Lightkit » Lightflame



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel
 

 Lightkit » Lightflame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightbearer
Member
Lightkit » Lightflame ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Lightkit » Lightflame   Lightkit » Lightflame Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 18:46

L I G H T F L A M E
Kit name: Lightkit
Apprentice name: Lightpaw
Warrior name: Lightflame
Gender: Male
Sexuality: Heterosexual
Age: 5 Moons
Birthday: 25th of January 2015 15:51
Birthplace: Shadowclan Nursery
Season born: Leafbare

Bloodline: Shadowclan
Clan: Shadowclan
Current rank: Kit
Previous ranks: None
Future ranks: Apprentice, Warrior, Medicine cat (apprentice), Deputy, Clanleader, Elder
Clanleader: Tallshadow/star » Leadership seems to run in the family, hmn?
Deputy: Acorndust » So.. I guess you're my mentor now? Cool!
Medicine cat: Acefray » You.. you are my dad?
Medicine cat apprentice: Bitterpaw

Previous High Ranks
[Clanleader] Shrewstar » Grandmother, you will be missed <3
[Clanleader] Innerstar » I never really.. spoke to you or anything, but you were a good leader!

PERSONALITY
Lightflame kent vele kanten, die hij vaak tijdens verschillende situaties laat merken. De kater is snel jaloers als het om zijn zusje gaat, want zodra een andere kater ook maar het kleinste beetje interesse lijkt te tonen in Burning of andersom, kan hij erg agressief en impulsief worden en zou hij niet bepaald nadenken over de gevolgen hiervan. Al bevinden de twee zich midden in het kamp, de kater kan zich op zo'n moment niet meer tegenhouden en verliest elk klein beetje zelfbeheersing die hij heeft en valt aan, scheldt de kater de huid vol en wint zijn zusje en haar aandacht weer terug. Dat ze dit soms expres doet heeft hij natuurlijk wel door, zo dom is hij namelijk niet, maar toch kan hij zichzelf dan niet in toom houden en ergens vind hij het ook leuk als ze zoiets doet. Dan weet hij dat ze zijn aandacht zo nodig heeft dat ze tot alles toe in staat is. In zijn zusje's bijzijn is hij altijd erg kalm, vriendelijk en geduldig. Ze kan hem zo de huid vol schelden of hem een klap tegen zijn neus aangeven en hij zal alleen maar rustig blijven zitten en bijna nooit zijn zelfbeheersing tegen haar verliezen. De kater is als een echte gentleman bij haar in de buurt en ook hierbij komt een beetje een haantjesgedrag naar voren. Als er wedstrijdjes zijn tussen hem en andere katers, zelfs als dit vrienden zijn, zal hij tot alles toe in staat zijn om te winnen voor zijn zusje. Winnen doet hij dan ook altijd voor haar, want zo ambitieus is hij niet - maar hij is bang dat ze zijn aandacht niet meer wil als hij verliest en dus 'zwak' is. Zoals al eerder vermeld is de kater zeer intelligent. Hij weet het wanneer Burning tegen hem liegt, hij kan het aan haar zien en tevens meestal ook aan anderen, hij heeft veel kennis over de wereld en weet bijna alles wat in het kamp rond gaat. Roddelen is dan wel misschien niets voor hem, maar hij hoort en ziet wel bijna alles. Als je iets moet weten, dan moet je bij Light zijn. Daarnaast is Light zeer charmant en intelligent, hij kan gemakkelijk iets uit iemand krijgen als hij dat graag wilt, of iemand overtuigen van zijn standpunt. Zijn charme komt van nature en samen met zijn knappe uiterlijk, valt hij vaak in de smaak bij poezen. Desondanks dat hij amper met anderen flirt, gezien Burning de enige poes is die hij echt kan vertrouwen in zijn leven, wil hij soms wel eens Burning terugpakken voor haar daden met andere katers. Toch heeft hij het vaak niet door als andere poezen met hem flirten, hij ziet ze gewoon niet als mogelijke partners of liefde. Light heeft uitdaging nodig en deze uitdaging probeert hij niet alleen uit dingen van het dagelijkse leven te halen, zoals het jagen en trainen van zijn technieken, maar ook de regels zijn hier vaak de dupe van. Hij vindt het spannend om ze te overtreden, want iets wat niet mag, is altijd leuk om te doen. Dingen die verboden zijn, zijn natuurlijk altijd het leukst om te doen. Light is heel zeker van zichzelf, je zult hem nooit zien huilen en zijn ego kun je al helemaal niet breken. Dit komt door zijn grote zelfvertrouwen, enkel de katten waar hij het meest om geeft kunnen zo diep tot hem doordringen dat ze een klein scheurtje in zijn ego kunnen maken.

Likes: His sister, playing, talking to others, Shadowclan, adventure, competitions and winning.
Dislikes: Toms who talk to his sister, arguing with his sister, being ill, losing even if it's 'just a game'.
Fears: Losing his sister
Goals: Being the best

APPEARANCE
Lightflame heeft een zwart met witte vacht, waarbij het wit over zijn poten, buik, onderkant van zijn nek en een deel van zijn gezicht te zien is en de rest allemaal zwart is, met uitzondering van het puntje van zijn staart. Zijn vacht is kort van lengte, maar kan soms tijdens ernstig koude dagen wat pluizig ogen door de kou, al is dat zeer zelden. Meestal ligt zijn vacht namelijk gewoon netjes tegen zijn huid aan. De kater heeft zulke gele ogen dat ze een gouden tint lijken te hebben, die je recht in je ziel lijken te kijken wanneer hij je aanstaart. Light's neus en pootkussens zijn lichtroze van kleur. Meestal valt zijn bouw toch echt het meeste op. De kater valt meestal wel in de smaak bij poezen omdat hij erg groot en sterk oogt en ook nog eens heel gezond uitziet door zijn verzorgde en glimmende vacht en zijn gouden ogen zijn natuurlijk ook zeer betoverend voor de meesten. Zijn kracht haalt hij uit het vele trainen, aangezien hij toch wel sterk en gezond wil blijven voor zijn meisje.

Future Attributes:

Plannen Skills:

FAMILY
Dynasty: Here
Mother: Runningvole
Father: Acefray
Sisters: Burningkit
Brothers: Tallkit †
Half-Sisters: Kindkit
Half-Brothers: Hairykit, Flurrykit, Warkit, Chickenkit, Sheepkit
Aunts: Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw
Uncles: Thrushdive, Sharpsoul, Shadewolf, Falconscreech, Timeleap, Lightninghowl, Tallshadow
Grandmothers: Shrewstar, Unknown
Grandfathers: Wolftail, Unknown
Cousins: Yeah uh.. way too many
Crush: They say it's not healthy what I feel for her.
Mate: None
Daughters: None
Sons: None
Mentor: Acorndust
Apprentices: None
Current Apprentice: None

Shadowclan
[ Runningvole ] [ Queen ] [ Female ] [ Mother ]
Ik kan me geen betere moeder wensen, ik vind het rot voor je dat er geen kater is die er voor jou is.

[ Acefray ] [ Medicine Cat ] [ Male ] [ Unknown Father ]
Het lijkt wel alsof je ons ontloopt, je bent een rare gozer.

[ Burningkit ] [ Kit ] [ Female ] [ Sister ]
Jij bent mijn kleine meid en dat zal je altijd blijven <3

[ Shrewstar ] [ Clanleader ] [ Female ] [ Grandmother ]
Je bent de beste oma die ik ooit had kunnen wensen!

[ Dawnpaw ] [ Apprentice ] [ Male ] [ Stranger ]
Blijf uit de buurt van mijn zusje, want de volgende keer..

[ Rudekit ] [ Kitten ] [ Male ] [ Stranger ]
Ik snap niet wat ze in jou ziet, waarom was ze zo vriendelijk?

[ Timeleap ] [ Warrior ] [ Male ] [ Disliked - Uncle ]
Je maakte mama aan het huilen, dat vergeef ik je nooit.

[ Mirrorkit ] [ Kitten ] [ Female ] [ Stranger ]
Ik heb niet echt een mening over wat ik van jou vind.

[ Lionroar ] [ Warrior ] [ Male ] [ New Warrior ]
Ziet er naar uit dat we een nieuwe warrior hebben, jij was de oude windclan deputy, niet waar? Je hebt mijn respect, je hebt mijn oma's leven gered, dat is genoeg, maar verwacht geen grote vriendschap.

[ Ashdrizzle [ [ Warrior ] [ Male ] [ Stranger ]
Ziet er naar uit dat ik in het verkeerde nest ben gaan liggen, in dat van jou.

[ Skullmask ] [ Warrior ] [ Male ] [ Stranger ]
Misschien is het een goed idee dat je me wat trainingen geeft? Ik wil een voorsprong op die andere kittens!

[ Leopardkit ] [ Kit ] [ Male ] [ Stranger ]
Zoon van Innerghost en ene Flamepath, meer weet ik niet van hem.

Bloodclan
[ Five ] [ Young One ] [ Female ] [ Betrayer ]
Voormalig Dappledpaw. Ik wist dat je een chagrijn was, maar een clanverrader? Laag, zeer laag.

TOPICS

» 0 moons
» Last Glance with Runningvole, Acefray and Burningkit

» 1 moon
» First Sight with Burningkit and Runningvole
» Dumb with Dawnpaw, Burningkit and Dappledkit
» Playing with Burningkit and Rudekit
» Are the windclan monsters going to get us? with Runningvole

» 2 moons
» Who is this stranger hiding in his lair with Acefray
» Uncle me with Runningvole, Timeleap and Tallshadow
» Ceremonie Maart with Shadowclan
» The new recruit with Shadowclan
» Late at night with Mirrorkit
» Ceremonie Juni with Shadowclan
» Time for bonding Sharing Tongues with Shadowclan
» The competition with Skullmask
» Nest Hijacking with Ashdrizzle
» Victory will be mine with Leopardkit
» Heroes of our time with Lurkingshade
» Fighting with memories with Frostpaw
» Into flames with Acefray
» Brighter than a shooting star with Ivypaw
» New world, new lives with Mirrorkit
» First and certainly not least with Bitterkit

3 moons
» Shooting stars with no-one
» Little one with Greykit, Crescentkit and Dauntrose
» Let's get crazy with Snowykit
» Roll deep with Swiftkit
» Monster hunt with Crescentkit

4 moons
» Into Flames with Acefray
» Wind of Change with Shadowclan

5 moons
» Herb Lessons with Acefray and others
» [A path unwalked] Stand by me with the Clans
» Dad? with Acefray
» No rest for the Wicked with no-one

6 moons
» Shadowclan Ceremonie with the Clans

HISTORY


» Kit
Birth Topic: Last Glance
Opening his eyes: First Sight
First time out of the Nursery: Who is this stranger hiding in his lair
Sneaking out of the camp: Into flames
The Journey: A Path Unwalked - Stand by Me

Lightkit is geboren als zoon van Runningvole en een onbekende vader, althans voor de clan. Runningvole zelf wist maar al te goed wie de vader was, zijn naam was immers Acefray, die maar al te bekend was omdat hij enkele manen voordat de kittens geboren werden tot medicine cat werd uitgeroepen én dat terwijl hij eigenlijk al een warrior was geweest. Acefray kon niet langer als vader gezien worden voor de kittens, omdat medicine cats geen kittens óf partners mochten hebben. Vandaar dat het een geheim werd gehouden; niet alleen voor de clans, maar ook voor de kittens zelf. Het nestje bestond uit twee kittens, die bijna op hetzelfde tijdstip geboren waren en van wie de vacht en ogen als twee druppels water op elkaar leken. Zijn zusje kreeg de naam Burningkit.

Voor een groot gedeelte heeft de kitten een fijne tijd in het kamp gehad. Zeker drie manen lang heeft hij zorgeloos kunnen spelen en plezier kunnen maken, terwijl de band tussen hem en zijn zusje steeds groter werd. De twee werden erg close en hij deed er alles aan om Burningkit te laten zien wat voor stoere en sterke kater hij wel niet was. En dat lukte ook. Totdat Burningkit ziek werd en ze permanent naar de medicine den werd verplaatst, of althans, in ieder geval totdat ze weer beter was. Vanaf dat moment kwam Lightkit heel vaak in de medicine den, omdat Burningkit de wereld voor hem betekende en hij bang was haar te verliezen als hij haar ook maar even in de steek liet. Zijn dagen bestonden voornamelijk uit vroeg opstaan en laat naar bed gaan, het gezellig kletsen met Burningkit als ze wakker was en het helpen van Acefray wanneer hij Burningkit aan het behandelen was. Echter zorgden genoeg katten ervoor dat ook de jonge Lightkit gezond bleef, waardoor ze hem wel vaker de Medicine Den uitschopten zodat hij wat kon spelen of gewoon onder zijn gezonde leeftijdsgenootjes kon zijn. Hij was immers gezond en ook al voelde hij zich rot wegens het feit dat Burningkit daar maar in de medicine den lag, besloot hij toch zijn leven te herpakken. Hij moest door, al deed hij het voor Burningkit. Op een dag besloot hij zelfs gezellig het kamp te verlaten, hij was toen nog maar 4 manen oud. Gelukkig voor hem is ook toen niks gebeurd.

Toen de kitten echter vijf manen oud was, sloeg het noodlot toe. {Mudslide & Journey geschiedenis here}

» Apprentice
Kit - Apprentice Ceremony: Shadowclan Ceremonie
Trainings: -
Patrouilles: -
Final Assessment: -

» Warrior
Apprentice - Warrior Ceremony: -
Vigil: -
Patrouilles: -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lightkit » Lightflame
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Shadowclan-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: