Lucht-je-hartje - Pagina 20



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Volgende
Dawnwhisper
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 11:17

Ik word al heel mijn leven lang gepest, buitengesloten en voel me zoveel anders dan ''normale'' mensen. Ik geef vrij weinig om mijn uiterlijk en dat is ook duidelijk te merken. Ik doe nooit make-up op en trek altijd een simpele (veel te lange) spijkerbroek aan met een willekeurig funshirt van de large. Ik luister veel muziek die 40-jarigen ook zouden luisteren en voel me zo verschrikkelijk onbegrepen. Toen ik naar de 1e ging werd mijn leven echt een hel. Ik raakte depressief, werd nog ongemakkelijker en verdoofde mezelf met dingen als gamen, muziek luisteren en op mijn kamer voor me uit zitten staren. Ik zit nu in de 2e klas en krijg steeds meer het gevoel dat het beter met me gaat. Ik ben minder sociaal ongemakkelijk, durf voor mijn mening uit te komen en heb minder vaak sombere gedachtes. Hoewel ik nog niet helemaal clean ben ben ik wel van plan iedereen te helpen die hetzelfde voelde als ik.
Je kan me altijd een pb'tje sturen want ik sta overal open voor ^^
Kusjens Eline


Yellow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 20:50

Ergens vind ik het zeer prettig dat geen van mijn vrienden af weet van mijn situatie op dit moment, maar aan de andere kant zou ik er graag over willen praten. Ik weet het niet zo goed meer. Praten zal niet veel oplossen, maar ik heb nu zo erg het gevoel dat ik er alleen voor sta. Al wil ik niet dat mensen zich weer zorgen gaan maken of ze irriteren.

Just, hnng. :< so lost atm.




::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimema 30 nov 2015 - 11:52

Bevat inhoud die niet voor jongere leden is bedoeld:

edit Ashdrizzle -- Leo, houdt a.u.b. rekening met de jongere leden! Dit soort berichten moeten in een spoiler!


Lucht-je-hartje - Pagina 20 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 20 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusklight
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons and still counting
Gender:
Rank:
Dusklight
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimema 30 nov 2015 - 12:26

Zealspark schreef:
Onze kat is net een week vermist geweest. Sinds deze ochtend zeven uur is hij terug. Nu komen we net terug van de DA met het nieuws dat zijn achterpoot geamputeerd moet worden. Ik voel me zo slecht nu en zo machteloos..

Ik heb een kat gekend die ook een poot mistte en daarmee prima kon leven, het zal natuurlijk wennen zijn, maar hij leeft gelukkig nog en is weer thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 dec 2015 - 20:07

Spoiler:


Lucht-je-hartje - Pagina 20 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 20 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 20 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 9:29

Ik zit met een vervelend geval in de klas. Er zit een jongen in mijn klas, ik noem hem even D. Hij is nieuw op de school en de klas heeft nogal problemen met hem. Hij is nogal moeilijk soms en aandachteisend en ik heb ook wel een last van hem, maar zoals de klas met hem omgaat. Ze kappen hem al vlug af en sluiten hem echt gewoon buiten. Als hij iets zegt krijgt hij meestal boze opmerkingen naar zijn hoofd. Voor de rest kan de klas goed met elkaar opschieten, maar ze sluiten D gewoon buiten.


Lucht-je-hartje - Pagina 20 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Lucht-je-hartje - Pagina 20 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
47911
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 DPKsfdL
Eline
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Does anyone care? (around the 22 moons)
Gender:
Rank:
47911
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 16:25

Spoiler:


Lucht-je-hartje - Pagina 20 2zhidfn

Theme&Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Luvon
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 A3ms8i
Bunny
132
Actief
Show you what my determination has still left for you to get back to.

CAT'S PROFILE
Age: RIP (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Luvon
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 16:00

It's been a year and I'm still not over her ((((((((((((((:


Lucht-je-hartje - Pagina 20 VrRGpLq
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 16:11

Luvon schreef:
It's been a year and I'm still not over her ((((((((((((((:

Kom hier bby. Dan worden wij wel nieuwe gfs <3


Lucht-je-hartje - Pagina 20 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 2hqc5lxLucht-je-hartje - Pagina 20 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 20 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Luvon
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 A3ms8i
Bunny
132
Actief
Show you what my determination has still left for you to get back to.

CAT'S PROFILE
Age: RIP (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Luvon
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimema 7 dec 2015 - 16:16

Howl schreef:
Luvon schreef:
It's been a year and I'm still not over her ((((((((((((((:

Kom hier bby. Dan worden wij wel nieuwe gfs <3
Omw. v.v <3


Lucht-je-hartje - Pagina 20 VrRGpLq
Terug naar boven Ga naar beneden
Scout
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Scout
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimedi 8 dec 2015 - 12:03

Ik zit in een rotklas die alles beter kan.

Voel me waardeloos


Lucht-je-hartje - Pagina 20 5n95rb
Terug naar boven Ga naar beneden
Scout
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Scout
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimedi 8 dec 2015 - 12:19

DP, sorry,
Creamyfrost schreef:
De dag begon gisteren zo mooi, maar toen ik thuis kwam kreeg ik de schrik van mijn leven. Sommige mensen begrijpen echt niet wat het met je doet als je het niet eens aan die gene kunt uitleggen. Ik heb de hele nacht wakker gelegen lopen piekeren of ik het op facebook zou zetten om diegene te kunnen vinden, maar ach wat levert mij dat op? Het knaagt verschrikkelijk aan me dat ik niet weet wie het is, maar het is een laffe actie misschien wil ik het wel niet eens weten...
Ik kreeg Gledi toen ik net 15 was en ik weet nog hoe gelukkig ik was met mijn eerste eigen paard. Na een half jaar brak echter de hel los ze werd ernstig ziek en hoe vaak ik mijzelf ook in slaap heb gehuild elke dag dwong ik mijzelf met een glimlach weer op te staan. Ik dwong mijzelf om naar de kliniek te gaan en bij haar in de stal te gaan zitten. Ik weet niet eens meer hoeveel uren ik daar heb doorgebracht totdat het moment kwam dat ze zeiden dat ze het niet ging redden en dat ik haar voor haar laatste dagen mee naar huis moest nemen om afscheid te kunnen nemen en wonderbaarlijk knapte ze daar op. Hoe of wat heeft niemand ooit begrepen. Ze is een vechtertje en misschien had ze door dat ik voor haar door het vuur zou gaan en haar nodig had.
Na een paar jaar kwam het moment dat ik ging samenwonen en uiteraard wilde ik mijn paard graag mee hebben. Na lang strubbelen en foute keuzes gemaakt te hebben vond ik de pony die precies bij haar past. Ook een koudbloedje dus moest ik heel secuur zijn met het geven van gras. IJslanders zijn gewend om in de gure wind boven op een berg te staan met maar heel schraal gras. Het gras in Nederland is eigenlijk te eiwitrijk dus heel voorzichtig steeds een stukje geven en daarnaast muesli en bietenpulp bijvoeren. Maar ooh wat een drama met die stomme weide die wij bij de boerderij gemaakt hadden. Nu we richting de winter gaan is het één en al modder. De regen die gevallen is heeft de hele wei stuk gemaakt, gelukkig zijn wij niet de enige waarbij de paarden in de blubber staan, maar ja er valt weinig aan te doen. Ze krijgen elke dag onbeperkt hooi en hun emmertje muesli en bietenpulp aangevuld met worteltjes en appeltjes nu het kouder wordt.
En gisteren kwam die nare brief. Ik weet wel dat ik er mij niets van aan moet trekken maar het raakte me toch heel erg. Er stond dat paarden in een grote sappige weide hoorde te staan als ik dat zou doen zouden mijn paarden dood gaan aan koliek door te veel eiwit en dat ik maar graszaad moest kopen alsof dat nu nog zin heeft. De brief was anoniem en 's middags stond opeens de politie op de stoep. Weet je het doet echt pijn als je alles zo goed probeert te doen en dan wordt aangezien als dierenmishandelaar. Ik en mijn vriend doen er alles aan om de paarden gezond en blij te houden. Ze zijn gelukkig er is geen enkel teken dat ze dat niet zouden zijn. Binnenkort komt er een politieagent die verstand heeft van paarden.
Waarom zou ik in vredesnaam het meest dierbare in mijn leven verwaarlozen? Waarom zijn er mensen waarbij ik niet eens de kans heb om te laten zien dat het heel anders zit... Mensen zijn zo gemeen, zo oneerlijk.

Wij hebben ook Ijslanders en ik weet dat ze er vlug weer eten nodig hebben. We voeren ze drie á vier keer per dag kuil. (Een is allergisch voor hooi), appels en ze kunnen soms grazen in de tuin of nu in het andere weiland. Het is een enorme bende en ze komen soms zelfs niet voor hun eten. Zielig, maar we kunnen er weinig aan doen. We hebben twee voederplaatsen en helaas moeten ze voor beide door de modder. Maar als mensen die geen verstand hebben van zulke paarden je gaan aanklagen, dan zijn ze behoorlijk dom bezig. Ik hoop dat die agent echt genoeg verstand heeft en je je paarden niet in gevaar moet brengen omdat je ze 'mishandeld'.


Lucht-je-hartje - Pagina 20 5n95rb
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 20 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimewo 9 dec 2015 - 15:33

Dankjewel :3 !
Ze hebben nog niet weer gebeld dus ik denk dat het meevalt en die andere politieagent het als goed heeft afgedaan gelukkig c: .



Lucht-je-hartje - Pagina 20 Eki8z
Lucht-je-hartje - Pagina 20 ZrDY9U2Lucht-je-hartje - Pagina 20 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 20 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimewo 9 dec 2015 - 20:15

Goed nieuws.


Lucht-je-hartje - Pagina 20 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Lucht-je-hartje - Pagina 20 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimedo 10 dec 2015 - 18:06

Het gaat al een tijdje niet heel erg goed met me, ik voel me down en moe en ik ben heel erg onzeker over alles. Ik zie steeds meer dat de wereld gewoon hartstikke filthy is maar ik probeer wel te genieten van het leven, wat me ook lukt want over het algemeen ben ik altijd een vrolijk persoon geweest. Ik heb een lief vriendje en goede vriendinnen en een superleuke school en een geweldige familie, maar ik voel me al een tijd echt best slecht. Ik heb er wel vandaag over gepraat met mijn schoolpsychologe en dat was heel fijn, ook al moest ik op gegeven moment wel huilen omdat ik het even niet aankon. Ik vind het heel erg namelijk, ik wil niet slecht over mezelf denken en ik vind het heel erg dat mijn vriendje ook heeft gemerkt dat ik me de laatste tijd wat depri voel, omdat ik niet wil dat ie zich zorgen gaat maken. De laatste dagen gaat het gelukkig wel heel goed :3 ik wilde het alleen even van me afschrijven, want het is nu al lang zo en ik probeer hard om gelukkig te worden. ^^"


Lucht-je-hartje - Pagina 20 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimedo 10 dec 2015 - 19:38

L
@jeltje, aww meid je moet je niet onzeker of depri voelen want je bent echt een topmeid <3 *hugs* ik ken je nu al een tijdje en mag je heel veel. En huilen is goed weet je,daarna ben je meestal opgelucht. Al je wilt, je weet me te vinden. Wel liefst enkel via pb op forum. Als mijn mam leest dat ik chat met iemand die het moeilijk heeft dan mag ik nooit meer met je chatten <3 ik ken je als een super lief, artistiek en happy meisje. Be that <3
--
 wees gewoon trots op je huisdieren <3 thats all i want to say


Lucht-je-hartje - Pagina 20 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 20 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 20 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 20 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelheart
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 DPKsfdL
Sofie
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Squirrelheart
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 dec 2015 - 11:59

Ikben gister vergeten naar de catechese te gaan


~Proud warrior~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 20 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimema 14 dec 2015 - 19:48

Mijn ouders hebben ontzettende ruzie en mijn moeder blijft me wegsturen. Ik ben bang


Lucht-je-hartje - Pagina 20 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Lucht-je-hartje - Pagina 20 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 20 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimeza 19 dec 2015 - 16:06

ik weet op dit moment niet hoe ik mezelf kan zijn, en wie ik eigenlijk echt bén. Ik heb mijn muziekstijl al gevonden. Maar mijn kledingstijl, ik hou van donkere kleren en ga van die zwarte Dr. Martens schoenen kopen. maar ik ben soms zo ontzettend bang van andermans meningen. niet met die schoenen, maar ik wil later kleuren in m'n haar doen (paars of licht blauw) en durf het tegen niemand te zeggen, ik wou m'n hele kapsel laten kleuren (natuurlijk wel als ik ouder ben) maar zeg tegen de meesten dat ik mijn puntjes eraf ga laten knippen etc. ik weet nog niet echt wat ik met m'n leven aankan. ik ben mezelf vanbinnen maar vanbuiten nog niet. En ik weet niet goed welke goeie veranderingen ik kan aanbrengen. En ik ga volgend jaar misschien naar een andere school omdat er op mijn huidige school geen KSO is. (kunstrichting) Eigenlijk durf ik totaal niet ergens anders heen omdat ik erg bang ben van meningen van anderen, ik ben bang dat ze me niet gaan accepteren. En dat ik nooit de juiste beste vriendin ga vinden, want een echte beste vriendin die me begrijpt heb ik niet op mijn school. op internet (een kinderachtige site xD) kom ik mensen tegen met dezelfde interesses, die hun haar kleuren (omdat ze, denk ik, niet de enigen zijn op hun school die dat doen) en mensen die me begrijpen en dezelfde dingen voorhebben etc. waarom leven ze iet in belgië in dezelfde school! allemaal Nederlandertjes xD maar, ik mis gewoon zo iemand, ik ben nu de enige op school die naar metal luistert, mijn haar wil kleuren etc. nu voel ik me zo alleen daar omdat ik er niet echt iemand heb, maar voel me er meestal wel thuis, de lieve leerkrachten enzo. en als ik van school wil veranderen, die die richting heeft, wil ik als minstens bij iemand op school zitten die ik ken. dan voel ik me niet zo eenzaam


Lucht-je-hartje - Pagina 20 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 20 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 20 Icon_minitimeza 19 dec 2015 - 19:05

Zoé, het enige wat ik je kan vertellen is dat jij moet doen waar jij je comfortabel in voelt. Wil je donkere kleren aan? Prachtig! Zeker doen! Docter Martens zijn hartstikke vet (bereid je alleen voor op veel blaren!) en je haar kleuren is niks mis mee. Ik wil je op dat gebied er wel op wijzen dat als je het doet, je het bijna altijd moet doen. En dat gekleurd haar een hoop tijd en geld is! Ik heb zo ongeveer elke kleur van de regenboog in mijn haar gehad. Op de middelbare school had ik de onderste helft zwart en de bovenste helft lichtblond. Dat is heel veel werk. Ik ben ook heel erg gepest op school, maar het kon me nooit wat schelen, want ik was wie ik was!
Je moet geen dingen doen in je leven om andere mensen blij te maken of om ervoor te zorgen dat je meer vrienden hebt. Als jij je maar open opstelt en negativiteit naast je laat liggen dan vind je echt wel veel vrienden. Zeker op een kunstopleiding zitten veel uiteenlopende mensen!

Vraag je ouders wel eerst of je je haar mag verven. Ik mocht het op mijn 14e al, maar dat is wel omdat het van mijn moeder mocht toen. C:


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: