol energie en had nog veel zin om te gaan jagen."Icy, ik heb nog zin om te jagen. Ik zie je straks." Zei hij en gaf haar spinend een lik. Het maakte niet uit of de andere het zagen. Hij wandelde daarna rustig het veld in. Hij sloop verder en verder het veld in tot hij weer prooi zag. Hij was al zo ver dat Icy hem nooit zou horen. zijn jacht ging zeer goed. Tot hij weer een bekende geur rook. Niet Icy. Maar een veel ergere! Hij Wist dat het Hawkfrost moest zijn. Voor hij een stap kon zetten was het al te laat.


war zone - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 18:47

Hawkfrost was dicht bij de geur van Lionheart gebleven. Ze volgde die in alle kanten en bochten. Het was net zonhoog geworden. Ze sloop dichter toen ze de geur sterker werd. Het duurde niet lang voor ze hem in het vizier had. En het duurde ook niet lang voor dat Lionheart haar door had. Daar was die altijd wel goed in geweest. Ze sprong uit de struiken voor dat hij een stap kon zetten en duwde hem op de grond." Waar denk jij heen te gaan broertje?" Zei ze gemeen. "nu ga je wel met me mee." Ze ze en zete haar klauwen in hem."en laat me je niet dwingen." Ze hield hem in haar greep tot hij zou antwoorden.


war zone - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 18:53

Cinder zat bij het groepje, toen Lionheart verkondigde dat hij ging jagen. Cinder bleef even zitten, maar eigenlijk had ze ook wel zin om ies te doen. "Ik ga eens even kijken of Lionheart al succes heeft in de jacht!" zei ze vrolijk en trippelde achter zijn geurspoor aan. Haar pootjes maakten geen geluid toen ze over de grassige grond rende, het spoor volgend. Toen trippelde ze een paar struiken door, en zag Lionheart. Hij werd op de grond gedrukt door Hawkfrost, de poes die ze eerder gezien hadden. Cinders haren gingen overeind staan. Ze moest Lionheart helpen! Ze ging in haar beste sluiphouding, en sloop dichterbij. Kennelijk hadden de katten haar nog niet door. Ze hoorde Hawkfrosts gemene stem. " Waar denk jij heen te gaan broertje? Nu ga je wel met me mee." Cinder spitste haar oren. Toen ze dichtbij genoeg was, schoot ze omhoog en ze raakte Hawkfrost op volle kracht, ze gooide haar hele gewicht erin.


war zone - Pagina 2 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 18:59

Lionheart wou net nog die stap zetten tot Hawkfrost hem al tegen de grond duwde." Waar denk jij heen te gaan broertje?" Zei ze. "van jou weg." zei hij. ze zette haar klauwen en zijn vacht. hij krijste het uit van de pijn."en laat me je niet dwingen." Zei ze er nog bij. "je zult me moeten dwingen." Ze hij dapper terug. Opeens springt Cinder uit de struiken en duwde Hawkfrost van hem af. Hij stand meteen recht en ging voor Cinder staan. "dankje maar blijf nu uit de buurt van haar. Ze is veel te sterk." Zei hij tegen cinder. Hij haalde uit met zijn nagels uit en deed dat een paar keer achter elkaar.


war zone - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 19:17

Lionheart zei wat tegen de kleine verstekeling die ze al eerder was tegen gekomen." Heb je echt niets anders te doen dan mij in de weg te zitten. Lionheart viel opeens aan. Dat had ze niet verwacht van haar lief hartig broertje. Ze bukte zich en ontweek alle aanvallen soepel. Tegen haar op kon hij nooit. "dat had ik niet van je verwacht. Maar nu is het tijd om te bloedden." Zei ze met gevaarlijke ogen op hem gericht. Ze was altijd al moordlustig geweest. Ze viel met zorgvuldige aanvalls passen aan. Telkens na een aanval deed ze een andere. Bijna onmogelijk om te ontwijken. En als laatste aanval een dodelijke slag. Ze ging naar achtere en glimlachte. Did was afgehandeld.


war zone - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 19:26

Cinder zag hoe Lionheart - gelukkig - opstond. Maar toen zei hij tegen haar; "dankje maar blijf nu uit de buurt van haar. Ze is veel te sterk." Cinder keek opstandig naar Lionheart. Ze ging toch zeker niet zomaar ernaast staan terwijl Lionheart aangevallen werd? Ze wilde helpen, ze wilde zeker niet dat familie van haar gewond raakte. Haar haren stonden nog steeds overeind en ze siste naar Hawkfrost; "Doe Lionheart geen pijn!" Toen begon Lionheart haar aan te vallen, maar ze ontweek soepel alles. Hawkfrost viel terug aan. Maar Cinder wilde niet zomaar er naast staan. Terwijl Hawkfrost druk bezig was met Lionheart, schoot ze naar voren. Ze deed het zelfde trucje als bij de trainingsplek; Ze schoot expres langs haar, alsof ze haar doel gemist had. Toen sprong ze terug en belandde op Hawkfrosts schouders, waar ze haar nagels uitsloeg en in haar schouder beet om zich goed vast te houden.


war zone - Pagina 2 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 22:22

Lionheart zag Hawkfrost soepel al zijn aanvallen ontwijken. "dat had ik niet van je verwacht. Maar nu is het tijd om te bloedden." Zei ze met gevaarlijke ogen die hem niet aanstonden. Ze viel aan maar hij kon haar aanvallen maar niet ontwijken. Hij voelden langs alle kanten zich open gereten worden en hij wist niet van waar ze komen. Hij verdedigde zich in alle macht maar het lukte niet. Hij schreeuwde heet telkens uit van de pijn. Opeens voelde hij een laatste slag waardoor de tranen van de pijn uit zijn ogen spatte. Bloed droop langs alle kanten op de grond. Hij zag Cinder nog Hawkfrost aanvallen. Hij sprak zijn laatste woorden nog tegen Cinder." C...Cinder.... Haal...I..Icy" Zei hij en viel bewusteloos op de grond.


war zone - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 22:31

Hawkfrost zag Lionheart half doodbloedend op de grond liggen. Ze glimlachte tevreden. Opeens springt De jonge poes naar haar. Ze Ontweek haar maar ze deed iet heel anders waardoor ze op haar schouder belande en in haar schouder beet. "aarg!! Muizenbrein!!" Riep ze kwaad en gooide de poes van haar af en gooide ze hard tegen de grond. Ze bestede geen aandacht meer aan de jonge kat en trok Lionheart weg door het veld naar een veilige plek. Ze trok hem door de modder om de geuren te maskeren en trok hem een paar Boomlengtes ver weg van de war zone en legde hem in een verlate dassen burcht. Ze wachte tot hij weer waker werd. Haar plan was gelukt.


war zone - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 22:44

Lionheart werd waker op een vreemde plek met een ijskoude vacht en alles deed pijn als hij bewoog. HIj keek even rond waar hij was en zag zijn zus." nee!! Het is je gelukt!! Ben je nu blij. Alles doet pijn en icy komt me toch zoeken." Zei hij. Hij kon niet op staan dus wast hij zijn vacht weer proper en staarde naar buiten. Het was haar eindelijk gelukt en nu zat hij bij zijn zus. Eerder een monster. Hij hoopte dat Icy hem zou vinden. "Hawkfrost, als ik genezen ben kun je me niet tegenhouden. Laat me gaan!! Je weet dat Icy me komt zoeken." Zei hij een beetje wanhopig. Hij bloede nog steeds. Hij voelde zich steeds zwakker worden. Ze moest hem vinden. En snel!!


war zone - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 23:17

Icy snoof een keertje in de lucht. Ze had Braveheart, Leaf en Freddy beloofd gauw terug te zijn. Freddy wou gelukkig wel op zijn broertje en zusje pakken. Ze snoof nogmaals en rook toen vaag de geur van Lionheart. Ze trippelde verder. Ze had deze geur al geroken vanaf de grot. Maar ze rook ook een andere geur. Het leek totaal niet op Lionheart en Icy kon al raden wie het was. Hawkfrost. Icy trippelde verder en snoof nogmaals. De geur van bloed, vers, kwam haar neus binnengelopen. Icy ging een kant op, waar het bloed het verste was en waar Lionheart's geur naar toe leed. Icy's instinct ging werken en Icy sloop verder in de struiken. Daar hoorde ze een hoop gebabbel. Lionheart's zwakke stem en Hawkfrost's spottende stem waren te onderscheiden. Het bloed rook verser. Icy spurtte door de struiken op de plek af en zag Lionheart, vol bloed, liggen. Hij begon zwakjes zijn vacht te wassen. Icy's ontblote tanden hadden zin om Hawkfrost koelbloedig te vermoorden, maar haar instinct zei dat ze moest uitkijken. Icy sprong tegen Hawkfrost aan zodat die tegen een rots aan smakte. 'Jij... Monster! Als jij de zus van Lionheart bent, ben ik de vertegenwoordiger van StarClan!', siste Icy woedend. 'Volgens mij ben jij helemaal niet de zus van Lionheart, maar denk je dat maar gewoon', ratelde ze verder. 'Je gedrag naar hem toe lijkt eerder alsof je zijn partner probeert te worden.'


war zone - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 23:33

Lionheart was eindelijk waker geworden ze keek naar hem en zei een beetje wanhopig." nee!! Het is je gelukt!! Ben je nu blij. Alles doet pijn en icy komt me toch zoeken." Ze keek glimlachend naar hem en zei. " nu ben je eindelijk van mij." Opeens springt een poes naar binnen. Ze knalde tegen een rotsblok en er liep bloed naar beneden. "Jij... Monster! Als jij de zus van Lionheart bent, ben ik de vertegenwoordiger van StarClan!", siste Icy woedend. "Volgens mij ben jij helemaal niet de zus van Lionheart, maar denk je dat maar gewoon", ging ze verder. "Je gedrag naar hem toe lijkt eerder alsof je zijn partner probeert te worden." Ze keek naar hem en daarna naar haar. "Nou en. Wat maakt dat jou uit." Zei ze en keek woedend naar haar. ze duwde Icy van haar af en ontblote haar nagels. Ze ging haar plannen niet dwarsbomen. "Ga weg of je word net zoals Je partner." Zei ze en keek toen naar Lionheart." Kijk nog maar eens goed naar haar want dit is de laatste keer dat je haar levend ziet." Ze viel haar zorgvuldig aan zoals bij Lionheart. Maar zij was moeilijker.


war zone - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 23:38

''Nou en. Wat maakt dat jou uit'', zei de poes. 'Veel. Want je blijft van mijn partner af zolang ik nog leef', siste Icy. Haar ogen flikkerden op. 'Dus, je geeft toe? Dat alles maar verzonnen was en dat je Lionheart gewoon leuk vindt?', snauwde Icy. Icy werd naar achter geduwd en ze zag dat Hawkfrost haar nagels ontblootte. Icy deed hetzelfde. ''Ga weg of je wordt net zoals je partner'', zei de poes. 'Jammer dan', antwoordde Icy. ''Kijk nog maar eens goed naar haar, want dit is de laatste keer dat je haar levend ziet'', zei de poes en Icy ontblootte haar tanden. De poes viel aan en Icy ontweek. Ze ging een boom in. Ze sprong naar beneden, vlak voor Hawkfrost's gezicht, gaf haar een lik zodat die verwonderd keek en duwde haar zo hard mogelijk achteruit en klauwde haar buik open. 'Mij kan je niet verskaan', siste Icy boos, terwijl ze de poes aankeek met iets wat ze nog nooit had gedaan: moordlust. Icy liet haar tanden zien en zette zich schrap.


war zone - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 23:56

Lionheard zag alles gebeuren. Icy had hem gevonden warren ze zelfs aan het vechten voor hem. Icy deed haar unieke truck en had haar volledig overmeesterd. Het leek alsof Icy haar wou doden." Icy!! nee!!" Riep hij. Ook al was zij de ergste peroon op de wereld. Het was zijn zus. Hij probeerde op te staan en hij stond met tranen van pijn op en strompelde naar haar toe. Hij ging naast Icy staan en zei kijkend in de ogen van zijn zus. "ook al heeft ze me dit aan gedaan. Het is mijn zus. Je mag haar verwonden zoals ze bij mij heeft gedaan maar dood haar niet." Hij begon zijn bewust zijn te verliezen en viel weer naars zijn zus neer. Je zag zijn wondes goed. Veel heel vacht had hij niet meer.


war zone - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldtail
Member
war zone - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 0:06

Opeens was Icy weg Ze keek rond maar zag haar niet. Opeens viel ze voor haar neer en zag schrok zich dood. Ze gag haar een lik en ze snapte er niets meer van. Ze duwde opeens haar naar achteren en ze viel op de grond. Ze klauwde opeens haar buik volledig open. ze schreeuwde het uit van de pijn en ze ontspande zich om te laten zien dat ze haar over gaf. "Mij kan je niet verslaan." Zei ze. Hawkfrost gromde alleen maar. Ze zag dat Icy haar tanden ontbloten en in haar nek wou bijten. " Icy!! nee!!" Riep Lionheart opeens. Ze keek verwondert naar hem. Hij ging naast haar staan en zij."ook al heeft ze me dit aan gedaan. Het is mijn zus. Je mag haar verwonden zoals ze bij mij heeft gedaan maar dood haar niet." Zei hij. "Probeer maar!" Siste ze kwaad. Ook al kon ze niets doen.


war zone - Pagina 2 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 7:57

''Ook al heeft ze me dit aan gedaan. Het is mijn zus. Je mag haar verwonden zoals ze bij mij heeft gedaan maar dood haar niet'', zei Lionheart. Icy voelde een steek van medelijden. Ze keek in de ogen van de poes en haar moordlust zakte af. Wat bezielde haar? "Probeer maar!", siste de poes kwaad. Alhoewel Hawkfrost niks meer kon doen, reet ze de vacht op haar rug en haar zij open, zodat Hawkfrost niet eens meer kon opstaan. 'Die krabben kreeg je voor het bijna doden van Lionheart', siste ze en haar ogen straalden dezelfde rust en kalmte uit als altijd. Soms en dat was niet vaak, leek ze door haar manier van houding en de kalmte in haar ogen een beetje op Bluestar. Maar dat was niet vaak. Zoals nu, nu leek ze op Bluestar. Icy keek diep in de ogen en begon toen naar Lionheart te wandelen en zijn wonden schoon te likken. Hetzelfde deed ze bij de zwakke Hawkfrost.


war zone - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: