sunpaw en de herontmoeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sunpaw en de herontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:05

sunpaw liep langs de vierboom ze sprong op de rots en deed net alsof ze een clanleider was maar hield op teon ze een verachtende bekende geur rook en even later zag ze ook de bosjes ritselen ze wist wie het was maar had haar hier liever niet gehad.


sunpaw en de herontmoeting 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:11

Steelpaw hield zich aan de afspraak en ging richting de vierboom om te wachten op Purplepaw en Blackpaw ze hadden afgesproken daar ook al denkt iedereen dat hij het niet zou doen. Hij stond daar klaar en wachte op de 2 Schaduwclankatten.
Hij zag in plaats van de kattten Sunpaw daar staan hij had verwacht dat ze niet zou gaan. Maar nu ze er toch was besloop ze Sunpaw en sprond naast haar gevolgd door een kopje.
Hij zei"Ik had niet verwacht dat je zou komen voor de afspraak met purplepaw en blackpaw."
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:20

purplepaw zat in de struiken te kijken naar de vierboom totdat ze sunpaw zag. ze opzerveerde haar. ze was rustig en stond op de rots waar de clanlieder altijd zit. ze zag ook steelpaw aankomen. ze keek sluw en gemeen, en ze sprong op steelpaw, maakte een koprol en stont op hem ''waarom zij je het?!'' ze was kwaad op hem omdat hij het had gezecht tegen sunpaw dat ze hem leuk vind. ze liet haar tanden zien, die ene tand met dat sterretje glinsterde een beetje. blies recht in zijn gezicht.




kssssssssssssssssssss!
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:25

"Niet boos worden,Ik heb gezworen dat ik niks verborgen voor haar zou houden"
"Ik heb eer en ik hou me aan mijn woord en wat is daar erg aan zei vindt het niet erg zolang je maar wist dat je het of niet meer moest doen of niet voor haar neus moest doen.Preciezer weet ik het niet meer."
Hij keek onschuldig en zielig naar purplepaw en verwachte een aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:32

ze voelde zich bedrogen en wou hem een vlikke klaaw geven maar dat deed ze niet. ze sprong licht van hem af en zij'' toen we wegliepen hoorde ik je nog een beetje praten over jeweetwel. onze laatste ontmoeting liet ik het voor me maar nu was het perfecte moment om het te zeggen. ik hoefnje niet meer te zien'' ze liep weg richting het schaduwclankamp met haar staart omhoog, zonder omtekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:38

Hij riep haar na en sprong tegen haar hij hield haar met zijn klauwen tegen de grond en zei"Nu ga je luisteren,Ik heb haar gezworen geen geheimen te houden en als je het hebt over iets anders zeg het dan.Trouwens je staat in een ongemakkelijke positie om me te negeren"
Hij spuugde op de grond, hij dacht inderdaad het was grof maar met een gesprek was alles op te lossen en dat is alleen als beide partijen bij elkaar zijn om te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 10:33

''ga van me af, dan wil ik pas een goed gesprek voeren. ik wil eerst haar verhaal horen''. en ze keek naar sunpaw. ze trekre haar achterpoten in, en schopte tegen de buik van steelpaw om hem weg te duwen.'' luister ik heb geen zin in ruzie, maar ik wil wel een goed gevecht met sunpaw. niet als vijand maar als vriend''
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 10:47

"Mij best, maar als je haar echt erg verwond jaag ik je op tot de sterrenclan." Steelpaw sprong van Purplepaw af en riep"Sunpaw er is hier iemand voor je!"
Hij keek met zijn ogen tot spleejtes geknepen snel naar links want hij had een verassings aanval verwacht maar er gebeurde niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:02

sunpaw zat nog steeds boven op de rots en keek naar beneden ze zag de grijze poes en zei
''waarom zou je nog moeite doen purplepaw als je weet dat ik zijn vriendje al ben en je zit in de schaduwclan dus dat word toch niks, ik hoorde dat je een gevegt met me aanwil ik neem het aan maar.. weet dat ik nog steeeds wel 2 en een halve maan ouder ben dan jij
en ik ben sterker,''
ze keek genegen naar de grijze poes ze sprong sierlijk van de rots af toen ze voor purplepaw stond zei ze met een sluwe blik
'' kom dan kleine leerling?''.


sunpaw en de herontmoeting 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:07

''je verwachten een verrasingsaanval steelpaw, maar dat doe ik niet en ik ga ook niet vechten''. ze wachten op een reactie van steelpaw en sunpaw, maar er gebeurde niks. ze ging zitten met haar staart om haar lichaam. ''het ging om dat flirten, en als zij er boos om werdt ben ik de klos. ik weet dat ze me geen pijn gaat doen, maar dan moet ik haar wel pijn doen. ze stond en keek naar sunpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:11

Steelpaw liep achteruit naar Sunpaw en gaf haar een kopje.
Hij zei"Waar gaat dit om ik ben even de weg kwijt" Steelpaw was normaal altijd snel de draad kwijt en nu zeker.
Steelpaw wist niet wat er ging komen maar een gevecht waarschijnlijk niet dus net als normaal wanneer hij afwacht sprong hij de boom in en keek van boven.
Hij wist niet hoe het kwam maar boven op een tak voelde hij zich veel prettiger dan op de grond.
De wind waaide vanuit de tweebeen plaatsen dus waren er veel vreemde geuren in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:16

'' ik weet nog steeds niet wat jou probleem is hoor maar jij zij net dat je met mij wilde vechten vanaf een hoogte heb ik hele goede oren' en weetje er komt vast nog wel voor jou een vriendje op je pad dat weet ik zeker weten''
en ging weer in een normale houding zitten maar hield de poes scherp in de gaten.


sunpaw en de herontmoeting 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:21

"Dat is precies wat ik gister ook zei tegen haar en net sprong ze op me terwijl ik aardig tegen haar was."
Hij sprong naar een andere boom en begon te hoesten en te vloeken toen hij naar zijn poot keekwaar purlepaw tegen aan had gesprongen en de wond was weer open.
Steelpaw sprong evenlater naar beneden en gaf Sunpaw nog een kopje en een likje over haar neus. Zijn staart zocht die van haar en hij gaapte en ging liggen.
"Wat is er nou precies aan de hand.?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:29

'steelpaw keek hoe steelpaw hoestte en zei tegen purplepaw '' heb je nu je zin? nu is zijn wond open''
ze verdween even de struiken in en kwam terug met wat spinrag sunpaw keek puplepaw aan met een scherpe blik toen gaf ze steelpaw een lik en begon tegen hem te spinnen ze deed de spinnen rag op de wond en ging naast hem liggen het boeide haar niet dat purplepaw daar misschien jaloers om zou worden


sunpaw en de herontmoeting 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:33

"Dankje" zei Steelpaw, Hij had erg last van de wond maar nu ging hetbeter behalve wanneer het open ging dan kon hij missen als kraaien.
Hij gaf Sunpaw als extra bedankje een lik en keek in haar ogen.
Hij wist niet wat hij moest doen, hij was verward en voelde zich ongemakkelijk dat Sunpaw gelijk spinrag ging halen alleen om een wond op zijn poot, maar toch voelde hij zich dankbaar voor Sunpaw dat ze dat wou doen voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:40

''sorry, dat was niet mij bedoeling om je wond opente maken''. en ze keek sunpaw en steelpaw spijtig aan. ''maar ik werdt gewoon een beetje boos toen jij dat tegen sunpaw zij over dat flirten'' ze ging staan en sprong in de vierboom, ging zitten en keek in de lucht ze rook een eigenaardige lucht om haar heen. ''vos, ik ruik een vos!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:43

''dan moeten we zo snel mogenlijk weg wezen jo ik heb wel eens met zoon beest gevochten en ze zijn heel erg sterk''
ze stond op en vroeg aan steelpaw'' kun je lopen of rennen?''


sunpaw en de herontmoeting 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:44

"Ik ruik sinds mijn rit op een monster alleen nog tweebeen, waar is het beest dan heb ik bijna al mijn doelen gehaald."
Steelpaw sprong op en keek rond om te zoeken voor vosse sporen en sprong nerveus heen en weer alleen nog een vos aanvallen dan heeft hij alles meegemaakt qua niet katten tegenstanders.
Hij zei"Wie gaat er mee hem verjagen, ik hoop iemand want het ruiken gaat niet goed van mij dan"

"Sunpaw ik ren samen met jouw al zou ik me op wel 10 honden storten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:46

dat zou ik niet doen blueflame is er bijna aan verloren gegaan we moeten zo snel mogenlijk naar ons ijgen kamp en keek purplepaw' waarschuwend aan
ze vroeg nogmaals aan steelpaw '' kun je lopen?''


sunpaw en de herontmoeting 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:47

''we kunnen proberen hem te doden, ik heb nog nooit vos gegeten. met zijn drietjes lukt dat denk ik wel hoor'' ze zij dat met volle overtuiging en keek rond of ze de vos kon vonden. ''daar, achter de struiken zag ze iets roods lopen met een dikke staart. ze sprong van de boom af, regelrecht op de grote rode vos.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sunpaw en de herontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: