sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sunpaw en de herontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:09

"IK ZEI AL IK MOEST VAN BROKENSTAR ANDERS WERD IK UIT DE CLAN GEZET EN IK ZEI OOK DAT IK HET NIET WOU MAAR JE MOET ALTIJD VOOR DE CLAN KIEZEN" zei blackpaw boos
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:11

purplepaw hoorde dat blackpaw werdt aangevallen door sunpaw. ze verstopte der twee vogeltjes onder de grond en begraafde ze. ze sprong uit de bosjes en keek in de ogen van sunpaw. ze sprong op sunpaw en zij.''moet je luisteren ik ben niet zo als je denkt, ik ben niet zo slecht en een kat die altijd voor problemen zorgt. maar als je blackpaw bedoeld dan geef ik je grood gelijk'' ze sprong van haar af en stond tegenover blackpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:12

`sunpaw ging groot staan en liet haar tanden blikkeren '' weetje ik heb je net nog maar zacht behandeld dus als ik jou was maak dat je weg komt!!!''
''en het maak dat je weg komt geld ook voor jou purplepaw!''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:13

"Sunnie, geef haar nog gewoon een kans"
"Doe het dan voor mij je hebt zelf gezegd dat wraak niet goed is."
Hij keek haar aan met smekende ogen en ging op de grond liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:16

''ik wil steelpaw morgen alleen spreken, ik ga niet flirten. ik ga''
en ze verdween in de bosjes en pakte de vogels en ging richting het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:16

'' ja dat weet ik steelpawtje van me''
en gaf hem een likje '' maar weetje ik heb ijgenlijk schaduwclan katten nooit gemogen en ik vind het luek om iemand op te jagen Wink ''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:18

"ga van mij af "
"ik heb allen gedaan wat mij is opgedragen "
blackpaw smeet sunpaw van zich af en rende weg naar het schaduwclan kamp
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:18

"Oke, waarvoor zou Purplepaw me morgen Alleen willen ontmoeten?"
Hij keek naar Blackpaw en zei"Wat doen we nu met haar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:25

''ach jo laat toch zitten dan ze is toch kansloos tegen ons twee dus het is het niet waard kom we gaan trug naar het kamp''
en gaf hem een lief likje en liep op hem vooruit ze keerde zich wel nog even om wat te zeggen tegen hem
'' maar truowens over dat ze je morgen wilt spreken alleen je weet dat ik nieuwsgierig ben dus reken er maar niet op dat je egt alleen bent'' en gaf hem een knipoog.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:27

Steelpaw maakte een lolletje en zei"Dan zorg ik wel dat ik je nu tegen hou, hij sprong speels op haar en gaf har een kopje en een lik over haar hoofd."
Hij keek haar diep in de ogen en zei"Eindelijk zijn we van die Blackpaw af en gaf haar weer een lik".
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:19

''kom op steelpaw je kent me Wink''
sunpaw keek hem speels in zijn ogen en ze beet hem zachtjes in zijn poot
( niet de gewonde poot) ''ja we zijn eindelijk van ze af'' I love you


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:23

Steelpaw keek verliefd en zei"Gelukkig maar meen je het, dat van me volgen? vertrouw je me niet."
"Ik snap het al je wil de concurrentie bespieden" Zei hij voor de grap.
Hij deed alsof hij ongeintereseerd wegliep en begon te lachen en zei"Nee ik blijf bij jouw."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:28

sunpaw sprong overijnd en most lachen en zei verliefd '' en dat is je geraijen ook hihi'' ze liep langs hem heen en gaf hem een kopje liep verder en hield haar staart omhoog zodat die langs steelpaws kin gleed.
het was het eerste versier trucje van sunpaw die ze bij steelpaw had gedaan
ze moest grinneken en keek naar de lucht het was al na zons hoog het werd al roze achtig rood de nacht zou spoedig komen.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:32

Nu was het Steelpaw's beurt hij liep langs haar en greep met zijn staart haar staart vast en begon haar te tongen.
Daarna zei hij"Ik moet wel zeggen die Purplepaw is wel mooi"
Hij keek naar Sunpaw en zei toen"Nee joh grapje, jij bent hiet de knapste van het hele woud de sterrenclan is waarschijnlijk jaloers op mij , want ik heb jou"
Hij keek diep in haar ogen en probeerde haar te laten smelten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:42

sunpaw smolt inderdaat bij die woorden ze keek hem aan en gaf hem een kopje en zei
'' ja maar ik snap haar wel hoor want weetje jij bent de aller mooiste kater die ik ooit heb gezien I love you ''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:47

Steelpaw voeldde zich erg gefleid en had een idee"Kom op schone dame ik weet een plek waar niemand komt en je kan de hele hemel zien."
Steelpaw wachtte en knipoogde haar, samen liepen ze richting de vierboom en toen gingen ze via een raar onbekend weggetje en hij zei"Vanaf deze boom kan je uitkijken over elk clangebied en je kan de zilverpels zien inclusief de sterrenclan kom je?"
Boven aangekomen gaf hij haar een lik en een kopje.
"En wat vind je er van"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:52

'' dat zou prachtig zijn steelpaw'' ze liep hem voor over het paadje en wachte tot hij kwam het leek net of hij iets dagt maar nee ze liep verder en ging weer zitten

(als jij het goed vind steelpaw maak er maar wat van)


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:54

(hoe bedoel je)
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 19:59

Samen kwamen ze in de boom en vroeg steelpaw"Sunnie ik heb een vraagje zou je samen met mij de nacht hier doorbrengen ikheb een slecht gevoel over het kamp en vooral omdat we bespied werden door de schaduwclan"
"Blijf hier alsjeblieft voor je Steelpawtje"
Hij keek rond en het zou een rustige nacht worden maar hij voelde gewoon dat er iets ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 20:08

dat zou ik heel graag willen steelpaw en gaf hem een lik in de boomkeek ze nog even voor haar uit om te genieten van het mooie uitzicht toen krulde sunpaw zig op voor de nacht zei sunpaw steelpaw met een lieve stem weltrusten en viel al snel in slaap het eenige wat je nog hoorde was '' prr prrrr prrrr......... ,, en het was stil en de nacht die gekomen was viel over het wuod wat is het hier toch een prachtige plek dacht ze toen ze nog net niet in een diepe slaap viel....prr


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 5 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sunpaw en de herontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: