ontmoeting - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Lightleaf
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:19

Lightpaw vloekte inzichzelf,alles was naar de vaantjes, silverpaw riep tegen haar en dan siste ze dat ze weg moest. Silverpaw zei ze op een kalme ijzige toon terlwil ze een stap naar voren deed. kalm aan, kalm. We blijven staan of lopen samen weg. Vervolgde ze. Samen uit samen thuis. En waar ga je dan naartoe voegde ze er met een waarschuwende toon erbij. Het lukt ons fluisterde ze dan op zachte toon naar silverpaw. Toen zag ze pas dat ze spottedkit zocht. o nee fluisterde lightpaw. Nee. Silverpaw kom ik heb haar geurspoor denk ik. Sprak ze zacht tegen Silverpaw. Help help ! klonk het. Ok dat is niet meer nodig dacht ze, we kunnen op geluid afgaan. We komen ! Riep lightpaw.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 20:09

Samen zij aan zij renden ze naast elkaar. Was het nu niet erngsig geweest had ze ervan genoten maar dit was voor gevaar voor eigen leven. Terwijl ze renden naar Spottedkit dacht ze waarom altijd vechten als we nu eens het gewoon proberen op te lossen. Ze had het nog maar net gedacht of ze stonden oog in oog met het grote beest. Wat een machtig beest dacht ze in een flits. Plots begon ze te miawen. Ze wist niet of het beest haar verstond. Maar toch verdween de woedende uit zijn ogen.


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting - Pagina 3 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 21:03

Spottedkit zag alles voor haar gebeuren, helemaal gehypnotiseerd. Ze zag Silverpaw en Lightpaw aankomen rennen, Silverpaw begon tegen het beest te spreken en het beest leek te luisteren. 'Dit is mijn kans!' dacht Spottedkit blij en bang tegelijk. Ze rende onder het beest door, naar Lightpaw. "Lightpaw, Lightpaw!" riep ze luid, "Ik kom eraan!!" Ze kwam aan bij Lightpaw en miauwde blij: "Wat ben ik blij je te zien!! En bedankt om me te volgen, anders zou ik het nooit gered hebben denk ik." Ze kroop tegen Lightpaw aan, ze voelde lekker warm aan op deze koude dag. "Wat doet Silverpaw eigenlijk?" vroeg ze, "Spreekt ze met dat beest? Wat voor beest is het eigenlijk?" Zoals gewoonlijk was ze weer eens veel te nieuwsgierig, maar deze keer vroeg ze het zich wel echt af.


Spottedkit! happy
ontmoeting - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 11:05

sst siste Silverpaw maar het was te laat. Het grote beest kreeg weer zijn woedende blik terug. Waarom kon zij nooit eens stil dacht Silverpaw. Sssst siste ze tegen de leeuw. Hij draaide met zijn oren. De leeuw keek het drietal aan. Silverpaw wierp een blik op Lightpaw zij stond net als Spottedkit te kijken naar dat enorme beest.


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting - Pagina 3 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 15:27

Lightpaw. was blij verrast van de spottedkits reactie. Ssst stil maar. Fluisterde ze tegen spottedkit. Goed gedaan, dat was echt dapper van je. Vervolgde ze gemeend. Silverpaw is waarschijnlijk het beest aan het toespreken zodat hij verwart is. Maar het was al te laat. De ogen van verwarring veranderden naar woede. I...Ik denkt dat het een van onze voorouders is, al weten die niet dat we verre familie zijn van elkaar. Fluisterde ze beduust tegen spottedkit. Dat was iets typies van lightpaw, altijd wou ze nog zeggen wat ze ging zeggen, al stond er een reusachtig beest voor haar. plots schoot er haar een plan te binnen, zomaar opeens terwil ze nog altijd gehypnotiseerd naar het beest voor haar staarde. elk langs een kant, elk om de beurt lijden we hem af, doen we het ? Zei een stem, het duurde even voordat ze doorhad dat het haar stem was. Voor haar en silverpaw was dat geen probleem om samen te werken, dat hadden ze al vaker gedaan, natuurlijk niet met zo'n groot beest maar ja...Ze keek met een schuin oog naar spottedkit, nee het zou haar wel lukken. En nu hopen dat de anderen het goedvinden dacht ze nog.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 21:49

Spottedkit was echt heel blij met de troost en uitleg van Lightpaw, ze voelde zich al stukken beter. Terwijl ze nadacht over het plan, begon ze te denken dat ze het maar moesten uitvoeren want ze hadden toch geen andere optie. Het was tenslotte ook een heel goed plan, maar zou Spottedkit die nog zo klein was en dan nog met haar niet al te lange pootjes de twee leerlingen wel volgen? 'Ik moet het kunnen!' dacht ze, Het lukt wel!' "Ok." miauwde ze ten slotte, "Ik doe mee, ik denk dat het de eninge oplossing is die we hebben." vervolgde ze. Ze keek nog eens goed naar dat beest, "Hoe noemt dat beest eigenlik?" vroeg ze nog. Ze keek er heel heel goed naar en besefte toen dat het eigenlijk een soort van kopie van haar was. Niet alleen van haar, van alle katten. Het moest familie zijn. Een soort voorvader ofzo, alleen met enkele verschilletjes. Maar daar had ze nu geen tijd voor, ze moest denken aan wat ze moest doen als Lightpaw het sein zou geven om te rennen. Ze spande al haar spieren, klaar voor de storm.


Spottedkit! happy
ontmoeting - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:21

ook Silverpaw had het plan gehoord. Ze vond het geweldig maar veel tijd om erover na te denken was er niet ze moesten het nu maar uitvoeren. Maar toch knaagde er iets vanbinnen. Ze vond het erg om dat mooie beest te misleiden. Maar wat moest ze anders doen ze kon Spottedkit en Lightpaw toch niet in de steek laten? Ze besloot om mee te doen maar het beest geen pijn aan te doen. Nu wachtte ook Silverpaw op het sein van Lightpaw.


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting - Pagina 3 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:30

Lightpaw. liet haar blik dwalen over de twee katten. Ze waren er klaar voor. Elk langs een kant herhaalde ze fluisterend. Ook het gedult van het beest was op. Ze spande haar spieren. Geen idee. Zei ze nog en lied luidkeels een NU. Horen. Ze sprintte naar het beest, na een paar staartlengtes maakte ze een haarspeltbocht en dook achter het beest. Doe mij maar wat !! Schreeuwde ze in de hoop dat spottedkit en Silverpaw ook iets zouden schreeuwen. Zou dat iets van de droom zijn dacht ze nog. En deed een paar danspasjes voor de neus van het beest. Ze hoopte dat ze het beest lang genoeg zouden kunnen afleiden en dan weg konden rennen,want op zoiets waren ze niet opgewassen.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:45

Spottedkit hoorde Lightpaw heel luid 'nu!' roepen en ze begon te rennen. Ze liep langs de rechter kant van het beest en zag precies een beetje verwarring in zijn ogen toen alle katten begonnen te lopen. Hopelijk komt dit goed! Want ik heb om eerlijk te zijn niet zo'n zin om kraairenvoer te worden!' dacht ze. Ze wou net zoals Lightpaw iets naar het beest roepen maar ze wist niet goed wat. Tot haar iets te binnen schoot: "Kom mij maar halen! Dat lukt je toch niet!" schreeuwde ze zo luid als ze kon. Daarna kon ze maar één ding meer doen en dat was rennen, rennen en nog eens rennen.


Spottedkit! happy
ontmoeting - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 12:32

( spottedkit, hoe doe je zo'n perentje in je post, ik zou dat ook graag kunnen : ) )

Lightpaw liet een zucht ontsnappen toen spottedkit roepte. Maar toen begon ze te rennen, zo'n beest kon waarschijnlijk ook supersnel rennen, en haar inhalen. Het was de beurt aan silverpaw dus. met een schuin oog keek ze naar haar vriendin. haar hart klopte in haar keel, als ze dit overleefden dan moesten ze ook nog naar het thunderclan kamp. Ze zag haar vriendin denken maar aan wat ? De tijd drong nu echt, zelf kon ze niet roepen, de leeuw kon ook haar met een poot aanraken, alleen silverpaw kon nu roepen.

ps: ik en silverpaw zitten nu in de skyclan ! :-)


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 21:11

(ik heb het niet gemaakt, iemand anders deed het, sorry!)

Spottedkit zag Lightpaw naar Silverpaw kijken. 'Dat zal zeker zijn omdat het nu de beurt is aan Silverpaw om te roepen.' dacht Spottedkit. Ze wou nog naar Silverpaw roepen om te zeggen dat ze moest roepen, maar dat zou niet lukken, het beest was veel te dicht bij. Het zou meet één pootslag haar kunnen raken en misschien wel doden. Ze besloot toch maar om naar Silverpaw te roepen: "Silverpaw, nu is het jou beurt om te roepen!" miauwde ze op haar allerluidste. Nu was ze echt wel te ver gegaan, het beest stormde op haar af, ook al was ze echt niet ver weg, en probeerde haar te raken met zijn poot. Spottedkit was sneller en ontweek de poot, maar dat wel maar op een snorhaar lengte na... "We moeten weg zien te komen!" riep ze nog, "Dat beest hier is echt veel te gevaarlijk." Ze was van plan om onder de poten van het beest door te lopen, maar dat zag er nogal riskant uit.


Spottedkit! happy
ontmoeting - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 17:29

verbaast hoorde ze iemand die haar naam riep. Ze was niet van plan om te roepen maar ze kon Spottedkit toch niet dood laten gaan? Ze zette de achtervolging in zoekend naar wat Lightpaw aan het doen was. Ze rende en rende met maar een gedachte in haar hoofd: hoe kan ik dat beest tegenhouden zonder het pijn te doen? Plots schoot haar een idee te binnen. Terwijl ze riep naar spottedkit dat ze in een boom moest klimmen dook zij in de struiken. Dat beest keek eventjes verbaast rond en ging toen cirkeltjes lopen. Silverpaw dacht na terwijl ze bladeren raapte en probeerde net zulke manen als dat beest te maken. Maar tegelijk was ze ook bang. Wat als dat beest haar ging opeten of erger Lightpaw en Spottedkit boos op haar gingen worden. Maar daar moest ze nu op vertrouwen. Ze sprong uit de struiken en bromde net zoals dat beest deed. De hoge bomen wiegden met de wind mee en er scheen een prachtige zon. Maar daar kon ze nu niet opletten. Vol spannig wachtte ze wat het beest ging doen. Ze was bang dat het haar zou opeten Het beest keek haar aan en Silverpaw zag eventjes een blik van verbazing in zijn ogen. Hopelijk wordt hij nu nieuw schierig dacht ze. Maar waar was Lightpaw?



ps Spottedkit je bent goed vooruit gegaan in je RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 19:39

Bedankt Silverpaw!

Spottedkit hoorde Silverpaw roepen dat ze in een boom moest klimmen. Ze volgde haar raad op en klom in de dichtstbijzijnde boom. Nadat ze stevig op een tak zat, vroeg ze zich af wat Silverpaw aan het doen was. Ze zag dat ze in een struikje sprong, maar daarna vond ze haar niet meer, wat gebeurde er? Ze vroeg zich opeens af wat Lightpaw aan het doen was, ze kon haar nergens vinden. 'Oooh nee, ooh nee, waar is Lightpaw!?' vroeg ze zich wanhopig af. Ze zag haar echt nergens en ze begon heel erg ongerust te worden. 'Misschien is ze wel net zoals ik in een veilige boom geklommen.' dacht ze terwijl ze zichzelf gerust probeerde te stellen. Even later zag ze Silverpaw met heel veel bladeren rond haar nek uit de struiken springen en heel luid brullen. 'Wat is zij aan het doen?' vroeg ze zich af. Tot ze zag dat het beest precies in verwarring geraakte. 'Dat is het! Ze leid het beest af!' Ze zal ons allemaal redden! "Go Silverpaw!"riep ze luid, maar net toen de woorden haar mond uit waren had ze door dat dat heel dom was en dat het beest nu dreigend naar haar keek.


Spottedkit! happy
ontmoeting - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 19:45

( wie heeft het gemaakt ? Sorry ik zou dat echt ook graag hebben. )

Lightpaw ademde diep uit. Oef. was het eerste dat in haar opkwam. Haar hart ging langzamer kloppen. Toen ze even bekomen was zag ze dat Silverpaw in de struiken was verdwenen. Ze schudde haar hoofd, het was toch veel veiliger in een boom ? Pas toen schoot ze in actie, vliegenssnel schoot ze in een boom, van Spottedkit wist ze niet of ze goed kon klimmen of niet, ze hoopte van wel. Weeral kwam de gedachte in haar op waarom Silverpaw niet in een boom was geklommen, maar dan pas viel haar mond open van verbasing, wat dééd die kat nu ? Ze zag dat haar vriendin probeerde om het beest na te bootsen. Ze schudde haar hoofd, waarom ? Dan viel het puzzelstukje, was Silverpaw niet verwondert van het beest ? Daarnet was ze allesins zo aan het kijken. Weer schudde ze haar hoofd maar deze keer van bewondering. Dat haar vreindin dat durvde. Met hans haar hart hoopte ze nu dat allebei de katten er goed zouden van afbrengen. Ze sprong geruisloos uit de boom en lande op het zachte mos. ze zou een schuilplaats zoeken waar ze Spottedkit en Silverpaw kon zien. Ze liep zo snel of ze kon en wierp een blik achterom, niet zo slim want voor ze het wist viel ze in een diepe kuil. Ze viel en viel, tot ze met een onzachte baf! op de grond terecht kwam. Ze krabbelde overeind. Waar was ze ?


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 20:30

Spottedkit dacht heel diep na. Het leek erop dat het beest niet zo goed kon klimmen dus het zou haar waarschijnlijk niet kunnen berijken. 'Oef!' dacht ze, 'ik ben veilig, maar waar is Lightpaw nu toch!' ze hoorde een plofje in de verte. 'Dat moet Lightpaw zijn!' dacht ze hoopvol. Op een moment dat het beest niet keek, sprong ze uit de boom en rende naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ze zag helemaal niets dus begon ze te roepen, "Lightpaw! Lightpaw!" riep ze. " waar bn je?" Ze bleef maar door en door lopen tot ze bij een put met wat bladeren over kwam. "Lightpaw!" riep ze blij en verschrokken uit, "Wat doe jij hier? Wacht, ik zal je proberen te helpen." En ze boog zich zo ver mogelijk over de kuil als ze durfde. 'Als dit maar goed afloopt.' dacht ze een beetje twijfelend.


Spottedkit! happy
ontmoeting - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 21:52

Jullie worden echt steeds beter, maar vergeet niet dat het hier alleen om te oefenen is.

Ik denk dat jullie echt kunnen gaan RPG'en Very Happy

Maar nog een paar tips:
- Denk er wel aan dat normaal kittens het kamp niet mogen verlaten ^.^
- Gebeurtenissen hoeven niet altijd groot te zijn, er hoeft niet in elk topic een losse hond, een roofvogel, een brand of een twoleg te zijn. Je kan het ook leuk houden met simpelweg jagen, praten en/of stoeien Very Happy
- De tekst die je karakter zegt kan je een leuk kleurtje geven. Dit doe je door de tekst te selecteren die je in kleur wilt, op op het knopje met 9 gekleurde vakjes te klikken en de kleur uit te kiezen die je wilt ^.^



ontmoeting - Pagina 3 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 15:09

Ok bedankt voor de tips ! Ik ben toch net gevallen dus het beest kan nie aan mij Very Happy

Nog veruft van de klap, keek ze omhoog in de verte zag ze spottedkit staan. Wat doe jij hier ?Vroeg spottedkit. Oh ik kijk wat rond, het is prachtig hier !grapte ze. Wach ikeal je probeeren te helpenging spottedkit verder. Ga liever silverpaw gaan halen en doe teken dat k hierin ben gevallen. Met twee kunnen jullie vast meer berijken, kom je bent mijn enige hoop . Zei ze, en pas op van het beest. Waarschuwde ze. Zonder op anwoord te wachten begon ze haar omgeving in haar op te nemen, daar was misschien een tunnel, ze zou erna toegaan als ze hierwaren, tenminste als ze kwamen. Ze zuchtte zoiets had ze gedroomd maar dannwas silverpaw wan de overkant.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

ontmoeting - Pagina 3 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 16:35

Nog een paar tips voor jouw Lightpaw(Gebaseerd op laatste post):

- Dingen die je karakter zegt zet je tussen: " en " Dus:
Niet: Wat doe je hier? vroeg spottedkit
Maar: "Wat doe je hier?" Vroeg spottedkit
- Teksten kan je schuingedrukt doen of een kleurtje geven zodat die goed zichtbaar zijn
- Wat ik vaak doe is de eerste keer Hij of Zij te vervangen door de naam zodat je goed weet om wie het gaat. Je kan zo ook varieren bijv. De rode poes of De kleine kitten etc.
- Let goed op je typefouten Wink Schrijf het desnoods op Word zodat die onderstreept worden ^.^

Maar verder doe je het goed ^.^Je posts hebben een goeie inhoud, ze zijn alleen lastig te lezen zonder die leestekens enzo.



ontmoeting - Pagina 3 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 18:21

Spottedkit was blij dat ze Lightpaw kon helpen. "Ok," miauwde ze, "ik zal Silverpaw gaan halen." miauwde ze vastberaden haar vriendin te helpen. Maar eigenlijk voelde ze zich niet echt zo vestberaden en dacht ze in zichzelf: 'Als ik al veilig langs dat beest kan komen...' Ze begon te rennen, recht op Silverpaw af, die nog bezig was met het beest af te lijden. Net toen ze bijna bij Silverpaw aankwam, sprong het beest op haar af. "Aaaah!" riep ze bang. "Silverpaw! Ga Lightpaw helpen!" riep ze nog zo luid ze kon zonder trillende stem. Ze was bang dat ze verscheurd ging worden door het beest, het had echt hele scherpe klauwen. Dat kon je zien omdat hij ze niet introk. Ze begon echt ongerust te worden. 'Misschien is dit de laatste keer dat ik het bos zie.' dacht ze en ze keek nog eens goed rond voor een afscheid. "Vaarwel." murmelde ze nog.


Spottedkit! happy
ontmoeting - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting - Pagina 3 DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 3 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 17:57

Silverpaw keek verwilderd op'' Spottedkit niet opgeven je kunt het''. Ze rende en probeerde lightpaw te vinden. Plots zag ze een scheur in de grond. Even kwam er een oude droom in haar op. Maar ze drukte hem weg ze moest spottedkit en lightpaw helpen. Ze rende. En riep lightpaw ben je daar hallo?


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting - Pagina 3 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: