[TS] Don't feed it



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Don't feed it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
[TS] Don't feed it 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 12:54

Hallo mensen~

Ik ben opzoek naar wat topics voor mijn chars, voornamelijk voor degene die ik verder wil uitwerken. Daarbij sta ik ook altijd open voor kleine en grote plotjes, dus voel je vrij iets voor te stellen.



Acefray; Shadowclan, male

Ace is de medicine cat van Shadowclan en heeft net een grote dip achter de rug. Hij heeft in die periode van veel vrienden en familie afstand gedaan, iets waar hij nu spijt van heeft en graag zou willen goedmaken. Van nature is hij een grote romanticus, familie georiënteerd, vrolijk, dom en zorgzaam, dit wil ik ook weer in hem terug brengen.

Ace heeft op zich genoeg topics, maar staat open voor medicine cat zaken, vrienden en familie.

- with Sinclaw
- with Lizardpath
- with Mistgaze
- with Rousepaw
- with Chickenpaw
- with Blackbear
- with Burninglove
- with Tallshadow
- with Acorndust
- with Puffincliff
- snake rescue topic
- with Burninglove
- with Slatefur



Baneflower; Thunderclan, female

Banepaw staat op het punt Baneflower te worden maar heeft nog weinig volwassen wijsheid. Haar constante angst zorgt ervoor dat ze zich agressief afreageert. Ze luistert niet, valt andere makkelijke aan maar is zowel fysiek als mentaal te zwak iets serieus aan te doen. Haar mooie uiterlijk, makkelijk te manipulerende karakter en slechte katersmaak zorgt ervoor dat ze snel voor bad boy types valt. Ze mist de bergen enorm aangezien ze hier niet alleen een nieuwe levenskans maar ook een zoon heeft moeten achterlaten.

Voor Bane zoek ik katten die haar een beetje proberen op te voeden, vrienden, vijanden en katten die misbruik van haar maken.

- with Cobra
- with Tallfright
- with Thunder, Willow



Warhound; Riverclan, male

Warhound is een mix van de meeste clans in een lichaam, iets wat zijn calico pels niet het enige vreemde van hem maakt. Hij is nonchalant, layed back en liever lui dan moe. Hij steelt liever prooi dan dat hij het vangt, heeft nog nooit van het woord grens gehoord en lijkt geen schande nog schaamte te hebben voor zijn gedrag. Niet alleen dat, de kater is enorm charmerend en zowel tegenover andere katers als poezen een goede flirt. Het maakt voor hem niet uit als de tegenpartij buiten zijn leeftijd staat, zolang het ademt valt hij het lastig.

Voor Warhound wil ik gewoon andere die hij kan lastigvallen en mee flirten, wees niet bang om hem een uitdaging te geven. Riverclanners die hem een klap voor zijn kop geven of betrappen zijn ook leuk~

- with Faithleap
- with Routpaw
- with Littlepaw
- with Coyotepaw
- with Flowpetal
- with Possumpaw


Abysshowl; Windclan, female

Abysshowl is een jonge elder die haar rang heeft gekregen dankzij de vele wonden die ze heeft opgelopen. Haar pels is volledig bedekt met littekens en ze mist een oog, daarbij heeft ze moeite vriend van vijand te onderscheiden. Ze heeft veel mee gemaakt, van de gorge afgegooid door een windclan warrior als een kit en gekidnapped door cyber als apprentice, waar ze dan ook een tijd gedwongen in het rogue leven heeft gestaan. Ze is loyaal naar haar leidster maar wantrouwig in natuur.

Voor Abyss wil ik gewoon alles, haar wil ik veel meer gaan uitwerken in de rpg. Dus katten die haar een verrader vinden, haar vertrouwen terug proberen te krijgen, die ze kan afsnauwen of vrienden mee kan worden. Alles <3

- with Stallionheart
- with Oceanbreeze
- with Lionpaw
- with Servalkit
- with Tinderlight
- with Lizardpath
- with Wolfhunt
- with Dinfur


Satsui; Bloodclan, male

Satsui is alles behalve een goede elite member. Hij is verlegen, onzeker en schichtig. Hij wilt niemand pijn doen en het liefste onopgemerkt door het leven gaan. De blonde kater is echter wel ziek in zijn kop. Hij hoort stemmen en heeft vaak last van psychotische aanvallen waarin hij de controle verliest. Hoewel hij doodsbang is van deze gebeurtenis is het wel nuttig, aangezien hij dan vecht en dood zoals van hem verwacht wordt.

Voor Satsui wil ik ook alles. Katten die hem een goede Bloodclanner willen maken, vrienden, clankatten om te leren kennen.

- with Cobra
- with Shark
- with Yu
- with Jackdaw
- with Satsui


Spark that starts wildfires; Tribe, male

Spark is een jonge kitten geboren uit Thunder en Baneflower. Hij is enorm nieuwsgierig en hard werkend, op zoek naar manieren om iedereen trots op hem te maken. Hierdoor is hij ook enorm beleefd naar andere toe en soms een beetje nerveus. Hij heeft enorme anxiety en is een workaholic, al zal dit op zijn huidige leeftijd nog niet merkbaar zijn. Voor nu wilt hij vooral de wereld om hem heen ontdekken en zien wat er allemaal mogelijk is.

Spark moet gewoon andere leren kennen en de wereld zien, in problemen komen, kittenzooi

- with Thunder, Willow
- with Willow
- with Thunder
- with Wisp
- with Fallen
- with Cloud
- with Fox
- with Coyote
- with Dawn
- with Bear


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day


Laatst aangepast door Acefray op do 20 sep 2018 - 10:56; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhunt
Member
[TS] Don't feed it G99le50
San
158
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfhunt
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 13:16

Abysshowl x Wolfhunt? ^^ ik maak hem wel c;


[TS] Don't feed it Kke8TOm
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[TS] Don't feed it 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 13:17

oeewhh graag >3


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightmareslayer
Member
[img][/img]
dodo
68
Actief
some bodies may be temples,
but all are ruins at your feet.

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightmareslayer
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 13:33

abysshowl x rosefield?
zou jij willen maken ^^



  if you can't wake up from the nightmare
  maybe you're not asleep.

Terug naar boven Ga naar beneden
Niniane
Member
[TS] Don't feed it DPKsfdL
H
29
Actief
So what are you gonna do
When the world don't orbit around you

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Niniane
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 13:46

Satsui x Niniane?


You're not the big fish in the pond no more
[TS] Don't feed it GQsrkyM
You are what they're feeding on
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhunt
Member
[TS] Don't feed it G99le50
San
158
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfhunt
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 13:54



[TS] Don't feed it Kke8TOm
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
[TS] Don't feed it 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 14:40

Als Bane nog eens in de problemen komt met een clanmate, moet Thornface haar misschien maar eens aanspreken Cool


[TS] Don't feed it PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[TS] Don't feed it 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 14:55

@San, Thanks! Ik reageer ik erop tijdens mijn postrode >3

@Dodo, Is goed, ik stuur hem als ik hem heb~

@H, Alright, kan jij maken? B)

@Femke, Hell yes, zet haar in de hoek. Ze snauwt letterlijk tegen iedereen die in een cirkel van 5 meter rond haar staat en ademt op een manier die haar niet aanstaat (a')


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Volepaw
Member
[TS] Don't feed it MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedo 9 aug 2018 - 23:20

Topic brother (Tallfright) X sister (Baneflower)? c:


Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do?
Just kєєp swimming, just kєєp swimming.

[TS] Don't feed it ABRKRhM
Just kєєp swimming:
Voicє
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
[TS] Don't feed it 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedo 9 aug 2018 - 23:28

Oewhhh yes >3 Een beetje brother x sister bonding is nooit slecht. Wie maakt?


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothpaw
Member
[TS] Don't feed it Kk4AqSW
Chi
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 loooong moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mothpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimevr 10 aug 2018 - 20:40

Warhound x Mothpaw?


Zealspark | Silverwolf | Mothpaw
[TS] Don't feed it RBCqOVH
-- >> If your sword is too short, add to its length by taking one step forward << --
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
[TS] Don't feed it R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 16:21

Abysshowl schreef:
Oewhhh yes >3 Een beetje brother x sister bonding is nooit slecht. Wie maakt?

Ik zal vanavond een topic maken! <3


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
[TS] Don't feed it Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
[TS] Don't feed it Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 16:32

Warhound x Possumpaw? Ik heb nog een open topic met hem staan, of we kunnen een nieuwe maken? ^^



What's more wrong - that I too wish to be great
[TS] Don't feed it Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Zahida
Member
[TS] Don't feed it 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
302
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 20:59

Misschien een Satsui en Zahida?


[TS] Don't feed it 10pvxmw[TS] Don't feed it 2gxnp75[TS] Don't feed it 2hqc5lx[TS] Don't feed it 2iha58w[TS] Don't feed it 34nodx3[TS] Don't feed it Vmwrhy[TS] Don't feed it 89lmSOJ[TS] Don't feed it 23mrb6w[TS] Don't feed it COxUkZt[TS] Don't feed it Okd2lw[TS] Don't feed it 10pvxmw[TS] Don't feed it 10pvxmw
[TS] Don't feed it Zahida10
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
[TS] Don't feed it Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 21:02

Ik had hier nog een Warhound x Coyotepaw ^^
https://www.warriorcatsnl.com/t35811-zennnnnn


[TS] Don't feed it Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Satsui
Member
[TS] Don't feed it YDcgicx
Jamie
519
Actief
"What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"

CAT'S PROFILE
Age: Definitely more then 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Satsui
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Don't feed it   [TS] Don't feed it Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 16:44

Chi, Yesh zou jij kunnen maken?

Lore, Ik heb dat open topic aan mijn lijstje toegevoegd B)

Elias, Sounds good, zou jij wel kunnen maken?

Heb nu flink wat bijgepost, de rest volgt wanneer mijn inspi meter weer vol zit xD
Ik heb nu ook Spark in de aanbieding dus mocht iemand een tribe kat hebben, kom maar op B)


I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but
I suspect it’ll have to be
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Don't feed it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: