I meant it



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I meant it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: I meant it    I meant it  Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 21:24




Tallshadow

________________________

I swear


K
aters zeiden soms vreemde dingen, maar echt liegen kon geen van allen, of je moest evil zijn. Tenminste, zo zag hij het, al loog de kater zelf soms ook glashard, maar dan was hij soms evil, dat mocht nog wel. Volgens hem dan. De reden dat hij er überhaupt over nadacht was vooral om wat hij tegen de Windclan poes had gezegd laatst, dat van dat ze te mooi was voor deze wereld. Had hij het gemeend? Vast wel. Dat soort dingen vormden zich niet zomaar in zijn hoofd, en toch, elke keer als hij aan een 'mooie' poes dacht, kwam de steeds ouder wordende poes zijn hoofd. De kitten was al uitgeroeid tot een bloedmooie, en bloedlinke, poes. Het was haast grappig, want nu wist Tall acuut niet meer hoe hij met haar om moest gaan. Haar durfde hij niet te zeggen dat ze mooi was, aangezien ze zulke awesome tijden doorbrachten, en dat wilde hij niet verstoren, maar bij de Windclan poes kon het. Had hij dan gezegd wat hij tegen anderen wilde zeggen? Hopelijk niet, dat was ronduit hard.

- Just Crowpaw



© Sykes


I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 17:57


--
Crowpaw had zichzelf er inmiddels van overtuigd dat ze het verkeerd gehoord had. Hij had iets gezegd als: 'het was leuk' en dat had ze niet goed verstaan. Als ze het moment nu naspeelde in haar hoofd, kon ze die woorden er eigenlijk best goed inpassen. Ja, dat was wat ze had gehoord, dat wist ze zeker. Iets anders zou ook niet kunnen, ze was immers helemaal niet mooi. Ze was klein, zoals alle WindClanners, maar niet zo slank en elegant als de anderen. Ze had de wat stevigere bouw van haar vader geërfd, maar dan zonder de indrukwekkendheid ervan.

Ze liep naar de Vierboom. Eerst was er maar één kat geweest die ze daar had willen ontmoeten, maar nu was er een tweede bij gekomen. Ze zou het namelijk ook wel leuk vinden om Tallpaw nog eens tegen te komen. Ze vond hem aardig en het gesprek met hem was fijn geweest. Misschien wel fijner dan haar gesprekken met Dangerdance, want daarbij had ze altijd het idee dat haar vader haar hopeloos overschatte.
Haar hart maakte dan ook een sprongetje toen ze bij de vier grote bomen een bekende kat zag zitten. "Hoi, Tallpaw", zei ze glimlachend toen ze bij hem was aangekomen.
--



I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 18:35




Tallshadow

________________________



H
et was er plots, de boom, de open plek. Alles was plots in zicht, en opeens was hij er ook. Waarom was hij hier? Was dit weer een vuile truc van de Starclankatten, die hen bespeelden als poppetjes op een bord? Hopelijk niet voor hen, anders konden ze nog een ware verassing krijgen als hij ooit in Starclan kwam. Waarom hij hier dan wel was was voor hemzelf ook niet helemaal duidelijk. Gejaagd had hij al wel, en echt wandelen hoefde, zijn conditie en spieren gezien, ook niet. De kater was er met een reden, alleen wist hij zelf nog niet welke. Daarom bleef hij stug doorlopen, en vond het plots, de reden. Of beter gezegd vond de reden hem. De kater was namelijk gewoon weer gaan zitten uiteindelijk, in het midden van de plek. Daar kon je alles in de gaten houden, en kon je alles goed zien. Ook was in het midden zijn plek, dat anderen hem zagen, dat was zijn doel. Anderen die hem zagen.
Nu gebeurde dat dan ook, en misschien was het inderdaad de wil van de clankatten die boven hen leefden geweest, want hoe groot was de kans dat hij uitgerekend die poes, uitgerekend nu, uitgerekend nu hij aan haar dacht, hier zag? Niet groot, helemaal niet groot. Tall was slim genoeg om te weten dat dit een best vreemd verschijnsel was, maar aangezien zij zich daar niet druk om leek te maken deed hij dat ook maar niet. Dus stond hij op, en glimlachte naar haar. "Hey," Mauwde hij, een tikkeltje ongemakkelijk, terug. Moest hij het er met haar over hebben? Over wat hij had gezegd?



© Sykes


I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 20:46


--
"Hey," antwoordde Tallpaw. Hij leek wat ongemakkelijk. Crowpaw vroeg zich af waarom. Even begon ze weer te twijfelen aan die opmerking van de vorige keer, maar die twijfel drukte ze gauw weer weg. Natuurlijk had hij dat niet gezegd. Ze ging zich er maar niet druk over maken en er al helemaal niet over beginnen, want ze wíst dat ze het verkeerd verstaan had. "Hoe gaat het?" vroeg ze. Ze wilde weten wat zijn ongemak veroorzaakte. Ze dacht niet dat zij het kon zijn, de vorige keer had hij nergens last van gehad. Misschien had hij wel problemen. Of zijn clangenoten wisten dat hij met een WindClanner had gepraat en zou hij dus eigenlijk niet bij de grens moeten zijn.
--



I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 19:53




Tallshadow

________________________



Z
e vroeg meteen of het ging, en hoe het ging. Hij glimlachte om die lieve reactie, en grinnikte even ongemakkelijk. Hij was een grote, stoere kater. Niemand zou hem moeten hoeven vragen of het ging, en toch gebeurde het nu, dus knikte hij uiteindelijk maar en keek haar weer aan. "Ja," Mauwde hij, duidelijk wel dat het antwoord daar niet eindigde, er zat een maar aan te komen. Helaas voor ieder die daarop wachtte wist Tall hoe onbeleefd het was om 'maar' de hele tijd te zeggen in het bijzijn of het gesprek met anderen. Daarom koos hij een andere approach, en was er best tevreden mee. "Ik vroeg me eigenlijk ook af hoe het met jou was, na ehm.." Hij viel stil, bloosde en keek naar de grond. "Well, na wat ik gezegd heb," Vervolgde hij uiteindelijk, en keek met een onhandige glimlach weer naar de poes. Help hij was hier niet goed in.



© Sykes


I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 19:28


--
"Ja," zei Tallpaw. Het klonk alsof er nog iets achteraan moest komen, een maar, maar het bleef stil, wat een beetje vreemd voelde. "Ik vroeg me eigenlijk ook af hoe het met jou was, na ehm.." begon Tallpaw toen weer. Waarom stamelde hij opeens zo? De vorige keer was hij zo soepel uit zijn woorden gekomen. "Well, na wat ik gezegd heb." Crowpaw wist niet meer wat ze moest zeggen. Wat had hij gezegd, wat had hij gezegd? Ze had zichzelf zo van iets anders overtuigd dat ze het werkelijk niet meer wist. Was het dan toch... dat andere? Dat durfde ze nauwelijks te denken, aangezien dat gewoon niet kón. Maar hij zou zich niet zo gedragen als hij echt alleen maar iets onbenulligs had gezegd. Hoe moest ze hierop reageren? Als ze antwoordde alsof hij dat had gezegd en het was niet zo, zou ze hem van schaamte nooit meer aan kunnen kijken. Maar ze kon het ook niet vragen, dat zou raar zijn. "Eh..." Veel verder dan dat kwam ze niet. Wat was haar gespreksvaardigheid weer fantastisch. "Eh... gewoon. Wel goed", bracht ze uiteindelijk maar uit, hopend dat dat een geschikt antwoord was. "Ofzo..." mompelde ze er nog kleintjes achteraan. Ze keek hem gespannen aan om te zien hoe hij reageerde. Kon ze maar gedachten lezen...
--



I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimedo 11 sep 2014 - 20:44




Tallshadow

________________________



O
h wat fijn! Nu had hij haar verward, en was ze waarschijnlijk dus allesbehalve op haar gemak. Nu had hij haar zo ongeveer weer weggejaagd, en dit was dus niet echt heel subtiel geweest zeg. De kater kon zich wel voor de kop slaan, maar hij bleek dus duidelijk de poes onderschat te hebben. Ze antwoordde redelijk normaal, en het toverde weer een glimlach op zijn gezicht. "Ofzo?" Herhaalde hij, terwijl hij ietsjes dichter naar de poes toeliep, er zat nog steeds redelijk wat ruimte tussen hen in nu, maar nu hoefden ze ook niet meer te schreeuwen, dat was beter en makkelijker. "Een goede verwoording van wat ik vaak voel," Mauwde hij serieus, met twinkelende ogen en een knik van zijn hoofd. De spanning was nu wel wat minder erg, blijkbaar had ze het dus niet erg gevonden.



© Sykes



I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimewo 17 sep 2014 - 8:50


--

"Ofzo?" herhaalde Tallpaw vragend, terwijl hij naar haar toe liep. "Een goede verwoording van wat ik vaak voel." Crowpaw glimlachte, blij dat hij niet verder ging op zijn opmerking. Er viel wat van de spanning weg. "Hoezo?" vroeg ze. Tallpaw had eigenlijk nog niet echt heel veel over zichzelf verteld. Zij ook niet, bedacht ze zich. Ze hadden wel veel gepraat, maar ze wisten nog steeds niet erg veel over elkaars levens. Ze vroeg zich af wie Tallpaw precies was. Had hij veel vrienden? Had hij ouders? Broertjes en zusjes? Crowpaw had zelf nog een broer en een zus, maar soms vergat ze dat bijna. Ze ging helemaal niet meer met ze om. Eigenlijk waren ze bijna vreemden voor haar. Ze bedacht zich dat ze ook een tante had, nou ja, een soort van. Slatebreath. Ze moest nog met haar praten, maar tot nu toe had een goed moment zich nog niet voorgedaan.
--



I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 23:33




Tallshadow

________________________



D
e vraag maakte dat de kater acuut op zijn hoede was, en haar met een schuin oog aankeek. "Gewoon," Mauwde hij uiteindelijk, met een schouderophaal en een toon die een mengeling was tussen nadenkend en vragend. Het was altijd een verandering om plots over jezelf te gaan praten, en de lessen die hij kreeg maakten dat hij het niet kon. Verward schudde hij zijn hoofd, en probeerde het helder te krijgen. Mocht dit wel of niet? Tot nu toe had hij nog niets verkeerds gezegd, dus misschien maakte het dan niet uit. "Dan weet ik het nooit helemaal," Dat was eerlijk, én het zei niets over zijn clan. Opgelucht haalde Tall adem, veilig.



© Sykes


I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 10:22


--

Tallpaw leek te schrikken van haar vraag. "Gewoon," miauwde hij. Het klonk nadenkend en vragend, maar in Crowpaws oren ook ontwijkend. "Dan weet ik het nooit helemaal." Crowpaw keek hem met licht vernauwde ogen aan. Dat kon je nauwelijks een antwoord noemen. Tallpaw leek zelfs opgelucht te zijn dan hij zo'n nietszeggend antwoord had kunnen geven. Ze voelde zich enigszins beledigd. Zij had hem vertrouwd, hem van alles verteld, maar waar was zijn vertrouwen naar haar? Ze wist helemaal niets over hem. Hij had een beetje met haar ingestemd, steeds als ze iets zei, maar verder... Zag hij haar dan nog steeds als een vijand? "Hm", bromde ze als antwoord. Ze wilde wel meer over hem weten, maar ze durfde nu geen vragen meer te stellen. Ze had geen zin om weer een antwoord als dat te krijgen.
--



I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimema 22 sep 2014 - 16:32




Tallshadow

________________________



O
ke, misschien niet zo tactvol van hem, en al helemaal niet dat hij dus duidelijk maakte dat hij het fijn vond dat hij het zo vaag had gehouden. Dit alles kwam niet in hem op, deels omdat hij een kater was, en hoe erg ze hun best ook deden, ze haalden het nooit bij de nadenkendheid van poezen, en verder omdat hij zo enorm over the place was met zijn hoofd dat het allemaal maar wat aangerommeld werd op het moment. Het antwoord bracht daar toch wel wat verandering in, de poes leek hem wat sceptisch, en na even naar haar gekeken te hebben glimlachte hij nerveus. "Oke oke," Mauwde hij, deels verontschuldigend, "Sorry, dat was niet echt een antwoord inderdaad, maar dat komt omdat ik nogal slecht ben in antwoorden geven op bepaalde vragen," Bij deze zin keek hij wat moeilijk, en viel uiteindelijk stil. "Dat maakt alles alleen maar vager.. Of niet?"



© Sykes



I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 20:19


--

Nee, erg tevreden met zijn antwoord was Crowpaw niet. Tallpaw leek dat zelf ook door te hebben en glimlachte een beetje nerveus, waarna hij verontschuldigend miauwde: "Oke oke. Sorry, dat was niet echt een antwoord inderdaad, maar dat komt omdat ik nogal slecht ben in antwoorden geven op bepaalde vragen." Crowpaw keek hem zwijgend aan, de geërgerde blik op haar gezicht niet veranderd. "Dat maakt alles alleen maar vager.. Of niet?" zei de kater zelf ook al. "Inderdaad", beaamde Crowpaw. Ze voelde zich nog steeds gekwetst. 'Bepaalde vragen', zo'n persoonlijke vraag was het niet eens geweest. Terwijl zij hem van alles had verteld wat ze nog nooit aan iemand verteld had. Ze begon zich een beetje stom te voelen dat ze dat had gedaan. Ze kende hem niet eens, niet echt.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimedi 30 sep 2014 - 19:28




Tallshadow

________________________



O
h help. De enge staar bleef hem aanstaren en de poes leek niet echt blij met zijn hoop op verlossing. Nee, hij zou toch echt moeten antwoordden wilde hij dat de poes nog ooit tegen hem zou praten, man poezen! Ze waren zo snel op hun teentjes getrapt, maar hij was veel te soft tegen ze. Daarom zuchtte hij eens verontschuldigend, en knikte. "Oke sorry, ik vind het niet makkelijk erover te praten omdat het echt mijn zelfvertrouwen onderuit haalt," Een waterige glimlach verscheen, "Het is zeg maar dat ik slecht ben in regels, in me eraan houden voornamelijk, en dan vooral de regel dat ik niet katten uit andere clans mag ontmoeten," Ha, ironisch, wat deed hij nu? "Maar ik kan het niet helpen, ik verveel me kapot soms, en dan moet ik met iemand praten, en zo sociaal als ik ben, doe ik dat met de meest dichtbijzijnde,"



© Sykes



I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 17:45


--

Tallpaw zuchtte en knikte. Kwam er nu dan toch een écht antwoord? "Oke sorry, ik vind het niet makkelijk erover te praten omdat het echt mijn zelfvertrouwen onderuit haalt," zei de kater. Crowpaw begon zich meteen schuldig te voelen over haar boosheid. "Het is zeg maar dat ik slecht ben in regels, in me eraan houden voornamelijk, en dan vooral de regel dat ik niet katten uit andere clans mag ontmoeten. Maar ik kan het niet helpen, ik verveel me kapot soms, en dan moet ik met iemand praten, en zo sociaal als ik ben, doe ik dat met de meest dichtbijzijnde," legde Tallpaw uit. Crowpaw was erg blij dat hij tenslotte had gezegd wat hij dacht. "Maar het is ook een stomme regel. Zoveel regels uit de warrior code leiden alleen maar tot meer onenigheid. Als iedereen met elkaar om zou mogen gaan, dan zou dat niet voor tegenstrijdige loyaliteiten zorgen in een gevecht, want als iedereen gewoon vrienden met iedereen zou mogen worden, dan zouden er helemaal geen gevechten zijn. Nu wordt ons alleen maar verteld dat de andere clans onze vijanden zijn en dat we niet met ze om moeten gaan, maar dat zorgt toch juist voor conflicten?" Crowpaw sloot abrupt haar mond. Ze begreep niet waarom ze opeens zo veel praatte als ze bij Tallpaw was. Meestal zei ze erg weinig en nu sprak ze alles wat ze dacht meteen hardop uit. Ergens bekroop haar weer de angst dat dat Tallpaws bedoeling was, dat hij alleen maar een toneelstukje opvoerde om haar een vals gevoel van vertrouwen te geven. Die gedachte duwde ze echter ook weer weg. Waarom zou hij dat doen?
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 20:17




Tallshadow

________________________



H
et was een opluchting dat de boze blik weg was, want hij wilde de zwarte poes helemaal niet boos maken, ze was een aardige kat en met haar kon hij écht praten. Ace was voor dit soort gesprekken iets te dom, hoeveel Tall ook van hem hield, en Running liep altijd weg halverwege een gesprek met hem. Iets waarvan hij nog steeds niet wist hoe het nou precies zou komen. Deze poes niet, ze snapte hem, bleef zitten, en had ook nog eens allerlei interessante punten aan te vullen. "Maar het is ook een stomme regel. Zoveel regels uit de warrior code leiden alleen maar tot meer onenigheid. Als iedereen met elkaar om zou mogen gaan, dan zou dat niet voor tegenstrijdige loyaliteiten zorgen in een gevecht, want als iedereen gewoon vrienden met iedereen zou mogen worden, dan zouden er helemaal geen gevechten zijn." Vertwijfeld keek hij haar aan, maar viel niet in de reden, dat was niet eerlijk. "Nu wordt ons alleen maar verteld dat de andere clans onze vijanden zijn en dat we niet met ze om moeten gaan, maar dat zorgt toch juist voor conflicten?" De abrupte stop bleef niet onopgemerkt, en het duurde heel even voordat de kater zijn gekwetste blik wist te verbergen. Hij wist als geen ander waarom ze het deed, en waarom het hem pijn deed wist hij dan weer helemaal niet, daarom schudde hij uiteindelijk even zijn hoofd om het te legen, en keek toen weer naar de poes. "Ik weet niet," Begon hij rustig, "Als er geen clans waren, of codes, zou iedereen vrienden kunnen worden met iedereen, maar ook iedereen vijanden met iedereen. Dan zou je uiteindelijk toch weer groepen krijgen van vrienden en familie die elkaar helpen, misschien zijn zo ooit ook wel de clans ontstaan, en hebben ze toen de code ontworpen om te zorgen dat het geen cirkel zou worden waarin de clans eeuwig uit elkaar zouden vallen, om weer in andere groeperingen een oorlog te beginnen met vijanden," Hij wreef even in het zand voor hem met zijn poten, en keek toen een beetje verdrietig naar de poes. "Het zit in onze aard conflicten op te zoeken,"



© Sykes


I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 17:52


--

"Ik weet niet," reageerde Tallpaw. "Als er geen clans waren, of codes, zou iedereen vrienden kunnen worden met iedereen, maar ook iedereen vijanden met iedereen. Dan zou je uiteindelijk toch weer groepen krijgen van vrienden en familie die elkaar helpen, misschien zijn zo ooit ook wel de clans ontstaan, en hebben ze toen de code ontworpen om te zorgen dat het geen cirkel zou worden waarin de clans eeuwig uit elkaar zouden vallen, om weer in andere groeperingen een oorlog te beginnen met vijanden. Het zit in onze aard conflicten op te zoeken." Onze aard. Daar viel zij dan zeker buiten. Ze haatte conflicten. Het was niet zo dat ze zo graag met iedereen bevriend wilde zijn, maar ze wilde wel vrienden worden met wie ze wilde. En verder wilde ze vooral met rust gelaten worden. Leven en laten leven. Wat was daar zo moeilijk aan? "Dan haat ik onze aard", miauwde ze terug.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 16:08




Tallshadow

________________________



D
e ander bleef even stil, en Tall liet haar even denken. Deze gesprekken waren goed voor hem, of ze ook goed waren voor haar mocht de poes zelf uitmaken, maar hij kreeg er heel wat nieuwe inzichten door. "Dan haat ik onze aard" Hij vond deze stelling zo onverwacht, en leuk, dat hij meteen begon te grinniken, en de poes geamuseerd aankeek. "Ook de goede kanten ervan? De kanten waardoor ik met jou praat, en de kanten die ons van onze vrienden en familie doen houden?" Hij wist het niet, persoonlijk had de kater niets tegen het verdedigen van zijn eer, maar dood was vreselijk. Dat mocht er niet bij komen kijken.



© Sykes


I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 16:44


--

Tallpaw moest grinniken, wat Crowpaw eigenlijk een beetje verraste. "Ook de goede kanten ervan? De kanten waardoor ik met jou praat, en de kanten die ons van onze vrienden en familie doen houden?" vroeg het katertje. In plaats van te zeggen dat dat niet zo was, zweeg ze. Pas na een paar tellen zei ze: "Soms wilde ik dat ik dat niet voelde." Het had haar tot nu toe nog weinig geluk gebracht, die dingen. Ja, haar gesprekken met Tallpaw deden haar plezier en ze was erg blij dat ze haar vader had, maar tegelijk maakte het haar zo bang. Alles was zo kwetsbaar, het kon zo in elkaar storten, dat had ze wel geleerd.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 12:59




Tallshadow

________________________



E
erlijk gezegd verraste het antwoord hem wel een beetje, waarom zouden katten de mooie dingen in het leven niet willen? Waarom zou ze geen familie liefde of loyaliteit willen? In de war was de kater nu wel een beetje, maar de poes een beetje kennende was het een begrijpelijk argument dat ervoor zorgde dat ze dit dacht. Vandaar dat hij even slikte, en het toen durfde te vragen. "Wil je zeggen waarom?" Hij was eerlijk gezegd een beetje gekwetst, hij had altijd veel lol gehad in deze gesprekken. De kater sprak zijn gevoel echter niet hardop uit, hij bleef een trotse kat, die de ander heus wel zou willen begrijpen, mits er goede redenen waren.



© Sykes


I meant it  Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 18:21


--

Haar reactie verraste Tallpaw, zag ze. Ze hoopte dat ze niet iets verkeerds had gezegd. "Wil je zeggen waarom?" vroeg Tallpaw voorzichtig. "Omdat..." Crowpaw moest even verzinnen hoe ze het goed uit kon leggen. "Omdat ik altijd weet dat het niet eeuwig kan duren. Als ik die dingen niet zou voelen, zou ik het ook niet voelen als het brak." Ze keek hem voorzichtig aan. "Iets wat je niet hebt, kun je niet verliezen." Begreep hij het zo? Ze wilde niet dat ze hem had gekwetst. Ze vond het leuk om met hem te praten, daar niet van, maar er was zo veel dat mis kon gaan...
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I meant it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: