ontmoeting - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Silverpaw**
Member
ontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 18:30

verwilderd stond ze recht. Wat was dat?dacht ze in zichzelf. Achter hoor hoorde ze dat Spottedkit iets vroeg. Silverpaw wat is er aan de hand? vroeg ze. Ze hoorde dat ze ook Lightpaw had wakker gemaakt. ange]Zeg, wat is er gebeurd? vroeg haar vriendin. Ze keek haar vriendin aan en ze merkte dat ze moeite had om vriendelijk te zijn. Terecht. Hopelijk heb ik haar niet wakker gemaakt uit een droom. dacht ze bij zichzelf. Ze hoorde Lightpaw nog iets zeggen, ze spitste de oren en luisterde. [color=orange]Jullie weten niet hoeveel jullie voor mij betekenen. we weten nog altijd niet waar we zijn en ik wil dat ik voor eeuwig bij jullie kon blijven. Spottedkit,ik hoop dat we elkaar nog terugzien op de grote vergadering. Gelukkig is de dag nog niet om dus maken we er het beste van.

Silverpaw wat ontroerd door de mooie woorden van Lightpaw. [color=green]Sorry dat ik jullie wakker maakte maar ik droomde maar niets aan de hand. Ze wist dat ze niet overtuigend klonk maar ze kon niet anders. Je hebt gelijk Lightpaw laten we er het beste van maken. Ze wandelde naar een blad en dronk er de frisse druppels van op die de dauw had geschonken. Waarom kan spottedkit niet bij ons blijven? dacht ze. Daar had ze het altijd al moeilijk mee gehad afscheid nemen van iemand die je graag zag. Even zag ze een flits van een kat maar die verdween even snel als het gekomen was. Ze rende naar spottedkit en begroef haar snuit in haar vacht. Ik ga je missen maar je bent en blijft een mega goede vriendin. Deze woorden meende ze uit de grond van haar hart. [color=blue] Ze sloot haar ogen en dacht aan alle mooie momenten die ze beleefd hadden. Hoe ze het beest hadden verslagen en elkaar steunden door dik en dun. Ze kreeg tranen in haar ogen als ze beseft dat het nooit meer zal zijn als het was. Ze stapte naar lightpaw en spottedkit en zei iets dat ze nooit zou durven zeggen. Ik kan jullie niet meer missen. Toen liep ze weg om eten te zoeken.


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting - Pagina 5 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
ontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 2:46

Goed gedaan het is echt mooi nu met al die kleurtjes :3
Verschillende stemmen idd ;3
Mag ik dat ook doen of wil je niet dat ik het steel? :3

&silverpaw één laatste tip, als een kat iets zegt kun je het ook tussen '' '' zetten aanhaalingstekens of hoe die ook heten bijvoorbeeld:

''Ik ga je missen maar je bent en blijft een goede vriendin.''
Snap je? Verder is het mooi Smile
Ik vind dat jullie allang naar de echte rpg mogen!


ontmoeting - Pagina 5 Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 19:14

je mag het zeker doen
bedankt
dank je wel voor je tip
ik zit ook in de echte rpg maar toch oefen ik nog een beetje
mega bedankt
lieve grt Silverpaw


I'm so silver....Silverpaw
ontmoeting - Pagina 5 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
ontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting   ontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 20:25

Spottedkit voelde zich getreurder dan ooit. Waarom mochten andere clans niet gewoon met elkaar afspreken? Dat zou toch zo veel handiger zijn! Opeens rende Silverpaw naar haar toe, "Ik ga je missen maar je bent en blijft een mega goede vriendin." zei ze, en Spottedkit was meteen ontroerd. "Oh, Silverpaw," antwoordde de gevlekte kitten droevig, "jij bent ook een super goede vriendin en ik ga je echt zo hard missen! Vanaf het moment dat ik leerling ben zal ik ervoor zorgen dat ik mee mag naar elke grote vergadering! Allemaal! Dan kan ik jullie daar ontmoeten." Spottedkit drukte nog eens haar neus in Silverpaws vacht, en dacht er opeens aan dat het waarschijnlijk een van de laatste keren zou zijn... "Ik zal je missen", fluisterde ze nog een laatste keer, en ze trippelde naar Lightpaw die aan de andere kant stond. "Lightpaw... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik ben slecht in afscheid nemen, maar ik beloof je één ding. Ik zal je nooit vergeten. Jij en Silverpaw zullen altijd mijn beste vriendinnen blijven, dat beloof ik." Spottedkit sloot haar ogen en dacht terug aan alle goede momenten die ze samen hadden gehad, ook al waren er dat niet zo veel. Ze trok haar kop terug en ze dacht: 'ik moet sterk zijn. Ik zal ze sowieso terug zien, al gaat dat nog heel lang duren.' Bij die gedachte werd ze weer vrolijker en ze wandelde wat achteruit. "Euhm... Ik denk dat ik stillaan moet gaan... Tot op de volgende grote vergadering!" En Spottedkit begon in trage looppas terug te keren naar het kamp.


Spottedkit! happy
ontmoeting - Pagina 5 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: