sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sunpaw en de herontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:34

"Vertel het me, we zouden geen geheimen voor elkaar hebben, en als je het mij niet kan vertellen wie dan?"
Hij keek haar aan en wachtte tot ze zo beginnen met haar verhaal.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:38

ze wende haar blik af van de maan en keek in steelpaws ogen ze had een witte gloed in haar ogen dat sunpaw bijna een geest maakten ze had ook een witte gloed over haar hele lichaam toen sloot ze haar ogen en deed ze weer open nu was ze weer normaal
''het begint bij de schaduwclan''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:39

"Dat verklaart al een stuk, ga verder alsjeblieft."
Hij keek haar aan en zei"Je kan me alles vertellen"
Hij wachtte tot ze verder ging.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:09

sunpaw keek naar de grond en toen weer naar de maan ze slaakte een zucht en begon te vertellen.
'' zoals ik als zei begint het verhaal bij de schaduwclan nou eigenlijk bij mij kun je wel zeggen ik zat wel gewoon in de donderclan hoor ik was zelfs al leerling maar jij kunt het je niet herinneren je was nog te klein je was nog een kleine kitten in de kraamkamer
maar ik was al leerling ik had nog geen mentor ik liep door het bos om prooi te vangen het was vlak bij de vierboom hier ongeveer dus ik was aan het jagen voor de donderclan tot ik een vreemde geur rook het was voor mij een vreemde geur want ik was dan wel 7 manen ik was nog niet erg bekend met alle clans en de geuren
de vreemde geur kwam bij wat struiken vandaan en ik hoorde ook geritsel ik ging in een aanvals houding staan tot er een spierwitte poes uit de bosjes kwam helemaal wit wit zoals de maan op een kille nacht in bladkaal de kat hete ook moonpaw teminste dat zij de poes uitijndelijk toen we hadden gevochten en hadden gepraat we werden vriendinnen de aller beste we spraken telkens in het geheim af en deden alles met elkaar, moonpaw en ik hadden het fijn ze was egt gewoon spier en spierwit nog witter als winterpaw
de eerste paar keer was het daarom voor mij ook wel een beetje moeilijk om met winterpaw om te gaan maar wij werden ook gewoon vriendinnen maar moonpaw was biezonder een spierwitte poes in de schaduwclan was zeldzaam
maar op een dag vlak bij het riviertje bij de schaduwclan waar wij purplepaw en blackpaw hadden ontmoet bij dat riviertje....''
er kwam weer een traan uit sunpaw,s ogen
'' op die dag bij dat riviertje waren moonpaw en ik aanhet jagen met zijn tweejen rook ik oppeens een vos de vos viel mij aan ik schreeuwde naar moonpaw dat ze mij moest helpen maar dat deed ze niet ze keek toe met en typiese schaduwclan blik
maar er was een donderclan patruolle en die hebben mij gered ze hadden moonpaw niet gezien of geroken ze stond in de bosjes te kijken met een sluwe blik hoe ik op de rug van een donderclankrijger mee werd vervoert
toen rook ik door mijn zwakte heen twee grote honden maar de krijgers roken hem ook en zette het toen op een sprintte ik heb moonpaw toen niet meer gezien niet lijfelijk tenminste het laatste wat ik hoorde van moonpaw was een jammer kreet..''

ze keek naar steelpaw en zei '' ik heb het jou en winterpaw heust wel horen zeggen hoor over die witte kat en ik dacht ergens anders aan dan jullie kan ik je wel zeggen''
sunpaw keek naar de grond.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:30

Steelpaw's mond zakte open.
"ik hou jouw geheim voor eeuwig bij me als jij het met deze doet, Ik ben geadopteerd door de donderclan. Ik was neergelegd bij de vierboom door een spierwitte kat , misschien was die witte kat wel familie van degene die mij daar had neergelegd. Ik was nog maar ik gok een halve maan toen ik daar werd neergelegd en dat herrinner ik me nog wel het is als een litteken op mijn vacht."
"Ik heb een vraag had die kat groene ogen? Zo ja dan kan die familie zijn zo nee dan ben ik verder weg van mijn verleden."

Hij dropte een traan
"Maar toen jij, Winterpaw en mij hoorde praten waar dacht jij toen aan dan?"
Hij keek haar aan.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:34

''wat denk je steel ik dacht heus niet dat het een normale katen verschijning was ik dacht dat het moonkit was natuurlijk''
ze gaf steelpaw een kopje


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:42

"Je weet toch toen ik met Winterpaw weg was en een paar dagen geleden terug kwam, Ik knalde tegen de boom op knalde. (Zoektocht naar kennis Winterpaw en Steelpaw)
Toen deed ik mijn ogen open en diezelfde kat die mij had neergelegd als kitten. Die sprak tegen me en ze zei Het is jouw tijd nog niet toen duwde ze me en ik werd wakker met bloed uit mijn neus, mond en oren. De kat was Spierwit en had groene ogen die je aankeken maar je kon er niks uitlezen."

Hij keek haar aan en wachtte op haar antwoord


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:49

''nee het spijt me ik moet je teleurstellen moonpaw had giftig gele ogen''
zei sunpaw


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:52

"Gelukkig, maar dan is er nog steeds een optie dat ze familie is als ik jou verhaal moet geloven."
Hij rilde bij de gedachte.
Hij keek naar beneden en er druppelde een traan uit zijn ooghoek.
Steelpaw zei"Het is zo verwarrend om niks van je verleden te weten."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 19:34

'' ik leef met je mee steelpaw'' en ze gaf hem een troostend likje
'' maar je snapt nu wel waarom ik schaduwclan katten niet vertrouw en de maan doet me aan haar denken ondanks dat ze me heeft verraden ik mis haar wel ''
ze keek naar het uitzicht over de bomen '' niet iedereen in de schaduwclan is zo maar ik vertruow ze gewoon niet *zucht*''.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 19:40

"Jij bent wijs en slim is het mogelijk dat er over me wordt gewaakt vanuit de sterrenclan?""
"Want als dat kan dan waakt mijn moeder over me"
"Verscheidende keren heeft een witte kat me doen ontwaken of gewaarschuwd zonder te praten alleen 1x is er tegen m gesproken."
Wat denk jij?""


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimema 14 jun 2010 - 16:19

''dat er katten waken vanuit de sterrenclan? ik weet wat je bedoeld ''ze moest een beetje lachen
'' ja er zijn veel katten in de sterrenclan dat is zeker en elke kat heeft wel een bloedverwant die over hun waakt of hij of zij dat nou wil of niet en er zijn ook voorouders die op ons neerkijken en ons beschermen'' ze keek steelpaw aan en zei wijs '' dus als je je alleen voelt bedenk dan altijd dat die grote katten op je neerkijken en beschermen''
ze keek naar de maan en sterren en zwiepte met haar staart sunpaw zei'' steelpaw die keren dat wij een vos en een hond hebben gedood dan denk ik aan de warrior code want elk wezen op deze aarden heeft recht op een leven daarom moet je ook dankbaar zijn voor het leven van muis of konijn dat heeft bluester mij zo vaak gezegd na dat ik het had uitgelegd van moonpaw ,was ze wel teleurgesteld in me maar bluester is rechtvaardig en begreep me want ik was toen nog maar de enige leerling in de clan ik voelde mij eenzaam, maar een zin heeft ze me ook zo vaak in mijn hoofd geprent,
``de een kan niet voort leven als de ander niet dood gaat``
later begreep ik dat pas'' ze keek naar steelpaw en gaf hem een lik.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimema 14 jun 2010 - 16:25

"Je weet best dat het ik het niet kon volhouden toen ik de geur van de vos binnen kreeg en ik had het klaargespeeld dat die hond alleen bewusteloos was."
"Ik heb laatst ook een sterrenclan kat gezien en die sprak tegen me over mijn verleden,Het was Greenheart. Mijn moeder" hij liet een traan vallen en zei"Ze vertelde me dat Moonpaw er ook is,ik denk dat ik weet wat er gebeurd is en waarom ze je niet had geholpen."
Hij keek haar aan en gaf haar een lik,Hij keek haar nog maal aan en keek met een blik van sorry dat ik me er mee bemoei.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimema 14 jun 2010 - 16:29

'' maakt niet uit hoor maar nu heb je toch ook zelf je vraag beantwoord? of niet soms''
ze keek liefdevol naar steelpaw en gaf hem een kopje.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimema 14 jun 2010 - 16:32

"Ik hou van je en zal het altijd blijven doen""
Hij gaf haar een lik en een kopje en zei"Jij bent mijn grootste en niet enige liefde, want ik hou ook van bosmuizen."
Hij maakte een grapje en gaf haar een kopje.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimema 14 jun 2010 - 17:56

'' maar uiteindelijk kun je wel snappen waarom ik de schaduwclan niet mag ''
ze keek naar steelpaw en toen naar de maan zei '' de maan doet me aan haar denken''


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimema 14 jun 2010 - 18:08

Steelpaw had weer een van zijn momenten waarin hij een wijze uitspraak deed die hij zelf ook kon gebruiken"Laat je niet tarten door het verleden maar focus op de toekomst" Hij sprak met een kuchje "En je weerhoud me van stommiteiten" Hij sprak weer normaal en zei"Dankje dat je me altijd helpt en ik help jouw je zusje ook wanneer jullie me nodig hebben."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 15:07

sunpaw gaf hem een kopje en zei lief met een knipoog '' dat weet ik toch''
sunpaw sprong weer uit de boom en zei '' ik denk dat we maar weer naar het kamp kunnen gaan''.


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 7 Icon_minitimevr 18 jun 2010 - 21:10

Zouden jullie allemaal even willen letten op jullie posts. 3 volle regels, anders valt het onder spam.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sunpaw en de herontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: