sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sunpaw en de herontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:27

Steelpaw kreeg een kleur en zei"Is dat zo moeilijk te raden" en toen besefte hij wat hij gezegd had, van schaamte ging hij blozen.
Steelpaw ging van de vos af en de 2 schaduwclankatten konden op staan maar niet wegrennen want dat zou betekenen dat Steelpaw ze weer zou moeten stoppen.
"Laten we even allemaal beleefd wachten totdat Sunpaw komt en jij je gaat verontschuldigen" zei hij tegen Blackpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:37

"dan ben ik dood doe jij maar dat is een beter idee"
blackpaw probeerde onder de vos vandaan te komen en te vluchten voor sunpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:44

purplepaw rende achter blackpaw aan. ze deed een ongeloovenlijke sprong en belande voor blackpaw. ''je blijft waar je bent lafaart, je moest eten halen. als ik en steelpaw die vos niet hadden gedood en jij niet op patroue ging habben we bijna niks te eten'' ze was kwaad erg kwaad op blackpaw en ze sprong op haar rug. ze krabpte in haar rug en sprong er weer van af. dit is een waarschuwing, als je dit nog eens een keer doet dan krijk je op je donder van brokenstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:45

""Nee joh je bent veilig, ik ben de ergste van mij en Sunpaw. Ik heb haar helemaal in de hand"
Hij keek met enig inspanning naar Blackpaw en zei"Misschien moet je de volgende keer jezelf eerst wassen je adem stinkt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:46

"[b]AAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUU ik wou je helpen met de vos en ik heb niet gehoord dat ik op patroue moest
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:51

''je weet dondersgoed dat je moest gaan zoeken naar eten. ik was er zelf bij toen brokenstar dat jeopbroeg te gaan doen. ik moest ook eten zoeken, hij zij het de avond hiervoor''
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:52

"ik was er niet bij zei ik al"
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:54

''wel, je was er wel bij''
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:55

"Ik ben goed gehumeurd dus purple paw ik help je"
Steelpaw sprong de boom in en evenlater vielen er weer wat vogels naar beneden en gevogt door Steelpaw.
"Neem mee en mogen je clan je geluk brengen en jij Blackpaw blijft hier tot je sorry hebt gezegd tegen Sunpaw,ze doet je echt niks ik zorg daar wel voor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:55

"ik zei al ik was er niet bij en ik heb me al voor ik bij de vier bomen was al gewassen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:56

"ik was purplepaw al aan het helpen tot je ons aanviel"
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:58

"Nou je stinkt uit je bek" Zei Steelpaw terwijl hij op de grond spuugde.
"Wil je een potje sparren?"
Hij strekte zich en sleep zijn klauwen tegen een boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 17:59

"NEE IK WIL NIET SPARREN EN IK HAD EEN OPDRACHT GEKREGEN WAT JOU NIKS AAN GAAT"
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:00

"Ons bespieden zeker!!!"
"Echt iets voor een vuile schaduwclankat, behalve voor Purplepaw."
Hij strekte zich terwijl hij zat te wachten op Sunpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:00

''dankje steelpaw'' en ze nam de twee vogeltjes in haar bek. ''en blackpaw, neem jij maar zelf die vos mee ik die niks meer voor jou. jij durft mij een leugenaar te noemen. daar krijg je spijt van'' ze deed haar staart omhoog en liep sierlijk weg en verdween in de bosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:03

"ik had een opdracht gekregen van de clanleider hij zag ons met zijn vieren en hij wou dat ik jullie ging bespieden ik wil het niet maar ik moest wel als ik niet uit de clan wil worden gezet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:04

"En als je al maar weggaat voor Sunpaw hier is en je sorry hebt gezegd ,Blackpaw. Dan laat ik je zien wat ik bij vijanden doe."
Toen deed hij zijn gezicht weer normaal en zei"Doei Purplepaw veel succes verder."
Toen kwam de duivel weer in hem omhoog en hij keek naar Blackpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:04

sunpaw was zo snel als ze kon ze rende en rende tot ze het drietal zag staan maar ze rende er perongeluk langs ze keerde zich om en zette gelijk de aanval in op blackpaw ze sprong boven op haar en ze tuimelde allebei over de grond en sunpaw had een dik opgezete vagt ze sprong weer van blackpaw af die nog op de grond lag en en sprong weer met een vlinke klap op haar '' ik haat de schaduwclan van af nu! jullie zorgen alleen maar voor problemen!!'' ze sprong weer van blackpaw af en zei met een scherpe blik '' je moet ook niet stoppen he? als je word oppgejaagt!


sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:05

"ik werd op gehouden door steelpaw terwel ik purplepaw hielp"
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting   sunpaw en de herontmoeting - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 18:07

"Ze moest ons bespieden. enZo dom is ze nou ook weer niet ik had haar gestopt, en volgens mij wil ze iets tegen ons zeggen Sunnie"
Hij keek woedend naar de schaduwclankat en spuugde weer op de grond en rekte zijn linkerpoot om nog een keer zijn klauwen te showen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sunpaw en de herontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: