Lucht-je-hartje - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 26 ... 44  Volgende
Springtrap
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Koala Beer Stephie
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24,5 moons
Gender:
Rank:
Springtrap
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 23:10

Fisheye schreef:
Springtrap schreef:
Fisheye schreef:
Gecondoleerd Waz..
---------
And meanwhile I am feeling like a terrible person again...

Why?
Ik zet het in een spoiler, het zijn quotes van eerder door mij geplaatste berichten hier:

My my Marieke,
Je moet niet zulke negatieve gedachteshebben, elke keer als die gedachteskomen loop je naar de spiegel en zeg je hardop achter elkaar dat je geweldig bent en je er trots op bent. Iedereen heeft zijn eigen gewoontes,
Misschien ben je geen goede vriendin maar probeer het tegen iemand uit te leggen, en dat ze je een beetje ermee moeten helpen.
Ik herrinerde me ook dat ik gelest ben en zelfs in elkaar geslagen ben alleen maar omdat ik anders was dan de rest, maar ik bleef glimlachen, ik haalde de gedachtes weg en concentreerde me op de belangerijkere dingen en nu steek ik mijn middelvinger naar de pestkoppen op omdat ik nu hogere cijfers dan hun haal.
Maar als je je rot voelt, dan moet je weten wa heel Warrior Cats achter staat, en dat geldt dus ook voor iederee die hier zich rot voelt.


Lucht-je-hartje - Pagina 8 SMaF34J
Meet Springtrap


Theme & Voice & other:


Springtrap in emotional mood:


2 Fab 4 U:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 22:37

God, soms ben ik zo'n knuppel zeg ;w;

Goed, ik geef toe, ik heb een competitivity en jaloezie probleem, vooral rond Walter ;w;
Al mijn vrienden zijn geweldige gamers en bij vele is het vaak zo van "God, je hebt zo veel uur in dat spel zitten, je moet er vast goed in zitten," bij een van mn vrienden is dat Terraria en Space Engineers, bij Walter is dat Dark Souls.

En bij mij? Ja, whoohoo, ik heb bijna 1000 uur zitten in Guild Wars 2, een MMORPG, waar je veel uur in hoort te hebben omdat well, RPG.

Voor de rest heb ik 50 uur in Skyrim, eveneens een RPG, en 43 uur in Tomb Raider [een redelijk kort spel maar like 4 playthroughs zorgen al snel voor 30+ uur]. Ik heb iets om zogezegd "bekend" om te staan als het gaat om games. Ik ben een simpele casual gamer met véél te veel spellen [250+ atm].

Ik wordt er zo gek van als ik iemand dan zie gamen, iemand die er daadwerkelijk goed in is, terwijl ik zit weg te kwijnen omdat ik door die vervloekte depressie en mijn laag zelfbeeld mezelf alleen maar kan inpraten dat ik nergens goed in ben -sigh-

Well, dat was mijn gejammer maar weer voor vandaag, ik poef weer weg ofzo ;w;


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Lucht-je-hartje - Pagina 8 ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 23:03

Meh. Eetstoornisproblemen komen weer opzetten tegenwoordig. Ik heb echt vage buien de laatste paar weken. De ene dag eet ik gewoon niets, de hele dag gewoon niet. De andere dag eet ik alsof ik nog nooit heb gegeten en graatmager ben. Ik ben 3 kg aangekomen en I feel so bad about it. Mijn ouders zijn like; Shar, je fietst het er straks wel weer af als school weer begint. Maar op dit moment lijk ik net zwanger, dat zei m'n moeder zelfs voor de grap. Het voelt echt alsof ik een kind in mijn buik aan het voeden ben, zoveel eet ik de laatste tijd. I'm just hoping I'm not en dat me buikje gewoon alleen vet is en dat dat er zo snel mogelijk weer af is.

En ik heb gewoon nog bijna niets gedaan in deze vakantie behalve op vakantie gaan. Ik voel me redelijk eenzaam op de één of andere manier, al heb ik gewoon contact met m'n friends. Het voelt toch zeer Foxdung ofs. Ik haat m'n leven op dit moment gewoon even. Zo'n leuke terugval aan m'n depressies. Het is erger geweest, aka m'n koffer pakken en het huis willen verlaten, maar toch voelt het net zo Foxdung. Op zo'n moment mis ik m'n ex en andere vrienden ook nog eens supererg maar ik .. ik kan me daar toch m'n gevoelens niet echt kwijt at this point. En jep, waarschijnlijk overdrijf ik weer eens, zoals m'n ex me altijd noemde want ik was perfect en alles zou goed komen. I'm tired of being so trustful to other people and just believe whatever they say. Ik heb ook echt geen zin om te beginnen aan m'n 5e schooljaar op dit moment, al mis ik het zien van m'n vrienden dagelijks. Nou ja, dat was het wel weer voor vandaag.


Lucht-je-hartje - Pagina 8 2rzs3sw
Lucht-je-hartje - Pagina 8 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 0:23

Okeey ik heb een klein probleempje. Ik begon een aantal maanden een beetje met paranoïde gedachte. Het begon nog best onschuldig, af en toe wat gedacht maar ik merk dat het nu steeds erger word, en ik simpelweg niemand meer vertrouw.

En dan hebben we mijn eetprobleem nog. Hoewel je het niet zou zeggen ik eet de laatste maanden. Ik denk sinds maart eigenlijk alleen maar avondeten, en dat is alleen omdat dat gekookt word en dus gecontroleerd word. Als ik bij andere ben af en toe iets anders maar vaak wijs ik het gewoon af. Geen lekkers, geen fruit, helemaal niets. En hoewel ik weet dat het slecht is en ik het moet veranderen weet ik niet hoe, ik heb gewoon geen honger, geen trek en ik wil simpelweg niet eten. Wat voor maart toch wel anders was gezien ik alles at wat ik kon vinden. Ik heb nu alleen maar dorst en drink heel veel, dat is teminste goed

Daarbij heb ik enorme slaap problemen. Ik slaap al sinds ik denk 3, 4 weken heel slecht. Heel vroeg in de ochtend, dan kort en slecht waarna we weer een hele dag door gaan. Mijn energie niveau ligt echt heel laag en ik voel me al moe als ik opsta en naar de keuken loop. terwijl dat 5 meter is. En toch wil in geen slaappillen nemen. Ik weet namelijk niet precies wat die doen en ik hoe niet van medicijnen die je in slaap of buiten bewustzijn brengen, dan voel ik me gewoon weerloos en dat vind ik enorm eng. En als ik slaap dat heb ik standaard nachtmerries. Echte nacht oprij voor de afgelopen 2 of 3 jaar. Echt nacht hetzelfde, soms wisselen de personen af en gebeurt het anders maar het eindigd altijd hetzelfde en dat is dat die mensen omkomen, ongeluk, ziektes maar vooral zelfmoorden en ik ben heel bang dat het nog gaat gebeuren ook. Mijn vader heeft het gedaan/is het gelukt, meerdere van mijn vrienden wilde het doen, hebben het geprobeerd en dat valt me elke nacht word ik daarmee lastiggevallen. Ik ben gewoon bang dat mijn dromen werkelijkheid worden, dat ik mensen ga verliezen waarvan ik echt hou. Mijn moeder is ziek, zo erg dat ze een nieuw hard krijgt en mijn broertje gaat zo snel zo veel verder naar beneden dat ik ban ben dat hij eindigd zoals mijn vader over een paar jaar


私は最高だ
Lucht-je-hartje - Pagina 8 2cf2wytLucht-je-hartje - Pagina 8 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 17:08

Its a fact. Mijn ex-vriendje ging vreemd. Het is sinds gistermiddag uit. Ik vond op het instagram account van een klasgenoot een foto waar zij hem knuffelde. Toen ik naar hem toe ging zei hij 'nou en.' Blijkbaar was hij al lang over me heen. Ik heb het uitgemaakt maar voel me heel rot. Ik ben 2 maanden lang bedrogen door de persoon wie ik helemaal geweldig vond.


Lucht-je-hartje - Pagina 8 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 17:12

Emeraldtail schreef:
Its a fact. Mijn ex-vriendje ging vreemd. Het is sinds gistermiddag uit. Ik vond op het instagram account van een klasgenoot een foto waar zij hem knuffelde. Toen ik naar hem toe ging zei hij 'nou en.' Blijkbaar was hij al lang over me heen. Ik heb het uitgemaakt maar voel me heel rot. Ik ben 2 maanden lang bedrogen door de persoon wie ik helemaal geweldig vond.
Wauw, that sucks. Hij is het niet waard, zo moet je maar denken (;
Ik kreeg net ook een snap gestuurd met m'n ex erop met z'n nieuwe girlfriend. De tranen sprongen opnieuw in m'n ogen al is 'ie dat niet waard. I hate him, but love him in a way as well, bah. Love is complicated


Lucht-je-hartje - Pagina 8 2rzs3sw
Lucht-je-hartje - Pagina 8 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 17:13

Emeraldtail schreef:
Its a fact. Mijn ex-vriendje ging vreemd. Het is sinds gistermiddag uit. Ik vond op het instagram account van een klasgenoot een foto waar zij hem knuffelde. Toen ik naar hem toe ging zei hij 'nou en.' Blijkbaar was hij al lang over me heen. Ik heb het uitgemaakt maar voel me heel rot. Ik ben 2 maanden lang bedrogen door de persoon wie ik helemaal geweldig vond.


I know how it feels,
Blijkbaar vond ze me te 'oncool'. Dat zei ze, vorige week had ik een appje dat het uit was, thanks b*tch

(Pissed of mode = on)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 8 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 17:17

Emeraldtail schreef:
Its a fact. Mijn ex-vriendje ging vreemd. Het is sinds gistermiddag uit. Ik vond op het instagram account van een klasgenoot een foto waar zij hem knuffelde. Toen ik naar hem toe ging zei hij 'nou en.' Blijkbaar was hij al lang over me heen. Ik heb het uitgemaakt maar voel me heel rot. Ik ben 2 maanden lang bedrogen door de persoon wie ik helemaal geweldig vond.

Weet hoe het voelt. Die van mij is ook vreemd gegaan. Alleen was mijn vriendje er echt van geschrokken en hoop ik dat hij het niet meer doet :')
Maar als hij zo cool doet moet je hem gewoon laten vallen. Aan dat soort mensen die zo met je gevoelens spelen heb je niks en snij die alsjeblieft gewoon uit je leven. Nog genoeg andere jongens/meisjes op de planeet die wel je tijd waard zijn! c: (En dat geld voor iedereen!)


Lucht-je-hartje - Pagina 8 0V0T0ZLL_oLucht-je-hartje - Pagina 8 G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Reedpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Svoof
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons
Gender:
Rank:
Reedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimezo 9 aug 2015 - 20:57

Ik voel me de laatste tijd heel alleen en anders. Alsof niemand me begrijpt en dus ook over mij en mijn gevoelens heen walst :/


“Don't know where it goes, but it's home to me and I walk alone
Lucht-je-hartje - Pagina 8 4dHSNYq
Where the city sleeps and I'm the only one and I walk alone”

Sometimes I give myself the creeps:
Reed's love:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 21:16

Ondanks die nieuwe medicatie voel ik me nog steeds regelmatig waardeloos logisch, want dat ben ik ook.

Mijn moeder zei dat ze voor iets sterkers ging vragen bij de psychiater-persoon die mij het voorgeschreven heeft, maar ik wil geen medicatie meer. Maar dat durf/wil ik niet tegen haar te zeggen, want ze gaat het waarschijnlijk toch vragen omdat ze denkt dat dat het beste voor mij is...

Ik wil niet praten over hoe ik me voel, schrijven gaat wel, maar praten lukt niet... Ik kan en wil dus ook geen hulp van de mensen op de zorgboerderij..

WAT EEN DOM MENS BEN IK TOCH!

EDIT:
Ik ben het trouwens ook helemaal beu dat mensen blijven zeggen dat ik positief moet zijn en niet zo slecht over mezelf moet denken.. HEB JIJ AL JE GEDACHTES ONDER CONTROLE?! IK DACHT HET NIET! IK KAN DIE NEGATIEVE GEDACHTES NIET STOPPEN, SNAP DAT DAN!


Lucht-je-hartje - Pagina 8 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw'
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 RB4Qe0W
Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Greypaw'
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 21:32

Fisheye schreef:
Ondanks die nieuwe medicatie voel ik me nog steeds regelmatig waardeloos logisch, want dat ben ik ook.

Mijn moeder zei dat ze voor iets sterkers ging vragen bij de psychiater-persoon die mij het voorgeschreven heeft, maar ik wil geen medicatie meer. Maar dat durf/wil ik niet tegen haar te zeggen, want ze gaat het waarschijnlijk toch vragen omdat ze denkt dat dat het beste voor mij is...

Ik wil niet praten over hoe ik me voel, schrijven gaat wel, maar praten lukt niet... Ik kan en wil dus ook geen hulp van de mensen op de zorgboerderij..

WAT EEN DOM MENS BEN IK TOCH!



EDIT:
Ik ben het trouwens ook helemaal beu dat mensen blijven zeggen dat ik positief moet zijn en niet zo slecht over mezelf moet denken.. HEB JIJ AL JE GEDACHTES ONDER CONTROLE?! IK DACHT HET NIET! IK KAN DIE NEGATIEVE GEDACHTES NIET STOPPEN, SNAP DAT DAN!



Beterschap marieke,
Ik vind het enorm erg voor je, sterkte ermee.
Maar weet dat iedereen je een geweldig persoon bent en daar kan je niks aan veranderen want meerdere mensen vinden dat, hopelijk trekt het ooit weg die gedachten.

En je bent super creatief, je tekent geweldig en je kan super coderen ik wilde altijd dat ik dat kon alleen ik kan dat niet.

Ik vind het jammer dat je zo over jezelf denkt, ik hoop dat het ooit weggaat. Sterkte!
ik denk ook vaak zo alleen zeggen mensen ook zulke dingen tegen me.


Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 21:34

x:


Lucht-je-hartje - Pagina 8 2rzs3sw
Lucht-je-hartje - Pagina 8 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 21:48

Sassyrose schreef:
x:

Ik weet hoe het voelt, nou, niet dat ik zwanger ben geraakt ofzo. Maar ik had ooit mijn vriendin zwanger gemaakt, toen ik merkte dat ze steeds zorgzamer en...nou ja...bitchy werd, en ze werd natuurlijk ook dikker, heb ik haar geadviseert een zwangerschaptest te kopen. En ja, ze was zwanger. Ik natuurlijk helemaal in paniek (Ik wil nooit vader zijn) ben met haar naar ziekenhuis geweest en ze hebben haar abortus laten plegen. Daarom heb ik ook een probleempje als iemand 'papa' in mn oor fluistert. Dan schrik ik vooral van.
Verder kan ik je niet echt 'helpen' omdat ik geen meisje ben, maar misschien brengt het je een idee om toch even een zwangerschapstest te halen.



Lucht-je-hartje - Pagina 8 2nktoo1
Lucht-je-hartje - Pagina 8 23mstgz
Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 8 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimema 10 aug 2015 - 22:24

Sassyrose schreef:
x:

Rustig je stopweek nog even afwachten. Ik heb ook een keer gedacht dat ik zwanger was, als je echt te ver ober tijd met je stopweek bent moet je even een goedkope test halen bij de kruidvat en die doen. Met dat resultaat kan je dan evt. Naar de huisarts toe. Heb je overgegeven en die dingen, misselijkheid of iets?


Lucht-je-hartje - Pagina 8 0V0T0ZLL_oLucht-je-hartje - Pagina 8 G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimedi 11 aug 2015 - 22:28

Sassyrose schreef:
x:

Ben je je pil vergeten te slikken voordat je met hem naar bed bent geweest?
Hoe lang geleden ben je met hem naar bed geweest? Want als dat, laten we zeggen, 2 weken geleden is, dan kan je niet nu al aan zijn gekomen. Zo snel gaat dat niet.

Gewoon test doen. Je hebt er 2 voor 5 euro bij de kruidvat en die werken prima. Is geen geld en je bent meteen van je stress af. Doe die test 's ochtends, en gooi er niet teveel urine op. Dan kan er niet veel fout gaan.


Lucht-je-hartje - Pagina 8 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Panthereye
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Does that matter?
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Panthereye
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 22:50

Sorry, hoop gezeur maar ik moest het even kwijt.:


Stamps, accounts etc.:
" />
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimewo 12 aug 2015 - 23:05

Aan iedereen, alles komt altijd goed en het is normaal dat je op een gegeven moment plots zoveel zorgen rond je hoofd gaat hebben, dat het je gaat opeten van binnen. En net dan moeten we sterk zijn en niet opgeven want breken is makkelijker dan helen/maken...

Ook zal iedereen wel eens slecht denken over zichzelf en het zijn net vooral de mensen die zomaar gemeen doen dat de slechte zijn en die waarschijnlijk 95% zelf denken dat ze alles zijn behalve het positieve en hierdoor doen ze gemeen, pesten ze of maken ze het leven van andere mensen zuur/kapot. Dit is iets wat volgens mij nooit uit het leven zal verdwijnen.
Maar hoe dom het ook klinkt denk altijd positief, als je opstaat zeg je tegen jezelf dat het fijn is om te leven, fijn om hier te zijn... Onthoud: What doesn't kill you makes you stronger! Dat is mijn motto, en ik hoop dat ik een beetje kon helpen o_o


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 19:16

@Eline
ah meid, wat ontzettend vervelend voor je :c ik heb zelf heel lang getwijfeld of ik ADHD had of iets dergelijks, ook omdat heel veel mensen dat aan me vroegen: 'Wow, heb je adhd of zo'. Nee dat heb ik niet. Of nouja althans, de kans is zeer klein. Volgens mijn mentor heb ik 'misschien een stukje' maar verder helemaal niets. Ik snap wel dat het gewoon k*t is om te horen. Maar even he, dit heeft mijn mentor me ook op het hart gedrukt, autisme is niks slechts hè? Iedereen is anders en dat is helemaal mooi. Autisme heb je gewoon en je kunt er niks aan doen. Je moet er mee leren leven. Maar dat jouw broertje autisme heeft zegt niks over jou, het is niet dat je automatisch hetzelfde hebt als je siblings. Mijn zus is meervoudig gehandicapt, t is een beetje moeilijk uit te leggen en ook wel vermoeiend aangezien ik het vaak moet doen maar ik doe t toch maar, ze kan wel praten maar niet zegmaar op de meest logische manier. Ze heeft in de laatste jaren (ze is nu achttien) wel heel veel geleerd en zo. Ze kan niet lezen of schrijven maar wel lopen en ze kent heeeel veel liedjes. Maar, dat betekent dus niet dat ik ook gehandicapt ben. Mijn ouders hebben ook verder niks in de familie (behalve mijn nichtje, de dochter van de zus van mijn vader, die in januari jammer genoeg is overleden op 15 jarige leeftijd), dus ja. Mijn moeder zit wel te twijfelen of ze adhd heeft maar dat zegt weer niks over mijn zus of over mij en mn broertje. Dus nouja, wat ik wil zeggen is dat autisme natuurlijk in de familie kan zitten, maar dat je het ook gewoon kunt hebben zonder dat er iets in de familie loopt of zo. Dus dat k*tkind dat jou zo lastigvalt mag echt gewoon een flink eind oprotten. Laat je niet dingen in de weg zitten hè, je bent een prachtmeid c:
Ik neem aan dat school nog niet begonnen is voor jou, maar je kunt ook altijd op school iemand in vertrouwen nemen, voor mij heeft het erg geholpen c: ik hoop dat al die rotzooi heel snel voor je stopt ^^


Lucht-je-hartje - Pagina 8 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 19:41

@Eline, meis, hou vol, ik word op school ook soms raar aangestaard, niet door de rest, maar door die stomme meiden van mijn klas. Dit klinkt niet zo erg als dat van jou, en dat is't ook. maar ze moeten eens ophouden, met mensen verdomd zwart te maken! weten zij nu écht niet, dat ze eigenlijk zichzelf belachelijk maken? Eline, hou vol, je moet terug kaatsen. als die zwarte mensen nu nog zoiets zeggen, moet je leren terug praten, zoals Jeltje ook zei, neem iemand in vertrouwen. bv. iemand van het medische 'bezoek' ofzo. als ze komen voor medisch onderzoek, vragen ze soms of er iets slecht aan de hand is, en zij gaan 't niet doorvertellen, want da's hun plicht. En, in verband met je 'stiefmoeder', som de negatieve dingen op, en bewaar die op een geheime plek.  Als je pa alleen is, ga dan zelfverzekerd naar hem toe, en probeer -voor je al die negatieve punten opsomt- hem in vertrouwen te nemen. want jij bent ZIJN dochter, en een vader hoort dat te doen, naar z'n kind luisteren. zeg dat je 'mù in vertrouwen neemt, en dat dat zo'n geheimpje moet blijven. Of schrijf het allemaal op, in een boekje, dat doe ik nu ook, als iets me écht dwarszit. Ik hoop dat dit heeft geholpen.
Succes meisie <'3


Lucht-je-hartje - Pagina 8 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 8 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 8 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 2:47

Okay right please someone help me.

::


Flamestripe || Falconscreech
Lucht-je-hartje - Pagina 8 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Lucht-je-hartje - Pagina 8 7iLZ7FI Lucht-je-hartje - Pagina 8 MKN7vHE Lucht-je-hartje - Pagina 8 W0qAlxR Lucht-je-hartje - Pagina 8 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 26 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: