war zone - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 19:36

"Weet je wat jij bent? Zo gek als een deur!" Zei ze en gaf hem een lik. "tja, zo kun je het ongeveer zeggen als je door je eigen zus in stukken word gescheurd." lachte hij. Nu was ze weer lief en normaal als vroeger. Gelukkig maar. Onverwacht viel Icy op zijn buik en viel pardoes in slaap. Het deed een beetje pijn toen ze op zijn buik viel maar dat maakte hem niet veel uit. Hij legde zich vervolgens ook neer op het zachte mos en viel na een paar minuten ook in slaap. het was een rustige droom waar zijn zus ook in voor kwam samen mat Icy en zijn moeder. Hij sliep wel uren door tot de ochtend.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 9:34

'Icy, Icy, Icy, wat ben je toch romantisch', lachte Goldtail. 'Ja hoor, ik heb het weer gedaan', lachte Icy. 'Hoe kun je nu, bij zo'n romantisch moment, in slaap vallen op Lionheart's buik?', vroeg Goldtail lachend. 'Ja, weet ik ook niet. Misschien omdat ik voor zijn en mijn leven heb gevochten en dat ik hem nog heb verzorgd!', riep Icy uit. 'Oh, sorry, daar heb je een punt', zei Goldtail bedenkelijk. 'Het belangrijkste is dat Hawkfrost weer even lief als altijd is', zei Icy. 'Misschien gaat ze wel bij een Clan. Ze lijkt me een lieve poes. Als ik hier bij jou was had ik het wel geweten', zei Goldtail lachend en Icy keek hem vragend aan. 'Oh, wat ben toch ook een gek hè', zei Icy. 'Doei, Icy!' Goldtail's silhouet vervaagde...

Icy gaapte met een mond vol scherpe tanden, stond op en rekte zich uit. 'Oef, ik ben echt niet romantisch', lachte ze toen en ze keek opzij. Daar lag Lionheart vredig te slapen. Wat zag hij er ook lief uit. Icy had het nog zo voorgenomen om het niet te doen, maar ze kon het niet weerstaan. Ze begon Lionheart vol met gespin overal te likken.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 17:25

"wel het is je gelukt. Ze is weer de oude Hawkfrost." Zei Lionheart's moeder. Hij knikte " daar ben ik blij mee." Zei hij en ze keek trots naar hem. Hij keek met glimmende ogen terug. "Wel het is tijd dat je weer waker word en dat zal ik niet doen." Zei ze geheimzinnig. Hij keek toe en werd vervolgens onmiddellijk gewekt door gelik die hem volledig onder dompelde. Hij kon het niet laten met spinnen toen hij wist dat het Icy was. Hij was nu volledig opgewekt. Hij likte haar terug en spinde hard. De dag begon al goed. Hij keek haar een met een schatig kopje en zei." Wat ga je vandaag doen? Ik kan helaas nog niets."


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:01

Icy zat hem te likken vol met gespin. Oh, dadelijk maakte ze hem nog wakker ook! En ja hoor, ze hoorde Lionheart luid spinnen. Hij likte haar terug en Icy spinde. Toen bekeek hij haar met een schattig kopje waarvan als Icy chocola was, zou gaan smelten. ''Wat ga je vandaag doen? Ik kan helaas nog niets'', zei de kater toen. 'Sorry dat ik je wakker maakte, schat. En ik ga vandaag heel even jagen. Ik ben na zonhoog terug. En dan ga ik je lekker verwennen, ik heb zo mijn plannen. Maar ik ga je daar lekker niks van vertellen', zei ze plagerig. Toen verdween ze lachend de grot uit. De felle zon kwam in haar ogen en liet het goud weer blinken. Icy sloop door het hoge gras. Haar vacht was een leuke camouflage. Er zat ergens een kraai. Kraaien? Die kwamen toch zeer weinig bij hun? Nou ja. Icy sloop op de kraai af, sprong en doodde het beest. Het hing slap in haar kaken en Icy begroef het beest. Daarna sloop ze weer naar een muis toe, sprong en doodde het dier. Later op de dag had ze nog een eekhoorn, een ekster en een rat gevangen. Trots liep ze naar de grot toe. Ze moest twee keer op en neer lopen om alles in de grot te brengen. 'Oh Lionheart', zei ze met een zoet stemmetje. 'Kijk is wat lieve Icy voor je gevangen heeft!', zei ze en ze wees hem trots op alle prooi.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:15

"Sorry dat ik je wakker maakte, schat. En ik ga vandaag heel even jagen. Ik ben na zonhoog terug. En dan ga ik je lekker verwennen, ik heb zo mijn plannen. Maar ik ga je daar lekker niks van vertellen." Plaagde ze hem en dat maakte hem nog nieuwsgieriger. Ze wandelde naar buiten en verdween in de struiken. Hij dacht de na wat ze met haar plannen bedoelde maar vond niets. Later kwam ze terug en vertrok weer en kwam daarna weer met een stapel prooi. "Oh Lionheart." Hij snorde nieuwsgierig bij dat stemmetje. "Kijk is wat lieve Icy voor je gevangen heeft!" Vervolgde ze en wees naar de prooi stapel. Ze had veel gevangen! "grauw! Dat is veel!" Snorde hij onder de indruk. Hij probeerde op te staan meer elke spier in zijn lijf protesteerde. Pijnlijk site hij en viel weer met een klap neer. Hij kon nog wel wat kruiden gebruiken.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:40

''Grauw! Dat is veel!'', snorde Lionheart en Icy keek trots naar haar poten. Toen probeerde Lionheart op te staan en viel met een klap neer. Icy's trots verdween als sneeuw voor de zon en haar zorgelijke kant nam de kracht over haar. 'Liggen blijven jij!', zei ze. Ze sprong sierlijk over Lionheart heen en pakte enkele kruiden. Ze verving het oude spinrag door nieuw spinrag te gebruiken en kauwde op wat Goudsbloem. Het sap deed ze op zijn wonden en ze gaf hem een zorgelijke lik. Ook gaf ze hem het madeliefje. 'Eet op', beval ze hem. Ze hield hem in het oog, voor als hij het zoals haar zou doen. Niet opeten en wegstoppen. Icy gebruikte dezelfde woorden als Lionheart toen. 'Om je weer mooi vanbinnen te maken eet je het madeliefje maar lekker op.' Ze nam een ekster van de prooistapel en legde het voor Lionheart neer. Zelf pakte ze de kraai.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:51

"Liggen blijven jij!" Hoorde hij icy zeggen. Hij was ook niet meer van plan om een vin te verroeren. Ze ging wat kruiden halen en kwam toen terug. Ze verzorgden hem volledig. Ze gaf hem een madeliefje en zei. "Eet op." Dat deed hij ook onmiddellijk want hij was niet zo dom als haar vorige keer. Hoe sneller die binnen was hoe rapper de kruiden zouden werken. "Om je weer mooi vanbinnen te maken eet je het madeliefje maar lekker op." Zei ze en hij herkende zijn tekst er in van vorige keer. Hij lachte een beetje en ze legde een ekster voor hem. "dankje dat je me verzorgt. Dat is toch niet te veel moeite?" Vroeg hij en nam een hap van de ekster toen hij al de pluimen er had van af genomen. Dat was een heleboel werk. Daarna at hij de hele ekster op.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 20:46

''Dankje dat je me verzorgd. Dat is toch niet te veel moeite?'', vroeg hij toen. Icy besloot haar charmes te gebruiken. 'Het is een cadeau van StarClan dat ik voor jou mag zorgen', zei ze vol charmes. Hij zag dat hij zijn ekster van de pluimen afhielp en dat hij de ekster toen helemaal opat. Icy begon ook aan haar kraai te rukken en te trekken en uiteindelijk had ze de kraai verlost van alle gore deeltjes. Icy at de kraai met rare geluiden op. Ze at zo snel mogelijk. 'De tank is vol', zei ze toen op een langzame toon. Ze gaf hem een lik over zijn kop. Haar bek rook naar kraai. En dat stonk verschrikkelijk. 'Ik zal mijn bek maar houden, anders beschadig ik misschien je prachtige neusje', zei ze nogmaals met volle charmes. Ze spinde, keek hem aan en gaf een volle knipoog. Die Icy, ze was niet echt verlegen meer.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 17:04

Toen zijn ekster op was at Icy haar kraai op. Toen die ook op was zei ze. "De tank is vol." Hij lachte een beetje en ze ging verder. "Ik zal mijn bek maar houden, anders beschadig ik misschien je prachtige neusje." Hij spinde genietend van haar woorden en ze gaf hem spinend een knipoogje terug. Hij keek haar genietend aan een vroeg." Waar heb je die charmes gehaald?" Hij keek nog wat rond en bleef zich maar afvragen waar ze dat van had. Ze was zelfs beter dan hem. Hij keek vragend in haar ogen of hij iets kon vinden dat naar een antwoord wees maar hij vond niets. Hij moest het van haar horen.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 18:19

Icy keek hem mysterieus aan en Lionheart lachte even. ''Waar heb je die charmes gehaald?'', vroeg hij toen. Icy kwam sierlijk op hem afgelopen en bleef dicht bij zijn lijf staan. Ze zette haar linkerachterpoot en haar linkervoorpoot over zijn lijf heen, zodat ze aan weerszijden van hem stond. Ze bukte zich een beetje en gaf hem toen een lik in zijn nek. 'Bij zo'n lekkere kater als jij vliegen die woorden uit mijn mond', spinde ze zachtjes. Haar stem klonk koel en helder in de stilte. 'Ik wil je', zei ze toen en ze begon hem overal te likken. Typisch Icy weer die er een romatisch moment van wilde maken. Ze snorde heel hard en gaf hem veel likken terwijl ze opgewonden piepte als een kitten.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 18:32

Ze liep zonder te antwoorden sierlijk naar hem en ze zetten haar poten zo dat ze weerszijde van hem stond. Ze gaf hem een beetje gebukt een lik in zijn nek en zei spinend. "Bij zo'n lekkere kater als jij vliegen die woorden uit mijn mond." Hij spinde luid bij die woorden. "Ik wil je" Vervolgde ze en begon hem overal te likken. Hij spinde nog luider en antwoordde. " Je krijgt me ook maar al te goed." Hij likte haar even hard terwijl hij helemaal wegzonk. " bij jou moet ik ook geen woorden gaan zoeken bij zo'n schoonheid als jij." Spinde hij luis terwijl hij haar ook vol begon te likken. Hij was al vertrokken.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:57

''Je krijgt me maar al te goed'', zei Lionheart en Icy spinde. Daar was ze erg blij mee. ''Bij jou moet ik ook geen woorden zoeken, bij zo'n schoonheid als jij'', zei Lionheart. Icy spinde hard en begon hem in zijn nek, over zijn oren en over heel zijn lichaam te likken. Ze kreeg ook allemaal likken. Ze sprong sierlijk links van hem en keek hem toen aan. 'Schat, ik je laten, want anders doen je arme spieren weer pijn. Ik wil natuurlijk wel nog kunnen springen in het rond met je', knipoogde ze en de charmes dropen er weer vanaf. Het was altijd lachen om haar charmes te tonen aan Lionheart. Ze vond zijn reactie dan zo leuk en was ook benieuwd naar wat hij zou doen. Ze rolde een moment heen en weer en ging toen met haar poot over haar kopje terwijl ze verlegen Lionheart aankeek en dan weer naar de grond boog als hij terug keek. 'Mrauw,', ontsnapte er en ze keek met haar hoofdje schuin en ging toen met haar poot over haar hoofd.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:31

"Schat, ik je laten, want anders doen je arme spieren weer pijn. Ik wil natuurlijk wel nog kunnen springen in het rond met je" Zei ze. Dat wou hij wat ze zei mat dat kon hij niet. Daar had ze gelijk in. Hij spinde maar van binnen rouwde hij daarvoor. Hij Keek naar haar terwijl ze gek op en af rolde. Hij houden echt van haar charmes. Meestal kwam zijn verliefdheid dan weer hoog de kop op. "Mrauw" Ontsnapte weer en keek met een schuin kopje naar hem. Hij glimlachte en ze ging met haar poten over haar hoofd. " Je bent toch zo schatig als dat woordje ontsnapt." Zei hij spinend. Hij voelde de kruiden al werken. Hij probeerde op te staan en dat lukte hem ook nog. Zijn spieren protesteerde maar een beetje. Hij wandelde nog een beetje mank naar haar en wreef met zijn wang in haar nek. " deze medicijnkat krijg je niet plat." Fluisterde hij in haar oor en gaf haar een lik. Luid spinend keek hij in haar mooie ogen.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:49

''Je bent toch zo schattig als dat woordje ontsnapt'', zei Lionheart en Icy grijnsde tevreden. 'Jij bent met heel veel dingen schattig', lachte Icy naar hem. Toen stond hij op en Icy's blik werd zorgelijk. Ze wou hem al terugduwen, terug naar zijn plaats. Hij wandelde mank naar haar en zijn wang wreef in haar nek. Icy genoot. Ze was bang dat ze hem pijn deed dus spinde ze alleen maar. ''Deze medicijnkat krijg je niet plat'', fluisterde hij in haar oor. Er drong een huivering door haar heen. Ze kreeg een lik en hij spinde. Zijn blauwe ogen keken in haar goudkleurige ogen en ze lachte met haar tanden bloot naar hem. Ze wreef met haar kopje langs zijn gezicht. 'Ga terug liggen. Je hebt misschien pijn', zei ze bezorgd. Ze liep uitdagend sierlijk rond hem heen en gaf hem een lik over zijn flank.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:59

Ze wreef met haar kop langs zijn kop. "Ga terug liggen. Je hebt misschien pijn." Ze ze met een bezorgde stem. Hij keek met een beetje spijt haar aan. Toen liep ze met een sierlijke pas rond hem en likte over zijn flank. " Oké omdat je niet opgeeft." Zei hij met een geamuseerde stem en blik. Hij ging weer rustig liggen met zijn staart zorgvuldig rond hem gewikkeld. Hij spinde en keek naar wat ze allemaal van plan was. Hij was wel benieuwd want ze liep al sierlijk rond hem. Hij likte over zijn wonden om ze nog eens proper te krijgen. Ze waren al proper dankzij haar maar hij wou nog zekerder zijn. Hij was al gedeeltelijk genezen. Nu moest hij de kruiden vertrouwen.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 7:21

''Oké, omdat je niet opgeeft'', zei Lionheart en Icy grijnsde geslaagd. Icy bedacht haar volgende acties al. Icy liet haar staart sierlijk heen en weer zwieren sprong toen over hem heen en gaf hem een lik in de nek. 'Weet je dat jij de liefste kater bent?', zei ze met een zachte, verliefde stem. Ze wou hem maar al te goed in ban brengen. Lionheart leefde nu al zolang van haar acties dat hij dat nu toch onderhand moest weten en haar onderhand moest kunnen weerstaan. 'En dat, toen ik jou voor het eerst zag, ik helemaal weg was van je', lachte ze naar hem terwijl ze sierlijke bewegingen met haar staart maken. Ze besloot het af te sluiten. 'Lekker, lieve, stoere, knappe, geweldige kater van me', zei ze heel zachtjes in zijn oor. Ze gaf hem een lik bij zijn oor. Oh, ze wist nog iets! 'Mrauw?', floepte er toen uit en ze deed haar hoofd zijn en haar oren wiebelden heen en weer.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 19:02

ze haar staart sierlijk heen en weer gaan terwijl ze over hem heen sprong en een lik en zijn nek gaf. "Weet je dat jij de liefste kater bent?" Zei ze met een verliefde stem en hij antwoordde terug met een vraag. " Weet jij dat jij de liefste en de mooiste poes bent?" "En dat, toen ik jou voor het eerst zag, ik helemaal weg was van je." Voegde ze aan haar laatste zinnen toe. " Dat had ik iets later door maar ik voelde al iets voor je toen ik je zag." Antwoordde hij al gedeeltelijk weg. Hij was daar al iets immuner aan geworden maar belangen niet helemaal. "Lekker, lieve, stoere, knappe, geweldige kater van me" Zei ze en maakte het af met een mrauw. Daar kon hij bijna niets tegen op brengen want ze was echt alles voor hem. Maar toch wist hij iets. " Jij bent gewoon alles wat mijn hartje regeert en zelf mijn hart is van je." Zei hij charmant. Hij wou tegen haar gaan liggen alleen ging dat niet deze keer. Die peg had hij wel.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 19:42

''Jij bent gewoon alles wat mijn hartje regeert en zelfs mijn hart is van je'', zei hij en de charmes dropen er van af. Icy liet zich echter niet vangen en legde zich sierlijk naast hem terwijl ze verleidend in zijn ogen keek. Zijn blauwe ogen keken in haar goudkleurige ogen aan en Icy wou dat dit moment nooit voorbijging. Icy ging liggen, krulde haar staart rond Lionheart's rug en bleef tegen hem aanliggen. 'Ik hoop dat Freddy en Cinder goed op onze kittens passen', zei ze bezorgd en met haar moederlijke stem. 'Zodra je beter bent gaan we naar huis. Ik moet er niet aan denken wat er met ze gebeurd als Cinder en Freddy een blik vergeten', zei ze en ze kreeg het aards benauwd toen ze eraan dacht. Ze drukte zich zachtjes tegen Lionheart aan en legde vermoeid haar kopje op haar poten.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 19:58

Ze ging liggen bij hem en krulde haar staart rond hem. Hij leek wel te smelten van haar prachtige blik met haar goudachtige ogen. "Ik hoop dat Freddy en Cinder goed op onze kittens passen." Zei ze met een bezorgde stem. Hij deed meteen hetzelfde." Ik ook. Ik zou nu graag naar ze gaan maar ik geraak niet zover met mijn wondes." Zei hij ook met een bezorgde stem. "Zodra je beter bent gaan we naar huis. Ik moet er niet aan denken wat er met ze gebeurd als Cinder en Freddy een blik vergeten." Zei ze en legde met een benauwd kopje op haar poten. Hij kreeg het er ook benauwd van als hij er aan dacht. Maar hij schudde die gedachte er al snel uit want hij vertrouwde Freddie in Cinder. " Rustig maar, Cinder en Freddie zorgen goed voor ze. Die kun je vertrouwen." Zei hij met een geruststellende stem. Hij spinde en gaf een lik over haar hoofd om haar te kalmeren. Hij wist dat Hij ze kon vertrouwen.


war zone - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:03

''Rustig maar, Cinder en Freddy zorgen goed voor ze. Die kun je vertrouwen'', zei Lionheart en Icy gaf een korte knik. Ze vertrouwde de twee wel, maar toch. Ze hoorde hem spinnen en zij begon ook automatisch te spinnen. Ze kreeg een lik over haar hoofd en ze kalmeerde ietwat. Ze ontspande zich voor Lionheart, zodat hij zich echt niet teveel zorgen maakte en ze keek hem koel aan. Ze gaf hem een lik over zijn kin en snorde zachtjes. Ze was te vermoeid. Haar ogen vielen langzaam dicht maar Icy schudde boos haar kop. Ze moest de wacht houden en wakker blijven! Ze stond op en ging kordaat zitten. Ze keek naar buiten. Ze viel op de grond, gezakt door haar poten en ze stond weer moeizaam op. Icy keek een beetje hulpeloos naar haar poten. Stomme poten! 'Stomme poten!', vloekte ze het woordje uit. Ze gaf met de ene poot een tik op haar andere en andersom.


war zone - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: