I meant it - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I meant it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 21:39




Tallshadow

________________________



D
e vraag maakte dat hij even knikte, ja, als een clan ineens besloot te vechten zodra de nieuwe leiders er zaten betekende dat dat die leiders zichzelf graag wilde bewijzen. Het maakte heus niet een clan zoveel beter, en Riverclan had het al lange tijd zonder gered, maar nu waren er nieuwe leiders en nu besloten ze te vechten. Instabiel indeed. "Maar om terug te komen op je vorige punt, ik vind het maar raar. Ik bedoel, ik snap dat goede leiders zeldzaam zijn, maar zijn de huidige dan zo goed? Voor zover ik weet zijn ze vooral bezig met ruzie zoeken. En ja, 'warriors' zijn vervangbaar, maar katten zijn dat niet. Is een leven minder waard als het voor de clan als geheel niet onmisbaar is? Voor hun familie zijn ze onmisbaar, voor hun vrienden zijn ze onmisbaar. Dat wordt nogal eens vergeten." Hij keek haar aan, en bedacht zich toen dat de poes natuurlijk meer familie had verloren dan hij, hij had haast niemand verloren van zijn familie, en hij had Timesong niet eens gekend. Best jammer wel. Maar het maakte dat hij de boze toon vergaf. "Dat snap ik," Mauwde hij echter, met de stem warm vol medeleven. Hij wist niet hoe het voelde, maar ergens wist de kater wel dat hij het ook niet wilde weten. De poes naast hem leek het niet echt een geweldige ervaring te vinden.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimema 8 dec 2014 - 20:46


--

Het was nogal een woordenwaterval die uit haar mond was gestroomd. "Dat snap ik," zei Tallpaw alleen en daarna was het even stil. Ze vroeg zich af of hij het echt snapte. Het was namelijk wel zo'n zin die altijd werd uitgesproken, gemeend of niet. Een standaardantwoord. Crowpaw kwam weer wat tot rust. "Ik weet niet of het mij gaat lukken om die eed af te leggen", miauwde ze. "Ik wil toch wel liever proberen zo lang mogelijk in leven te blijven in plaats van mezelf de dood in te werpen voor iets waar ik niet eens zo in geloof. Ik weet niet eens of ik dat zou kunnen, ergens voor sterven. Maar ik praat echt te veel, ik laat jou helemaal niets zeggen, sorry." Ze glimlachte een beetje schaapachtig. Ze vond Tallpaws medeleven ergens wel prettig, maar tegelijk voelde ze zich er een beetje ongemakkelijk bij, alsof ze te veel aandacht naar zich toe trok. Er waren wel meer katten die familieleden en vrienden hadden verloren. Ze was geen uitzonderlijk ongelukkig geval, haar situatie was niet bijzonder.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 22:03




Tallshadow

________________________



Z
e zag er niet uit alsof ze hem echt geloofde, en de kater kon het haar ook niet kwalijk nemen. Het was niet echt dat zijn antwoord een prijs verdiende voor meest inhoudelijk ofzo. Integendeel, hij zei het ook deels omdat hij de zwarte poes niet voor het hoofd wilde stoten. "Ik weet niet of het mij gaat lukken om die eed af te leggen" Klonk het toen plots, en deed de kater haar weer aankijken. "Ik wil toch wel liever proberen zo lang mogelijk in leven te blijven in plaats van mezelf de dood in te werpen voor iets waar ik niet eens zo in geloof. Ik weet niet eens of ik dat zou kunnen, ergens voor sterven. Maar ik praat echt te veel, ik laat jou helemaal niets zeggen, sorry." Hij grinnikte om haar laatste woorden en schudde zijn hoofd. "Het is goed om soms over dit soort dingen te praten," Mauwde hij rustig, waarna hij wat dieper op haar opmerkingen inging. "En ik snap wat je zegt. Al voel ik niet hetzelfde. In leven blijven is wat in ons zit, en wat ons goede warriors maakt, de anderen beschermen is dan ook volledig tegen de normale instincten in. Toch doen we het, want de clan is familie, een warrior van de clan is een broer of zus en een leider het hoofd van de familie. Een clan functioneert als een lichaam, en zonder de verschillende onderdelen werkt hij niet. Als een mond niet bereid was te eten, zou de maag niets krijgen waardoor we op den duur zouden sterven." Probeerde hij het wat uit te leggen. "Het gaat allemaal over het punt of je meewerkt aan het opbouwen, of of je weigert te eten,"



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 8:59


--

"Het is goed om soms over dit soort dingen te praten," zei Tallpaw echter. Hij leek het niet erg te vinden dat ze zo veel praatte. "En ik snap wat je zegt. Al voel ik niet hetzelfde. In leven blijven is wat in ons zit, en wat ons goede warriors maakt, de anderen beschermen is dan ook volledig tegen de normale instincten in. Toch doen we het, want de clan is familie, een warrior van de clan is een broer of zus en een leider het hoofd van de familie. Een clan functioneert als een lichaam, en zonder de verschillende onderdelen werkt hij niet. Als een mond niet bereid was te eten, zou de maag niets krijgen waardoor we op den duur zouden sterven." Dit praatje kwam haar vaag bekend voor, maar Crowpaw kon zich niet herinneren wanneer ze het eerder had gehoord. "Het gaat allemaal over het punt of je meewerkt aan het opbouwen, of of je weigert te eten," sloot de ShadowClanner zijn verhaal af. Crowpaw snoof. "Dat klinkt verdacht veel als een propagandapraatje om warriors tevreden te houden", zei ze. "Maar misschien zie ik ook wel vijanden waar die niet zijn. De leider is nou ook weer niet een of andere duivel. Maar toch. De clan een familie?" Ze was even stil. "En wat nou als je échte familie niet in de clan zit?" Ze wist niet of ze er goed aan deed om dat te vertellen, maar ze zei tegen zichzelf dat het Tallpaw niets uit zou maken. Haar contact met haar vader was niet erger dan haar vriendschap met de ShadowClanner.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 22:39




Tallshadow

________________________



O
ndanks alles wat hij zei keek de poes nog steeds redelijk sceptisch, zo lieten ook haar woorden duidelijk merken toen ze antwoordde. "Dat klinkt verdacht veel als een propagandapraatje om warriors tevreden te houden" Tall lachte, en knikte toen eens. Misschien wel ja, niet de bedoeling. "Maar misschien zie ik ook wel vijanden waar die niet zijn. De leider is nou ook weer niet een of andere duivel. Maar toch. De clan een familie?" De kater haalde zijn schouders op, het was voor hem zeker zo, al zijn vrienden, hij zou ze nooit kunnen missen. Maar sommige katten waren ook anders ingesteld, meer alleen, hij was ook wel overdreven sociaal soms. De kater was nog bezig met zichzelf aanleren het in toom te houden. "En wat nou als je échte familie niet in de clan zit?" Interessante vraag, hij zond geen vreemde blikken naar de poes en veroordeelde haar er dan ook niet om. Niemand kon kiezen wie zijn ouders waren. "Zolang die niet in een andere clan zit hoeven er naar mijn idee toch geen problemen mee te zijn? Je kan gewoon met ze spreken en ze zouden nooit loyaliteit hebben aan een andere clan dan, dat maakt de omgang heel makkelijk." Mauwde hij toen, na de korte stilte, en keek haar aan. "Maar ik kan begrijpen dat het lastig is," Vervolgde de apprentice nog, met een meelevende blik in de amberkleurige ogen.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 20:49


--

"Zolang die niet in een andere clan zit hoeven er naar mijn idee toch geen problemen mee te zijn? Je kan gewoon met ze spreken en ze zouden nooit loyaliteit hebben aan een andere clan dan, dat maakt de omgang heel makkelijk", miauwde Tall na een korte stilte. "Maar ik kan begrijpen dat het lastig is," Crowpaw keek hem aan. "Hij zit in een andere clan, dat is precies het probleem", zei ze, zonder erbij na te denken dat Tall misschien niet zou begrijpen wie 'hij' was. "Hij was een SkyClanner en na de verwoesting van die clan is hij zijn deputy naar ThunderClan gevolgd." Crowpaw begreep nog steeds niet waarom hij niet naar WindClan gekomen was. Hij had bij hen kunnen zijn, er had geen probleem hoeven zijn. Maar tegelijkertijd begreep ze het ook wel. Waarschijnlijk voelde zijn oude clan voor hem wel als familie, zoals Tallpaw zei. De meeste SkyClanners waren naar ThunderClan gegaan met Silverfang. Natuurlijk had Dangerdance de band met hen belangrijker gevonden dan die met een paar kinderen die hij niet eens kende en een poes die toen al dood was. Ze vroeg zich af of hij nu anders zou kiezen als hij kon, nu hij haar kende.
--





I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 22:41




Tallshadow

________________________



H
elaas voor the sake of zijn argumenten. De kater, het was een kater blijkbaar, "Hij zit in een andere clan, dat is precies het probleem" Dus knikte Tall en fronste bedenkelijk, dat moest inderdaad lastig voor haar zijn. "Hij was een SkyClanner en na de verwoesting van die clan is hij zijn deputy naar ThunderClan gevolgd." Zijn ogen werden meelevend en richtten zich weer op de poes. "Dat spijt me voor je," Mauwde hij, niet al te luid. "Ik snap wel als je liever gewild had dat hij naar jou en je siblings? Toe was gekomen," Zijn blik was niet veroordelend want de poes kon er toch niets aan doen dat ze een halfclan kitten geweest was.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 15:29


--

"Dat spijt me voor je," miauwde Tallpaw medelevend. "Ik snap wel als je liever gewild had dat hij naar jou en je siblings? Toe was gekomen." Crowpaw zuchtte. "Hij kende me nog niet toen hij ervoor koos naar ThunderClan te gaan. We hebben elkaar pas later ontmoet. Ik geloof niet dat mijn broer en zus ooit contact met hem gehad hebben." Maar hij wist dat we er waren en toch kwam hij niet. "Met ons had hij geen band, met zijn clangenoten wel en de meeste gingen naar ThunderClan. Waarschijnlijk omdat Silverfang daarheen ging", vervolgde ze. Ze haalde haar schouders op en probeerde het te laten klinken alsof ze het niet erg vond. Alsof ze niet ergens gewoon teleurgesteld en een beetje gekwetst was. We hadden samen kunnen zijn.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 17:41




Tallshadow

________________________



M
isschien dat de poes probeerde alles wat ze zei luchtig te laten klinken, maar naar het idee van de kater lukte dat niet echt. Natuurlijk, het zag er niet uit alsof ze er heel erg mee zat, maar hij wist wel dat dat niet zo zou zijn, anders was ze er niet over begonnen en had ze hem er niet zoveel over verteld. "Met ons had hij geen band, met zijn clangenoten wel en de meeste gingen naar ThunderClan. Waarschijnlijk omdat Silverfang daarheen ging" De kater knikte. "Maar toch doet het ergens pijn," Voegde hij toe, meer als vraag dan statement, al wist hij wel dat het simpel zo kon zijn. Katten konden zo makkelijk anderen kwetsen.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 9:47


--

"Maar toch doet het ergens pijn," zei Tallpaw. Crowpaw knikte lichtjes en keek langs Tallpaw heen naar het ThunderClan territorium. "En hoe zit het met jouw familie?" Ze had nu zo veel over zichzelf gepraat, het was nu wel even genoeg. Ze keek Tallpaw aan. Had hij een gelukkig, compleet gezin of een gebroken familie? Dat laatste leek meer regel dan uitzondering te zijn in deze wereld en ze vroeg zich af of Tallpaw een van de gelukkigen met een levende en liefhebbende familie zou zijn. Hij had tot nu toe nog niets over zijn familie gezegd, dus ze had geen idee. Had hij broers of zussen? Kwam hij uit het enige nestje of waren er voor hem of na hem meer gekomen?
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 11:32




Tallshadow

________________________



D
e poes leek het wel met zijn woorden eens te zijn, en keek toen straal langs hem heen. Tall volgde de blik rustig, en merkte dat zijn ogen landden op het territorium van de meest vreemde clan in de wereld. Thunderclan, waar ze kittypets als leiders hadden en outcasts als deputies. "En hoe zit het met jouw familie?" Een glimlach verscheen toen ze de vraag stelde, hij had een leuke familie. Tuurlijk, zijn familie was niet echt wat je noemde knuffelbaar, maar ze waren er wel voor je. "Ze zijn geweldig," Antwoordde hij dan ook met een scheve grijns, het was zo, en hij zou er niet omheen draaien.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 18:31


--

Tallpaw glimlachte bij haar vraag. "Ze zijn geweldig," zei hij. Crowpaw voelde een steek van jaloezie, maar tot haar verrassing was en ander gevoel sterker: vreugde. Ze was blij voor Tallpaw. Ze was blij dat het wel bestond, een gelukkige familie. Daarom was haar glimlach terug gemeend. "Dat is fijn", zei ze. Voor zolang als het duurt, mompelde het pessimistische stemmetje in haar hoofd erachteraan. "Kun je meer over ze vertellen? Hoe ze heten, hoe ze zijn... Heb je broers en zussen?"
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 15:39




Tallshadow

________________________



I
n zijn hoofd was hij alles aan het opnoemen, maar pas toen de poes de vraag stelde merkte hij dat het niet hardop was. "Ja natuurlijk," Antwoordde de kater vrolijk, en sprong haast op van enthousiasme, hij was echt trots op zijn familie. "Ik heb echt heel veel broers en zussen, dus ik zal je alleen vervelen met mijn littermates," Grinnikte hij, "Ik ben de oudste van de vier, en dan heb je onder mij Timepaw, Lightningpaw, twee broertjes, en Runningpaw, mijn zusje," Zijn glimlach vervaagde iets, maar werd alweer breder toen hij bedacht dat hij ook over pap kon vertellen. "Mijn vader is gigantisch, nog groter dan ik, en heet Wolftail, hij is een super sterke warrior en.." Hij stopte even, en keek Crow aan. "Wil je het wel horen?" Er zat een beetje bezorgdheid in zijn stem, hij wilde haar niet verdrietig maken met zijn verhalen.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 9:16


--

"Ja natuurlijk," zei Tallpaw enthousiast. "Ik heb echt heel veel broers en zussen, dus ik zal je alleen vervelen met mijn littermates," Grinnikte hij, "Ik ben de oudste van de vier, en dan heb je onder mij Timepaw, Lightningpaw, twee broertjes, en Runningpaw, mijn zusje. Mijn vader is gigantisch, nog groter dan ik, en heet Wolftail, hij is een super sterke warrior en.." hij stopte met praten en keek Crowpaw aan. Die vroeg zich af waarom hij niet verder ging. "Wil je het wel horen?" vroeg Tallpaw. Crow glimlachte. "Anders zou ik het niet vragen", miauwde ze. Ze vond het leuk om over zo'n familie te horen en ze was wel blij dat Tallpaw er een had. Ze had haar buik wel vol van tragische geschiedenissen, dit was een welkome afwisseling.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 14:57




Tallshadow

________________________



H
aar antwoord moedigde hem aan verder te vertellen, en na een keer vrolijk geknikt te hebben deed de kater dat ook. "Ik heb ook veel oudere broers en zussen, zoals Thrushdive en Strugglebug, Thrush is inmiddels al vader zelfs! Daardoor lijkt het echt alsof hij ages ouder is dan ik, maar volgens mij is hij dat niet hoor," Hij dacht even na, "Mijn band met hem is wel oke, net als de band met Time en Lightning, al is Lightning wat vreemd," Zijn mond vertrok even in een grimas, zijn broertje was ietwat awkward. "Running is erg aardig, maar volgens mij mag ze me niet zo, en dan heb je natuurlijk nog mijn moeder, zij is heel stoer vooral," Ze was nooit echt zoals de andere moeders geweest, veel strikter naar Tall's idee. Zoals toen hij nursery arrest kreeg.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 11:58


--

Tallpaw vertelde verder. Over zijn oudere broer Thrushdrive die vader was, zijn zus Strugglebug, en over hoe zijn band met zijn littermates was. Vervolgens begon hij over zijn moeder. "...zij is heel stoer vooral", vertelde hij. Crowpaw glimlachte. Zelf had ze haar moeder wel een beetje gekend, maar eigenlijk niet echt. Ze had wel met haar gepraat, maar een kitten voerde nou niet echt diepe gesprekken. Bovendien kon ze zich het grootste deel daarvan niet meer herinneren, ze was toen nog zo klein. Ze miste haar moeder zo erg, maar ze wist eigenlijk niet wie ze precies miste. Lief was ze, warm, zo ver kwam ze. Maar was ze enthousiast, energiek? Of stoer, zoals Tallpaws moeder? "Wat voor dingen doet ze dan?" vroeg Crowpaw. Wanneer was iemand eigenlijk stoer?
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 13:24




Tallshadow

________________________



T
ot zijn genoegen leek de poes wel te genieten van zijn verhalen, en dat maakte dat de kater vrolijk verder vertelde. Dat was iets wat echt gaaf was aan Crow, ze zou nooit zomaar stoppen met luisteren, ook niet als ze zelf een heel andere kant van het verhaal wist. Daarom ook vond de kater het leuk toen de ander hem een vraag stelde, en hij antwoord mocht geven. "Wat voor dingen doet ze dan?" Zijn kop ging automatisch schuin hangen toen hij even nadacht hoe hij het moest uitleggen. "Ze weet altijd wat te doen, en ze is misschien wel iets minder warm als de andere moeders, maar ze beschermt ons, en ze is een geboren leidster, en ze helpt me altijd, maar als ik iets fout doe straft ze me ook eerlijk," Hij glimlachte, vooral het straffen deed ze eigenlijk, maar het had hem wel goed gedaan.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 13:47


--

Tallpaw moest even nadenken. "Ze weet altijd wat te doen, en ze is misschien wel iets minder warm als de andere moeders, maar ze beschermt ons, en ze is een geboren leidster, en ze helpt me altijd, maar als ik iets fout doe straft ze me ook eerlijk," vatte hij zijn moeder samen. Hij glimlachte erbij. Crowpaw glimlachte ook. "Dat klinkt als een goede moeder", miauwde ze zacht. Suntail had nooit de kans gekregen haar kittens ergens tegen te beschermen, maar Crowpaw geloofde dat ze dat wel gedaan zou hebben. Dat was voor haar gevoel wat moeders deden, hun kittens beschermen. Dat was ook de reden dat ze niet dacht zelf ooit moeder te kunnen worden. Nog afgezien van het feit dat daarvoor ook nog een vader nodig was en ze ook niet het idee had dat ze die ooit zou vinden. "Hoe ziet ze eruit?" vroeg ze. ze zag nu een soort grotere, vrouwelijke versie van Tallpaw voor zich, maar misschien leek hij wel helemaal niet op haar. Crowpaw leek zelf ook totaal niet op haar moeder. Ook niet op haar vader, trouwens. Haar zwarte vachtkleur moest een generatie overgeslagen hebben, al wist ze ook niet van wie van haar grootouders ze het dan had geërfd. Ze had hen nooit gekend en wist niets over hen, zelfs hun namen niet.
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I meant it  - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 18:14




Tallshadow

________________________



H
ij glimlachte toen hij haar opmerking hoorde, ze was zeker een goede moeder. Het was vooral door zijn moeder dat hij eigenlijk ook wel wat beter zou worden, zich ook beter zou gedragen. "Hoe ziet ze eruit?" Tall hoefde nu niet na te denken over zijn antwoord, er was namelijk maar één woord wat zijn moeder echt aan anderen zou beschrijven zoals ze was, "Angstaanjagend," De kater glimlachte, natuurlijk, klonk misschien wat hard, maar het was echt zo! "Zwart-wit, niet al te groot, strenge ogen," Dat waren naar zijn idee wel de belangrijkste kenmerken van de leider van Shadowclan.



© Sykes


I meant it  - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I meant it  - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I meant it    I meant it  - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 10:53


--

"Angstaanjagend." Dat was het eerste woord dat Tallpaw gebruikte om zijn moeder te omschrijven. Crowpaw lachte. "Zwart-wit, niet al te groot, strenge ogen," ging Tallpaw verder. Crowpaw glimlachte. "Maar ook een beetje zorgzaam?" vroeg ze heel licht ongerust. De omschrijving riep in haar hoofd het beeld op van een zwart-witte poes die door heel WindClan dan wel gehaat, dan wel gevreesd werd. En dat was Tallpaws moeder? Van Shrewstar werd niet geloofd dat ze überhaupt in staat was tot liefde, al was wel bekend dat ze kinderen had. Er zaten vast nog wel meer zwart-witte poezen in ShadowClan...
--


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I meant it  - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I meant it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: