sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sunpaw en de herontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:49

"Sunpaw,ik hou van je en vertrouw je maar er zijn dingen die ik ook moet doen voor mezelff"
Hij schoot weg om de anderen achter te laten en in gedachten zei hij"Vossen moeten sterven ze verpesten het leven in het woud."
Hij sprong en sprintte en hield rust zijn poot prikte hij had hem te snel en veel gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:51

''voor de zoveelste keer dat kan niet!!!
ik heb het met blueflame en winterpaw geprobeerd uiteindelijk hadden we hem wel dood maar blueflame was er ook bijna geweest!!''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:54

"Steelpaw was al weg en sprak tot de sterrenclan "Nu weet ik het zeker die geur, was het laatste wat ik weet van mijn kitten tijd, zijn ouders waren vermoord door die vos."
Hij had dehele tijd gedacht dat het gewoon de monster geur was maar nee het was die vos.
Hij was uit op wraak en zijn concentratie was verloren voor een tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:56

''we redden het wel als we samenwerken. steelpaw als jij in de voorpoot bijt en sunpaw in zijn achterpoot, dan pak ik hem bij zijn nekvel'' ze zat op dse rug van da vos en begon zo hard mogelijk in de rode nekvel van de vos te bijten. het bloede behoorlijk. ''aaww aaww'' jammerde de rode vos van pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:56

'' waneer gaan Julie nou eindelijk eens luisteren!!!!!!!''
sunpaw sprong achter de 2 aan.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 11:59

Steelpaw was aan het razen hij krabde en beet en het werd langzaam maar zeker gevaarlijk, dit beest was te sterk, Hij probeerde zich vast te bijten in zijn poot maar werd wegeslingerd.
Steelpaw was roekeloos en koppig maar nu zeker.
Hij deed zijn stomste actie ooit hij sprong recht op dekop van de vos af, en hij zag de kaken open gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:06

''steelpaw koppige kater'' ze deed haar nagels in de oog van de wilde vos ,zijn bek ging wijt open en begon te janken. purplepaw siste en deed haar tweede por ook in een oog van de vos. maar de vos slingerde zijn kop heen en weer. purplepaw werdt eraf geslingert en voil op de grond. de vos was blind geworden en slingerde heen en weer en viel boven purplepaw.''miauwwwww'' de vos bleef liggen maar leefden nog maar onder hem hoorden ze niks meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:12

"Purplepaw!" riep Steelpawmaar de vos lag al op haar en hij sprong boven op de vos en zette zijn nagels in de vos zijn halsslag ader en trok ze terug,De vos stierf snel en hij trok de vos weg daar lag het lichaam van Purplepaw gelukkig nog heel en levend hij kwam met zijn neus bij haar keel en zag het zachtjes bewegen ze leefde nog.
Hij trok haar weg en zei"Ik had nog gezegd ik wil alleen waarom gaan jullie mee, hij had mijn ouders vermoord het was mijn taak!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:17

ze aandemde zachjes. '' ik kon niet weten dat je ouders gedood waren door die vos, is hij dood?'' en ze keek steelpaw vragend aan.'' dat beest is pittig zwaar als je het bovenop je krijgt. ze stond langzaam op en keek naar de vos. er kwam bloed uit zijn ogen en poot en bij zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:20

sunpaw kwam de struiken in en zag de dode vos liggen
'' ik dacht dat julie nobele warrior cats waren maar niet dus''
ze keek naar de vos en toen naar de twee '' jullie zijn dus een warrior code vergeten? je hoeft niet de doden wanneer dat niet nodig is bij elk levend wezen al licht dat bij prooi anders?
de vos had jullie niet eens in de gate en opeens word hij door twee 6 manen oude katten vermoord en waarvoor?
steelpaw hij heeft je uoders dan wel vermoord maar deed hij jou verder wat kwaad?
je kunt nu wel zeggen dat je net zo slecht bent als de vos.
voor een jonge leerling was sunpaw wel altijd heel wijs geweest

'' maar ik hou wel van je hoor I love you ''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:24

"Ik heb zijn doorgesneden kan je het noemen hoezo zou dat erg zijn hij had het 6 manen geleden ook bij mij geprobeerd"
Hij begon weg te lopen en riep achterom "Als de sterrenclan dit niet had gewild hadden ze niet moeten redden."
Hij liep weg en ging terugnaar zijn speciale boom waar hij altijd was wanneer hij alleen wou zijn,niet ver daarvanaan.
Hij sprak in gedachten tot de sterrenclan"Ik heb wraak genomen en als jullie het er niet mee eenszijn had die vos me dan maar laten vermoorden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:28

ze liep achter hem aan en ging voor he staan
'' ik snap wat je bedoelt steelpaw maar wraak is nooit de goede opplossing maar je bent nu toch gelukkig of niet soms?
je moet niet aan gisteren denken maar aan morgen''.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:32

"Ik gelukkig, zo lijk ik misschien maar heb je ooit gedacht hoe het is, Familie afgeslacht, niemand meer hebben en altijd aangevallen worden of in ruzie's terecht komen.!"
"Ik heb helemaal niemand meer. Ja een zus die niet eens echt familie blijkt te zijn."
Hij snoof diep en de geur van vos stierf weg om zich nooit meer in zijn reukveld te komen.
Hij zuchtte diep en ging een stukje verderop staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:36

sunpaw keek medelevend naar steelpaw en zij achter zijn rug
'' maar je hebt mij toch? en als we partners zijn dan maken we onze eigen familie''
ze ging weer naar hem toe en gaf hem een likje over zijn hoofd.
'' want ik hou heel veel van je I love you ''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:40

Steelpaw keek naar haar om en zijn gezicht klaarde op enzijn ogen straalden liefde uit.
Hij smolt bij haar woorden en kroop tegen haar aan en zei"Ik was het vergeten, jij bent nu het belangrijkste in mijn leven."
Zijn staart zocht die van haar en wikkelde om die van haar heen.
Hij ging even liggen en denken aan de mooie momenten van zijn leven, overal kwam Sunpaw in voor en hij zei"In al mijn mooie of leuke herrinnering kwam jij voor."
Hij gaf haar een paar kopjes en likte haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 12:47

''zo ken ik je weer'' en sunpaw gaf hem ook een lik
'' en dat ben jij bij mij ook lieverdje''
sunpaw krulde met haar staart en die kwam samen met die van steelpaw de twee staarten waren nu net een hart
'' ik wil je nog voor geen miljoen muizen kwijt I love you ''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 14:32

Steelpaw was blij en zei"Ik ga terug naar de vierboom kom jij ook,want blackpaw kan elk moment komen."
Steelpaw rekte zich uit klom de boom in en sprong van boom naar boom en ging de vierboom in en wachtte tot hij Blackpaw zag.
De wind kwam uit het oosten en hij kon haar geur ruiken ze zou zo wel tevoorschijn komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 14:34

"beginnen jullie weer zo klef te doen"
blackpaw maakte een gebaar dat ze zo wat moest overgeven.
het maakte blackpaw niet zo veel uit wat ze deden ze maakte maar een grapje.
"maak maar een grapje" Laughing
en ze ging in de boom en zocht een goede tak uit om op te liggen en te wachten op purlpepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 14:44

Steelpaw zeï"Purplepaw is al weg ze was hier eerder misschien komt ze later terug, maar in iedergeval hoe gaat het in de schaduwclan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 14:50

''hier ben ik blackpaw. we hebben net een vos gedood, het was echt een geweldig gevecht'' en ze ging naast haar zitten in de boom, haar poot bloede een beetje ze likte haar pootje schoon. ''steelpaw's ouders zijn door die vos vermoord, hij wou vraak en dat is hem gelukt. ik heb meegeholpen, en kijk eens naar die dode vos'' ze keek naar de dode rode vos op de grond. ze sprong van de boom naar die vos toe, en nam een hap.''mmmmm, smaakt best wel lekker. een beetje mals maar smaakvol'' en ze speugde de haren uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sunpaw en de herontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: