Lucht-je-hartje - Pagina 32



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Volgende
Cliff
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimewo 14 dec 2016 - 19:04

Spoiler:


Lucht-je-hartje - Pagina 32 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestcall
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Vwxgqfo
Little Witch
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Forestcall
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 12:38

Gatver ik voel me echt verschrikkelijk. Ik ben zo ontzettend onzeker over mezelf en dat is zo ontzettend vermoeiend en draining. Ik twijfel aan alles van mezelf, uiterlijk en innerlijk. Ik heb het gevoel alsof ik niks goed kan doen, alsof ik altijd irritant ben. En ik weet dat het niet helemaal waar is maar ook dat het sowieso voor een groot deel wel waar is. Ik twijfel zo erg over mijn haar, en over mijn lichaam, al helemaal over mijn kont. Het klinkt zo kinderachtig maar ik kan er niks aan doen. En ik ben ook gewoon zo vaak ziek, daar ben ik ondertussen ook wel weer klaar mee. Ik voel me nooit echt goed of lekker in mijn vel en ik word er zo moe van. Ik verlang zo erg naar een relatie, terwijl ik wéét dat je daar ook zoveel moeite in moet stoppen en dat het helemaal niet zo rooskleurig is als ik denk. Maar ik heb mijn gevoelens niet in de hand en ik haat het.

;w;


Que la course aux étoiles, ça n'est pas pour moi
Laissez-moi vous émerveiller et prendre mon envol
Nous allons enfin nous régaler
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 19:12

Ik kan mezelf echt niet meer vertrouwen.
Mijn moeder maakt zich nu echt zorgen om mijn cijfers en ik weet dat ik alleen een paar simpele woordjes moet zeggen zodat het eindelijk voorbij is. Zodat ik steun krijg en hulp en eindelijk rust.
Maar nee, ze vroeg het zelf; of ik in een depressie beland ben en of ik een psycholoog nodig heb.
En wat deed ik?
Ik ging weer achter mijn trots schuilen en zei zo overtuigend mogelijk nee.
Omdat ze al veel te veel meegemaakt heeft dit jaar.
2016 is een rotjaar geweest.
En ik ben zelfs bang voor wat 2017 ons zal brengen.


Lucht-je-hartje - Pagina 32 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 32 Z0ZImY9Lucht-je-hartje - Pagina 32 10pvxmw

Lucht-je-hartje - Pagina 32 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 19:29

@Hierboven: Uiteindelijk is het ook voor je moeder beter als je errlijk bent. Je zegt dat ze al teveel meegemaakt heeft, maar dat je je depressie verbergt betekent niet dat ze de gevolgen ervan niet ziet. Dus als je er hulp voor zou gaan krijgen zou dat alleen maar beter zijn. Dan voorkom je misschien dat 2017 ook een rotjaar wordt. Alleen jij kan het beter maken.


Lucht-je-hartje - Pagina 32 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 32 GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 21:24

Firedance schreef:
@Hierboven: Uiteindelijk is het ook voor je moeder beter als je errlijk bent. Je zegt dat ze al teveel meegemaakt heeft, maar dat je je depressie verbergt betekent niet dat ze de gevolgen ervan niet ziet. Dus als je er hulp voor zou gaan krijgen zou dat alleen maar beter zijn. Dan voorkom je misschien dat 2017 ook een rotjaar wordt. Alleen jij kan het beter maken.

Dat lijkt me inderdaad wel logisch, ja. Ik moet er wel wat aan doen alleen weet ik niet hoe ik het echt aan moet pakken.


but i got you this rose
and i need to know
Lucht-je-hartje - Pagina 32 VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 20:38

Runningtime schreef:
Firedance schreef:
@Hierboven: Uiteindelijk is het ook voor je moeder beter als je errlijk bent. Je zegt dat ze al teveel meegemaakt heeft, maar dat je je depressie verbergt betekent niet dat ze de gevolgen ervan niet ziet. Dus als je er hulp voor zou gaan krijgen zou dat alleen maar beter zijn. Dan voorkom je misschien dat 2017 ook een rotjaar wordt. Alleen jij kan het beter maken.

Dat lijkt me inderdaad wel logisch, ja. Ik moet er wel wat aan doen alleen weet ik niet hoe ik het echt aan moet pakken.

Als je het niet kan zeggen, is het misschien makkelijker om het op te schrijven? In een mail of op papier? Je kunt haar vragen het te lezen als je er niet bij bent. Dan kan zij er eventueel met jou over praten, aangezien het soms moeilijk is om erover te beginnen.


i can't explain what i mean
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredfire
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 DPKsfdL
A N N I - S E N S E I
111
Actief
"If the elevator to success is broken, take the damn stairs."

CAT'S PROFILE
Age: && 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sacredfire
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 12:47

Spoiler:


Lucht-je-hartje - Pagina 32 Free_avatar__lotus_by_pjuk-d5c0osl    Lucht-je-hartje - Pagina 32 Succulent_mood_bundle_by_kalakitten-danopdw    Lucht-je-hartje - Pagina 32 Free_avatar__lotus_by_pjuk-d5c0osl

" i did not шakє up today to bє mєdiocrє "
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Lucht-je-hartje - Pagina 32 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimewo 21 dec 2016 - 18:55

Spoiler:



Lucht-je-hartje - Pagina 32 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimewo 21 dec 2016 - 19:17

Normaal gezien post ik hier niks omdat ik het vrij nutteloos vind om mijn problemen te delen als er toch niks aan gedaan kan worden, maar dit wil ik wel even zeggen: (spoiler want boosheid en zo)

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktear
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 DPKsfdL
M ♔
158

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacktear
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimezo 25 dec 2016 - 19:20

Wat haat ik kerst zeg c':


Lucht-je-hartje - Pagina 32 Sfv1jk
♔ Crying out a black river
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 23:19

Ik hou meestal van kerst. De sfeer zowel buiten en binnen, en zelfs bij mijn oma was het voor eerst in jaren weer een blije kerst, want meestal is er ruzie. Iedereen kreeg toffe pakjes en ook ik was best blij met mijn boekenbon. Ik moet eerlijk zijn dat veel mensen dit waarschijnlijk als een luxeprobleem gaan zien bij de eerste zinnen, dus sorry als jullie vinden dat ik wat overdrijf.
Ik ben het niet gewend om super dure kado's te krijgen maar 2016 zat wel erg krap, en dan niet alleen bij kado's. Mam heeft wel vaker gehuild dan de andere jaren voor zover ik weet. We gaan naar de voedselbank en omdat mam aan een paar mensen haar 'verhaal' over ons inkomen had verteld wisten al wat mensen het. ik zat aan een tafeltje te wachten en een vrouw bood mij een maaltijd aan en zei dat ze wist wat ik doormaakte etc. Ik vind het gewoon zo stom. Waarom wij? Ze is al een alleenstaande moeder met 3 kinderen en ze krijgt zo weinig. Ik schaam me er soms zo voor als mensen vragen waarom ik geen gsm heb. Dan zie ik dat mam ook eens wat mandarijntjes neemt zonder te betalen en nog iets uit een ander winkeltje en een shirt enzo. Alsjeblieft, stop er mee, we hebben die dingen niet persé nodig. ik kan ook wel even zonder mandarijntjes of een shirt.


Lucht-je-hartje - Pagina 32 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 13:31

Dit was echt de meest kansloze oud en nieuw ooit..
fiurjgkefv:


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredfire
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 DPKsfdL
A N N I - S E N S E I
111
Actief
"If the elevator to success is broken, take the damn stairs."

CAT'S PROFILE
Age: && 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sacredfire
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:03

M'n gewicht begint er echt verontrustend uit te zien. Als ik rechtop sta en m'n spieren ontspan, zijn m'n ribben licht zichtbaar en de botten in m'n heupen zijn veel te goed zichtbaar. Mijn BMI is iets lager dan 16.7. Ik ging net op de weegschaal staan en ik heb het dus blijkbaar voor elkaar gekregen tijdens de feestdagen meer dan een kilo kwijt te raken. Ik ben 168 cm en woog net 47 kilo, terwijl ik NIET nuchter was. Dat betekent dus dat ik ongeveer 4.5-5 kilo van anorexia af zit. Ik begin dit echt eng te vinden want ik doe echt niks en ik raak kilo's kwijt als een dolle. Ik weet ook niet echt wat ik moet doen. Moet ik hulp zoeken? Ik ken iemand die anorexia had en nu onvruchtbaar is, ik wil dat niet riskeren...


Lucht-je-hartje - Pagina 32 Free_avatar__lotus_by_pjuk-d5c0osl    Lucht-je-hartje - Pagina 32 Succulent_mood_bundle_by_kalakitten-danopdw    Lucht-je-hartje - Pagina 32 Free_avatar__lotus_by_pjuk-d5c0osl

" i did not шakє up today to bє mєdiocrє "
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:06

Huisarts? Kan zijn dat r wa is waardoor je zoveel kwijtraakt. N afspraak om dat even na te gaan is nooit mis. Want je moet er wel iets aan doen voor het echt uit de hand loopt.


Lucht-je-hartje - Pagina 32 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredfire
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 DPKsfdL
A N N I - S E N S E I
111
Actief
"If the elevator to success is broken, take the damn stairs."

CAT'S PROFILE
Age: && 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sacredfire
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:08

@Hierboven: ik heb altijd wel een snel metabolisme gehad en mensen zeiden dat het wel langzamer zou worden, maar het wordt juist alleen maar erger. Ik zal kijken, huisarts klinkt wel als een goed idee.


Lucht-je-hartje - Pagina 32 Free_avatar__lotus_by_pjuk-d5c0osl    Lucht-je-hartje - Pagina 32 Succulent_mood_bundle_by_kalakitten-danopdw    Lucht-je-hartje - Pagina 32 Free_avatar__lotus_by_pjuk-d5c0osl

" i did not шakє up today to bє mєdiocrє "
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:11

@boven: Ja maar dat zou geen excuus mogen zijn zoveel af te vallen. R zijn wel meer dingen waarvan je veel af kan vallen, hoeft nie eens wa ergs te zijn, maar als je weet wat het is, weet je wrs ook wta je moet doen om weer aan te komen of krijg je iig hulp ervoor.


Lucht-je-hartje - Pagina 32 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredfire
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 DPKsfdL
A N N I - S E N S E I
111
Actief
"If the elevator to success is broken, take the damn stairs."

CAT'S PROFILE
Age: && 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sacredfire
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:17

@Hierboven: ik ben idd wel belachelijk veel afgevallen. Drie jaar geleden woog ik 57 kilo, ik ben dus in totaal 10 kilo afgevallen. Ik ga proberen vrijdag naar de huisarts te gaan. M'n vader weet het ook niet echt, hij zegt dat je bij problemen met je schildklier veel kan afvallen maar dan heb je ook last van je ontlasting en dat heb ik niet. We zullen het zien.


Lucht-je-hartje - Pagina 32 Free_avatar__lotus_by_pjuk-d5c0osl    Lucht-je-hartje - Pagina 32 Succulent_mood_bundle_by_kalakitten-danopdw    Lucht-je-hartje - Pagina 32 Free_avatar__lotus_by_pjuk-d5c0osl

" i did not шakє up today to bє mєdiocrє "
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:33

Gewoon gaan en zien wat die er van kunnen maken. 57 klinkt idd als veel gezonder (zelfde lengte hier).


Lucht-je-hartje - Pagina 32 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 32 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 13:37

Nu ik dat hier boven zo lees.. schrik ik toch even..
allereerst: Hyena, ga eens naar de huisdokter. Ik zeg maar iets, maar bv plots afvallen kan zijn door bv klierkoorts. Heel weinig van te merken behalve moe zijn, soms voor no reason snel down, gewicht kwijtraken. Ik zeg natuurlijk niet dat dit is wat jij hebt, maar als je blijft afvallen zonder reden dan raad ik wel een bloedafname aan... Misschien dat ze iets vinden.
En nu waarom ik zo schrik: hierboven is iemand ongerust dus wegens 10 kilo in 3 jaar... Ik ben 16 kilo afgevallen in 3 maanden.. van 56 naar 50.. Mn psychiater zei wel "Als het onder de 50 gaat dan moet er dringend iets veranderen!" maar ach.. zover komt het niet.. toch? Ik heb wel een reden, altho ik weet niet waarom. Maar ik val af omdat ik te weinig eet. Niet dat ik niet wil eten! Of me te dik vind! Totaal niet! Ik wil bijkomen! Maar niks is lekker, alles doet pijn als ik eet, ik word misselijk, ik heb geen honger, het lukt niet.
Nu ben ik wel even in chock.
Is het dan zo raar om 16 kilo in 3 maand af te vallen?..


Lucht-je-hartje - Pagina 32 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 32 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 32 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 32 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 32 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 32 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 32 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 32 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 32 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 32 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 32 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 32 Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 14:24

Cyber schreef:
Nu ben ik wel even in chock.
Is het dan zo raar om 16 kilo in 3 maand af te vallen?..

Dit is ontzettend ongezond ja.
Ik ben het afgelopen jaar 25 kilo kwijt geraakt wat dus betekend 2 kilo per maand en zelfs dit vond mijn huisarts al snel gaan!

Niet alleen is het ongezond voor je lichaam om zo snel zoveel af te vallen maar ook nog eens zit het er dan weer heel snel aan omdat je lichaam niet gewend is.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: