I meant it - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I meant it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 13:44




Tallshadow

________________________



H
oly shit, waarom weigerde deze poes defeat te erkennen? Ze kon toch niet over hem heen? En… Natuurlijk kon ze dat, het was een poes, en poezen verloren discussies als dezen niet. Nooit. Dat liet hem dus weer met een grote achterstand en een brein wat weigerde nog verder na te denken. Toch moesten er nog een paar zijn die nog mogelijk waren? Al was dit de tijd om spaarzaam te zijn, zodat hij zometeen nog wat achter de hand had voor als de poes wederom een antwoord had. "Nou oke dan," Grinnikte hij in antwoord, "Ik geef toe dat ik eigenlijk druk in de weer ben om weerwoorden te verzinnen," Geen woord aan gelogen, dit was topsport man!



© Sykes


I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 16:17


--

"Nou oke dan," zei Tall, "Ik geef toe dat ik eigenlijk druk in de weer ben om weerwoorden te verzinnen." Crowpaw schudde haar hoofd. "Dus, geen wolkje aan de hemel bij jou? Nou, ik zit in zwaar weer", zei ze en ze keek omhoog naar de hemel als om steun te zoeken bij StarClan. "Oh, hoe moet ik weerstand bieden tegen die steeds maar weerkerende weerwoorden?" riep ze dramatisch naar de lucht. Ze lachte terwijl ze weer naar Tall keek.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 19:10




Tallshadow

________________________



T
ot zover, dit was wel erg lastig want hoe kon hij ook nog reageren als de poes niet gewoon stopte met weirdo woorden? Oke, nou had ze wel weer spreekwoorden met weer geintroduceerd, dus die mochten nu ook. Dat maakte het een heel stuk makkelijker voor hem, want dat opende een heel nieuw woordenboek in zijn hoofd. "Om eerlijk te zijn gaat het mij ook niet voor de wind," Zei hij haar dan ook, "Ik zit een beetje te wachten tot weerdo die telt weerwoorden uit de lucht komen vallen," Een schaapachtige grijns maakte zijn onkunde helemaal af. Hij was hopeloos oke?



© Sykes


I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 16:30


--
Oef. Die Tall wist ook van geen ophouden. Nu zij met spreekwoorden was begonnen, sprong hij daar handig op in. Crowpaw zuchtte nog eens diep. "Als we zo doorgaan zitten we hier straks als we oud en verweerd zijn nog weerwoorden heen en weer te slingeren", zei ze hoofdschuddend. Ze had er bijna spijt van dat ze met de spreekwoorden was begonnen, want ze kon er eigenlijk niet veel meer verzinnen dan ze al had gezegd, terwijl Tall er misschien nog een hele voorraad van in zijn hoofd had zitten.
--
OOC: Argh, sorry voor de laatheid ^^"


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 1:36




Tallshadow

________________________



D
e kater kon uit frustratie wel alle haren uit zijn vacht gaan trekken, want serieus deze poes had een antwoord op alles. Alles. Ze was begonnen met spreekwoorden, wat het iets voor hem versimpeld had, maar hij had moeten weten dat zijzelf er natuurlijk ook veel van kende, en zo werd hij wederom overspoeld door een overvloed aan punten voor de poes. Een uitdrukking die wel mededeelde dat hij diep onder de indruk was lag op zijn gezicht, en even dacht de kater erover na om haar gewoon te zeggen dat ze de onovertroffen winnares was. Maar hoe kon hij? Hij was competitief als hell, en een van de slechtste verliezers op deze aarde. Dus schraapte de kater in plaats daarvan zijn keel, "Mijn ideeën die ik had smelten als sneeuw voor de zon, want je komt steeds met betere op de proppen. Ik moet zeggen dat ik van de regen in de drup aan het belanden hier en dat ik niet had verwacht dat de wind uit zo'n andere hoek zou waaien," Oke, hij was pretty proud nu om eerlijk te zijn. Toch was de kater op het moment veel wind maar weinig regen, want hij sprak alle spreekwoorden wel zelfverzekerd uit, maar zat op het moment te zweten om nieuwe te bedenken. Dit kon nog wel eens heel lastig gaan worden, opnieuw.

- Don't worry 'bout it ;')



© Sykes


I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 11:21


--

Tall schraapte theatraal zijn keel. Oh oh, nu gingen ze het krijgen. En ja hoor, daar kwam weer een hele monoloog naar buiten met maar liefst drie weerspreekwoorden. Crowpaw werd er duizelig van. "Achter de wolken schijnt de zon, zeggen ze, maar op dit moment regent het nog altijd weerwoorden van jouw kant", miauwde ze een tikkeltje wanhopig. Ha! Dat was toch wel een mooie, al zei ze het zelf. Maar als er nog zo'n bui over haar heen kwam, wist ze niet of ze haar schapenwolkjes nog op het droge kon houden.
--
Dit topic is serieus al meer dan een jaar bezig xD


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 12:55




Tallshadow

________________________



O
ke, de lach die uit zijn mond kwam was redelijk triomfantelijk ja, want om eerlijk te zijn ging de kater niet van uit dat ze hem nog zou kunnen verslaan. Verkeerd gedacht, natuurlijk. Hij moest echt eens stoppen met haar onderschatten, want ooit zou dat nog zijn dood worden. Net als dat hij her keihard zou verliezen als zij hersenen niet snel met wat interessante en goedgekeurde weerwoorden opkwamen. Maar zoals al meermalen door beiden gezegd en gedacht was, dit was redelijk lastig aan het worden. "De weerwoorden komen niet bepaald uit de lucht vallen," Merkte hij grinnikend op, nog steeds diep respect hebbende voor de poes want hij was redelijk aan het verliezen. "Maar ik moet het van de zonnige kant bekijken, want soms verrijzen ze als paddenstoelen na een regenachtige dag," Het was wel duidelijk dat hij redelijk wanhopig aan het worden was, want paddenstoelen waren echt zijn laatste redding.

- Op naar de twee!



© Sykes



I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimedi 20 okt 2015 - 10:20


--

Talls triomf smolt als sneeuw voor de zon toen ze met haar nieuwe antwoord kwam, maar toch had hij ook alweer een weerwoord paraat. Paddenstoelen. Crowpaw knikte even. Oké, hij ging dus die kant op. Maar zij had ook nog wat achter de hand. Na haar wanhoop van net rechtte ze nu haar rug. "Jouw weerwoorden zijn snel als de wind, Tall, maar weer of geen weer, ik ga door met het verzinnen van nieuwe!" Ze grijnsde, al werd vanbinnen bleef haar wanhoop almaar groeien. Als paddenstoelen. Hoe ging ze dit ooit nog langer volhouden?
--





I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimema 26 okt 2015 - 15:03




Tallshadow

________________________



P
addestoelen ja, een duidelijk teken wat ook Crowpaw zou begrijpen. Ze leek echter ook redelijk blij te zijn met zijn interessante toevlucht, want dit gaf haar natuurlijk veel meer speling in haar woordkeuze. De kater begon te lachen toen hij de poes hoorde, en begroef zijn kop in zijn poten. Waar was hij aan begonnen?! Nu paddenstoelen goed gekeurd waren was er geen houden meer aan, ze zouden voor eeuwig hier zitten, uiteindelijk gaan herhalen maar geen van beiden zou het zich nog herinneren. Hun grafstenen zouden lezen: "Het ging hen voor de wind, tot de wind plots uit een andere hoek woei" Ja, en iedereen zou blijven staan om te rouwen. Toch moest de kater erom grinniken want ergens zou het een grappig gezicht zijn. "Je laat de wind door de hekken waaien," Begon hij nadenkend, "want in mijn hoofd schieten weerwoorden als paddestoelen uit de grond," *kuch* Geen overmoed hoor.



© Sykes


I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimema 2 nov 2015 - 20:51




--

De wind door de hekken, waar haalde hij die nu weer vandaan? Crowpaw was bang dat Talls spreekwoordenkennis net wat groter was dan de hare. En toen begon hij ook weer over die paddenstoelen. "Bliksems", zei ze. "Jij ook met je paddenstoelen. Ik weet niet wat voor training jij hebt gehad, maar het heeft je geen windeieren gelegd. Waar haal je al die weerwoorden vandaan? Ze komen toch niet gewoon uit de lucht vallen?" Phoe, ze had weer een paar seconden overleefd. Ze grijnsde. Waarom deden katten aan oorlogen als je ook een woordgrappenstrijd kon houden? Dit was duizend keer spannender.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 14:00




Tallshadow

________________________



O
m eerlijk te zijn deed hij zijn best om niet heel hard te gaan huilen toen de poes een kloppende zin met maar liefst twee weerwoorden sprak. Zijn mond viel open, maar de speelse vernauwing van zijn ogen gaf wel aan dat hij het er niet bij zou laten zitten. De spanning was om te snijden - al kon dat ook aan hem liggen - toen hij grinnikte om haar antwoord, en om zichzelf tijd te schenken. Daarna hief hij zijn hoofd en knikte eens, het was niet veel, maar alles wat hij had. "Je maakt het me niet makkelijk, maar ik zal proberen de draad weer op te pakken, ik moet zeggen dat meer weerwoorden verzinnen een rak in de wind is, en om eerlijk te zijn denk ik dat dit een typisch 'wie in de wind spuwt maakt zijn baard vuil' moment is.. Maar ik doe mijn best," En weer de lichtelijk zelfingenomen glimlach om het feit dat hij nog niet helemaal door zijn spreekwoorden heen was.



© Sykes


I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimedo 19 nov 2015 - 20:10



Tallpaw leek wel onder de indruk van haar zinnen, maar Crowpaw had een donkerbruin vermoeden dat er straks weer soepel een hele reeks geniale weerwoorden uit zou komen. En ja, hoor, daar ging hij weer. Dit keer geen paddenstoelen, maar rakken en baarden. "Oh hemel, ik zag de bui al hangen, maar dit is wel heel erg. Mijn weerwoorden zijn maar miezerige regendruppeltjes en de jouwe hagelstenen. Je zou haast denken..." ze vernauwde zogenaamd wantrouwig haar ogen, "dat je ze hier ter plekke zit te verzinnen." Ze lachte. "Serieus, Tall, hoe ken je al die spreekwoorden?"


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimema 23 nov 2015 - 12:53




Tallshadow

________________________



O
m eerlijk te zijn moest de kater toegeven dat het leuk was haar gezicht te zien als hij weer eens met zijn gestoorde antwoorden aankwam. Niet dat het nog lang zou duren voor hij geen meer wist, maar voor nu kon hij ervan genieten. "Oh hemel, ik zag de bui al hangen, maar dit is wel heel erg. Mijn weerwoorden zijn maar miezerige regendruppeltjes en de jouwe hagelstenen. Je zou haast denken..." Hij begon al te grinniken, het was niet lastig te bedenken wat de poes nu zou zeggen, en inderdaad daar kwam de 'beschuldiging'. De kater lachte vrolijk, "Oh nee ontdekt! Dan maar beter het hoofd in de regen dan de voeten nat?" Hij knipoogde hierbij, want nee sorry, ze bestonden allemaal. Hoe gek ook. Een echt antwoord op haar vraag had hij niet echt though, de kater haalde onwetend zijn schouders op. "Ooit gehoord ofzo? Ik bedoel, hoe ken jij die van jou?" Zij zou het vast ook niet weten.



© Sykes


I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimema 23 nov 2015 - 19:53


--

"Oh nee ontdekt! Dan maar beter het hoofd in de regen dan de voeten nat?" zei Tallpaw met een knipoog. Crowpaw wist niet eens wat dat betekende. "Ooit gehoord ofzo? Ik bedoel, hoe ken jij die van jou?" zei hij als antwoord op haar vraag. Crowpaw haalde haar schouders op en lachte. "Tja", zei ze met een schaapachtige glimlach, want nee, zij had eigenlijk ook geen idee hoe ze haar spreekwoorden kende. Het was inderdaad een beetje een nutteloze vraag geweest. "Ik ken er wel minder dan jij, geloof ik. Jouw spreekwoordenkennis is hemelsbreed. Maar goed, ik ken er in ieder geval een paar, en liever één vogel op de prooistapel dan tien in de lucht, nietwaar? Hehe, dat rijmt. Ik maak in ieder geval nog een kans."
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 23:20




Tallshadow

________________________



T
all moest lachen toen de poes plots begon te rijmen, en zag mogelijkheden in het nieuwe plan, want als hij geen weerwoorden meer verzinnen kon, was dit dan misschien zijn uitvlucht? De poes kennende zou ze hem ook hierin weer verslaan, want erg goed was de kater niet, maar nooit geschoten was altijd mis toch? Dus keek hij haar ondeugend aan, en begon te grinniken terwijl hij het erop waagde. "Beginnen te rijmen, is de nood zo hoog? Vergeleken met dat houd ik tenminste mijn voeten droog. Maar mocht u dit liever willen dan de woorden van het weer, dan doe ik mee want ons gesprek behaagt mij zeer." Don't judge, Tall klonk altijd als een oude kat als hij rijmde, en er was reden om trots te zijn want hij had zelfs nog een weerwoord genoemd, sort of.



© Sykes



I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimedi 8 dec 2015 - 20:28


--

Er verscheen al een ondeugende twinkeling in Tallpaws ogen. Uh-oh, wat had had hij nu weer bedacht? "Beginnen te rijmen, is de nood zo hoog? Vergeleken met dat houd ik tenminste mijn voeten droog. Maar mocht u dit liever willen dan de woorden van het weer, dan doe ik mee want ons gesprek behaagt mij zeer", zei hij. Crowpaw lachte. Geen weer meer? Halleluja! Ze grijnsde en schraapte theatraal haar keel, waarna ze in volle glorie losbarstte:
"Dus Tallpaw kiest voor de rijmelarij
gaan we vanaf nu dus aan de weerwoorden voorbij?
Misschien moet er nog wel één regel bij:
wat dacht je, Tall, van vier op een rij?"

Ha, hij wist niet waar hij aan begon! Waar was de uitdaging in het laten rijmen van twee zinnen? Vier zouden het er worden! Anders zou het straks nog makkelijk worden, en dat moesten ze niet hebben, nietwaar?
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimedo 17 dec 2015 - 22:45




Tallshadow

________________________



O
m eerlijk te zijn had hij het moeten weten bij de woorden van het weer, want ook daar werd hij afgetroefd, keer op keer. Ook nu leek de poes niet ontmoedigd om hem te verslaan, en dat vertelde de kater dat het hem niet goed zou vergaan. Een eerloze ondergang was ditmaal zijn deel, dat was zonde want om eer gaf hij nogal veel. Daarom besloot Tall het niet op te geven, want hij kon op zijn minst naar de overwinning streven. Dus was het aan hem de beurt de keel te schrapen, en de schrale rijmwoorden die in hem opkwamen bij mekaar te rapen. De kater opende de mond en sprak, het was in ieder geval iets, zelfs al was het een beetje zwak.
"Vier op een rij stelt de dame voor?
Goede rijm gaat aan mij zeker niet teloor,
ik zal dus de uitdaging aannemen,
al moet ik waarschijnlijk snel overstappen op extremen.."

Het was waarlijk wat hij zei, want veel rijmwoorden gingen aan hem voorbij. Zo simpel bleek het nog niet te zijn, een paar rijmwoorden te wringen uit zijn brein.

- You're on!



© Sykes


I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimema 21 dec 2015 - 12:02


--

Dit leek toch nog iets te simpel. Tallpaw produceerde snel. Op zijn gezicht was nauwelijks een denkrimpel. Het was tijd voor een moeilijker spel.
"Tall, dit gaat nog iets te goed
rijmwoorden zijn er in overvloed
als je nou vier op elkaar rijmende woorden moet
ja, dán wordt elke overwinning pas zoet."

Een kijken wat hij van dit plan zou denken. Het was tijd om de hersenen te laten kraken. Zou het hem een lach schenken? Of eerder aan het huilen maken?

--

- Ik dacht, laten we het nog iets onmogelijker maken :3


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimedi 22 dec 2015 - 14:40




Tallshadow

________________________



H
et leek niet veel indruk te maken. De poes dacht maar heel kort na. Toen kwam er plots een hele stroom woorden uit haar kaken. Hij kon niet veel anders dan denken 'ha..' don't judge dat mag Het duurde even voor de kater een antwoord formuleren kon. Het was lastig. Bedenken voor hij woorden aan elkaar spon. Maar de kater was standvastig.
"Wat een ingenieuze manier,
vier maal rijmen is viel maal zoveel plezier.
Nou moet ik eerlijk zeggen, het wordt pas geklier,
als we nóg hoger gaan dan vier.
Vijf zorgt voor nog meer vertier,
en zes woorden heb ik ook in mijn vizier.
Zelfs zeven kan dit dier,
en acht, alles zodat ik zegevier!"

Kom daar maar eens op terug jij moeilijkmaker! Tall zou niet opgeven. Dit soort spellen deed hij nooit vaker, maar dat betekende niet dat hij niet naar de overwinning kon streven.

- Ach ja, waarom ook niet



© Sykes


I meant it  - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 8 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 8 Icon_minitimedi 22 dec 2015 - 18:42


--
Crowpaw maakte zich al klaar voor een zware strijd. Maar dit was een strijd van vriendschap en niet van haat en nijd. Tallpaw sprak en de rijmwoorden werden er dubbel zo veel. Van Crowpaws zelfvertrouwen liet hij niets meer heel. Maar wacht, daar kwamen alweer woorden in haar op. Ze lachte en schraapte haar keel, dit werd top. Misschien zou zo Tallpaws verweer worden gebroken. Want door de zwarte kat werden de volgende woorden gesproken:
"Dus we gaan nu voor maarliefst acht?!
Oké, van mij hoor je geen klacht.
Rijmwoorden zijn mijn sterkste kracht,
ja, rijmworden, met praal en pracht.
Wie dit wint heeft zeker veel macht,
maar wie verliest, valt nog altijd zacht,
want zo veel rijmen is een opdracht
die zelfs als hij maar één keer is volbracht
al bewondering waard is, had ik gedacht
Hé dit zijn er tien, dat had ik niet verwacht!"

Ze zat daar trots, met rechte rug. Maar Tallpaw had hier vast van terug. Die ShadowClanner gaf zich vast niet zo gauw gewonnen. Dit spel was immers nog maar net begonnen!
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 8 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I meant it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: