war zone - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:21

Hij zag dat ze wat vermoeid was en hij was ook heel moe. Hij probeerde waker te blijven maar dat lukte moeilijk. Hij probeerde zijn ogen open te houden maar toch vielen ze dicht. "Stomme poten!" Hoorde ze Icy nog vloeken maar hij was al te ver weg.

"nog niet genezen?" Vroeg ze overbodig. " Nee ik ben bijna beter alleen kan ik nog niet lopen. Wel staan." Zei Lionheart. Hij kon niet geloven dat zij nog speciaal voor hem de wacht wou houden. " Je vind ze echt het beste dat je ooit is overkomen niet?" Vroeg ze. Hij keek haar aan en zei." Ik kan echt niet zonder haar. En zij waarschijnlijk niet zonder mij." Hij dacht al aan de volgende dag met haar.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:35

Icy viel steeds bijna in slaap, maar schudde dan haar kopje. Toen het echt nacht werd en Icy de puf niet meer had om haar ogen open te houden gaf ze zich uiteindelijk toch over aan haar slaap. Even later werd ze wakker. Het was nog steeds donker maar ze had nu in ieder geval een paar uurtjes geslapen. Het was bijzonder koud en om te zorgen dat Lionheart's gewrichten hierdoor moeilijker te bewegen vielen ging ze dicht tegen hem aanliggen en zorgde voor bedekking. Ze staarde naar buiten en verwarmde met haar vacht Lionheart's flank. Ze was gelukkig. Ze maakte zachte strelingen over Lionheart's rug met haar staart, snorde zachtjes en hield de wacht. De nacht was echter nog lang. Icy was ook vroeg wakker geworden. Volgens haar had ze maar een half uurtje of zo geslapen. Het was koud, maar Icy negeerde de koude en bekommerde zich meer om Lionheart.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 21:03

" ik kan echt niet wachten." Zei hij een beetje ongeduldig. Ze zuchtte voor de zoveelste keer. Hij keek rond in zijn gebied waar ze was heen gekomen. " Ze is nog waker. Als je wil zorg ik ervoor dat je waker word." Hij keek haar blij aan. " Tuurlijk wil ik dat!" Riep hij blij. Ze keek hem geamuseerd aan. " Je kunt dus echt geen minut zonder haar hè." Zei ze en ze vervaagde.

Lionheart werd rustig waker en zag Icy tegen hem liggen. Hij spinde om te laten merken dat hij waker was en hij krulde zijn staart rond haar. Hij zette zich zodanig dat hij zoveel mogelijk warmte aan haar gaf. " Ik hou je wel lekker warm." Spinde hij. Als ze wou nam hij de wacht over. Dan kon zij wat slapen.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 7:13

Icy was wakker, maar tuimelde langzaam weer in, totdat ze gesnor hoorde. Icy keek opzij. Ze snorde terug en ze voelde Lionheart's staart om haar heen. Lionheart verzette zich in een positie waarvan Icy het lekker warm kreeg. Icy snorde. ''Ik hou je wel lekker warm'', zei hij. Icy keek hem geamuseerd aan. Ze gaf hem een lik over zijn kopje. 'Als jij het warm bent ben ik tevredener dan dat ik warm ben', zei ze. Ze gaf hem een lik en legde haar kopje vermoeid op zijn rug. Haar staart zocht zijn staart op en krulde zich rond zijn staart heen, terwijl ze hard snorde. Ze mauwde blij en piepte als een kitten. 'Mraaaaauuuw', klonk er toen die in een gaap overging en Icy moest lachen. 'Erg charmant van mij omdat tijdens een geeuw te zeggen.'


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 14:43

"Als jij het warm hebt ben ik tevredener dan dat ik warm ben." Zei ze en hij spinde. Hij kreeg een paar likeen en ze legde haar kopje op zijn rug. Hij voelde haar staart rond de zijne. Hij likte zachtjes over haar nek. "Mraaaaauuuw" Miauwde ze tijdens een geeuw. Ze lachte en hij lachte met haar mee. "Erg charmant van mij omdat tijdens een geeuw te zeggen." Zei ze. Hij lachte nog wat na en zei. " Bij jou komt alles er charmant uit. Slaap maar wat dan neem ik de wacht over." Hij Legde zijn kop op zijn poten en staarde naar buiten. KLaar om de wacht te nemen.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 14:51

Er klonk nog wat gelach. Icy grijnsde verlegen. ''Bij jou komt alles er charmant uit. Slaap maar wat, dan neem ik de wacht over'', zei Lionheart en Icy keek hem bezorgd aan. Hij legde zijn kop al op zijn poten. Hij was er dus blijkbaar klaar voor. Icy ging liggen. Slaap nam gauw over haar, maar ze hield haar oren gespitst. Voor het geval dat.

Icy hoorde een schreeuw en kwam omhoog. Icy volgde haar neus, die haar bloed aanwees en ze keek rond. Ze zag een levenloos lichaam. Ze begon nieuwsgierig aan het karkas te ruiken. Ze duwde het om en twee rode ogen staarden haar aan. De ogen vervormden langzaam van rood naar paars. Van paars naar geel. Van geel naar blauw. Icy zag een goudkleurige vacht liggen en haar haren gingen overeind staan. Ze snoof en rook Goldtail's geur. Icy piepte wanhopig en begon tegen hem aan te duwen. 'Word wakker, dit is niet leuk!', piepte ze en ze begon hem om te duwen. Het karkas bleef, logisch natuurlijk, echter levenloos liggen. De ogen staarden hol naar boven...

Icy schrok met een krijs wakker. Icy keek van links naar rechts, van boven naar onder. Ze verstopte haar gezicht gauw in Lionheart's vacht terwijl talloze huiveringen door haar heen drongen. Ze zat vol angst en was bang. Ze verstopte haar neus dieper in Lionheart vacht en drukte haar lichaam wanhopig tegen de zijne aan. 'Niet dood! Alsjeblieft! Niet dood!', riep ze in zijn vacht.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 15:01

Lionheart keek maar voor zich uit terwijl hij aan alles en nog wat dacht. Hij voelde Icy met haar voeten en haar oren trekken. Het was dus geen leuke droom. Opeens schoot ze met een krijs angstig wakker en keek naar alle kanten. Toen schoot ze tegen hem aan en verstopte zich in zijn vacht. "Niet dood! Alsjeblieft! Niet dood!" Hij duwde haar tegen hem aan en krulde zich beschermend rond haar. "kalm maar. Het was een droom. Het is voorbij. Je bent bij me. Rustig maar." Zei hij en hield haar stevig rond haar waardoor ze rustig zou worden. Hij likte met zachte halen haar ook nog wat kalm. Dat was wel een heel enge droom.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 15:11

Icy voelde dat ze tegen Lionheart werd aangedrukt en Icy werd hier iets kalmer door. Ze voelde de staart van Lionheart rond zich. ''Kalm maar. Het was een droom. Het is voorbij. Je bent bij me. Rustig maar'', zei Lionheart. Ze voelde dat ze stevig tegen hem werd aangedrukt. Ze kreeg zachte halen over haar kopje. Icy had het onmiddellijk lekker warm en viel met een glimlach in slaap.

... het karkas staarde doods naar boven en Icy begon zenuwachtig met haar oren te trekken. Waarom moest hij nu weer dood? Belangrijker: door wat was hij dood? Ze keek om zich heen en zag opeens een grote hond. De hond liet zien tanden zien. Het kwam naar haar toegelopen en leek iets te zeggen. Icy hield haar kopje schuin. Ze keek naar beneden. Ze snoof. Ze rook Goldtail's geur niet aan de hond en zag ook geen bloed aan te tanden. Wie had het dan wel gedaan? De hond keek haar enkele minuten aan en sleepte toen Goldtail's levenloze lichaam weg...

Icy's ogen sperden zich wijd open en ze keek naar buiten. Het was nog nacht. Dat betekende dat deze enge droom maar enkele minuten had geduurd. 'Als ik voorspellende dromen heb, is Goldtail dood', zei ze snikkend. Ze drukte haar lichaam tegen Lionheart aan.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 15:43

Even later viel ze weer in slaap. Zachtjes ging hij weer liggen en keek weer in de verte. Lang duurde het niet of Icy was weer wakker. Ze keek naar buiten en zei toen. "Als ik voorspellende dromen heb, is Goldtail dood." Hij keek haar aan en zei." Of wel voorspel je dat Hij word aangevallen. Dan kunnen we hem nog redden. Niet?" Probeerde hij wanhopig. Dit was niet zijn beste argument. Toch had hij geprobeerd. In een flits zag hij goldtail even voor hem. Het leek alsof hij iets wou zeggen. Het deed zijn vacht heen en weer waaien terwijl er niet eens wind was. Toen open hij weer zijn ogen. Hij keek Icy aan. " Het lijkt echt of hij hier ergens is." Zei hij. Hij voelde dat hij nog leefde. Maar waar.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 15:49

''Of wel voorspel je dat hij wordt aangevallen. Dan kunnen we hem redden. Niet?'', vroeg Lionheart en zijn stem klonk wanhopig. Icy keek hem aan. 'Het zal vast wel een gewone droom zijn geweest', stelde ze hem gerust. ''Het lijkt echt of hij hier ergens is'', zei Lionheart. Icy gaf hem een knik en drukte zich tegen Lionheart aan. 'Als je het niet erg vindt, ga ik nog wat proberen te slapen. Het was vast gewoon een droom. Zoals elke droom die ik krijg', grijnsde ze en ze forceerde de grijns. Haar oortjes wiebelden grappig heen en waar en ze viel in slaap.

Icy werd wakker en keek naar buiten. Het was al iets lichter, maar het was nog vroeg. De zon was nog niet opgekomen. Waarschijnlijk zou het nog een paar uur voor zonhoog duren. Icy dacht weer aan een moment bij de eerste ontmoeting met Lionheart. Ze lag toen ook zo tegen hem aan en hoopte toen dat dat moment niet voorbijging en dat het heel erg lang duurde voor ze uiteindelijk moesten opstaan.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:13

"Het zal vast wel een gewone droom zijn geweest." zei ze gerust stelend. Maar als medicijnkat geloofde hij daar niet in. Hij was daar ergens maar wou er voor zorgen dat ze toch kon slapen. " Je hebt gelijk." Ze knikte en drukte zich tegen hem aan. "Als je het niet erg vindt, ga ik nog wat proberen te slapen. Het was vast gewoon een droom. Zoals elke droom die ik krijg." Zei ze en ging liggen. Al snel viel ze in slaap op zijn buik. Hij hield nog even de wacht en viel ook en slaap.

Lionheart werd na een lange wacht weer waker. Hij zag dat Icy ook waker was een Hij lied een spinend reactie horen die zei dat hij ook waker was. Toen keek hij in haar ogen en begon hij echt te spinnen. Hij gaf haar een lik een een kopje maar bleef tegen haar liggen en wreef met zijn kopje tegen haar nek.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:18

Icy hoorde iets spinnen en er schoot een huivering door haar heen. Toen merkte ze dat het Lionheart was. Ze keek hem aan en Lionheart begon luider te spinnen. Ze kreeg een lik en een kopje. Zijn kopje ging tegen haar nek aan en Icy spinde vrolijk. 'Goodmorning, darling. Lekker geslapen?', zei ze charmant. Ze gaf hem een vrolijke lik en keek hem optimistisch en gelukkig aan. Een vrolijke Icy was leuker dan een bange of boze Icy, vond ze zelf. Ze keek met een schuin kopje naar hem en haar oogjes twinkelde vrolijk. Haar oren bewogen leuk heen en weer en Icy spinde bij het zien van Lionheart's kopje. Ze was blij dat ze een poes was en geen kater, anders had ze Lionheart nooit gehad.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:30

"Good morning, darling. Lekker geslapen?" Spinde ze vrolijk. Hij keek in haar mooi goudgele ogen en zei. " ja, heel goed. En jij?" Hij kreeg een vrolijke lik en hij spinde blij. Haar oren gingen schatig heen en weer. Hij keek haar geamuseerd en schatig aan. Hij likte met een zachte haal haar mooie vacht en spinde blij. Elke dag met haar was voor hem het mooiste van de wereld. Hij dacht aan alle leuke momenten met haar. En wat ging hij deze dag samen met haar doen. Samen met haar in de grot blijven flirten was ook heel leuk. Daar was hij zelfs al mee bezig. Hij was nog maar pas waker en de romantiek was al begonnen.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:37

''Ja, heel goed. En jij?'', vroeg de kater. Icy spinde en antwoordde toen met een knik. Ze kreeg enkele halen over haar vacht die haar vacht weer mooi plat en glad maakten en Icy keek hem aan. Toen stond ze langzaam op. 'Oh, wat stom van me! Heb je honger?', vroeg ze. Die suffe Icy wachtte echter niet op antwoord en sprong naar buiten. Ze joeg op verschillende beesten tot na zonhoog. Ze had een ekster, een lijster en drie muizen gevangen en was er trots op. Ze zag toen nog een kraai, toen ze terugkeerde. Dit was blijkbaar haar geluksdag. Icy klom omhoog. Ze ontblootte haar tanden en sprong naar de kraai. De kraai pikte echter net en Icy voelde een scherpe pijn in haar buik. Ze rolde tussen twee takken door. Ze schudde haar kop krachtig en keek de kraai weer boos aan. Ze sprong weer naar voren en klauwde het gezicht open van de kraai. De kraai kraste. Hij pikte nogmaals. Icy sprong achteruit. Ze sprong weer op de tak, die echter door kraakte van de spanning op de tak. Icy viel naar beneden. BAM! De kraai kwam op haar gevallen en begon haar wild te pikken. Icy was even verdoofd van de klap maar doodde de kraai toen door zijn keel open te rijten. Ze stond op en pakte de kraai mee. Ze schudde haar vacht uit en kwam de schuilplaats binnen. Ze legde alle prooi, waarvoor ze twee keer moest lopen, mee en keek Lionheart trots aan.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:47

Ze stond opeens langzaam op en zei. "Oh, wat stom van me! Heb je honger?" Hij wou nee zeggen maar ze was al weg. Hij zuchtte diep en staarde naar buiten. Hij wou dat ze in de grot gebleven was maar ja. Te laat. Totaal verveeld legde hij zijn kop op zijn poten en staarde naar buiten. Na een hele tijd doelloos naar buiten staren kwam ze eindelijk terug. Hij keek blij naar haar. Omdat ze zo lang weg bleef had hij wel honger gekregen. Eerst niet maar nu wel. Ze kwam met een heleboel prooi terug en keek trots naar hem. Hij keek naar de prooi hoop en zei." Mrauw! Wat veel! Goed gevangen zeg." Hij keek blij naar haar. Ze was toch een goede jager.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 16:56

''Mrauw! Wat veel! Goed gevangen, zeg!', zei hij en Icy keek trots. Hij keek ook blij en daar werd Icy warm van. 'Die kraai die was wel moeilijk', zei ze. Ze hief zich op haar achterpoten en liet de gapende wond zien bij haar buik. 'Ik sprong in een boom. Ik wou het beest doden, dus ik sprong ernaar toe en dat beest ging net met zijn snavel vooruit, waardoor er een wond is ontstaan bij mijn buik. We zijn samen naar beneden getuimeld. Ik eerst op de grond en toen kwam die kraai er nog bovenop. Hij begon mij te pikken en toen heb ik het beest doodgemaakt', vertelde ze. Die klap deed trouwens ontzettend pijn. Ze keek naar haar rug, maar daar was behalve wat vuil niks meer te ontdekken. 'Maar deze poes kan heus wel wat aan hoor', zei ze stoer.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:26

"Die kraai die was wel moeilijk" Zei ze en liet haar arm gehavend buikje zien. "Ik sprong in een boom. Ik wou het beest doden, dus ik sprong ernaar toe en dat beest ging net met zijn snavel vooruit, waardoor er een wond is ontstaan bij mijn buik. We zijn samen naar beneden getuimeld. Ik eerst op de grond en toen kwam die kraai er nog bovenop. Hij begon mij te pikken en toen heb ik het beest doodgemaakt." Vertelde ze het hele verhaal. Hij wou haar verzorgen maar ze zei."Maar deze poes kan heus wel wat aan hoor." Zei ze met een stoere stem. Het was grappig als zij stoer probeerde te zijn. Ze was ook best stoer. " Mijn stoer poesje"


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:44

''Mijn stoer poesje'', zei hij en Icy viel om en rolde heen en weer. Nu was ze iets minder stoer, eerder een verlegen poes. 'Charmeur', grijnsde ze en ze stond op en hield haar stoere houding weer, die ze liet verslappen. Ze wreef met haar poot over haar kopje toen ze Lionheart zag kijken en sprong heen en weer. wat was dit nu weer voor een gek gedrag? Icy kon er wel om lachen. 'Mijn knappe, lieve kater', sprak ze toen en ze wreef haar kop zachtjes tegen de zijne terwijl ze snorde. Ze snorde zoals ze nog nooit gedaan had. Ze ging heen en weer rollen en keek toen Lionheart verlegen aan en wreef steeds met haar poot over haar kopje. Ze probeerde de verlegenheid weg te krijgen, dit lukte echter niet.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimedo 14 okt 2010 - 18:52

Ze begon heen en weer te rollen. Hij keek geamuseerd toe. "Charmeur." Grijnsde ze. Dat was zijn beste vak. Hij keek haar schatig aan en ze ging in een stoere houding staan die al snel verslapte. Ze wreef met haar poten over haar kopje en begon weer heen en weer te springen toen ze naar hem keek. Zo iets deed hij nooit maar hij kon er wel om lachen. "Mijn knappe, lieve kater" Zei ze na haar gek maar grappig gespring en gaf hem een kopje. Hij spinde en zij natuurlijk ook. En nog luid ook. Toen begon ze opnieuw, ze leek wel een beetje verlegen. Hij werd precies mee gesleurd en begon naast haar heen en weer te rollen. Dat was best leuk. Door al het stof da hij op zijn neus kreeg moest hij niezen en keek daarna naar Icy's reactie terwijl hij schatig met zijn poten bijeen en als laatste, ondersteboven naar haar keek.


war zone - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 9:59

Icy zat te rollen en te rollen toen Lionheart opeens naast haar kwam meerollen. Icy sprong op en keek nieuwsgierig en geamuseerd naar Lionheart's bewegingen. Door al het stof wat Lionheart op zijn neus kreeg, nieste hij een keer en Icy keek met een schuin kopje naar hem. Toen nam hij een positie aan die zij niet gewend was van hem. Hij pakte zijn poten bijeen en ging ondersteboven liggen. Dit was heel erg schattig en Icy spinde. Ze liep sierlijk naar hem toe en gaf enkele likken over zijn wang. 'Ah, kleine kitten Lionkit', lachte ze met haar tanden bloot. Ze nam dezelfde positie als hem aan en lachte. 'Wie het langst zo kan blijven liggen wint', zei ze en ze bleef zo liggen terwijl ze Lionheart erg uitdagend aanstaarde. Zou hij de uitdaging aannemen? Het zou wel grappig zijn als ze beiden zo konden blijven liggen. Maar toen dacht Icy aan zijn pijnlijke plekken en ze vloog met een ruk overind waardoor ze bijna op de grond kieperde. 'Kom overeind, je moet terug gaan liggen!', zei ze bezorgd en ze begon Lionheart's flank met snelle halen te likken en wreef haar kopje even tegen de zijne aan.


war zone - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: