Het dank-je-wel-topic - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Dreamheart
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 dec 2011 - 16:19

ik wil Merel (KENNEN JULLIE NIEEEET) bedanken omdat zij haar toetsblaadje zo hielt voor economie dat ik kon afkijken bij haar en een 10 te halen <33
Ik wil Moonstripe bedanken om zo lief over mij te praten hierboven ^^
Ik wil Crookedstar bedanken voor me het idee geven om nu hier te posten voor dit:
voor de laatste maal want ik heb al tegen aantal anderen gezegt:
ik wil Strawberry bedanken omdat dankzij haar filmpje ik nu perfecte inspi ik heb voor Reddy <33

SO THANKS SO MUCH EVERYONEEE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 17:03

Ik wil graag Alle Mensjes bedanken die mij hebben bedankt, en aangezien dat tot nu toe alleen Falconpaw is bedank ik Falconpaw ^^
Ik wil graag Sofie ak. Owlfrost bedanken omdat zij er vaak voor mij is geweest <33
Ik wil graag Het Team bedanken omdat ze mij zo ver gebracht hebben.
Ik wil graag Mijn Broer bedanken, want zonder hem had ik de RPG wereld nooit leren kennen.
Ik wil graag Kimberley bedanken, omdat ze een awesome vriendin is.
Ik wil graag Mijn Familie bedanken omdat ze de beste zijn.

Ik wil Iedereen bedanken die ik hier ken, omdat ze allemaal awesome zijn.
Aantal mensen die ik dubbel wil bedanken;; Wazoula, Babs, Sanne-Marijn, Maaike, Justine, Suzanne, Sofie, etc. etc.

THANKS <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightsparkle
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Rainbowlicious ~
260

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ♥
Gender:
Rank:
Twilightsparkle
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 17:08

Ik wil mijn moeder bedanken voor alles wat ze voor me doet.
Ik wil mijn vrienden bedanken omdat ze epic zijn xP
Ik wil de uitvinder an de computer bedanken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dayo
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Age: net geboren
Gender:
Rank:
Dayo
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 17:10

Ik wil Misheru bedanken, omdat ik gewoon bij haar kan zeuren XD
ik wil Merel bedanken, omdat ze er ook voor mij is
Ik wil mijn andere vrienden bedanken
En Wazoula omdat ze ze WC heeft opgericht en ik vind dat ze het verdient Very Happy

-xxx- Dayo/Deadstorm/Madiebo etc
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 22:40

Ik wil Wazoula bedanken dat ze me heeft gekalmeerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 18:47

Ik wil alle Admins en Mods van deze site bedanken voor het maken/actief houden/netjes houden van deze AWESOME site

Ik wil Sofie (als ik het goed heb ^^)/Hawkpaw bedanken voor het helpen met allerlei forums

Ik wil Watertail/Laura en Zoef/Melissa bedanken voor het zijn van de beste vriendinnen die ik ooit heb gehad love
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravetear
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
TASHA
60

CAT'S PROFILE
Age: x 18 moons of my life x
Gender:
Rank:
Bravetear
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 18:49

Lolz, hier komt mijn bedankjes :3.

Ik wil het team bedanken, voor het behouden van WC.
Ik wil Bluestar / Sanne bedanken voor het aanmaken van WC.
Ik wil alle leden bedanken, omdat ze zo aardig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 18:49

Ik wil Marieke bedanken, omdat zij mij ook altijd helpt.
Ik wil Joos bedanken, omdat zij gewoon awesome is met Silver en Pebble
Ik wil Het Team bedanken, omdat zij dit forum hebben gemaakt en ik iedereen ehb leren kennen.
En ik wil heel WC bedanken voor al die leuke tijden die ik hier heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 18:56

Ik wil heel graag Wazkat bedanken omdat ze me nu opvolijkt en altijd gwn harstike sweet is
Daarbij wil ik ook Zsatje bedanken omdat zij de eerste was wie me opving na nieuws laatst..
mijn epic vriendjes Quinty, Joos, Tineke, Moon, Laura, Her, Tess, Gaby, Juul, Gail en alle menskes op wc bedanken voor er voor mij zijn.

Ik hou van jullie <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 19:46

*Geheid dat ik mensen ga vergeten xD*

I wanna thank the following people <3

Sharon -> Voor het maken en onderhouden van WolfStory, een plek waar ik mezelf kan zijn en altijd op terecht kan <3
Kiki, Lianne, Babs, Mimi, Demi, Fien, Carolien, Joos, Juul, Juud, Ruuz, Lotte, Lies, Abi, Doreen en al die andere epic persoontjes die ik ben vergeten -> Mtherfcker, I'm awesome <3 Love you guys ;D Thanks for the most epic time of my life ;D
Nicole & Joris -> Zussie, broer ;D Zonder jullie, zonder Hplezier, had ik dit allemaal nooit ontdekt <3
Maud, Robin, Alex, Chris & Max -> Voor de steun in moeilijke periode en het opvrolijken als zíj mijn leven weer eens probeert te verneuken.
Michelle -> Partner, Moeder en beste vriendin ;D I know you're always there for me <3
Henriëtte, Audrey, Lena, Rianne, Kyara, Phillip en alle andere van ons groepje -> Epic time is epic ;D
Het Team van Wc -> Voor dit geweldige forum <3
Erin Hunter -> Voor deze geweldige boekenserie.
JK Rowling -> For the magic in my life <3

En nog veel meer die ik waarschijnlijk ben vergeten ;D Nevermind <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 20:29

Ik wil mijn papa bedanken :3 omdat hij me naar de meeting wil brengen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 17:23

Let's bump this again. Ik wil graag Laura bedanken voor het helpen met de Bloodclan verhaallijn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 17:26

Ik wil mijn Moeder bedanken, voor dat awesome ene dingetje wat we zaterdag gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Softcream
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 17:27

Ik wil Sanne bedanken voor mijn verslaving van het liedje My heroine(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfrost
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Tineke(Tiny)
132

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Stormfrost
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 18:29

Ik wil Bonnie bedanken voor de onvergetelijke dingen die ik en mijn familie hebben meegemaakt, dat ze altijd klaarstond om je te troosten en voor de waakzaamheid die ons beschermde

I will always love you <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Adams
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 18:33

Ik wil Moon bedanken voor het terughalen hier op deze site <3

Ik wil Soof bedanken voor geven van Adams <3

Ik wil Linn bedanken voor de PM's <3

Ik wil iedereen hier bedanken voor het welkom heten <3

Ik wil Waz en Babs bedankzen voor het teruggeven van Shadowrose <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashwater
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 18:51

Ik wil Natasja bedanken omdat ze zo'n lieve, aardige en goede vriendin is :3
Ik wil Juul bedanken voor haar leuke gechat op Skype en door haar mag ik misschien naar de meeting <3
Ik wil Lein bedanken omdat ze me goed geholpen heeft :3
Ik wil Juul weer bedanken omdat ze ook zo goed geholpen heeft :3
Ik wil Waz bedanken voor het zovelen veranderen van namen voor mij <3
Ik wil Tanya bedanken omdat ze ook zo'n goede vriendin is :3
Ik wil alle Leaders van een Clan bedanken om mij toe te voegen in hun groep :3
Ik wil Sanne bedanken voor het toelaten in groepen en mij het geven van Splashpaw :3

En nu de mensjes buiten WC.

Ik wil mijn moeder bedanken omdat ik altijd goed met haar kan praten <3
Ik wil mijn vader bedanken omdat hij zo lief voor me is <3
Ik wil mijn beste vriendin Floor bedanken voor de goede band die tussen ons is ontstaan <3
Ik wil mijn vriendin Bregje bedanken omdat ze mij aardig vind en met me whatsappt en MSN't en me helpt met problemen <3
Ik wil mijn vriendin Isa bedanken omdat ik altijd zoveel lol met haar kan hebben en ze mij gewoon net zo aardig vind, ookal ga ik even met iemand anders om :3
Ik wil het team van dislexie en de school bedanken omdat ze mij hebben geholpen met rekenen en we nu weten dat ik discalculie heb :3
Ik wil mijn klas en de andere klas bedanken omdat ze altijd zo melig en leuk zijn met iedereen :3
Ik wil Sander bedanken omdat hij enorm lief tegen mij doet sinds ik hem gevraagd heb <3 Volgend jaar lukt het me zeker! ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cristiano
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 0:09

Ik wil Babs bedanken, omdat zij mij heeft gesteund toen ik het echt nodig had. Ze heeft me er wat overheen geholpen en dat apprecieer ik echt. Thanks c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 12:54

ik wil Moonstripe en dotpaw bedanken omdat ze me op weg hebben geholpen met warrior cats
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 22:22

Ik wil Babs bedanken voor de leuke gespreken op Msn, de momenten dat ik haar kan vertellen hoe ik me voel, en de momenten waarop zij mij toevertrouwd om haar eigen gevoelens te vertellen. Je moet weten dat ik er altijd voor je ben, en je altijd je hartje bij mij kan luchten. Je bent een echte vriendin voor mij en ik beloof je dat ik altijd achter je ze staan. <'3

Ik wil Juul bedanken voor haar begrip. Ik kan mijn hart altijd bij haar luchten, en het voelt net alsof ik haar al jaren ken, terwijl onze band de laatste maand gewoon verschrikkelijk sterk is geworden. Weet dat ik open sta voor nog meer gesprekken met jou, en ik je nog lang, lang niet kwijt wil raken.

<'3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: