Planetshakers - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Planetshakers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 15:31

Hij moest lachen toen haar gezicht een en al verontwaardiging uitte, was dat niet waar hij op gedoeld had? Het klonk misschien als een dramatisch cliché maar ze was zo schattig en mooi als ze boos was, en als ze voor zichzelf op kwam, en als ze aan het jagen was. Eigenlijk heel erg vaak dus, en vooral als ze duidelijk maakte dat ze voor zichzelf kon zorgen. Zo bleek maar weer toen ze plots de muis weer had, en hem meldde dat hij wel wat gewicht mocht verliezen. Nu was het zijn beurt verontwaardigd te kijken, maar de twinkeling in haar ogen vertelde hem al genoeg en de grijns die dat op zijn gezicht toverde maakte het lastig voor hem om serieus te kijken. Uiteindelijk had hij een soort half serieuze grijns en schudde hij diep teleurgesteld in zichzelf zijn hoofd. Hij gaf het op. "Oke dan," Lachte de kater, en sprong naar de poes toe. Daar aangekomen stal hij snel een hap van de muis, die ze niet in haar mond had. "Mwaar dwan wil ik wel een whapje," Mauwde hij, met volle mond en nog steeds de ondeugende blik in zijn ogen.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 15:38

Als een echte winnaar keek ze hem aan toen hij eindelijk toegaf. Ze legde het diertje neer op de grond en grinnikte even toen hij algauw er een hap van nam. Diens woorden deden haar mondhoeken enkel meer omhoog krullen en met een simpele schouderophaal beantwoorde Littlestream hem. "Is goed. Één hapje dan." Miauwde ze streng, waarna ze al glimlachend ook van de muis begon te eten. Het vlees was sappig en mals. Het gaf haar een soort van trots gevoel, wetende dat ze zelf dit voedsel gevangen had. "Denk je trouwens dat ik ooit een echte volleerde warrior zal worden? En dat ik later een leerling zou krijgen?" Vroeg ze plots terwijl ze Tall wat nieuwsgierig aankeek. "Je mag eerlijk zijn, een beetje waarheid af en toe kan geen kwaad." Miauwde ze, terwijl ze met de grijns op haar gelaat aantoonde dat ze haar woorden meende.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 15:49

Hij moest grinniken toen ze als een ware baas hem vertelde dat hij één hapje mocht, "Oh wat bent u gul grote Littlestream," Lachte hij toen zijn mond leeg was, maar merkte dat hij serieus ook niet veel meer hoefde. Zij had het harder nodig dan hij anyways, want hij was het waarschijnlijk beter gewend om veel te doen op weinig eten. Niet dat ze veel at, maar medicine cats kwamen over het algemeen minder ver toch? Ace in ieder geval, maar nu hij er zo over nadacht leek dat hem niet het beste voorbeeld van hoe een medicine cat leefde. "Denk je trouwens dat ik ooit een echte volleerde warrior zal worden? En dat ik later een leerling zou krijgen?" De plotse vraag deed hem verbaasd naar haar opkijken, zijn wenkbrauwen opgetrokken. Vanwaar dat zo ineens? "Je mag eerlijk zijn, een beetje waarheid af en toe kan geen kwaad." Een warme glimlach stond alweer op zijn gezicht, ze ging er blijkbaar vanuit dat hij haar bemoedigend toe zou spreken. Had ze dan niet door dat dat niet nodig was? "Ik denk dat je een van de beste mentoren zou zijn die een apprentice zich kan wensen," Antwoordde de kater, nadat hij eerst haar een verzekerend kopje had gegeven. Hij sprak de volle waarheid, of in ieder geval zijn waarheid. Little kon de apprentices juist leren dat kracht niet alles was, wat velen wel leken te denken.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 16:21

Ze greens even bij Tall's verbaasde reactie. Ze was er blijkbaar nogal erg goedn in om de kater zovaak te doen schrikken met haar vragen. Beter dat dan dat ze hem verveelde, nietwaar? Diens verzekerend schouderkopje en woorden deden haar even zachtjes snorren waarna ze hem een dankbare lik over zijn oren gaf. "Dankje." Miauwde ze, hem oprecht dankbaar aankijkende. Plots dacht ze terug aan Sinclaw en rolde er een koude rilling over haar ruggengraat heen. Zou ze het de kater vertellen? Ergens voelde het aan alsof ze Sinclaw aanzag als concurrentie en dat ze haar hierdoor probeerde uit te schakelen. Maar langs de andere kant vond ze het alles behalve fijn dat haar vriend omging met iemand zoals haar. Ze moest maar vertrouwen op zijn beoordelingsvermogen, toch? Als hij zelf vond dat Sinclaw geen geschikte vriendin was, dan zou hij daar nog wel achter komen. Al gaf ze toe dat het haar wel degelijk zorgen baarde dat hij met een moordenaar omging. Want dat was ze toch..?


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 16:27

Hij bleef glimlachen, want zoals zo vaak bij haar kreeg hij de glimlach gewoonweg niet van zijn gezicht af. Toen ze dankjewel zei kreeg de kater het eindelijk voor mekaar om wat serieuzer te gaan kijken, en hij knikte eens, ze kon op hem rekenen. Want als ze niet op hem kon rekenen, op wie dan wel, en zou ze dan weer naar Ashdrizzle gaan? Hij wist dat ze goed bevriend was met de kater, en een echte bedreiging vormde die niet echt door zijn seksuele oriëntatie. Toch vond Tall het soms lastig, zou ze alles wat ze aan Ash vertelde ook aan hem vertellen? En zo niet, waarin vertrouwde ze hem dan niet? Wa- Zijn alertheid kwam weer boven toen de poes plots trilde, hij keek eens rond en voelde de luchtstroom, maar niets gaf een reden weer waarom de poes zo zou doen. En dus restte hem niets dan haar even vragend aan te kijken, "Gaat het?" Mauwde hij, niet meteen heel erg bezorgd, maar wel voorzichtig.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 22:15

Ze had het niet door dat ze voor zich uit aan het staren was geweest. Pas toen Tallshadow vroeg of het ging keek ze wat verbaasd op, alsof hij haar net uit haar dagdromen had getrokken. "Ja hoor," Loog ze zwakjes terwijl ze de andere kant opkeek. "Ik dacht gewoon even aan iemand." Oké, een beetje waarheid gunde ze hem wel. Het was tenslotte Tallshadow. En het scheurde haar hart al in twee dat ze zonet tegen hem had moeten liegen. Het liefst van al schreeuwde ze het gewoon uit dat Sinclaw haar had aangevallen vanwege haar jaloezie, maar dat kon ze niet maken. Misschien dacht hij dan dat ze gewoon ruzie probeerde te stoken! Misschien bracht ze die twee dan juist dichter naar elkaar toe! De poes kneep haar ogen dicht en schudde haar grijze kopje. Nee, dat was wel het laatste wat ze wou. Een zucht verliet haar bekje waarna ze nog een hap van de muis nam. Maar helaas had de gedachte aan Sinclaw haar etenslust bedorven.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 23:45

Oke, nu werd hij wel wat bezorgder. De poes reageerde lusteloos en leek geen zin meer te hebben in haar eten. Bovendien had ze gezegd dat het ging, en als hij Ace moest geloven - over het algemeen een slecht idee trouwens - was dat geen goed teken. Bovendien melde zijn instinct hem dat het allesbehalve goed ging met de poes, en dus ging de kater resoluut voor haar zitten en staarde met zijn heldere amber ogen in haar groene. "Sorry," Mauwde hij, duidelijk makende dat dit nog niet voorbij was, "Maar hedgehogs can fly als dat waar is," Onderzoekend keek hij zijn vriendin aan, bezorgdheid te lezen op zijn gezicht. "Wat is het Little?" Waarom durfde ze het hem niet te zeggen? Was het iets wat hij gedaan had? Was het iets schaamtevols? Juist dan moest hij het weten, als het ook maar iets te maken had met een andere kater was er iemand op deze aarde die de volgende dag niet te zien zou krijgen.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 0:08

Natuurlijk had Tallshadow haar door. Ze had het kunnen weten. Waarom had ze ook weer gelogen? Ze had evengoed kunnen zeggen dat ze moe was, en dat het iets was waarvoor ze geen woorden wou vuilmaken. Maar nu hij diens amberen blik in de hare had gepriemd was het honderd keer zo moeilijk om haar mond te houden. Gepijnigd beet ze op haar lip, wegkijkende en proberende om zijn blik te ontwijken. Maar toen ze het toch weer waagde om haar groene ogen in die van de zijne te plaatsen gaf ze het op en zuchtte ze even luid. "Sinclaw," Besloot ze tenslotte te zeggen. "Ze.. uhm.. had me aangevallen. Ik denk omdat ze jaloers is.. op ons?" Het 'ons' stukje kwam er nogal vreemd uit, aangezien ze zelf niet eens goed wist wat hun tweeën nu precies voorstelden. Goede vrienden? Beste vrienden? Of stiekem meer..? De poes schudde haar kopje bij dat laatste en keek algauw weer weg. "Ik wou geen ruzie tussen jullie stoken, maar het zat me gewoon dwars." En stiekem mag die Sinclaw blij zijn dat ik de rest van wat ze tegen me gezegd heeft niet verklap, dacht de poes bij zichzelf.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 1:10

Ze keek van hem weg, dat was nieuw, en het verzekerde de kater alleen maar meer van zijn vermoeden. Ze zou niet wegkijken als het niks was, ze zou niet eens op hem gewacht hebben als het niks was. Little had waarschijnlijk naar hem gelachen en hem een duwtje gegeven met die zorgeloze blik van haar en was weggedarteld. Dat deed ze niet, ze zat hier voor hem, en keek hem opnieuw aan waarna ze zuchtte. Kwam dan nu de waarheid? "Sinclaw," Dat ene woord deed het bloed in zijn aderen al bevriezen. Hij wist dat de zwart witte poes tot veel in staat was, maar hopelijk had Little het daar niet over, dat kon niet. Tall sloot even zijn ogen, de poes niet durven aankijken, alsof dat het nieuws zou doen veranderen. Natuurlijk deed het dat niet, het kwam nog even hard aan als dat het gedaan had als hij had gekeken als een ware kater. "Ze.. uhm.. had me aangevallen. Ik denk omdat ze jaloers is.. op ons?" Hij was geschokt, maar moest desalniettemin toch even glimlachen om de 'ons' in die zin. Zij wist het blijkbaar net zo min als hij, en dat voelde aan alsof het goed was, alsof ze op the same track waren. Hoopte hij daarop? Niet de tijd om daaraan te denken, eerst opletten. "Ik wou geen ruzie tussen jullie stoken, maar het zat me gewoon dwars." Nu pas fronste Tall, en groef zijn klauwen diep in de aarde. Waarom verbaasde het hem niet? Alles in hem voelde zich verraden door de poes die hij zijn vriendin noemde, maar waarom verbaasde het hem niet wat de Zwart witte poes gedaan had?! "Wat.." Hij stopte, zijn stem was verstikt geweest door woede om het verraad en teleurstelling in de poes. De kater haalde eens diep adem en sloot zijn ogen terwijl hij sprak en nadacht tegelijkertijd. "Wat gebeurde er Little?" Dit kon niet alles zijn geweest, met Sin was het nooit alles.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 11:02


De poes weigerde nog steeds om hem aan te kijken. Ze was bang om afkeuring te zien, bang dat hij inderdaad dacht dat ze één van die poezen was die enkel uit was op ruzie stoken. Toen ze diens stem hoorde trok ze één oortje naar zijn richting, om vervolgens zelf ook te zuchten toen ze zijn vraag hoorde. Het klonk eerder als een commando en dat ze geen andere keuze had dan alles eruit te gooien. Ze haalde even haar schouders op en staarde met haar groene blik naar iets wat alleen zij kon zien terwijl ze zich probeerde te focussen op wat Sinclaw allemaal gezegd had. 'Denk je nou echt dat hij ooit voor zo'n lelijk wicht als jou zou vallen?' 'Je bent niets behalve dat en dat is dus ook waarom niemand ooit echt van jou zal houden.' '..je bent net nog een kitten.' 'Je bent een schande voor Shadowclan.' 'Als jij bent wat de toekomst van Shadowclan is dan heb ik heel slecht nieuws want dan gaat er dus echt niets van komen. Een medicine cat die nieteens genoeg was in de ogen van Starclan werkelijk zielig gewoon.' Een brok kwam vast te zitten in haar keel terwijl ze opstond en haar kopje schudde. Abrupt koos ze ervoor om haar rug naar hem toe te keren terwijl ze verder richting hun bestemming stapte, hopende dat hij de opkomende tranen in haar ooghoeken niet zou zien. Nee, het laatste wat ze wou was dat de kater ging babyen over haar, of dat was toch hetgeen wat Sinclaw ervan vond. Ze had het van zich afgedwongen, maar nu ze diens woorden nogmaals liet afspelen in haar hoofd voelde het aan als een klauw die het litteken terug opnieuw open reet. Ze slikte even en versnelde haar passen, proberende haar stem onder controle te houden wanneer ze haar mond opende. "We moeten opschieten, straks is het al donker." Sprak ze slechts terwijl ze haar ondertussen al vochtige groene blik strak naar voren gericht hield.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 19:06

Little leek na te denken over zijn woorden, en rustig wachtte Tall af. Ofwel, hij leek rustig te zijn, maar in zijn hoofd schoten alle gedachten door elkaar heen. Het was niet simpel, de ene vriendin vertelde hem dat de andere vriendin haar aangevallen had, de reden en de exacte daden waren hem echter onbekend en waarschijnlijk zou Sin het ook nog eens ontkennen als hij erover begon. Maar had hij niet zelf de symptomen gezien? Had Little niet nerveus geleken als de zwart-witte poes erbij was? De kater wist het niet meer, zijn herinneringen kon hij hierin niet vertrouwen, hij zou slechts gaan lopen invullen en dat was niet iets wat betrouwbaar was. Bovendien was het lastig voor hem zich zowel op de gedachten te concentreren als op Little, die angstig stil bleef. Pas toen ze omdraaide kwam hij in actie en sprong op. Meteen wilde hij naast haar gaan staan, maar ze begon alweer te lopen, in de richting van.. Van waar eigenlijk? Oh to hell daarmee! Het kon hem niets schelen waarheen ze liepen zolang de poes maar weer stil ging staan! Meteen sprong de grotere kater weer voor haar, en schudde zijn hoofd. "Waarom vertrouw je me hier niet in?" Vroeg hij, en merkte tot zijn ergernis dat zijn stem zwakjes en zacht klonkt. Onzekerheid verscheen in zijn ogen, die naar de poes bleven staren, en toen naar de grond. "Wil je het me niet zeggen? Wil je het liever aan.. Ash, of Nightspark zeggen?" Geen haat in zijn stem, enkel onwetendheid en lichte pijn. Hij wilde er voor haar zijn, alles voor haar doen, maar dan moest ze hem wel toelaten. Buitengesloten zijn deed hem meer pijn dan wat dan ook.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 19:13

Abrupt gleed de grijze kattin weer tot stilstand toen de grotere kater haar weg blokkeerde door over haar heen te springen en vlak voor haar neus weer op diens pootkussens te landen. Zijn stem sneed als doorns door haar hart heen maar aangezien ze haar waterige groene blik van hem had afgewend was het - of dat hoopte ze toch - vrijwel onmogelijk voor hem om dit te zien. Ontkennend schudde ze haar kopje toen hij de namen van de twee andere katers meldde. "Wat zou ik tegen Nightspark moeten zeggen? Voor als je het nog niet wist, ik haat hem." Gaf ze toe, ondertussen dan toch haar ogen in de zijne priemende. Vervolgens schudde ze haar kopje en zuchtte ze even zacht. "Het ding is.. Ik wil je gewoon niet kwijt. Ik ben bang dat je denkt dat ik gewoon ruzie tussen jou en Sinclaw wil stoken.. Maar sorry dat ik het zeg, dat beest is gestoord." Floepte ze eruit, haar ogen lichtelijk vernauwende. "Omdat zij denkt dat wij een koppel zijn, of toch vermoed dat ik dat wil, heeft ze me aangevallen. Ze zei dat ik niets waard was, dat het zielig was dat zelfs Starclan me niet meer als medicine cat wilde en nog veel meer." Heel even stierf haar stem weg en werd deze meegevoerd door de wind die over hen heen woei. "Ik ben bang dat ze het nog eens doet. Ik ben blij dat Innerghost in de buurt was.. Anders.. anders weet ik niet wat ze gedaan zou hebben." Zuchtte ze tenslotte, energieloos naar de grond starende.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 19:40

Zodra ze reageerde op zijn zin verscheen er een schaapachtige grijns op zijn gezicht, oh ja, then there was that. Had hij wel geweten maar op momenten als deze was het lastig om te weten wat hij droomde en wat echt was. "Het ding is.. Ik wil je gewoon niet kwijt. Ik ben bang dat je denkt dat ik gewoon ruzie tussen jou en Sinclaw wil stoken.. Maar sorry dat ik het zeg, dat beest is gestoord." Tall had rustig geluisterd en geknikt, maar bij de laatste zin had hij geamuseerd verbaasd naar de poes gekeken. Wat… Subtiel was dat gezegd door Little. "Omdat zij denkt dat wij een koppel zijn, of toch vermoed dat ik dat wil," Het viel even weg, wacht, bedoelde de poes daarmee dat ze niet wilde en dat Sin het toch dacht, of dat ze het wel wilde en de ander dat gezien had. Belangrijke informatie, waardoor hij een groot ander gedeelte miste. "dat zelfs Starclan me niet meer als medicine cat wilde en nog veel meer." Zelfs nu hij de rest gemist had klonk dat redelijk dramatisch, en kwam hij naar voren om haar een kopje te geven en een verzekerende lik over haar kopje. "Starclan wist gewoon dat ik je harder nodig zou hebben dan de clan," Mauwde hij zacht, en glimlachte zwakjes naar de poes. "Ik ben bang dat ze het nog eens doet. Ik ben blij dat Innerghost in de buurt was.. Anders.. anders weet ik niet wat ze gedaan zou hebben." Hierbij kwam er een fellere blik in zijn ogen. "Geloof mij maar dat die poes het niet opnieuw zal doen," Mauwde hij fel, en met een zekerheid in zijn stem waarvan hij daarvoor nog niet echt had geweten dat hij die had. "Jij bent veilig Little, dat beloof ik je," Vervolgde hij daarna zacht, zijn hoofd even laten rustende op dat van de poes om zichzelf er ook van te overtuigen. Hoe durfde iemand haar kwaad te doen? Waarom überhaupt, het was niet alsof Little gemeen was, of irritant, eerder geweldig en abnormaal lief.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 19:48

Zowel woede als verdriet had zich als stekende bijen in haar buik gevestigd en met moeite keek ze weer op toen de bruine tabby begon te praten. 'Starclan wist gewoon dat ik je harder nodig zou hebben dan de clan,' Ze wist niet zeker of ze dat zonet goed gehoord had, maar ze was er wel van overtuigd dat de zowel verbaasde als dolblije blik in haar ogen niet meer te missen was. Dus, opnieuw keek ze snel weg, wetende dat dit de beste manier was om haar beschaamdheid te verstoppen. Betekende dit wat ze dacht dat dit betekende? Ze probeerde zich weer op zijn woorden te focussen, maar deze moeite ging alweer verloren toen de kater zijn kopje liet rusten op de hare. Normaal gezien was ze een tegenstander van fysiek contact, maar met de kater leek dit niet meer dan normaal. De poes sloot even haar heldere groene ogen en zuchtte zachtjes, amper hoorbaar vanwege alle geluiden die zich om hen heen afspeelden. "Dankjewel.." Sprak ze zachtjes maar warm, licht snorrende toen ze hem een lik over zijn oren gaf. "Je bent echt de beste kater die ik ooit heb leren kennen." Miauwde ze, opnieuw warm terwijl ze haar groene blik in de zijne liet rusten. Pas na enkele tellen viel het haar op dat ze naar hem aan het staren was en wendde ze haar ogen weer wat verlegen van hem af. Oeps. Hopelijk had ze het niet ongemakkelijk voor hem gemaakt. Dat was wel het laatste wat hij verdiende na haar zo getroost te hebben.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 20:40

Hij moest ook spinnen toen de poes hem een lik over zijn oren gaf, en glimlachte. Waarom was het altijd zo makkelijk om zichzelf te zijn bij haar? Om te ontspannen en lekker te lachen, ze had hem gezien op zijn goede momenten, en waarschijnlijk ook op een van zijn zeldzame minder goede momenten. Alsnog was ze vrienden met hem, en had zelfs een aanval daarvoor getrotseerd, hij durfde het niet te zeggen maar wat was hij trots op en blij met haar. De poes was een rots in de branding, en waar hij niet mee naar Ace ging kwam hij mee bij haar, belangrijk of onbelangrijk. Betekende dat dat ze meer was dan alleen een vriendin? Waarschijnlijk wel, omdat hij in ieder geval niet over haar dacht als 'een van zijn vrienden', nee, in zijn hoofd heette ze altijd Little, bij haar naam, want dat was persoonlijker. Maar was dat dieper dan bij Ace? Die noemde hij over het algemeen ook bij zijn naam in zijn hoofd, en zelfs al zou hij hem vriend noemen, dan was Ace alsnog de enige mannelijke vriend die hij had zo ongeveer. Niet dat dat hem stoorde, poezen waren p- Zijn gedachten werden onderbroken toen Little weer begon te praten, "Je bent echt de beste kater die ik ooit heb leren kennen." Hij keek haar verbaasd, en vereerd en ontroerd, aan, en staarde even voor een tijdje terug. Toen schoot hij plots in de lach, "Wacht maar tot je vader dat hoort!" Klierde hij de poes even, en schudde toen zijn hoofd om duidelijk te maken dat hij een grapje maakte. "Dankjewel," Antwoordde hij zacht, terwijl hij naar de grond keek. Grapjes waren makkelijke reacties, dit vergde meer moed van hem.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 20:56

De poes greens even toen Tall over haar vader begon. "Ach, die moet z'n mond maar houden." Sprak ze simpel terug terwijl ze haar smalle schouderbladen ophaalde. Echter rezen haar mondhoeken weer omhoog om een glimlach op haar grijze gelaat te plaatsen toen de kater vervolgens zacht dankjewel zei. Het kwam niet vaak voor dat hij zo'n reactie toonde terwijl hij naar de grond keek. En ergens stelde het haar gerust dat ze zo'n antwoord kreeg in plaats van slechts wat gelach. Betekende dit niet dat hij haar woorden serieus nam er hierdoor werkelijk ontroerd was? Voor even was ze in gedachten verzonken terwijl ze haar heldere groene blik op hem liet rusten. "Ik.. uhm.." Begon ze zachtjes, stamelende over haar eigen woorden terwijl ze naar nieuwe zocht om haar gevoelens te verduidelijken. "Ik ho- heb jeuk!" Verbeterde ze zichzelf snel waarna ze vliegensvlug even een lik over d'r schouder gaf. Al blozende sprong ze overeind en wierp ze zowel een zachte als enthousiaste blik op de kater. "Wil je nog steeds naar de moedermuil?" Vroeg ze, hem een tikkeltje verwachtingsvol aankijkende. Ze had zich verheugd erop. Niet enkel om de moedermuil te zien maar om het feit dat ze dan waarschijnlijk samen de nacht zouden moeten doorbrengen aangezien het kamp te ver weg was. Oké, stiekem had ze dit allemaal al van tevoren gepland. Maar wie nam het haar kwalijk? Zolang de kater haar gedachten niet kon lezen was alles oké, toch? Ze schudde onopvallend haar kopje en probeerde de grijns te onderdrukken, het ergens grappig vindende hoe ze op een afwijkende manier van de rest nadacht.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 21:00



Hij kon zichzelf wel voor z'n kop slaan nu hij zo gek deed, maar in plaats daarvan keek hij op toen de poes wederom begon te spreken, ergens verwachtingsvol en ergens gewoon geïnteresseerd. Zijn kopje ging schuin toen ze er zo lang over deed, en plots vermelde ze dat ze jeuk had. Verbaasd trok Tall zijn wenkbrauwen op, oke, dat kon. De kater stond op en likte eens over het plekje waar ze blijkbaar jeuk had, daarna keek hij haar grijnzend aan. Zo beter? Vast wel, want al snel begon de poes weer over de eigenlijke bestemming van hun reis, en de kater was meteen weer vol energie. "Natuurlijk!" Exclameerde hij, "We zijn nu zo ver gekomen! No way dat ik nu terugga," En met een grijns gaf hij haar een speelse duw in wat hij dacht dat de goede richting was. "De pas erin, hoog tijd om eens een bezoek te brengen aan Starclan," Bij wijze van spreken natuurlijk, want in het echt dode katten zien leek hem om eerlijk te zijn best eng.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:



Laatst aangepast door Tallshadow op ma 24 aug 2015 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 21:07

De poes voelde nog steeds de schaamte jeuken onder haar pels maar wist dit te camoufleren door zich gewoon te focussen op hun reis. Ze versnelde haar passen wat toen hij haar in de richting van hun bestemming duwde en sloeg eventjes met haar staart in de lucht. Echter greens ze even om diens volgende woorden. "Geloof me, met Starclan communiceren is minder leuk dan het lijkt." Gaf ze toe. Ze wist dat ze hier niets verkeerds mee deed. Zolang ze geen informatie vrijgaf over haar vroegere dromen verbrak ze niet de code. Maar zeggen hoe de ervaringen waren geweest daarentegen mocht wel, toch? Niemand had haar er ooit iets van gezegd, dus waarom niet? "Het lijken gewoon op levende katten die wat onzin uitpraten. Onzin die later de waarheid blijkt te zijn." Greens ze eventjes, hem een zijdelingse blik toewerpende. Het feit dat ze steeds een tikkeltje dichter naar hem toeliep was haar niet eens opgevallen. Maar ze gaf dan ook toe dat de frisse wind die nu roekeloos over de vlakte woei een tikkeltje koud aanvoelde. De warme pels van Tallshadow zag er nu eenmaal heel verwelkomend uit, vooral op dit moment.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Planetshakers - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 8:10

De woorden van de poes verbaasden hem een beetje, zo vaak praatten ze niet over haar geschiedenis als Medicine Cat, hij voornamelijk niet omdat hij niet wist of Little het wilde en zij waarschijnlijk omdat hij er niet over begon. Toch was het op momenten als deze dat het weer naar boven kwam, en hij er weer aan herinnerd werd. Niet dat dat uitmaakte, het was juist wel goed, als ze niet tegen hem over haar verleden kon praten tegen wie dan wel? En dus grinnikte de kater en zocht verder niet veel achter het feit dat ze het hier niet vaak over hadden. "Het lijken gewoon op levende katten die wat onzin uitpraten. Onzin die later de waarheid blijkt te zijn." Bij deze woorden fronste de kater geamuseerd, "Daar heb je toch niets aan?" Vroeg hij een beetje sceptisch, wat hadden de profetieën dan voor zin? Een soort lol van Starclan, een soort: "je gaat dood en nu weet je het, balen man"? Dat klonk hem vreemd in de oren. Vandaar ook dat hij het helemaal niet bemerkte dat er wind stond of dat Little dichterbij kwam, zijn gedachten namen nog even bezit van zijn aandacht.


Planetshakers - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Planetshakers - Pagina 4 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Planetshakers   Planetshakers - Pagina 4 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 9:44

Ze moest even zachtjes lachen om zijn reactie en knikte vervolgens. Een zucht verliet haar bekje terwijl ze verder over het grasland stapte. "Ja, maar vaak zijn het indirecte boodschappen en is het aan ons om deze te ontrafelen. Echt een rotklusje." Gaf ze opnieuw toe terwijl ze hem een geamuseerde zijdelingse blik gaf. Het was waar. Het was 'n echte rotklus. Want als je de boodschap verkeerd inschatte of begreep, dan kon je het leven van vele katten verspeeld hebben zonder dat je dit zelf doorhad. De duidelijkste boodschap die ze ooit gekregen had was toen ze haar rang als medicijn kat hadden afgepakt. Ze herinnerde het zich nog als de dag van gisteren. Gemengde gevoelens hadden toen de overmacht genomen, aangezien ze niet wist hoe het nu verder met haar moest. Hoop om opnieuw tot krijger opgeleid te worden had ze toen wel gehad, maar niet de moed of de lef om opnieuw aan die lange reis te beginnen. Nu ze 't alsnog had gewaagd gaf ze toe dat ze nog nooit zo'n goede beslissing had gemaakt. Innerghost was haar mentor geweest en ja hoor, het krijger zijn lag dichter bij dan ooit tevoren.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Planetshakers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: