I meant it - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I meant it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 23:16




Tallshadow

________________________



G
ek dat deze poes hem beter kon aanvoelen dan de meeste clangenoten, je hoorde hem niet klagen de kater vond het juist geweldig, maar gaf het ook aan dat hij duidelijk zijn clangenoten niet goed kende en zij hem niet? Vast wel, het zou de kater fiks verbazen als iedere clangenoot wist wie zijn andere clangenoten precies waren. De helft deed het door middel van geur en de andere helft gewoon niet. Je had een paar van de gekke gevallen die perse iedereen persoonlijk wilden leren kennen, inmiddels was de kater al een heel eind. Voor hij warrior was zou hij ze allemaal wel weten en kennen. "En... stel nou dat je moeder erachter zou komen? Zou ze het kunnen begrijpen?" De katers gedachten vielen meteen stil, want hij wist het antwoord te snel en het maakte dat hij toch even om zich heen keek. "Ehm.." Opende hij voorzichtig zijn mond, en lachte even ongemakkelijk. "Nee ze zou het niet begrijpen, waarschijnlijk zou ze boos worden, half omdat ik het niet zelf verteld had, en half omdat ik überhaupt het gesprek aangegaan ben met een buitenclanse kat." Hij zuchtte eens, "Ik weet niet zeker of er consequenties zouden komen, waarschijnlijk gewoon opnieuw prive lessen van de deputy en nog meer uitstel van m'n warrior ceremonie," De kater keek naar de grond, oren hangend langs zijn hoofd. De vraag had hem doen inzien dat hij wel degelijk wist dat dit zijn moeder niet blij maakte, en het alsnog deed.



© Sykes


I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimeza 18 jul 2015 - 15:05


--

Het werd stil. Tall werd een beetje ongemakkelijk. "Ehm.." begon hij voorzichtig. Daarna gaf hij antwoord. "Nee ze zou het niet begrijpen, waarschijnlijk zou ze boos worden, half omdat ik het niet zelf verteld had, en half omdat ik überhaupt het gesprek aangegaan ben met een buitenclanse kat. Ik weet niet zeker of er consequenties zouden komen, waarschijnlijk gewoon opnieuw prive lessen van de deputy en nog meer uitstel van m'n warrior ceremonie." Hij zuchtte erbij en hij zag er erg treurig uit. Crowpaw aarzelde even en drukte toen kort haar schouder tegen zijn schouder in een troostend gebaar. "Dat kan niet makkelijk zijn." Dat was voor haar makkelijker. Everstar zou ook boos worden als zij hierachter kwam, maar Everstar was niet haar moeder. Het zou erg zijn als ze erachter kwam en er zouden gevolgen zijn, maar haar boosheid zou Crowpaw niet bijzonder veel pijn doen. Eigenlijk kon het haar op dit moment nog maar bar weinig schelen hoe de leidster over haar dacht. Voor Tall... Zijn moeder zou boos op hem zijn. Misschien zelfs teleurgesteld in hem. Dat moest pijn doen. "In die zin is het voor jou moeilijker dan voor mij", miauwde ze. "Je wilt je moeder trots maken, maar ook jezelf blijven en dat botst met elkaar." Ze keek hem aan. De vraag was welke van de twee het belangrijkst voor hem was.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimema 20 jul 2015 - 13:19




Tallshadow

________________________



H
et oh zo kleine gebaar van slechts een schouder om op te leunen vrolijkte de kater aanzienlijk op. Voor hem was het fijn om te weten dat hij niet alleen was, Crow mocht dan wel een Windclanner zijn, maar ze was minstens net zo slim of slimmer zelfs, als de helft van Shadowclan. "Dat kan niet makkelijk zijn." Hij glimlachte lichtjes, nee dat was het niet, maar hij was niet volledig alleen, en misschien was het soms ook goed dat zijn moeder streng was. Het had hem al heel wat benarde situaties doen vermijden, natuurlijk ging het soms ook fout, maar dat hoorde er allemaal bij. "In die zin is het voor jou moeilijker dan voor mij" De kater keek haar met een schuin hoofd aan, hij zag het altijd andersom, zij praatte met buitenclanners omdat ze niemand had in haar clan, hij deed het omdat hij zich gewoon verveelde. Voor hem was het luxe en voor haar noodzaak. Vandaar dat hij aandachtig luisterde naar haar uitleg, want die moest goed zijn wilde ze hem overtuigen. "Je wilt je moeder trots maken, maar ook jezelf blijven en dat botst met elkaar." De kater knikte halfjes, dat klopte dan weer wel, maar misschien botste het ook minder dan het leek. "Dat klopt wel," Antwoordde hij dan ook, "Maar ik denk dat het ook wel goed is dat mijn moeder er zo streng op is, omdat dat het in balans brengt, ik kan niet zomaar in de gebieden van andere clans gaan lopen, en het weten dat dat haar boos en teleurgesteld zou maken weerhoud me daar dan ook van," Mauwde de kater, met een lichte glimlach. "Ik vond het juist voor jou moeilijker dan voor mij, omdat ik gesprekken voer met anderen omdat het me wel eens leuk lijkt, en ook interessant, bij jou moet je met andere clankatten spreken omdat dat je familie is, buiten hen heb je niemand.." Was dat te hard? Hopelijk niet.



© Sykes


I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimeza 8 aug 2015 - 11:51


--

"Dat klopt wel," begon Tall, "Maar ik denk dat het ook wel goed is dat mijn moeder er zo streng op is, omdat dat het in balans brengt, ik kan niet zomaar in de gebieden van andere clans gaan lopen, en het weten dat dat haar boos en teleurgesteld zou maken weerhoud me daar dan ook van." Hij glimlachte licht. Crowpaw hield haar kop een beetje schuin, terwijl ze zich afvroeg of het hem er echt compleet van weerhield de grenzen over te steken. "Ik vond het juist voor jou moeilijker dan voor mij, omdat ik gesprekken voer met anderen omdat het me wel eens leuk lijkt, en ook interessant, bij jou moet je met andere clankatten spreken omdat dat je familie is, buiten hen heb je niemand.." ging Tall verder. Tja, daar had hij ook wel weer een punt. Crow was even stil. Hij had wel gelijk, ze had in haar eigen clan geen vrienden. Dat maakte dit gesprek dan weer makkelijker. Ze kon in ieder geval niet het idee hebben dat ze wie dan ook verraadde door met een 'vijand' te praten. Voor haar was het praten met Tall een verlossing. Ze had nog nooit met iemand zo over dingen kunnen praten. Na een tijdje glimlachte ze en schudde haar kopje. "Laten we hier maar geen wedstrijd van maken voor wie het moeilijker is", zei ze. "En? Is praten met mij een beetje leuk en interessant gebleken?" vroeg ze erachteraan.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 11:54




Tallshadow

________________________



N
a zijn opmerking leek de poes erover na te denken, wat hij wel snapte want zodra het uit zijn mond gekomen was had hij zich schuldig gevoeld omdat het wel heel erg hard klonk. Vandaar dat hij stil bleef terwijl Crow nadacht, en hij besloot ook maar eens te bedenken of ze gelijk had gehad met haar sceptische uitdrukking toen hij had gezegd dat het hem ervan weerhield. Waarschijnlijk had de poes gelijk, en kende ze hem daarmee dus beter dan hij zichzelf. Het was namelijk waar dat hij in zekere zin nu niet luisterde naar zijn moeder, en dat terwijl hij dit een geweldig gesprek vond, heel goed om eindelijk over spul te kunnen praten waarbij iedereen in de clan altijd keek alsof je er de doodstraf voor kon krijgen. "Laten we hier maar geen wedstrijd van maken voor wie het moeilijker is" De stem van de poes deed hem opschrikken, maar zodra de woorden duidelijk waren geworden in zijn hoofd glimlachte de kater en knikte eens, "Lijkt me een goed plan," Antwoordde hij, het zou niets anders doen dan pijn brengen terwijl ze bij elkaar de redenen meldden waarom ze dit niet mochten doen. "En? Is praten met mij een beetje leuk en interessant gebleken?" Die vraag verraste hem lichtjes, omdat hij had gehoopt dat de poes zijn enthousiasme had begrepen. Nou maakte het hem niets uit dat ze vraag stelde, want ergens vroeg hij zich nog steeds af of de poes hem ook wel goed gezelschap vond. Maar het moest iets zeggen als je het zo lang met elkaar uit kon houden toch? "Uiterst interessant," Antwoordde de kater dan ook, alle mogelijke oprechtheid in zijn stem. "Ik kan met niemand anders zo praten," Vervolgde hij, "Ik bedoel, zo vrij over alle onderwerpen die juist zo belangrijk zijn, ze worden altijd vermeden.." Was dat alleen bij hem zo of kende zij dat ook? Zo vreemd was zijn clan toch ook weer niet.



© Sykes


I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 16:57


--

Ze waren het in ieder geval eens over het stoppen met proberen elkaar ervan te overtuigen dat het toch echt heel moeilijk voor hen was. Zoals ze het over wel meer eens waren. Over best wel veel, eigenlijk. Even kwam de gemene gedachte in Crowpaw op dat hij misschien alleen maar zei wat hij dacht dat ze wilde horen, maar meteen daarna verwierp ze dat idee weer. Waarom zou hij dat doen? Haar laatste vraag leek hem te verbazen. "Uiterst interessant," miauwde hij, alsof ze dat toch allang had moeten weten. Uiterst interessant. Hoe kon hij een uitspraak die zo overdreven leek zo oprecht laten klinken? Ze merkte dat haar glimlach wat breder werd. "Ik kan met niemand anders zo praten," ging Tall verder. Tjonge. Dat was wel heel... aardig. Crowpaw werd er zomaar een beetje verlegen van. "Ik bedoel, zo vrij over alle onderwerpen die juist zo belangrijk zijn, ze worden altijd vermeden.." Crowpaw was eventjes stil. "Tjonge", bracht ze toen uit. "Maar, ja, daar ben ik het wel mee eens. Ik bedoel, andersom dan. Ik vind het ook... uiterst interessant om met jou te praten. Oei, klinkt dat nu alsof ik het niet meen? Ik vind het echt heel fijn. En zo. Ik heb ook nooit zo met iemand gepraat, over dit soort dingen. Zoals je zegt: het is nogal taboe..." Wat ben je toch goed in praten, Crowpaw, zei ze spottend tegen zichzelf, één aardige opmerking en je begint te ratelen.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimedo 20 aug 2015 - 20:03




Tallshadow

________________________



T
oen de poes zo stil bleef en een onzekere blik leek te krijgen had de kater het idee dat hij iets fout had gedaan, waardoor hij even naar de grond keek, en daarna weer naar de poes. Zou ze hem te rechtdoorzee hebben gevonden, te dramatisch? Hij had het echt gemeend, zou ze dat snappen? Vast wel, de poes was een van de slimste die hij was tegengekomen. "Tjonge", Klonk het plots, waardoor hij even een grijns op zijn gezicht kreeg. "Maar, ja, daar ben ik het wel mee eens. Ik bedoel, andersom dan. Ik vind het ook... uiterst interessant om met jou te praten. " Dit deed hem even grinniken, maar ook blozen, mensen wat was hij blij met z'n vacht. "Oei, klinkt dat nu alsof ik het niet meen? Ik vind het echt heel fijn. En zo. Ik heb ook nooit zo met iemand gepraat, over dit soort dingen. Zoals je zegt: het is nogal taboe..." Tall knikte eens, helemaal stilgevallen, hoe moest hij hierop reageren? Een 'mooi' klonk zo waanzinnig droog. "Fijn," Antwoordde hij dan ook uiteindelijk, met zijn poten heen en weer schuivende. "Ik bedoel.. Ik ben blij dat ik je niet verveeld heb," Oh mensen, hij kon zich wel facepalmen.



© Sykes


I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 10:31


--

Tall werd er ook een beetje stil van. Hij had een beetje een schaapachtige grijns op zijn gezicht, waardoor Crowpaw zenuwachtig begon te grinniken. Daarna zweeg ze weer. Terwijl de stilte voortduurde, schuifelde ze ongemakkelijk met haar pootjes. "Fijn," zei Tall uiteindelijk en Crowpaw slaakte bijna een zucht van opluchting dat er eindelijk weer iets was gezegd. "Ik bedoel.. Ik ben blij dat ik je niet verveeld heb." Opnieuw werd het even stil. "Mooi", zei Crowpaw toen. Ugh, dat klonk verschrikkelijk. Na dat ene woordje zweeg ze weer, want ja, wat nu? Praten over onrecht en ellende was blijkbaar een stuk makkelijker dan complimenten uitwisselen...
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 14:16




Tallshadow

________________________



D
at hij niet de enige was die complimenten krijgen lastiger vond dan over serieuze zaken praten werd wel duidelijk toen de poes ook niet duidelijk wist wat te doen. De stiltes en afwisselende 'fijn' en 'mooi' woordjes waar ze nu beland waren maakten dat Tall plots begon te lachen. "Moet je ons nou zien!" Riep hij dramatisch uit, een geamuseerde blik in zijn ogen. "Praten over dingen die taboe zijn ging ons toch echt beter af dan een normaal gesprek te voeren," Hij zag er de humor wel van in, het was in zekere zin ook speciaal want met wie had je dit nu? Iemand met wie je blijkbaar alleen maar over serieuze zaken kon praten, want als ze nu zouden beginnen over het weer zou het ook zo onbelangrijk lijken. Alles leek in het niet te vallen met de onderwerpen van net, en dat amuseerde de kater.



© Sykes



I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 20:26


--

Het was eventjes stil, toen barstte Tall in lachen uit. "Moet je ons nou zien!" riep hij. "Praten over dingen die taboe zijn ging ons toch echt beter af dan een normaal gesprek te voeren" Crowpaw grinnikte. "Laten we dan maar gauw weer wat taboe's doorbreken", zei ze geamuseerd. "Of wilde je eerst nog wat over het weer praten. Want tjonge, het is toch wel een interessant weertje vandaag, niet?" Ze deed alsof ze verschrikkelijk geïntereseerd was in de lucht boven hun hoofd. "Ja, ja, wát een weer. Heel... weerlijk." Ze keek weer naar Tall met een vrolijke twinkeling in haar ogen. "Dat weer is toch altijd weer wat." Ze geloofde niet dat ze ooit eerder zo'n flauwe grap had gemaakt.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 21:45




Tallshadow

________________________



E
en tevreden grijns verscheen toen hij de poes aan het grinniken had gemaakt, want was dat niet ieders droom, een mooie poes aan het lachen maken? Vast wel, en zelfs al zou hij gek zijn om deze reden, liever hierom dan om moordneigingen ofzo. "Laten we dan maar gauw weer wat taboe's doorbreken" Nu was het zijn beurt te lachen, want ze had zeker gelijk, dan zou het gesprek ongetwijfeld in no time weer back on track zijn. "Of wilde je eerst nog wat over het weer praten. Want tjonge, het is toch wel een interessant weertje vandaag, niet?" Even keek hij de poes verbaasd aan, maar volgde toen haar blik naar boven. Om nog extra drama hier aan toe te voegen liet de kater zich op zijn rug vallen om geen kramp in zijn nek te krijgen. "Ja, ja, wát een weer. Heel... weerlijk." Oke, er was hier nu geen gepastere reactie dan een facepalm gepaard met gegrinnik wat hij niet kon helpen. Wat the hell? Ze waren al bij slechte woordgrappen beland nu? Het werd serieus hier. "Dat weer is toch altijd weer wat." Oke, om deze rolde hij toch even om van het lachen, en keek haar toen grinnikend weer aan. "Ik doe het je niet na," Lachte de kater, "Whether I want it or not," Ja, sorry, dat was the best he got.



© Sykes


I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 16:21


--

Tall leek eerst wat verbaasd, alsof hij niet aan had zien komen dat ze daarweerkelijk (hehe) over het weer zou gaan praten. Hij liet zich echter al gauw op zijn rug vallen om ook naar de lucht te kijken. Het was een enigszins ongebruikelijke positie en Crowpaw moest lachen om hoe zijn pootjes de lucht in staken. Tall moest grinniken om haar flauwe grap en keek haar aan. Aan de glinstering in zijn ogen zag Crowpaw al dat hij ook iets had bedacht. "Ik doe het je niet na," lachte hij, "Whether I want it or not." Crowpaw schudde teleurgesteld haar hoofd. "Daar heb ik geen weerwoord op", zei ze en een speelse grijns verscheen op haar snuit.
--





I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 20:58




Tallshadow

________________________



M
ensenkinderen, hij had hier zeker weten de verkeerde kat voor opgezocht, de poes lachte even, maar antwoordde toen vol zelfvertrouwen, en met een perfectie waar hij nog van kon were- eh.. leren. "Alweer een antwoord," Grinnikte hij, een speelse twinkeling in de ogen. Toch moest hij toegeven dat hij hier ongetwijfeld slechter in zou zijn dan de poes, nog even en hij zou geen 'weer'woord meer over hebben. Maar verliezen stond niet in zijn woordenboek, en dus zou hij eeuwig doorgaan, zelfs al zouden ze heel snel beschamend slecht worden. Dan moest hij maar zijn excuses in het voren aanbieden, zometeen, misschien.



© Sykes


I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 17:17


--

"Alweer een antwoord," wierp Tall terug. "Phoe", zuchtte Crowpaw. "Je overdondert me wel met zo'n snel antwoord. Ik heb nauwelijks tijd me te verweren tegen zo veel humor!" Pretlichtjes schenen in haar ogen. Bij Zilverpels, wat was dit leuk! Ze had het gevoel dat ze hier wel eeuwig mee door zou kunnen gaan. Of nou ja, ... 'eeuwig' tot haar voorraad aan weergrapjes op was. Verwachtingsvol keek ze Tall aan.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 18:17




Tallshadow

________________________



T
all moest grinniken toen ze even reageerde alsof hij wel erg goed was, maar kreunde dramatisch toen ze yet again een woord wist. Het werd hem nogal lastig gemaakt, al helemaal omdat zij zojuist het woord gepakt had wat hij had willen gebruiken! -serieus- Las ze zijn gedachten ofzo?! De kater zuchtte eens, en keek haar toen verslagen aan. "Je bent best weerbarstig, je weerhoud je er niet van met woorden het weer weer te geven, ook al betekend dat mijn verlies," Hij grinnikte, ook al meende hij wel de onderliggende boodschap dat ze het hem redelijk lastig maakte hier, maar helemaal verloren was de kater nog niet. "Nu jij weer," Mauwde hij dan ook met een grinnik, want hey, onbedoelde pun daar.



© Sykes


I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 8:54


--

"Je bent best weerbarstig, je weerhoud je er niet van met woorden het weer weer te geven, ook al betekend dat mijn verlies," zei Tall soepeltjes. "Nu jij weer." Crowpaw sloot even haar ogen. Dit begon moeilijk te worden. "Het is mij wel helder dat dit niet lang meer door kan gaan", zei ze met een glimlachje. "Hoe kom je toch steeds weer op die antwoorden? Mijn inspiratie begint nu weerkelijk op te raken..." Ze schudde haar hoofd. Die laatste zat misschien op het randje, maar ze was niet van plan al op te geven.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 17:58




Tallshadow

________________________



E
ven, héél even dacht de kater dat hij aan het winnen was, dat de poes het niet meer wist. Zo meldde ook haar eerste zin hem, maar natuurlijk had hij te vroeg gejuicht want ze hadden het hier over Crowpaw. Van haar kon hij niet verwachten dat ze zo snel op zou geven, en inderdaad, wederom wist de zwarte poes met een antwoord te komen. Natuurlijk zat het op het randje, op het moment zat alles dat. Dit betekende alsnog dat ze een voorsprong op hem had op het moment, en dus vernauwde Tall geamuseerd zijn ogen, duidelijk nadenkende over een reply. Uiteindelijk wist de kater er een, geen idee of die al eerder voor was gekomen, het spel deed zijn hoofd draaien. "Ik zal je eerste stelling niet weerleggen," Mauwde hij, met een glimlach, "En die antwoorden? Ik zal geen mooi weer spelen, het wordt erg lastig," De kater lachte, dit waren zijn laatste punten, hij stond bijna droog.



© Sykes


I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 10:27


--

Tall moest best een tijdje nadenken, waaruit Crowpaw opmaakte dat eht voor hem ook steeds moeilijker werd om woordspelingen te verzinnen. "Ik zal je eerste stelling niet weerleggen," miauwde hij uiteindelijk. "En die antwoorden? Ik zal geen mooi weer spelen, het wordt erg lastig." Aahrg! Maar wacht... "Tss, jij blijft maar met nieuwe dingen komen, hè? Kun je wel tegen zo'n arme, weerloze poes!" Hij was plotseling in haar opgekomen en om heel eerlijk te zijn was ze er best wel tevreden mee. Ze probeerde nu alvast een volgende te bedenken, maar haar hoofd bleef leeg als een wolkeloze hemel.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 12:55




Tallshadow

________________________



I
nderdaad, de kater deed geen moeite om zichzelf ervan te weerhouden er trots uit te zien om zijn woordspelingen. Vandaar dat er een ietwat zelfingenomen grijns op zijn gezicht stond en een uitdagende blik in zijn ogen. Dit vervaagde echter allemaal toen de poes weer een weerwoord had! Letterlijk dus, een woord met weer erin, wat een antwoord was op zijn weerwoorden. Deze gesprekken maakten dat hij diep moest nadenken, en om eerlijk te zijn had hij langer nodig om weer wat te vinden. De poes was ook gewoon veel te slim! Tall keek omhoog terwijl hij in zijn woordenschat op zoek ging naar een winnaar. Het duurde even, het duurde hem om eerlijk te zijn te lang, maar uiteindelijk wist de kater wat hij zeggen moest. "Ik heb geen weerwoorden meer," Meldde hij grinnikend, "Alles wat ik nu nog zou zeggen zou slechts noodweer zijn, en die zijn weerzinwekkend dus hierbij zeg ik u," Hij stond op en boog diep, "U bent de onovertroffen, weergaloze koningin der weerwoorden," Mooi betoog right?



© Sykes



I meant it  - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 7 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 17:59


--

Het was een tijdje stil. Crowpaw begon stiekem al op een overwinning te hopen toen Tall een idee gekregen leek te hebben. "Ik heb geen weerwoorden meer," antwoordde Tall grinnikend, "Alles wat ik nu nog zou zeggen zou slechts noodweer zijn, en die zijn weerzinwekkend dus hierbij zeg ik u: U bent de onovertroffen, weergaloze koningin der weerwoorden," zei hij, terwijl hij opstond en een diepe buiging maakte. Crowpaw grinnikte en maakte een klein buiginkje terug. Eigenlijk was ze toch vooral blij dat ze nog verder gingen. "Misschien zal de overwinning straks toch nog aan jou zijn, o grote weergod Tall. Want je wilt toch niet beweren dat dat echt je laatste ideeën waren? Jou kennende komt er straks gewoon weer een stortvloed aan weerwoorden", antwoordde ze. Het voelde alsof ze er weer in begon te komen, deze was best snel in haar opgekomen. Of was dit toch echt het einde?
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 7 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I meant it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: