sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sunpaw en de herontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 20:14

Hij keek naar zijn vriendin en zijn hart smolt hij voelde zich niet goed die nacht. Hij viel uiteindelijk in slaap naast Sunpaw, De nacht versmolt en de maan rees.
Die nacht zwijgde het hele woud. Geen kraai en geen uil. Geen muis en geen rat.
Die nacht was zilverpels glad de sterrenclan waakte over het woud en in de boom waren zij in het zicht van de Sterrenclan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 11:28

de volgende ochtend werd sunpaw wakker van de vogeltjes en deed haar oogjes open ze keek rond sunpaw vroeg zich af waar ze was maar ze wist het al weer ze waren in de vierboom sunpaw stond op en zag haar vriendje steelpaw liggen hij lag heel schattig te slapen sunpaw keek naar hem en smolt bijna toen keek ze weer voor haar uit om te genieten van het mooie uitzicht ze wachtte tot steelpaw wakker zou worden.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 11:33

Steelpaw werd wakker en spinde tevreden en zag toen dat Sunpaw al wakker was.
Hij zei"Hoe gaat het Sunnie, lekker geslapen?"
Hij strekte zich uit en gaf Sunpaw een lik en een kopje.
Steelpaw kroop naar haar toe en gaf haar nogmaals een kopje. Hij sprong de boom in en kwam even later terug met 2 vogels.
Hij gaf er een aan Sunpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 11:44

sunpaw zag dat steelpaw wakker was geworden en gaf hem ook een kopje ze zei'' goeie morgen steelpaw ''ja ik heb heel lekker geslapen jij ook?''
steelpaw sprong uit de boom en toen hij terug kwam had hij twee vogels in zijn mond ze zei '' hhmmm... dankjewel steelpaw dat had ik echt nodig'' sunpaw rekte zich uit en zei
weetje steelpaw ik ga weer naar het kamp ik moet nog wat dingetjes doen en jij had toch een afspraak?'' ''en nee ik heb er over nagedacht ik ga je niet bespieden ik vertruow je '' sunpaw gaf hem een likje en sprong toen uit de boom ''
doei ik zie je vandaag wel weer''
sunpaw gaf hem een knipoog.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 11:48

"Zie ik je later hier weer?"
Hij keek haar lief aan en door die blik zei iedereen wel "ja".
Steelpaw gaf haar een lik en zei"Tot later schoonheid".
Hij rende weg voor zijn afspraak met Purplepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 11:56

''okee mischien wel ja'' sunpaw keek naar de schattige ogen van steelpaw ze smolt gewoon ik zie je wel weer steelpaw doei en ze liep richting het donderclan kamp en keek nog een keer achterom ze zag steelpaw weg rennen naar de plaats waar ze zouden hebben afgesproken
,``zou ze toch... nee dat kon ze steelpaw niet aandoen ze moest hem gewoon vertrouwen ,
en ze zetten het op een sprinten naar het kamp.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 16:19

Die middag kwam Steelpaw terug en zat te wachten op de liefde van zijn leven:Sunpaw
hij wachtte met veel verlangen en wou haar weer zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 16:28

sunpaw liep over het pad naar de vierboom ze liep rustig en kalm ze kwam toen door de struiken toen ze uit de struiken kwam de zon vel op haar gezicht en lijf ze zwiepte met haar staart en liet een sierlijke mouw horen haar haar leek te vlammen in de zon ze gaf een knipoog naar steelpaw ''hee liefje heb je me gemist Wink ''
ze liep galant naar hem toe en gaf hem een kopje '' weetje ik dacht dat er aan de overkant van het veld een groote wilde kat uit de geschiedenis van de warriors stond maar nee jij was het'' ze gaf hem een likje.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 16:31

"Je vleierij werkt dit keer niet goed, Want dit keer werkt het beter"
Hij gaf haar een kop en een lik en zei "Als de sterren en de maan emoties hadden, kregen z er een door het zien van jouw: jaloezie"
"Wil je iets weten wat normaal vraag je wel iets al is het een ding"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 16:35

ze ging voor steelpaw zitten en keek hem verliefd en verleidelijk aan ze moest een beetje lachen maar vroeg toen
'' maar om even op een punt te komen wat moest die purplepaw van je?''
ze keek hem vragend aan.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 16:37

"Ze vroeg gewoon een paar dingen en ik zweer je er is niks gebeurd. Behalve die vragen dan he"
Hij kwam dichterbij en fluisterde "ze vroeg waarom jij een hekel had aan de schaduwclan en waarom je Blackpaw niet echt mocht ofzo."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 16:51

sunpaw keek hem aan en keek toen weer naar de grond ''ik mag die twee wel hoor en zo maar het is gewoon moeilijk het is gewoon zo dat ik niet van schaduwclan katten hou ik vind ze niet leuk ze zijn gewoon onbetrouwbaar Mad''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 16:54

"Als ze echt zo onbetrouwbaar zijn waarom hebben ze mij dan niet afgemaakt al die keren dat ik allleen was of gewond,als ze onbetrouwbaar waren had purplepaw vast wel nog een keer zitten flirten maar nee dat deden ze niet."
Hij gaf haar een kopje "Als ze dat wel had gedaan had ik haar aangevallen."
Hij gaf haar nog een lik en vroeg"wat heb jij gedaan vandaag?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 16:59

ze wende zich af van steelpaw en keek in de lucht en '' en het afluisteren dan en het bespieden en telkens expres zeggen dat we klef doe en en .. het is gewoon niet zo simpel áls het lijkt steelpaw niet voor mij..''.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:02

Steelpaw kwam naast haar zitten en keek haar in de ogen"Ik zal ze nooit meer zien als ik jouw daar een plezier mee doe."
Hij keek haar aan en zijn ogen straalden uit dat hij alles voor haar zou doen om haar blij te maken.
Steelpaw zei"Al moet ik eigenhandig de schaduwclan verjagen, ik doe alles voor jou"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:07

ze keek hem aan.
het licht straalde door de bomen volop sunpaw toen viel er een druppel van boven naar beneden het was een traan een traan van sunpaw
ze was super verliefd maar ook verdrietig..
''het licht niet aan die twee of aan jou maar an iemand anders '' ze keek weer afwendend naar de grond en zij
'' de schaduwclan is gewoon niet te vertrouwen''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:09

"Waaromhuil je nou? Heb ik iets verkeerd gezegd, moet ik gaan?"
Hij keek haar diep in de ogen aan en herhaalde nogmaals de zin.
Steelpaw snapte niet waarom ze moest huilen.
"Als ik iets fout heb gedaan zeg het dan."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:17

sunpaw keek steelpaw met een glimlag aan '' nee steelpaw nee jij hebt niks verkeert gedaan helemaal niks''
de tijd was ondertussen heel snel gegaan en het was inmiddels al nacht ze sprong in de vierboom en en gig zitten ze keek naar de grote volle maan
'' de wereld heeft alleen zo ongelofelijk veel geheimen'' ze keek recht de maan in.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:21

Hij verstijfde even en keek omhoog naar de maan en ging naast haar zitten en vroeg"herrinner jij je ouders nog?"
Hij dropte ook een traan en zijn staart krulde rond die van Sunpaw en hij keek haar aan."
"Ik niet het enige wat ik weet is dat ik bij de vierboom was neergelegd."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:32

ik weet wat je bedoelt steelpaw maar je hebt het niet goed het is iets anders dat bijna niemand weet maar ik wil het wel aan je vertellen maar het is een lang verhaal ze keek nog steeds naar de maan.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 6 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sunpaw en de herontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: