war zone - Pagina 13



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Blacksoul
Member
war zone - Pagina 13 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 9:50

Blacksoul liep moeizaam door het woud. Ze had slecht geslapen, en was de geur van de poes die ze in de boom had ontmoet kwijt geraakt. Ze hoorde gekraak en geritsel in de struiken. Hoopvol keek Blacksoul naar de struiken, zal zij het zijn? Dacht ze. Maar het was totaal iets anders. Voor haar kwam de grootste hond ooit grommend uit de struiken. Blacksoul kroop bang achteruit. Ze strekte haar nagels uit en toen ze bij een steen was aangekomen sprong ze erop. Ookal stond ze op een steen de hond was nog steeds groter. Ze sprong. Op de sterrenclan dacht ze, en zette haar nagels in het vel van de hond. Ze kwam bijna niet door het vlees heen en kreeg weinig grip, de hond smeet haar achteruit en ze kwam ruw op de grond terecht. Blacksoul stond op, hijgend maar met nieuwe moed. Weer rende ze op de hond af en beet ruw in zijn poot. De hond jankte, en beet in haar nekvel en slingerede haar weer achteruit. Ze kwam tegen een sherpe rotspunt aan en een wond reet open. Het bloed vloeide en Blacksoul had nog een kans om de hond weg te jagen. Ze klom een kleine boom in en liet zich toen op de rug van de hond neer komen. Ze beet in zijn nek liet zich toen van hem afglijden. De hond rende weg en Blacksoul bleef als een armzalig hoopje op de open plek liggen


war zone - Pagina 13 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 10:00

Tot Redeye's grote schrik zag ze nog een derde hond die terug rende naar hun eerdere schuilplaats. Ze dacht meteen aan die lieve poes die het mogelijk had gemaakt dat hun 2 waren ontsnapt. Ze zou verrast worden door het grote dier en misschien wel opengereten. Toen Redeye beter naar de hond keek zag ze dat er wat mis was. Hij zat onder de schrammen waar bloed uit stroomde. Toen zag ze dat zijn bek helemaal overliep van het bloed. Kattenbloed! we moeten helpen! Riep ze al rennend tegen de kater. Hij knikte jij gaat kijken wat die hond heeft gedaan, dan ga ik terug om de poes te helpen. Op mijn beurt kinkte ik en wende af. Wees voorzichtig! riep ik hem nog na. maar hij was al weg.


(ben vandaag hele dag weg dus antwoord word t helaas niet D:)


war zone - Pagina 13 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
war zone - Pagina 13 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 10:10

Blacksoul haalde schurend adem, alles was wazig om haar heen. Het laatste wat ze zich nog herrinderde was dat ze op hond was gesprongen. Ze hoorde stemmen in de verte. Ze kon haar kop een klein stukje opheffen en zag 2 katten. Een kat rende van haar weg en een andere kat kwam langzaam dichterbij. Blacksoul ging weer met haar kop liggen en maakte met haar staart het gebaar 'Help mij!' de Zwarte kat kwam langzaam naar haar toe, en Blacksoul gleed al bijna weg in de duisternis. Het laatste wat ze uit haar mond kreeg was, 'Hon-d, he-e-lp me.'
Blacksoul gleed weg.


war zone - Pagina 13 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyleaf
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Shyleaf
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 10:25

Shyleaf zag de andere twee katten dichterbij komen, en gleed voorzichtig de boom uit. Ze had zich ervan verzekerd dat er geen honden meer waren, maar ging niet direct naar de anderen toe. De schrik zat er bij Shyleaf flink in, en ze bleef even uit het zicht. Als ze weg wilde glippen, zou ze dat nu moeten doen. Maar dat deed ze niet. Ze bleef achter de boom staan, onzichtbaar. Er woedde een innerlijke strijd in haar. Ze kon weggaan, en doen alsof er niets was gebeurd, en daarmee haar leven voortzetten. Of ze kon helpen, en een deel van haar onafhankelijkheid opgeven. Opeens merkte ze iets op. Een struikje met bessen, die leken op de bessen die de kater eerder had gebruikt. Ze liep naar het struikje toe, en haalde er een aantal bessen vanaf. Voorzichtig liep ze naar de gewonde kat toe, en legde de bessen naast zich neer. 'Hoe erg is het?' vroeg ze aan de kater.


My shadow's heart is the only thing that's beating,
But if I die young,
Bury me in satin,
Lay me down on a,
Bed of roses,
Sink me in the river,
At dawn,
Send me away with the words,

Of a lovesong
Well I've had,
Just enough time
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
war zone - Pagina 13 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 10:42

(ben een poes;))

Blacksoul reageerde niet toen de poes naar haar toe kwam. Ze had een droom. Ze liep door een bos met hoge bomen. Het was stil, zelfs geen vogeltje floot. Ze liep pootje voor pootje en nergens zaten littekens of wonden op haar vacht. Ze hoorde geritsel maar was niet bang. Voor haar kwam een zwarte poes te voorschijn, ze leek sprekend op Blacksoul. Blacksoul hief haar pootje op, de andere kat deed hetzelfde. Blacksoul zwiepte met haar staart, de andere poes deed hetzelfde. Blacksoul vroeg,"'Wie ben jij...?' Maar de zwarte poes zei niks terug, en het dringde tot Blacksoul door dat ze voor haar spiegelbeeld stond. Ze deed een stap achteruit en haar spiegelbeeld deed er een naar voor. Nu deed ze een stap vooruit en de andere poes deed er een achteruit. Nu gebeurde er iets. Haar spiegelbeeld verandere van kleur. Van zwart naar langzaam wit. 'Ditis jou ware aard'. SPrak de poes die nu helemaal wit was. Blacksoul keek verbaast, dit was voor het eerst dat ze een goede droom had.


war zone - Pagina 13 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
war zone - Pagina 13 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 13:48

gaan we hier nog mee verder?


war zone - Pagina 13 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
war zone - Pagina 13 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:46

Blacksoul schreef:
gaan we hier nog mee verder?

Blacksoul, voor dit soort dingen is de pb uitgevonden. Bovendien is het ook nog eens dubbelposten. Ik raad je aan nog eens goed de regels door te lezen, want dit is niet je eerste waarschuwing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
war zone - Pagina 13 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:58

Silverfang schreef:
Blacksoul schreef:
gaan we hier nog mee verder?

Blacksoul, voor dit soort dingen is de pb uitgevonden. Bovendien is het ook nog eens dubbelposten. Ik raad je aan nog eens goed de regels door te lezen, want dit is niet je eerste waarschuwing.

ik zal ze nog es goed doorlezen, en ik heb echt alles doorgelezen kan iemand zoals mij wel es iets vergeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
war zone - Pagina 13 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 15:08

Blacksoul schreef:
Silverfang schreef:
Blacksoul schreef:
gaan we hier nog mee verder?

Blacksoul, voor dit soort dingen is de pb uitgevonden. Bovendien is het ook nog eens dubbelposten. Ik raad je aan nog eens goed de regels door te lezen, want dit is niet je eerste waarschuwing.

ik zal ze nog es goed doorlezen, en ik heb echt alles doorgelezen kan iemand zoals mij wel es iets vergeten?

Iets vergeten is niet erg, maar wij moeten als moderators/admins wel een grens trekken. Bovendien is wat je nu doet spam. Als je verder nog een opmerking hebt, doe dit dan via pb alsjeblieft (ook deels mijn schuld, ik had dit in me vorige post moeten zetten).
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyleaf
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Shyleaf
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 18:23

Shyleaf keek naar de poes, en toen naar de kater die kennelijk bezig was. Haar hulp was niet nodig, en ze besloot dat ze dan maar niet zou blijven. Dat zou haar problemen geven, dat was zeker. Ze stond zachtjes op, haar staart trillend omhoog gestoken, neus in de lucht. Er rook niets meer vreemd, en het leek haar veilig om te gaan. 'Ik hoop dat je het redt.' zei ze zacht, en toen wat luider: 'Ik ga nu. Veel geluk.' Die woorden waren niet tegen een persoon, maar over het algemeen. Haar poten gingen als vanzelf omhoog en omlaag, verplaatsten haar lichaam geruisloos over de grond, die een beetje meeveerde door het vocht. Even dacht ze erover om te keren, maar die gedachte verbande ze snel. Dit was niet haar zaak, niet meer. Haar gedachtes gingen snel weer terug naar hun normale patroon. Ze was moe, en had een aantal wonden. Ze moest slapen, en het liefst ook wat eten. Shyleaf had nooit veel gegeven om anderen. Ze verdwenen, vervaagden, en wisten zichzelf uit haar verleden. De enige waar ze om gaf was de kater die haar ooit had gered, en drie dagen bij haar gebleven was. Maar als ze hem weer tegen zou komen, zou ze hem niets dan verwijten maken. Dat was Shyleaf, en ze wist niet of ze ooit zou veranderen. Ze was nu meer dan honderd meter van de anderen verwijderd, en klom een boom in. Nu eerst slapen.


My shadow's heart is the only thing that's beating,
But if I die young,
Bury me in satin,
Lay me down on a,
Bed of roses,
Sink me in the river,
At dawn,
Send me away with the words,

Of a lovesong
Well I've had,
Just enough time
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 19:50

Snel rende lionheart naar de kat die ook net verschenen was. "Een derde hond. dit houd niet op." Zei hij. " Is het erg." Vroeg de andere kat." Hij inspecteerde de wonde en antwoordde. " Ik ben bang dat zij zwaar gewond is geraakt." " Ik hoop dat je het red." Zei ze. " Ik Ga nu." Voegde ze dit keer er iets luider aan toe. " Ze is wel zwaar gewond mar ze zal het halen. Veel geluk." Antwoordde hij. HIj inspecteerde de wonde nogmaals en ging aan de slag. De kat die net was weggegaan had al de bessen mee die hij als laatste nodig had dus dat verlichte zijn werk al. Hij liep weg en ging wat goudbloem halen. En daarna ook nog wat spinrag want het bloeden was nog niet volledig gestopt. Zo snel als hij kon met wat spinrag rond zijn poot hinkte hij terug. Lionheart drukte de spinrag op de wond tot het bloede stopte. Daarna behandelde hij de wond met wat goudbloem en toen was het alleen nog maar wachten. Pas dan kon hij haar de jeneverbessen geven. de andere gewonde kat liep hier ook nog ergens rond. Die derde hond waarschijnlijk ook. Hopelijk had die tweebeen die teruggeroepen maar daar was weinig kans op.


war zone - Pagina 13 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 23:17

Redeye keek de gewonde kat die kennelijk lag te slapen aan. Ze keek op toen de grote kater naar de gewonde poes liep. Hij zei wat tegen zichzelf en verzorgde de gewonde kat. Omdat Redeye geen verstand had van genezen kon ze alleen maar er kijken wat de kat deed. Het leek haar een goed moment om zichzelf voor te stellen. Ze kwam omhoog uit de bosjes en liep naar voren. Ze was net teruggerend van de schuilplaats waar de andere poes niet meer was. Toen ze goed keen zag ze een paar honderd meter verderop de poes lopen. Ze voelde zich opgelucht dat die poes het had gered. Zacht schraapte Redeye haar keel en zei: Zeg nog bedankt voor het redden. Ik heet trouwens Redeye, maar mijn vrienden noemen me Sparta. De kater keek op maar leek te druk bezig te zijn met het verzorgen van de wonden om te antwoorden. Redeye zuchtte en bedacht iets anders. Als jij hier voor de kat zorgt zal ik wat eten zoeken oké? De kater keek weer op en knikte. Niet echt spraakzaam dacht Redeye en ze rende weg om wat eten te zoeken. Hopelijk was er een konijn of een muis in de buurt. Ze hoefde niet lang te zoeken en ze hoorde al wat ritselen tussen het gras. Duidelijk een haas. Perfect, dacht Redeye. Daar konden ze wel wat mee. Redeye ging door haar poten en sloop op het nietsvermoedende dier af. Ze zette zich af en sprong subtiel boven op de haas. Zette haar scherpe tanden in de nek van het beestje en het was gelijk helemaal dood. Ze nam even snel een klein hapje maar nam hem daarna mee voor de kater. Hij zou vast honger hebben. In iedergeval meer als zij zelf had. En de gewonde kat zou het ook goed kunnen gebruiken.


war zone - Pagina 13 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper


Laatst aangepast door redeye op ma 30 mei 2011 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
war zone - Pagina 13 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimema 30 mei 2011 - 9:46

Na een tijde opende Blacksoul haar ogen moeizaam. Ze dacht aan de hond en schoot omhoog, maar kromp meteen ineen toen ze een stekende pijn in haar schouder voelde. Ze zag een kat naast haar zitten. Hij knikte, ze was veilig. Moeizaam ging ze weer liggen. Voor het eerst dacht ze terug naar de droom. 'Dit is jou ware aard'. Had haar speigelbeeld gezegd, en toen had haar spiegelbeeld een witte vacht gekregen. Nee, dat kon niet, ze was een Rogue en Rogue's zijn slecht, sluw, of was dat niet zo? Blacksoul deed haar ogen weer dicht, maar ze kon de slaap niet vatten. Steeds dacht ze terug aan de grote hond en daarna weer aan haar droom. Ze voelde de wonden nog steeds, maar langzaam begon ze de wonden niet meer te voelen. Een van haar poten zou niet meer hetzelfde zijn, Ze keek naar haar poot, die zou voor eeuwig verminkt zijn. Blacksoul sloot haar ogen dit keer kwam de slaap wel.


war zone - Pagina 13 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimema 30 mei 2011 - 9:53

Redeye kwam weer terug op de plek waar de gewonde poes en de kater waren. Ze legde het haasje tussen hun twee in. Zo te zien sliep de poes nog. Heefd ze al wat gedaan? Vroeg Redeye voorzichtig. Ja ze was heel even wakker. Antwoorde de kater met opluchting in zijn stem. Mooi. Hier eet wat, het ziet er uit dat je veel honger hebt. Ze schoof met haar pootje de haas wat dichterbij de kater. Ookal kende ze hem nog helemaal niet en zou ze gewoonlijk absoluut niet zo dichtbij komen bij een kater. Vertrouwde ze hem. Ze keerde hem haar rug toe, dat had in elk ander geval doodeng geweest. Ze liet zichzelf van haar zwakste kant zien. Als die kater haar nu wat aan wou doen. Zou hij haar zo kunnen vermoorden. Maar hij deed niets. Ze klom in een boom die dicht in de buurt stond en ging op een tak liggen. Ze zag dat de grote kater zich rustig voorover boog om vervolgens de poot van de haas er af te rukken en daar rustig op te kouwen. Nog een keer rekte Redeye zich uit en legde haar kop op haar poten. Ze viel langzaam op de boom in slaap.


war zone - Pagina 13 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
war zone - Pagina 13 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimema 30 mei 2011 - 14:58

Blacksoul sliep een dag. Toen ze wakker werd knorde haar maag erg. Ze probeerde om ste beurt haar poten uit te rekken, alleen haar rechterachterpoot die verminkt was deed nog steeds pijn dus ze rekte ze die niet uit. Voor haar neus lag een oud Karkas van een haas. Ze kon zich nog weinig herrineren van de dag dat ze werd aangevallen. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze aan de kater naast haar. Je werd aangevallen door een hond, je had geluk dat we je vonden. 'Wie is we?' Vroeg Blacksoul'.'Ik, Redeye, zijn vrienden noemen hem sparta, en Lionhart. antwoorde de kat kalmpjes. Blacksoul probeerde overeind te komen, maar de Kater duwde haar zachtjes terug.ik zal vragen of Redeye wat prooi voor je kan halen.'Ik wil die Redeye wel is zien, het is een mooie naam'. Antoowrde Blacksoul.'Ik had wel wat opgevangen van jullie gesprek gisteren. Waneer denk je dat ik weer kan lopen?'binnekort. antwoorde de kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimema 30 mei 2011 - 16:11

Redeye werd wakker van stemmen beneden. Ze zag de kater zacht praten met de poes. Gellukkig Ze was wakker. Soepel sprong Redeye naar beneden. Haar wonden wwaren ongelovelijk maar waar al weer helemaal genezen. Goeiemorgen zei redeye vrolijk tegen de poes. De kater keek naar Redeye en zei: kan jij misschien wat vangen ze heeft honger. Redeye glimlachte en knikte. Ben zo terug zei ze half lachend tegen de poes.En daarna knikte ze naar de kater. Ze sprong weg en draafde een beetje door het bos zoekend naar iets kleins. Daar zag ze een rat wegsprinten. Ratten waren snel, maar zij zelf smeler. Ze rende achter hem aan maar toen ze hem bijna had botste ze oppeens vol tegen een borst van een kat aan. Samen rolde ze over de grond en Redeye belande in de bosjes. Grommend sprong ze op en keek in het rond waar de rat gwbleven was. Van de hele rat was geen spoor te bekkenen. alleen de vreemde kat die zo h uitschudde en haar aankeek.


war zone - Pagina 13 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
war zone - Pagina 13 Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 22:26

Een zilvergrijze poes werd wakker door de zon die de warrior den in scheen en ze opende haar ogen langzaam. Na een luide geeuw rekte zij zich uit en voelde dat al haar eerdere wonden die door de vos was gemaakt genezen. Moonstream voelde zich heerlijk en rekte zich nog eens uit voor ze de den uit trippelde en haar longen vulde met de ochtend lucht. Ze had er zin in vooral om te gaan jagen. Met snelle stappen rende ze de kamp ingang uit en stoof het bosje in dat aan hun kant van de rivier stond. Ze voelde haar spieren weer hun gewone werk doen en het was een heerlijk gevoel. Moonstream's gedachten werden zelfs vrolijk en ze begon nog harder te rennen. Zo snel als dat ze anders ook altijd deed. Moonstream was een van de snelste warriors in de rivierclan en dat wilde ze ook zo houden. Haar neus pikte al snel de prooi geuren op en ze begon langzamer te lopen, maar opeens boste ze tegen een andere kat op die achter en rat aan zat. Moonstream rolde samen met deze kat over de grond, maar ze belanden in een struik en voelde zich even duizelig en schudden haar kop om weer helder te worden. Daarna stond ze op, schudden zich en keek naar de andere kat die niet hun geur droeg. Even voelde zij zich vijandig tegen over deze vreemde kat, maar ze besloot om het rustig aan te doen ook al stonden haar haren ver uiteen en ze bleef de andere kat strak aankijken. 'Mag ik weten waarom je zomaar in het wilde weg aan het rennen bent? Heb jij niet fatsoenlijk leren jagen?' vroeg Moonstream met een rustige stem aan de poes die voor haar stond die duidelijk ouder was dan zij.


war zone - Pagina 13 Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 22:36

'Mag ik weten waarom je zomaar in het wilde weg aan het rennen bent? Heb jij niet fatsoenlijk leren jagen?' Deze kat had lef. Ze was duidelijk jonger als Redeye zelf, en Redeye zou waarschijnlijk sterker zijn. Ze snoof De poes zijn geur op. Ze haalde haar neus op. Riverclan. Daar had ze geen goede herrineringen aan. Ze trok haar bovenlip op en gromde, En jij bent degene die dat aan mij moet vragen? Er ging een vlaag van walging door haar stem. Als ze 1 clan niet mocht dan was dat Riverclan wel. Weet je nier dat dit rogue gebied is en sterker nog War Zone. Dit is geen plek voor clankatten. De vreemde poes keek haar verward aan. Wacht je weet toch wel wat de War Zone is he? De kat schudde haar hoofd. Dit was toch niet te geloven. Lieve poes, ga terug naar je warme clanleventje en doe je huiswerk. En kom niet terug voor je weet wat hier kan gedaan woren. En wees blij dat je mij tegenkomt want er zijn veel ergere katten hier, ik ben nog een lievertje.


war zone - Pagina 13 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
war zone - Pagina 13 Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 23:02

De poes keek haar met op getrokken boven lip aan en ze gromde ook nog. Moonstream had geleerd respect voor oudere katten te hebben, maar als ze zo begonnen dan zou ze zelf ook niet meer beleeft blijven. De haren op haar nek en rug gingen nog hoger staan voor ze haar staart gevaarlijk heen en weer zwiepend keek ze de poes boos aan. 'Ik weet heel goed waar ik ben poes, maar ik wilde alleen mijn benen strekken en ik was nog lang niet toe aan de jacht dus voor ik ga jagen strek ik altijd mijn poten om mijn record van mijn snelheid op pijl te houden en dan is ons gebied daar te klein voor zelfs als ik langs de grenzen af ren. Soms kom ik ook tussen de tweebeennesten via het grijze pad dat hun stoep noemen. Dus ik heb heel goed mijn huiswerk gemaakt.' zei Moonstream met een duidelijke trilling in haar stem van spanning om haar stem normaal te laten klinken, maar boosheid kwam er duidelijk in voor.


war zone - Pagina 13 Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
war zone - Pagina 13 DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 13 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 23:09

Ik weet heel goed waar ik ben poes, maar ik wilde alleen mijn benen strekken en ik was nog lang niet toe aan de jacht dus voor ik ga jagen strek ik altijd mijn poten om mijn record van mijn snelheid op pijl te houden en dan is ons gebied daar te klein voor zelfs als ik langs de grenzen af ren. Soms kom ik ook tussen de tweebeennesten via het grijze pad dat hun stoep noemen. Dus ik heb heel goed mijn huiswerk gemaakt.' zei de poes. Redeye gromde toen ze haar boozheid in haar hoorde. Snel zeg je, nou laat dat dan maar eens zien. Redeye gromde diep. Dus jullie clankatjes kunnen zo over de grenzen maar zodra wij 1 nagel in jullie teratorium zetten worden we al vermoord. Ik word hier gewoon zo gek van. Nou rot snel op voor een kat met kwaade bedoelingen tegenkomt. Redeye was niet graag zo boos maar ze wou toch diep in haar hart niet dat er iets met deze poes gebeurde. Als je wil kan ik je wel naar de grenslijn brengen. Opperde Redeye wat vriendelijker. Ik haat het om gehaat te worden door katten. En sorry als ik boos reageerde, dit is gewoon voor je eigen veiligheid.


war zone - Pagina 13 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: