I meant it - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I meant it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 0:56




Tallshadow

________________________



D
e onrust in haar stem ontging de kater volkomen, de vraag echter niet. Hij grinnikte. "Valt wel mee eigenlijk, zorgzaam genoeg om me straf te geven toen ik in een boom klom als kitten, verder vooral heel zorgzaam voor de clan, iets wat ik wel bewonder," De kater knikte eens, ja dat was wel iets, hij had altijd het probleem dat hij nogal zorgzaam was voor iedereen. Natuurlijk wel wat katten voor wie hij extra zorgzaam was, maar over het algemeen wel zorgzaam voor iedereen. Nogal vermoeiend vaak hoor! "Hoe is Lionroar trouwens als mentor?" Vroeg hij toen plots, aangezien hij als vader niet veel soeps had geleken.



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimema 5 jan 2015 - 20:30


--

"Valt wel mee eigenlijk, zorgzaam genoeg om me straf te geven toen ik in een boom klom als kitten, verder vooral heel zorgzaam voor de clan, iets wat ik wel bewonder," zei Tallpaw. Crowpaw vond het wel klinken alsof hij het over Shrewstar had, al kon ze zich dat zorgzame een beetje moeilijk voorstellen. Dus hij was een kit van ShadowClans leidster? Ze vroeg zich af of dat haar zou beschermen of juist nog verder in de problemen zou brengen als een ShadowClanner ontdekte dat zij hier zo vrolijk zaten te kletsen terwijl hun clans op het randje van oorlog hingen. "Hoe is Lionroar trouwens als mentor?" vroeg Tallpaw toen en Crowpaw had niet meer tijd om over de kwestie na te denken. Ze dacht even na. "Hij is... een beetje vreemd. Ik denk niet dat ik hem erg aardig vind... Bij de eerste training was hij een soort van aardig, hij maakte alleen wel perongeluk een stomme opmerking, dus dat kwam de sfeer niet echt ten goede. De laatste tijd is hij nogal afstandelijk. Hij probeert mijn fouten niet eens op een aardige manier te zeggen. Misschien is hij teleurgesteld in me, maar het kan ook door het gedoe tussen hem en Icyrose komen, ik kan me voorstellen dat een kat daar niet vrolijk van wordt..."

--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 15:38




Tallshadow

________________________



M
isschien wat onbeleefd van hem om haar zo uit haar gedachten te trekken, en dus verscheen er een verontschuldigende blik op zijn gezicht. "Hij is... een beetje vreemd. Ik denk niet dat ik hem erg aardig vind... Bij de eerste training was hij een soort van aardig, hij maakte alleen wel perongeluk een stomme opmerking, dus dat kwam de sfeer niet echt ten goede. De laatste tijd is hij nogal afstandelijk. Hij probeert mijn fouten niet eens op een aardige manier te zeggen. Misschien is hij teleurgesteld in me, maar het kan ook door het gedoe tussen hem en Icyrose komen, ik kan me voorstellen dat een kat daar niet vrolijk van wordt..." Tall keek verbaasd en ietwat verontwaardigd. "Nou, dat is niet aardig van hem," Merkte hij op, en sloeg even met zijn staart alsof hij het liefst nu naar de deputy toe zou gaan en het hem zeggen in zijn gezicht. "Wat is er dan tussen hen? Ik weet dat hij het lastig vindt om een goede vader te zijn," -zacht uitgedrukt- "Maar nog erger dan wat ik zag?" -onmogelijk- Die kater was dus duidelijk niet gemaakt om een clan te leiden. Duidelijk.



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 21:02


--

"Nou, dat is niet aardig van hem," zei Tallpaw een beetje verontwaardigd. "Wat is er dan tussen hen? Ik weet dat hij het lastig vindt om een goede vader te zijn, maar nog erger dan wat ik zag?" Crowpaw keek hem verbaasd aan. "Heb je hem ontmoet?" vroeg ze. Dat had hij nog helemaal niet verteld. En hoe was hij erachter gekomen dat hij geen goede vader was? Dat wist Crowpaw zelf niet eens! Nou ja, niet precies in ieder geval. "Maar goed, wat ik dus al zei, het kan door dat gedoe met Icyrose komen. Dat was zijn partner, ik weet niet of je dat al wist? Volgens mij hebben ze ruzie gehad. Ik geloof dat ze uit elkaar zijn. Ik ken de details niet, het is niets iets waar je vragen over gaat stellen. In ieder geval kan ik wel begrijpen dat Lionroar dan moeilijk mooi weer kan spelen..." Ze haalde haar schouders op. "Zijn humeur is niet echt geweldig, niet alleen tegenover mij." Ze was in het kamp geweest toen Silverfang nar WindClan was gekomen met zijn beschuldigingen.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 16:37




Tallshadow

________________________



H
et antwoord kwam snel. "Heb je hem ontmoet?" Hij knikte heftig en grinnikte. "Maar goed, wat ik dus al zei, het kan door dat gedoe met Icyrose komen. Dat was zijn partner, ik weet niet of je dat al wist? Volgens mij hebben ze ruzie gehad. Ik geloof dat ze uit elkaar zijn. Ik ken de details niet, het is niets iets waar je vragen over gaat stellen. In ieder geval kan ik wel begrijpen dat Lionroar dan moeilijk mooi weer kan spelen..." De kater schudde zijn hoofd toen de poes vroeg of hij dat wist, hij wist alleen dat de kater kittens had. "Zijn humeur is niet echt geweldig, niet alleen tegenover mij." Tall grinnikte, nee dat had hij wel gemerkt. "Jaaaa, daar heb ik wel ervaring mee van hem," Grinnikte hij haar toe, en knikte. Als het aan Lion had gelegen zat hij nu niet hier.



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 20:43


--
Tallpaw grinnikte en Crowpaw vroeg zich af hoe het toch kwam dat hij overal om kon lachen. Het was aanstekelijk en hoewel ze het eerst helemaal niet grappig vond dat haar mentor nors en afstandelijk was, moest ze nu ook grinniken. "Jaaaa, daar heb ik wel ervaring mee van hem," zei Tall. "Hoe? Wanneer ben je hem dan tegengekomen?" vroeg ze verwachtingsvol en meteen vrolijker dan ervoor.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 0:31




Tallshadow

________________________



H
ij had haar zowaar opgevrolijkt! De normaal zo pessimistische en serieuze Crowpaw keek hem nu glimlachend en blijer aan dan eerst. Missie geslaagd! "Hoe? Wanneer ben je hem dan tegengekomen?" Tall keek haar aan met de ondeugende blik in zijn ogen en een schuldbewusten (maar totaal niet berouwvolle) houding. "Well, ik heb misschien ooit zijn dochter gered en dat zag hij ehm.." Hij zocht naar het juiste woord, maar kon het niet vinden. Dus grinnikte hij en haalde zijn schouders op. "Heel verkeerd,"



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 9:17


--

Tallpaws blik maakte al veel duidelijk. "Well, ik heb misschien ooit zijn dochter gered en dat zag hij ehm... Heel verkeerd." Crowpaw trok haar wenkbrauwen op. "Verkeerd? Welke dochter was het, Spottedpaw? Tinderpaw? ... Carrotpaw?" Over de laatste naam moest ze even nadenken. Spotted was makkelijk te onthouden, vernoemd naar Spottedleaf. Het had ervoor gezorgd dat Crowpaw de kater iets meer ging mogen, wetend dat hij net zo veel, misschien zelfs meer om haar vorige mentor had gegeven. Tinderpaw kende ze. Maar met Carrot had ze nog nooit gesproken.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimema 12 jan 2015 - 21:28




Tallshadow

________________________



D
e kater moest lachen om de uitdrukking van de poes die ze had toen hij zei hoe hij de kater ontmoet had. Jaja, zwaar heftig verhaal zeg. "Verkeerd? Welke dochter was het, Spottedpaw? Tinderpaw? ... Carrotpaw?" Nu was het zijn beurt om de wenkbrauwen op te trekken van verassing. "Hoeveel dochters heeft die gast?" Vroeg hij met open mond, en schudde toen zijn hoofd, "Het was eerst Spotted, later ook nog bij Tinder," Een glimlach kon hij even niet onderdrukken, al met al prima ontmoetingen geweest allemaal.



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 16:26


--

"Hoeveel dochters heeft die gast?" vroeg Tallpaw verrast. Crowpaw grinnikte. "Alleen die drie, hoor", miauwde ze. "Het was eerst Spotted, later ook nog bij Tinder," zei de kater. Alleen Carrotpaw dus niet. "Wat gebeurde er dan?" vroeg Crow. Het zou haar niets verbazen als Tallpaw het expres zo vertelde, met steeds maar kleine stukjes informatie. Hij was wel een kat die ervan hield zijn publiek te bespelen en het werkte ook, Crowpaw werd steeds nieuwsgieriger.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 20:48




Tallshadow

________________________



Z
e was -gelukkig- niet dom, ze wist wel wat hij deed en hoezeer de kater ervan genoot een verhaal beetje voor beetje te vertellen. Toch speelde ze met hem mee, misschien om hem niet voor het hoofd te stoten. Dat was wel aardig van de poes, want nu kon hij dramatisch antwoorden op de vraag die ze hem stelde. "Met Spotted redde ik haar van een monster, en daardoor was ik op haar territorium terecht gekomen," Mauwde hij, met een ondeugende glimlach. Duidelijk was wel dat de ontmoetingen met Lionroar niet al te veel indruk hadden gemaakt. "Met Tinder was iets minder spannend,"



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 13:00


--

"Met Spotted redde ik haar van een monster, en daardoor was ik op haar territorium terecht gekomen," zei Tallpaw. "Met Tinder was iets minder spannend." "Je redde Spottedpaw en Lionroar werd boos? Dat slaat nergens op. Heeft hij je überhaupt bedankt?" Ze vond het best wel dapper van Tallpaw dat hij iemand van een monster had gered. Dat had ze zelf nooit gedurfd. Waarschijnlijk was ze gewoon als verstijfd blijven staan en had ze niets gedaan, helemaal niets, zoals altijd.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 17:58




Tallshadow

________________________



W
el grappig, want precies dat wat de poes vroeg was waar hij nou eigenlijk ook zo verontwaardigd om geweest was, werd hij zomaar zonder pardoes aangevallen en dan kreeg hij niet eens een dankjewel! Nou was het ook wel zo dat hij misschien ietwat brutaal was geweest, maar dan nog! "Je redde Spottedpaw en Lionroar werd boos? Dat slaat nergens op. Heeft hij je überhaupt bedankt?" Dat was de vraag die Crow zojuist gesteld had, en de kater was na die tijd even stil geweest, nu schudde hij dan eindelijk zijn hoofd en keek haar aan met een kleine glimlach. "Maar het maakt niet echt uit, Spotted bedankte me wel, en het is soms goed voor katten om door te krijgen hoe degenen om hen heen écht zijn," Al vroeg de jonge kater zich af of Spotted er wel zo blij mee was geweest.



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 19:07


--

Tallpaw schudde zijn hoofd, maar hij leek zich niet erg beledigd te voelen over Lionroars reactie op de redding. Hij glimlachte en zei: "Maar het maakt niet echt uit, Spotted bedankte me wel, en het is soms goed voor katten om door te krijgen hoe degenen om hen heen écht zijn." "Tja...", mompelde Crow. "Ik weet niet of Lionroar op dit moment echt is wie hij écht is." Wat was ze toch eigenlijk slecht bezig. Zo praten over haar mentor en deputy, zijn halve persoonlijke leven prijsgeven aan een kat van een andere clan. Maar het was alleen maar om ervoor te zorgen dat Tallpaw niet al te slecht over hem dacht. Hoewel ze haar mentor niet echt mocht, al helemaal niet met zijn huidige gedrag, probeerde ze dat gedrag toch een beetje goed te praten.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 15:46




Tallshadow

________________________



H
et feit dat de poes haar mentor verdedigde deed hem haar even verbaasd, maar toen bewonderenswaardig aankijken, en hij luisterde rustig naar haar. "Ik weet niet of Lionroar op dit moment echt is wie hij écht is." Tall glimlachte, en knikte toen. "Misschien heb je ook wel gelijk, we hebben allemaal wel eens een lastige dag en na iets van twee ontmoetingen kan ik lastig al een goed oordeel over hem hebben," Kwam hij haar tegemoet, zodat ze zich ook niet schuldig hoefde te voelen. "Ik heb ook dingen gedaan, waarvan ik liever niet heb dat anderen mij erop afrekenen," Mauwde hij toen vervolgens zacht, en viel daarna helemaal stil. Zoals dat ene gevecht bijvoorbeeld.



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 17:45


--

Tallpaw glimlachte en knikte en Crowpaw was blij dat hij het begreep. Ze wilde niet dat de kater dacht dat Lionroar van nature nors en chagrijnig was. "Misschien heb je ook wel gelijk, we hebben allemaal wel eens een lastige dag en na iets van twee ontmoetingen kan ik lastig al een goed oordeel over hem hebben," zei Tall. "Ik heb ook dingen gedaan, waarvan ik liever niet heb dat anderen mij erop afrekenen." Crowpaw vroeg zich af wat voor dingen, maar ze durfde er niet naar te vragen. Ze probeerde zich te bedenken of zij wel eens dingen had gedaan waar ze op afgerekend zou kunnen worden. Geen grote incidenten, in ieder geval. Ze was een slechte jager en een slechte vechter, niet erg sociaal en soms onhandig, maar ze had nooit echte problemen veroorzaakt, geen knallende ruzies gemaakt, geen katten verschrikkelijk beledigd, geen gevechten veroorzaakt. Tegelijkertijd had ze ook geen speciaal goede dingen gedaan. Ze had niemand gered, niemand gelukkig gemaakt, geen problemen opgelost. Eigenlijk was ze een ongelofelijk middelmatige kat die nooit iets bijzonders had gedaan. Die gedachte maakte haar een beetje somber. Er waren zo veel middelmatige katten op de wereld. Zij als individu voegde helemaal niets toe aan de wereld, maakte hem niet mooier of lelijker, hooguit een beetje voller. "Er zijn vast genoeg dingen die dat compenseren", zei ze, want Tallpaw leek haar wel een kat van extremen. Iemand die misschien fouten maakte en soms onnadenkend was, maar de levens van anderen toch een beetje zonniger kon maken, zoals het hare. Ze wilde dat zij ook zo'n kat was.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:23




Tallshadow

________________________



A
angezien het hem leek dat de poes even wegzonk in gedachten wilde de kater haar niet opschrikken. Daarom keek hij even naar zijn poten, en dacht zelf dan ook maar even na, want wat deed hij hier? Spotted, dat was gewoon een ontmoeting geweest, Tinder was een slag apart geweest, en zijn neus kon zich dat maar al te goed herinneren. Maar elke keer als hij met Crow was, hadden ze een belangrijk, en ook goed gesprek. "Er zijn vast genoeg dingen die dat compenseren" Ze leek hem nu al goed te kennen, en hij haar redelijk. Ze probeerden elkaar te troosten in sommige dingen, en heel vaak was het ook dat Crow iets zei wat hem deed nadenken. Misschien zou je zelfs kunnen zeggen dat deze gesprekken hem een betere kat maakten. "Laten we het hopen," Mauwde de kater verlegen, en keek even van zijn poten weer naar de poes. "En bij jou dan? Vind jij jezelf speciaal?" Misschien een ietwat vreemde vraag, maar dat zou ze inmiddels wel van hem denken toch?



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:35


--

Tallpaw leek nogal zelfverzekerd, maar bij haar woorden werd hij een beetje verlegen. "Laten we het hopen," miauwde hij en hij keek op. "En bij jou dan? Vind jij jezelf speciaal?" Crowpaw keek wat verbaasd naar hem. Soms dacht ze écht dat hij gedachten kon lezen. Ze snoof geamuseerd om niet te laten merken dat ongelukkig over was. "Natuurlijk niet", zei ze. En kom nou niet aanzetten met hoe speciaal ik wel niet ben, want dat ben ik niet, dacht ze. Ze zag Tallpaw er nog wel voor aan om zoiets te zeggen. Hij had immers ook gezegd dat ze mooi was, als ze dat dan toch goed had verstaan, en dat was ook niet waar.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 21:49




Tallshadow

________________________



D
e poes leek hem niet al te serieus te nemen, in ieder geval niet als hij haar gesnuif moest geloven want dat klonk geamuseerd en niet perse al te serieus. "Natuurlijk niet" Nee, daar leek ze hem eerlijk gezegd al geen kat voor. Zonde eigenlijk wel, want met niemand had hij zulke gesprekken aangezien niemand hem echt serieus nam. Dan kwam hij hier bij Crow en dan begreep ze hem erin, als een echte vriendin. Hij snapte nu dan ook het gevaar van vrienden in andere clans, want hoe kon hij haar nou aanvallen als ze hem op dit moment zo hielp? Niet dus, en dat was misschien wel erg gevaarlijk. Dit ging nog wel voor problemen zorgen, hij zag het allemaal zomaar gebeuren en dat was niet erg epic. "Jammer," Mompelde hij een beetje verlegen, want tsja, sommige poezen uit zijn clan zochten er meteen wat achter als hij zoiets zei dus inmiddels was de kater niet meer al te snel met veel complimentjes of dit soort opmerkingen. "Zou wel mogen weet je," Zijn stem klonk serieus, en nu keek hij de poes ook weer aan. Ze was slimmer dan de meesten, zeker wel speciaal.



© Sykes


I meant it  - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 4 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 18:02


--

"Jammer," mompelde Tallpaw. Hij klonk verlegen. Jammer? Waarom jammer? "Zou wel mogen weet je," voegde hij er op serieuze toon aan toe. "Vast", zei Crowpaw en ze snoof opnieuw. "Sorry, Tallpaw, maar er zit hier een buitengewoon gemiddelde kat naast je." Enigszins ondergemiddeld, als je het mij vraagt, maar dat zou alleen maar klagerig klinken, dacht ze erachteraan. "En voor je me gaat tegenspreken, er is echt niets speciaals. Ik ben niet de slimste, niet de snelste, niet de sterkste, niet de aardigste, niet de mooiste en al helemaal niet de dapperste kat van mijn clan. Blijft er dan nog veel over?"
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I meant it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: