I meant it - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I meant it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 23:57




Tallshadow

________________________



Z
e leek het gelukkig niet al te erg te vinden, en een kleine rust kwam weer bij de kater. Oke, dat betekende dus dat het niet iets al te beledigends zou zijn. "Omdat ik altijd weet dat het niet eeuwig kan duren. Als ik die dingen niet zou voelen, zou ik het ook niet voelen als het brak." Hij werd haast droevig van het alleen al horen dat de poes er zo over dacht, die moest wel erge dingen hebben meegemaakt dat ze zo tegen deze dagen aankeek. "Iets wat je niet hebt, kun je niet verliezen." Dat was het dan, Tall stond even op, kwam dichterbij, en sloeg zijn enorme staart om de poes heen. Een teken van iets wat vrienden voor elkaar deden. "Maar je kan er ook van genieten zolang je het hebt toch?" Mauwde hij langzaam, en hoopvol. "Anders is de enige mogelijkheid om je op te sluiten in het donker, want de wereld zit vol mooie dingen,"



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimema 20 okt 2014 - 16:43


--

Tallpaw stond op en kwam naast haar zitten. Crowpaw schrok van de plotselinge aanraking toen hij zijn staart om haar heen sloeg, kreeg het toen opeens erg warm en had daarna het gevoel dat ze bijna zou gaan huilen, omdat hij zo aardig was. Ze knipperde even met haar ogen en daarna ontspande ze weer een beetje. "Maar je kan er ook van genieten zolang je het hebt toch?" miauwde Tallpaw. "Anders is de enige mogelijkheid om je op te sluiten in het donker, want de wereld zit vol mooie dingen." Crowpaw keek naar haar poten. Als hij het zo zei, klonk het alsof hij gelijk had. Maar toch voelde ze het gewoon anders. "Als kitten genoot ik altijd van alles", mompelde ze en ze was even stil voordat ze weer verder sprak. "Maar toen was ik me nog niet bewust van dingen." Ze hield er niet van om haar aan kittentijd te denken. Het herinnerde haar te veel aan alles wat er niet meer was.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 14:38




Tallshadow

________________________



N
u leek de kat hem te begrijpen, en begon hem te vertellen. Over hoe ze vroeger genoot en over hoe het nu allemaal weer anders was en over hoe deze gesprekken wel weer gezellig waren maar hoe het ook allemaal weer weg kon. "Maar toen was ik me nog niet bewust van dingen." Er zat zoveel emotie in die zin dat Tall zich instinctief even dicht tegen haar aandrukte, en toen hij ineens doorhad wat hij deed sprong de kater zo snel als hij kon van haar weg. Zijn ogen spraken boekdelen van hoeveel het hem acuut speet. "Sorry, dat was onnadenkend, ik wilde je troosten ik.. ik.. Sorry," Legde hij zichzelf meteen uit, en keek toen beschaamd naar de grond. "Sorry"



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 17:13


--

Tallpaw drukte zich tegen haar aan en Crowpaw schrok opnieuw even. De kater leek echter nog meer te schrikken en sprong haastig weg. "Sorry, dat was onnadenkend, ik wilde je troosten ik.. ik.. Sorry," zei hij, waarna hij het 'sorry' nog een keer herhaalde. Crowpaw was van zijn eigen reactie misschien nog meer geschrokken dan van de actie zelf. Het ene moment was het rustig, het volgende gebeurde er opeens van alles. "Maakt niet uit", zei ze haastig. "Het is niet erg. Ik bedoel-" Wat ze bedoelde wist ze zelf niet eens precies. "In ieder geval, het geeft niet. Je bedoelde het goed enzo, dus... tja." Onder haar vacht werd ze vuurrood door haar gestamel en daarna wist ze niets meer te zeggen.
--





I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 10:58




Tallshadow

________________________



D
e ander wist duidelijk ook niet hoe ze moest reageren op wat hij had gedaan, en struikelde ook over haar woorden. Fijn, nu had hij ook nog eens alles enorm ongemakkelijk gemaakt. "Het is niet erg. Ik bedoel-" Hij wist zelf niet eens wat hijzelf bedoelde dus judgen deed hij niet. "In ieder geval, het geeft niet. Je bedoelde het goed enzo, dus... tja." Hij knikte, helemaal waar. "True that," Hierna grinnikte hij even, "Maar ik heb het nu allemaal wel heel erg ongemakkelijk gemaakt," Zijn blik was vrolijk, en misschien zelfs wat ondeugend toen dit gezegd werd.



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 nov 2014 - 20:15


--

"True that," beaamde Tallpaw, "Maar ik heb het nu allemaal wel heel erg ongemakkelijk gemaakt." Hij grinnikte en op Crowpaws gezicht verscheen vanzelf ook een glimlach. Hoe deed Tallpaw dat toch, een ongemakkelijke situatie zo simpel oplossen? Een opmerking, een lach, het kwam er zo gemakkelijk uit. Crowpaw was van schrik opgesprongen, maar nu ging ze weer zitten en ademde uit. "Je bent aardig", miauwde ze, en meteen kreeg ze het weer warm. Hij zou toch niet denekn dat ze er iets mee bedoelde? Ze wilde gewoon puur dat zeggen: dat hij aardig was. Want dat was hij. Crowpaw kende niemand die zo aardig was, op haar vader na, maar zij hadden ook een familieband. Frostpaw, bedacht ze zich, Frostspots nu, die was ook aardig geweest, en toch had ze zich daar vooral een beetje ongemakkelijk bij gevoeld. Vreemd was dat.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 nov 2014 - 20:33




Tallshadow

________________________



D
e sfeer was meteen weer een stuk beter, de poes leek te ontspannen en dus deed hij dat ook. Hij likte zelfs een paar keer over zijn poot, en bracht die naar zijn oor. Dit proces werd een paar keer herhaald, en nog steeds was de sfeer heerlijk ontspannen. "Je bent aardig" Het was zo out of the blue en snel ineens dat hij zijn handeling staakte en de poes even blij aankeek. "Dankje," Mauwde hij oprecht, en staarde toen even naar de grond, over het algemeen kreeg hij wel altijd de indruk dat anderen hem mochten, maar het echt zeggen deden ze nooit. "Jij ook, echt waar," Het laatste zei hij omdat veel katten vaak dachten dat een compliment nep was als de ander net een had gekregen, maar dat was nu niet zo. De poes was écht aardig.



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 nov 2014 - 20:45


--

"Dankje," miauwde Tallpaw blij, waarna hij zijn blik afwendde en even stil was. Crowpaw glimlachte. Ze merkte dat ze het fijn vond dat ze hem blij had gemaakt. "Jij ook, echt waar," zei Tallpaw doen. "Dankje", miauwde nu Crowpaw met een beetje een verlegen glimlach. Ze was niet zo goed in complimenten krijgen. Ze probeerde een gespreksonderwerp te verzinnen. Om de een of andere reden ging dat nooit vanzelf. Ze was niet zo iemand die ieder gesprek moeiteloos lopende kon houden. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg ze, de eerste vraag die in haar opkwam. Ouder dan zij, dat zag ze zo, maar hij was nog wel apprentice.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 nov 2014 - 17:10




Tallshadow

________________________



B
lijkbaar was de poes ook al niet zo'n ster in het krijgen van complimenten, en dat deed hem even glimlachen. Hij was echt niet de enige die zo nu en dan verschrikkelijk onhandig was in sommige dingen. Het was misschien onbeleefd om te denken dat zij dat ook was, maar dat was toch zeker wel zo? "Hoe oud ben je eigenlijk?" Zijn blik werd weer op haar gericht, en de eeuwige glimlach bleef hem sieren. "Elf moons," Mauwde hij rustig, de ceremonie van zijn broers en zussen, waar hij waarschijnlijk niet bij zou zitten, was nog niet geweest. Ze zouden het op zijn leeftijd dan ook waarschijnlijk niet zo vreemd vinden dat hij nog geen warrior was. "En jij?"



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 9:57


--

Tallpaw antwoordde dat hij elf manen telde. Crowpaw zou hem ook wel rond die leeftijd schatten. Qua lengte leek hij al bijna een warrior, maar als je naar zijn uitstraling en gedrag keek... "En jij?" vroeg de kater. "Acht manen", antwoordde Crowpaw. Ze was nu dus al twee manen apprentice, al had ze daarvan maar ruim één maan training gehad, dankzij die rogue. "Is jouw mentor een beetje aardig?" Meestal vermeed ze het onderwerp 'training' liever, maar dat was vooral omdat ze anders altijd moest doen alsof het allemaal goed ging en ze het ontzettend naar haar zin had, wat allebei absoluut niet waar was. Tegen Tall kon ze dat tenminste gewoon zeggen, dus was het onderwerp wat minder vervelend.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 10:57




Tallshadow

________________________



E
ven was hij innerlijk verbaasd omdat de poes niet verbaasd was dat hij al zo oud was, maar misschien lag het een beetje aan hoe hij zich gedroeg, niet bepaald als een echte waardige warrior ofzo. Een kleine glimlach wrong zich rond zijn mond bij die gedachte. "Acht manen" Hij knikte, zo zag ze er niet echt uit, maar dat kon natuurlijk altijd aan het feit liggen dat Windclanners sowieso al veel kleiner gebouwd waren. "Is jouw mentor een beetje aardig?" Interessante vraag, de poes wist nog niet wie zijn moeder was, dus het zou wel grappig worden als ze nu dacht dat hij een voorbeeldige kater was doordat hij de deputy als mentor had. Eigenlijk maakte het hem gek genoeg niet eens echt uit. "Mijn mentor is de deputy, wat soms wel lastig is, ze verwachten soms zoveel," Mauwde hij, "Maar ik houd van hard werken en beter zijn en worden, dus in die opzichten is het perfect," Na deze woorden keek hij geïnteresseerd naar de poes, "Herken je dat?"



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 17:38


--
"Mijn mentor is de deputy, wat soms wel lastig is, ze verwachten soms zoveel," begon Tallpaw. Crowpaws ogen werden groot. "Maar ik houd van hard werken en beter zijn en worden, dus in die opzichten is het perfect. Herken je dat?" vroeg Tallpaw. "Ik heb ook de deputy als mentor!" zei Crowpaw verrast, waarna haar blik weer iets somberder werd. "Maar ik weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Waarschijnlijk had hij gehoopt op een betere apprentice." Lionroar liet in ieder geval nooit merken dat hij trots op haar was en hij was ook niet zo bemoedigend als Spottedleaf.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 19:33




Tallshadow

________________________



T
ot zijn opluchting en misschien ook lichte verbazing leek de poes helemaal niet verrast of onder de indruk dat hij de deputy als mentor had, nieuwe interesse diende zich aan, en al helemaal toen haar gezicht ineens opklaarde. "Ik heb ook de deputy als mentor!" Zijn mond viel open en in een grijns. "Nooit!" Mauwde hij, eerlijk gezegd enorm verrast, en wat was de kans dat dat zo was? "Maar ik weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Waarschijnlijk had hij gehoopt op een betere apprentice." Tall trok een wenkbrauw op en schudde toen stellig zijn hoofd, "Ik denk niet dat er veel slimmere katten dan jij in Windclan zitten," Mauwde hij, en keek haar berekenend aan. Dat dacht hij echt niet.



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 17:51


--

Tallpaw was al net zo verrast als zij toen bleek dat ze beiden een deputy als mentor hadden. "Ik denk niet dat er veel slimmere katten dan jij in Windclan zitten," zei de kater toen. "Ik. Slim. Juist ja", zei Crowpaw. Dat zei hij echt alleen maar om aardig te doen. Ze wist dat ze niet bijzonder dom was, maar slim was ze nooit geweest en zou ze ook nooit worden. Ze wist dingen, maar geen dingen die niet iedere apprentice wist, en dingen als tactieken verzinnen kon ze al helemaal niet. Integendeel: in crisissituaties ging haar verstand compleet op nul.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 20:48




Tallshadow

________________________



H
et was blijkbaar zo dat zij dat niet dacht, ze keek hem namelijk aan alsof hij gek geworden. "Ik. Slim. Juist ja" Hij knikte in antwoord daarop. "Yep," Mauwde hij stellig en glimlachte. "Misschien niet in oorlog, of andere dingen die je clan zo belangrijk vinden, maar veel katten waren al afgehaakt bij de diepte van de gesprekken die wij hebben," Stelde de kater daarna, en vond zelf dat hij redelijk geloofwaardig klonk.



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 8:51


--

"Yep," miauwde Tallpaw stellig. Crowpaw hield haar kop een beeje scheef. Meende hij het? "Misschien niet in oorlog, of andere dingen die je clan zo belangrijk vinden, maar veel katten waren al afgehaakt bij de diepte van de gesprekken die wij hebben," zei de kater. "Hm", mompelde Crowpaw, niet overtuigd. "Dat valt denk ik wel mee, hoor. Mijn clangenoten zouden echt wel zo'n gesprek kunnen voeren, al zouden ze mijn mening daarin waarschijnlijk niet delen." Ze kon niemand bedenken die haar gelijk zou geven wat betreft haar standpunten. Maar hoe goed kende ze haar clangenoten? Misschien waren er wel anderen die er hetzelfde over dachten en zeiden ze dat gewoon niet hardop, net zoals zijzelf dat nooit gedaan had.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 17:00




Tallshadow

________________________



N
o way dat deze kater het met haar eens was toen de poes stelde dat de meeste van haar clan het wel zouden kunnen, maar het melden deed hij niet. Hij wilde nog een beetje beleefd blijven namelijk, en iemands clan beledigen ging daar enorm tegenin. Gelukkig kon het gesprek wel verder, aangezien hij het wel eens was met het feit wat ze stelde over dat de standpunten die ze hadden waarschijnlijk niet gedeeld zouden worden. Hij knikte dan ook eens. "Misschien wel ja," Knikte hij, "Misschien zouden anderen ons ook wel disrespectvol noemen," Niet helemaal eerlijk though, iedereen had toch recht op een mening?



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 18:11


--

"Misschien wel ja," beaamde Tallpaw, "Misschien zouden anderen ons ook wel disrespectvol noemen." Crowpaw snoof. "Waarschijnlijk wel, ja", miauwde ze. "Ik snap niet hoe niemand ziet dat StarClan zo onrechtvaardig is. Nou ja, van Everstar zou ik ook niet anders verwachten. Zij heeft het maar makkelijk met haar negen levens. Men zegt altijd dat leiders negen levens nodig hebben, omdat ze hun clan moeten beschermen, maar van warriors wordt net zo goed verwacht dat ze hun leven geven voor hun clan. Alleen al die eed die je af moet leggen als je warrior wordt..."
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 17:32




Tallshadow

________________________



W
onderbaarlijk genoeg was ze hem nog steeds niet zat, en ging het gesprek gewoon door. Eigenlijk vond Tall het heel fijn, al zou hij het niet snel toegeven, maar zo nu en dan moest je echt even melden wat je dacht en bij deze poes kon dat. Ook al kenden ze elkaars namen, en kenden ze elkaar, ze bleven het er niet inwrijven dat ze elkaar kenden. Misschien een lastige gedachte, maar wel een die het zoveel makkelijker maakte om te praten. "Ik snap niet hoe niemand ziet dat StarClan zo onrechtvaardig is. Nou ja, van Everstar zou ik ook niet anders verwachten. Zij heeft het maar makkelijk met haar negen levens. Men zegt altijd dat leiders negen levens nodig hebben, omdat ze hun clan moeten beschermen, maar van warriors wordt net zo goed verwacht dat ze hun leven geven voor hun clan. Alleen al die eed die je af moet leggen als je warrior wordt..." Hij wist niet hoe het zat met Everstar, maar persoonlijk vond Tall dat zijn moeder de levens wel verdiende. Het was in ieder geval heel fijn om te weten dat ze er voor hem zou zijn, negen levens lang. Natuurlijk was het voor anderen weer anders, maar het schonk de leiders ook wel wat superioriteit boven de anderen. "Ik denk dat dat ook is omdat een leader dan meer risico's kan nemen, want Warriors doen dat ook wel maar, laat me grof zijn, Warriors zijn vervangbaar," Hij keek haar schuldbewust en verontschuldigend aan, hij probeerde zichzelf gewoon duidelijk te maken. "Goede leaders zijn redelijk zeldzaam, maar goede leaders blijven ook niet thuis tijdens een gevecht, vandaar denk ik dat ze de levens krijgen, om mee te kunnen vechten maar ook niet meteen vervangen te hoeven worden. Een clan wordt ook heel instabiel van veel verschillende leiders achter elkaar, kijk maar naar Riverclan," Het nieuws dat de Riverclan een gevecht had gehad was niet erg niet, het lawaai droeg ver. Wie er gewonnen had was niet duidelijk, maar het maakte niet uit, Riverclan was het begonnen, het kon niet anders. Dat terwijl de leaders nog zo nieuw waren, het had de jonge kater verbaast.



© Sykes


I meant it  - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 nov 2014 - 14:07


--

"Ik denk dat dat ook is omdat een leader dan meer risico's kan nemen, want Warriors doen dat ook wel maar, laat me grof zijn, Warriors zijn vervangbaar," zei Tallpaw. Woorden waar Crowpaw niet erg blij van werd, maar waarvan ze wel besefte dat ze ergens waar waren. Of in ieder geval dat ze volgens de algemene opvatting waar waren. "Goede leaders zijn redelijk zeldzaam, maar goede leaders blijven ook niet thuis tijdens een gevecht, vandaar denk ik dat ze de levens krijgen, om mee te kunnen vechten maar ook niet meteen vervangen te hoeven worden. Een clan wordt ook heel instabiel van veel verschillende leiders achter elkaar, kijk maar naar Riverclan," ging de ShadowClanner verder. "Is RiverClan instabiel?" vroeg Crowpaw. Ze had wel gehoord over het gevecht, maar ze maakte dat een clan instabiel? Zij had altijd het idee dat men ervan uitging dat gevechten normaal waren. "Maar om terug te komen op je vorige punt, ik vind het maar raar. Ik bedoel, ik snap dat goede leiders zeldzaam zijn, maar zijn de huidige dan zo goed? Voor zover ik weet zijn ze vooral bezig met ruzie zoeken. En ja, 'warriors' zijn vervangbaar, maar katten zijn dat niet. Is een leven minder waard als het voor de clan als geheel niet onmisbaar is? Voor hun familie zijn ze onmisbaar, voor hun vrienden zijn ze onmisbaar. Dat wordt nogal eens vergeten." Haar toon was fel, maar die bitterheid was niet zozeer tegen Tallpaw gericht. Op hém was ze niet boos, dat moest hij begrijpen. Het was gewoon dit hele systeem, die manier waarop werd gedaan alsof het normaal, zelfs zo ongeveer verplicht was dat katten zich opofferden voor hun clan. Waar was de keus?
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I meant it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: