ontmoeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Lightleaf
Member
ontmoeting DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:06

lightpaw liep door het bos,het was een heldere maan,zo helder dat je ogen ervan tot spleetjes moest knijpen,ze dacht aan haar vriendin,
het was een tijdje geleden dat ze haar gezien had. Langzaam stapte ze door naar de plek waar ze afgesproken hadden,de plek waar ze elke keer kwamen, de plek waar ze nieuwtjes wisselden. hopeljk was ze er al ze was dan altijd opgewonden,altijd. Ze kon aan haar alles kwijt.
Eindelijk was ze bij de open plek goed verscholen maar toch niet te veel,ze tuurde rond waar was ze ? Ze wachtte tot ze een grijze flits zag...


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:09

hoi mag ik meedoen
zilverpaw liep in de nacht
het was fris maar dat kon haar niet schelen
ze wachtte al manen om haar vriendin terug te zien
ze heeft haar zo gemist plots zag ze een schim
was het Lingtpaw


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:13

(lightpaw.) Smile

Eindelijk daar was ze ! haar zilvergrijze vacht schitterde in het maanlicht. Opgewonden liep ze naar haar toe speels sprong ze op haar rug boe ! miauwde ze in haar oor ze spinde eindelijk kwam de bekende geur haar neusgaten binnen, niet dat het zo lang gelden was maar het leek altijd zo lang, ze zat nog altijd op zilverpaw's rug en wachtte tot ze ervan gegooit ging worden.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaggedpaw
Member
ontmoeting DPKsfdL
Daanz
267
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons now sucka!
Gender:
Rank:
Jaggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:17

Zilverpaw probeer voortaan je regel door te typen en geen enter te gebruken na elke punt die je maakt, dit maakt het lezen erg irritant. En gebruik Interpuncite zoals Hoofdletters komma's

En Ik zal jullie allebei adviseren wat meer over de omgeving te beschrijven.


ontmoeting Qzhvlh
I'll never know how it is to stay eye to eye with your murderer
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:17

ok merci. we zullen er op letten.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:18

eindelijk Lingtpaw dat is lang geleden snorde ze.
Maar in plaats van Lingtpaw ervan te gooien keek ze erngstig.
Er was een groot probleem
een probleem dat ze aan niemand kon zeggen buiten aan haar vriendin


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:21

ok sorry, Wil je mee schrijven?
We kennen de omgeving hoor. Maar tips zijn altijd welkom


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
ontmoeting DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:28

@Zilverpaw,
Gelieve niet dubbel te posten c;

Ook een paar tips: schrijf een regel voluit. Dus niet om de regel een enter. En zoals Lizle al zei, gelieve meer op de Hoofdletters, punten en komma's te letten.
In de echte rpg is het minimum aantal regels 5, dus probeer meer over alles te schrijven, en wat minder kortaf te doen! Smile

~ Maartje


ontmoeting J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 20:39

hey,
Bedankt voor de tips. Het spijt me dat was niet mijn bedoeling.
Sorry voor de dubbelpost. Ik zal er op letten. Bedankt he.
Ik ben een beginner Smile . Bedankt

grt Zilverpaw


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
ontmoeting DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimema 1 okt 2012 - 21:56

@ Lightpaw
Iets meer punten gebruiken en na een komma een spacie.
Voor de rest goed

(srry beetje humeurig)


 ontmoeting 33u2yc7
ontmoeting Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 17:36

( bedankt voor tip )

Langzaam gleed Lightpaw.van Zilverpaw's lichtgrijze rug af, ze had haar vriendin nog nooit zo serieus gezien. Wat was er ? Zeg het me maiuwde Lightpaw. Ze gaf ze een vriendschappelijk duwtje. En begroef haar neus in zilverpaw's vacht. Zeg het me heraalde ze nu fluisterd, zeg het me. Ze ging voor haar vriendin staan en keek in haar diepblauwe ogen daarin zag ze twee dingen verdriet en woede, met die dingen kwam je heel ver maar het was faut, je moest er tegen vechten en je niet laten meeslepen en daarbij zou ze haar vriendin helpen. Wat is er ? Vroeg ze nogmaals. Op de maanverlichte plek was het doodstil net of ze ook op het antwoord wachtten


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 20:20

Silverpaw keek naar lightpaw. Dit was haar vriendin aan haar kon ze alles zeggen. Plots alsof de sterrenclien het wou rolden de woorden uit haar mond. Het gaat niet meer. Het gaat echt niet meer. Ik loop al zo lang alleen rond. De tranen rolden over haar vacht. Overal waar ik kom willen ze me niet meer. Ik heb alleen nog jou. De maan scheen helder de nacht was stil. De blaadjes kleurdden zilver. Het water stopte eventjes met stromen. Het was muisstil. Toen werd het voor Silverpaw te veel. Ze viel neer met haar snuit in lightpaw's vacht. Snikkend viel ze in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
ontmoeting DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 21:22

Een klein foutje: sterrenclien. Thermen uit het boek worden in het engels geschreven. Dus StarClan. Wink Ook kan (hoeft niet!) je je gezegde tekst in het vet zetten, of tussen 'kapjes' zetten. Bv. 'Hoi' Dat maakt je tekst een stuk duidelijker.


 ontmoeting 33u2yc7
ontmoeting Hldt
Art:


Laatst aangepast door camarovi op za 6 okt 2012 - 11:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 13:08

( Camarovi, wil je die vraag ergens anders zetten ? sorry past hier niet denk ik )

Silverpaw** sprak Lightpaw. zachtjes nee nee ze drukte haar zeus in de grijze vacht nee zei ze weer. Ze keek met haar kanstangebruine ogen naar de oververmoeide poes nee zei ze onhoorbaar. We kunnen niet voor altijd bij elkaar dat weet je,. dan is het gedaan met onze vriendschapsband. Fluisterde ze tegen haar slapende vriendin. langzaam ging ze naast haar liggen dicht bij elkaar. maximum een week zei ze nog en viel in slaap. haar droom was onduidelijk zij en Silverpaw** liepen bij allemaal katten en dan weer alleen, soms was het donker en soms ook licht er kliefde een bliksemschicht door de lucht en toen werd alles zwart. alleen silverpaw** was er nog...


lightpaw.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:07

Silverpaw werd wakker. Haar vacht was nat en ze voelde zich loom. Linghtpaw lag naast haar nog te slapen. Ze keek rond haar. De omgeving zag er heel anders uit in de baanden de zon. Er gaat vandaag iets gebeuren ik voel het fluisterde ze. Linghtpaw bewoog maar wakker werd ze niet.


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkened
Member
ontmoeting DPKsfdL
Chrissos
302
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Darkened
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:13

Silverpaw** jou posts zijn te kort. Je moet minimaal 5 volle regels schrijven. Als je dit moeijk vind kun je de omgeving beschrijven, de geuren, zijn gevoelens ect. Dit was wat ik even snel had opgenomen dus de rest weet ik niet.


ontmoeting Mheqsp
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:14

Het regende, de druppels vielen met volle vaart naar beneden. Lightpaw. stond in een rotsachtig landschap. Het regende maar de grond was kurkdroog. Ze hief haar hoofd, daar stond silverpaw** haar blik was naar beneden gericht net als een stambeeld. Ze wou naar haar toe rennen naar poten bewogen net als ze nog maar een paar vosselengtes van haar af was ondstond er een diepe kloof ze rende zo rap als haar poten konden dragen. Nee dat zou niet meer lukken dacht ze en ze sprong ze sprong over de diepte net als ze in het midden was hief silvedrpaw** haar hoofd ijskoude bauwe ogen keken haar aan. Toen viel ze ze viel in de duisternis neeeeeeeeeeeeee !!!!!!! riep ze nog maar het was te laat alles werd zwart. Nu zat ze naast silverpaw** stokstijf als een standbeeld


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:22

Linghtpaw waker worden wakker worden. Wat was er met haar vriendin. Ze voelde verdriet op komen. Wat was het lang geleden dat ze echt nog plezier hadden gemaakt. Maar ze duwde het gevoel weg ze moest eerst voor Linghtpaw zorgen. Stil maar alles is veilig. Maar eigelijk geloofde ze het zelf niet er ging iets gebeuren maar ze wist niet wat. De wind ruiste door de bomen en Linghtpaw werd wakker. Maar niets zal nog het zelfde blijven. Dat wist ze zeker. Linghtpaw shrok wakker. Ze keek glazig uit haar ogen. Het leek of ze heel raar en eng had gedroomd te eng om waar te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:30

Silverpaw** Silverpaw** hijgde ze Silverpaw** ze slikte a..a alles ok met mij, ze beefde zelf het kleinst kitten kon zien dat niet ok was. Gewoon een nachtmerrie. En wat voor een dacht ze erna, maar ze kon het niet tegen haar vriendin zeggen nee ze zou haar alleen maar ongeruster maken dat kon ze niet. Ze schudde haar hoofd kom de zon komt op sprak ze laten we iets leuks gaan doen. Voor dat gevoel weg te jagen voegde ze er fluisterend bij.Ook haar vriendin had dat gevoel dat had ze wel gezien. Maar eerst zeg je waarom de rest je niet wil ! Zei ze veel krachterig dan ze zich voelde. Kom tegen mij kun je het wel vertellen viel ze uit toe ? zei ze smekend daarna doen we wel iets anders probeerde ze.

lightpaw.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:37

Silverpaw** keek haar vriendin aan. Dit was de eerste keer dat ze zich anders voordeed dan dat ze zich voelde. Ze zuchte en begon te vertellen.Ik ging een keer jagen bij een beek. Plots kwam er een hele troep katten op mij af riverkatten of zoiets. Ze scholden mij uit en begonnen naar mij te slaan. Ik dook. weg. Vluchtte naar hierZe zuchte weer.Ik snap niet wat ik verkeerd gedaan heb.Ze keek naar haar vriendin. Wat zou ze antwoorden?Silverpaw**
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: