{WIP} Dogdance // I'm not a fan of puppeteers



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {WIP} Dogdance // I'm not a fan of puppeteers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
{WIP} Dogdance // I'm not a fan of puppeteers DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: {WIP} Dogdance // I'm not a fan of puppeteers   {WIP} Dogdance // I'm not a fan of puppeteers Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 22:15



Algemeen
Warrior naam: Dogdance
Apprentice naam: Dogpaw
Kitten naam: Dogkit

Prefix ontvangen want: Haar redelijk tamme uiterlijk in vergelijking tot haar familie
Suffix ontvangen want: Haar sierlijke manier van bewegen en bouw

Seksualiteit: Heteroseksueel
Bloedlijn: 100% Skyclan
Seizoen geboren: Nieuwblad
Geboorteplaats: Skyclan nursery

Uiterlijk
Algemeen uiterlijk: Het eerste wat aan Dogdance op zal vallen zijn haar heldere blauwe ogen die zelfverzekerd de wereld in staren. Deze ijzige blauwe ogen zijn typerend voor haar vachtpatroon. Dogdance is namelijk een blue tabby point poes, ook wel bekend als blue lynx. Dit houdt in dat je op bepaalde delen van haar lichaam grijzige aftekeningen vindt met tabby patronen. De rest van haar pels is melkachtig wit. Haar bouw is redelijk elegant, met lange poten en een slanke bouw. Haar staart is iets langer dan gemiddeld en ze houdt de punt meestal licht omhoog gekruld.
Schofthoogte: 18 centimeter (Kleiner dan gemiddeld)
Vacht lengte: Kort
Neuskleur: Rozig rood
Pootkussentjes: Rozig rood
Littekens
x Gescheurd linkeroor (Gevecht met clangenoot)
x Gescheurd rechteroor (Dankzij rogues van Vigor)
x Veel kleine littekens over het hele lichaam
x Grote snee over haar borstkas (Dankzij Seamus)

Mentaliteit
Persoonlijkheid: Een wilde kat in haar hart, Dogdance zal menig kat verbaasd laten zijn door haar vurigheid en scherpte. Ze is ondanks haar ietwat kleinere formaat niet een poes die zich zomaar laat onderdrukken door anderen. Sterker nog, ze is soms zelfs wat irritant aanwezig als iets haar niet zint. Als ze ergens niet mee eens is, zul je het dan ook duidelijk horen. Deze poes is goud eerlijk, een leugen zal er alleen als een absolute noodzaak uitkomen. Al kan ze overkomen als heel erg hard door haar scherpe tong, ze gaat voor degenen die haar hart weten te raken door het vuur en zal ze nooit in de steek laten. Als je Dogdance eenmaal tot een vriendin hebt, heb je dan ook een vriendin die je niet snel meer kwijt raakt. Al dan misschien niet de meest tactvolle vriendin, als je een domme fout maakt, zal ze de eerste zijn die je uitlacht.
Dogdance heeft ook zeker wel haar trots, ze zal niet snel toegeven dat ze een fout heeft gemaakt en al helemaal niet om hulp vragen. Dit kan haar soms in de problemen brengen bij patrouilles. Hierin is ze dan niet zo eerlijk en ze weet dit ook van zichzelf, jezelf er echter mee helpen is een stuk moeilijker dan het besef hebben. Hierdoor zal ze ook niet snel haar angsten toegeven en ze kan hierdoor neigen tot oppotten van emoties en problemen. Ook heeft ze een 'klein' probleempje met autoriteit en regels, want aldus Dogdance zijn regels er om gebroken te worden. Dit noemt ze echter geen breken, dit noemt ze het buigen of strekken van de regels. Ze heeft als apprentices al flink wat straffen gehad, ze heeft het alleen nooit afgeleerd.
Wat ze ook nooit toe zal geven, maar wat wel degelijk een probleem voor haar is, is haar verlatingsangst. Na haar jeugd heeft ze een redelijk ernstige verlatingsangst gekregen. Ze zal dit echter nooit toegeven en ze heeft dit tot op dit moment ook aan niemand verteld. Andere katten zullen dit dus ook meestal niet weten. Ze wordt nerveus en ietwat snauwerig als ze bang raakt iets kwijt te raken, maar dit heeft ze ondertussen zo goed door dat ze zelfs dit kan verstoppen.

Likes: Jagen, actief zijn, regels 'strekken', Silverfang
Dislikes: Regen, straf uitzitten, vervelen, vast zitten in het kamp, alleen zijn, fysiek contact
Verslavingen: Geen
Bang voor: Fysiek contact, alleen zijn
Mentale gezondheid: Door elkaar geschud...

Alliances
Huidige rang: Senior Warrior (Thunderclan)
Voormalige rangen: Warrior (Thunderclan), Warrior (Skyclan), Apprentice, (Skyclan), Kitten (Skyclan)
Toekomstige rangen: Onbekend

Huidige clan: Thunderclan
Voormalige clans: Skyclan
Toekomstige clans: Geen

Mening over clans:
Thunderclan:
Riverclan:
Windclan:
Shadowclan:
Skyclan:
Rogues:
Bloodclan:
Kittypets

Familiebanden

Moeder: Frostbolt (+)
Vader: Littlerush (+)
Nestgenoten: Coyoteleap(Senji)(Broer)

Tante/Ooms: -
Neven/nichten: -

Crush: Silverfang
Partner: Silverfang
Kittens: Dustkit, Runekit & Squirrelkit

Banden
~ Haat/wantrouwen, maximaal 5
~ Neutrale ster
~ Respect/vertrouwen, maximaal tot 5
~ Vriendschap, maximaal tot 5
~ Verliefdheid, maximaal 1

Hover over de sterretjes heen om erachter te komen wat Dogdance van je kat vindt

Thunderclan
Bloodyeyes  ~
[x]
Je leek vriendelijk genoeg.. Ik weet het nog niet..

Burnedleaf  ~ Skyclan  ~ ★★
[x]
Je liet me schrikken toen ik je ontmoette, maar ik geloof dat je wel aardig bent. Blijkbaar ben je ook naar Thunderclan gegaan..

Charcoalflare  ~ Skyclan ~
[x] [x] [x] [x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed! Stiekem vind ik het maar niks dat je best goed bevriend bent met Silverfang.. Maar oké.

Cutevoice ~
[x]
Wat nou? Ik had net zoveel recht om op vierboom te zijn als jij.

Dangerdance  ~ Skyclan ~ ★★★★★
[x] [x]
Ik vind je echt een walgelijke kat.. Waarom moest je naar Thunderclan komen? Blijf ver uit m'n buurt!

Darkstripe  ~
[x]
Je was op zich erg aardig toen ik je ontmoette bij de vierboom en ondertussen ben je mijn clangenoot.. Maar verder weet ik niet wat ik van je moet vinden.

Dustkit  ~ ★★★★★ ★★
[x] [x] [x] [x] [x]
Mijn lieve eigenwijze zoontje.. Het spijt me dat je door mij aan vreselijke dingen bent blootgesteld... Ik hoop dat je je vrolijke houding houdt...

Eaglewing  ~ Skyclan ~
[x] [x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed! Je bent ook meegegaan naar Thunderclan, maar ik heb je niet meer gesproken..

Firestar  ~ ★★ ★★★★
[x] [x] [x] [x] [x] [x]
Eerst was je een prima clanleader.. Toen leek het alsof je gek werd en werd je een vreselijke kat..

Fisheye  ~
[x]
Je deed tenminste een beetje normaal toen we om hulp kwamen vragen.. Maar sorry, je oog geeft me echt de griezels...

Flyleaf  ~
[x]
Probeer me niet te bedreigen als ik gestresst ben.. Wordt ik niet vrolijk van.. Gelukkig was je wel vriendelijker dan je deputy.

Ghostcreek ~ Skyclan  ~
[x]
Je hebt dapper gehandeld tijdens de ramp.. En je bent naar Thunderclan gegaan.. Maar daarna heb ik je niet meer gesproken.

Gleampool  ~
[x]
Gelukkig deed je nog wat normaal toen we het kamp binnen kwamen om om hulp te vragen na de ramp...

Graystripe  ~
[x]
Je viel me nog mee.. Had verwacht dat je bozer zou zijn nadat ik op je kitten mopperde.

Maskheart  ~
[x] [x]
Medicine cat van Thunderclan.. Vage kat..

Milkypaw  ~
[x]
Misschien had ik niet zo uit moeten vallen. Maar het is je eigen schuld dat je zulke brutale vragen stelde... En daarna ben je één van die vreemde katten geworden die met medicijnen prutten.

Mooneyes  ~
[x]
Grommen naar katten in nood.. Ik vind je een hatelijke kat. Heb je daarna niet meer gesproken.. Dus verder maakt het niet zoveel uit.

Peachpaw  ~ Skyclan ~
[x]
Ik heb je vaak genoeg gezien na de ramp in Thunderclan.. Alleen nooit echt gesproken.

Perishpaw  ~
[x]
Je was een best vrolijke kitten.. Veel te vroeg gestorven...

Raindance  ~
[x]
Misschien had je niet de meest tactvolle manier van denken en doen, maar op z'n minst was je één van de weinige die ook zag dat wat Firestar uitspookte bullshit was..

Runekit  ~ ★★★★★ ★★
[x] [x] [x] [x]
Mijn lieve verlegen zoontje.. Het spijt me, het is mijn schuld wat er met je gebeurt is... Ik hoop dat je het mij ooit kan vergeven en dat je de buitenwereld nog kan vertrouwen..

Silverfang  ~ Skyclan ~ ★★★★ ★★★★
[x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x]
We hebben veel ups en downs gehad. Maar ik kan me geen ander leven voorstellen dan het leven naast jou Silverfang... Zelfs nu we op dit moment weer in een down zitten. Het spijt me..

Shellblade  ~ Skyclan ~
[x] [x]
Ik heb je vaak genoeg gezien na de ramp in Thunderclan.. Alleen nooit echt gesproken.

Snakedance  ~ Skyclan ~
[x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed! Je bent blijkbaar ook in Thunderclan.. Ik heb je alleen niet echt gesproken tot nu toe.

Snowdrop ~ ★★★
[x] [x] [x] [x] [x]
Je hangt veel rond Silverfang, je brengt mijn kittens in gevaar. Ik vertrouw je voor geen snorhaarlengte... Hoe vaak je het ook probeert goed te maken.. Er is meer voor nodig dan dat...

Snowstorm  ~ ★★★★
[x] [x] [x] [x] [x] [x] [x] [x]
Ik vond je nog wel redelijk aardig.. Maar ik denk niet dat ik je ooit kan vergeven voor wat je me allemaal geflikt hebt...

Specklestem  ~
[x]
Brutale snotneus..

Starlingpaw  ~
[x]
Toen ik je sprak was je nog maar een kitten.. Maar ugh wat was je nieuwsgierig.

Squirrelkit  ~ ★★★★★ ★★
[x] [x]
Lief klein dochtertje van me... Je bent zo heerlijk nieuwsgierig. Verander nooit, okay?

Timefall  ~
[x] [x]
Grommen naar katten in nood.. Ik vind je een hatelijke kat. En dan was je ook nog eens deputy. Bah. Maar je leeft ondertussen niet meer.. Dus wat maakt het uit?

Timestorm  ~
[x]
Je bent best vriendelijk.. Sorry dat ik me zo op de vlakte hield in ons gesprek..

Thunderfeel  ~ Skyclan ~ ★★★★★
[x] [x] [x]
Ik vind dat je echt perfect bij Phantomfang zou passen. I ship it. Had dus ook het liefste je harige reet naar Shadowclan gesleept in plaats van je bij de Thunderclan te voegen.

Riverclan
Oddeye  ~ Skyclan ~
[x]
Je lijkt me een goede kat, Oddeye. Ik heb je alleen niet meer gesproken nu je naar Riverclan bent gegaan

Flickerkit  ~ Skyclan ~
[x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed! Thank starclan, een kitten die de ramp overleeft heeft...

Fluffytail  ~ Skyclan ~
[x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed! Maar ondertussen zit je in Riverclan dus ik weet niet of ik je ooit nog terug zie...

Foxsong  ~
[x]
Je was vriendelijk, maar waren dat je ware intenties..? Ik weet het nog niet zo zeer.

Maskpaw  ~ Skyclan ~
[x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed! Ik hoop dat je je thuis voelt tussen de vissenkoppen...

Stormwise  ~ ★★
[x] [x]
Een clanleader toen ik je ontmoette, dat zet je wat mij betreft ook al meteen in de minpunten.. Katten met autoriteit, bah. Ik kan het nog steeds niet goed hebben.. Maar goed werk met de das. Maar wat heeft het uitgemaakt, je laatste leven is al verloren gegaan.

Whisperwind  ~ Skyclan ~
[x]
Je bent de medicine cat uit mijn oude clan.. Het lijkt me dat je die taak niet meer op je hebt kunnen nemen dus ik ben benieuwd hoe het je nu vergaat

Windclan
Angelvoice  ~ ★★
[x]
Je was wel één van die rare medicine cats.. Maar je was wel wijs. Shame that you died..

Coppersong  ~ Skyclan ~
[x]
Ik heb je slechts voor een moment gesproken... Maar dat was wel op vertrouwd gebied.. Dus ik neem aan dat jij het ook mist..?

Everstar  ~ ★★★
[x]
Ik vond het maar niks hoe je opstelde toen Skyclan Windclan's hulp nodig had. En mijn partner heeft tegen jóuw clan moeten vechten.. Ik vind je 3x niks.

Spottedleaf  ~
[x]
Je was me wat te dicht bij de grenslijnen.. Daarom vertrouwde ik je absoluut niet. Maar nu ben je weg naar de Starclan heb ik horen zeggen..

Shadowclan
Ashdrizzle  ~
[x]
Ik kende je alleen maar als naïeve, jonge apprentice. Blijkbaar ben je nu een warrior.. Ik hoop dat je nu beter omgaat met de grenzen.

.Dawnpaw  ~
[x]
Je bent veel te naïef Shadowclan apprentice... Ik heb je ook niet meer gezien. Ik ben benieuwd of je geleerd hebt van je fouten dan...

Disturbingvoice  ~
[x]
Ik zal je beledigende woorden tijdens de verdeling van de Skyclan niet vergeten vuile feeks..

Emberpaw  ~
[x]
Medicine cat apprentice.. Je was zeker net zo vreemd als de meeste medicine cats ja.  

Featherleaf  ~ Skyclan ~ ★★
[x]
Waarom ben je naar Shadowclan gegaan van alle clans in deze wouden? Ik vond je wel aardig...

Frostlake  ~
[x]
Ik heb geen idee hoe je heet, maar ik zag je wel zitten in het Shadowclan kamp... Ik denk niet dat ik je ooit nog tegen wil komen.

Frostychill  ~ ★★
[x]
Bespaar me je grote mond, je weet toch niet wat er allemaal gaande is.

Innerghost  ~
[x]
De brave, dáppere deputy van de Shadowclan... Schenk me een teiltje, alsjeblieft.

Littlestream  ~
[x]
Medicine cat zo te ruiken.. Vreemd volk...

Phantomfang  ~ Skyclan ~ ★★★★★  
[x] [x] [x]
Ik zou het liefste je ledematen eraf willen trekken en ze aan de kraaien voeren. Ik haat je met een passie, dus ik wens je een sprankelend leven toe tussen het kraaienvoer van Shadowclan<3

Shadewhisper  ~
[x]
Je was wel heel erg vriendelijk voor een Shadowclan kat, apart om mee te maken. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik je vertrouw.

Snugglekit  ~
[x]
Ik heb geen idee hoe je heet, maar ik zag je wel zitten in het Shadowclan kamp... Toen zag je er nog best onschuldig uit. Ik denk dat je ondertussen niet meer zo onschuldig bent.

Shrewstar ~ ★★★  
[x] [x] [x]
Aangezien je een clanleader bent, vond ik je al niet bijster aardig. Maar bij de verdeling van de Skyclan en bij een ander incident vond ik je persoonlijkheid ook niet bijster sprankelend.. Pfft...

Wolftail ~ ★★★  
[x] [x] [x] [x]
In eerste instantie leek je nog wel mee te vallen. Maar nu weet ik beter. Hielenlikker van de leider, dat is wat je bent...

Skyclan
Blossompaw  ~ Skyclan ~
[x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed!

Brainpaw  ~ Skyclan ~
[x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed! Ik ben benieuwd waar je gebleven bent...

Dawnfall  ~ Skyclan ~
[x] [x]  
Misschien vergeef ik je ooit dat je mijn spreeuw hebt gestolen, maar ik ben benieuwd of je dat ooit nog te weten zal komen... Maar wel gezellig dat je meedeed met het schaatsen!

Duststar  ~ Skyclan ~
[x]
Ik vond je niet echt aardig.. Maar je verdiende niet zo aan je einde te komen..

Forestfruit  ~ Skyclan ~
[x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed!

Icespirit  ~ Skyclan ~ ★★ ★★
[x]
Ja, ik geef het toe, ik was nogal moe toen ik je sprak. Maar ik heb je niet meer gezien sinds Skyclan verloren is gegaan... En toen was ik zeker niet moe.

Raccoonpaw  ~ Skyclan ~
[x] [x]
Yay voor schaatsen! Leuk dat je ook meedeed! Ik ben benieuwd of je de ramp overleeft hebt... Ik heb je nog wel het kamp uit zien komen..

Raspberry  ~ Skyclan ~
[x]
Maakten m'n woorden je ongemakkelijk, Raspberry?

Rosepaw  ~ Skyclan ~
[x]
Yay voor schaatsen! Weer een kat waarvan ik niet weet of ze het overleefd hebben...

Sacredkit  ~ Skyclan ~ ★★
[x]
Heb ook jij de ramp niet overleeft..? Je was een heel erg verlegen en schattig ding, het was net alsof je bang was dat ik zou bijten.. Ik hoop dat je toch nog ergens bent.  

Tornleaf  ~ Skyclan ~
[x]
Vragen zijn er om gesteld te worden en je stelde er ook genoeg, maar of ik ook antwoord zou willen geven... Maar ook jou heb ik sinds de ramp niet meer gezien. Dus ik vraag me af of ik je nog ooit zal zien...

Wintersoul  ~ Skyclan ~
[x] [x]
Ben je verloren? Ik heb je niet meer gezien sinds alles naar de hel is gegaan. Niet dat ik echt goed met je kon praten.. Je bent zo stil. Maar wel leuk dat je bij het schaatsen was.

Bloodclan
Chikita ~ ★★★  
[x]
Je bent van de Bloodclan. Je kan net zo goed meteen op je voorhoofd stempelen dat je niet te vertrouwen bent.

Raisingsun ~ Skyclan  ~  
[x]
Ik heb je na de ramp met Skyclan niet meer gezien.. Ik ben benieuwd waar je gebleven bent..

Senji  ~ Skyclan ~ ★★★★★  
[x] [x]
Ik vind het spijtig dat ik je mijn broer moet noemen. Ik haat je en dat zal nooit veranderen. Je hebt het verpest broer... De volgende keer dat ik je zie ben je DOOD!

Rogues
Mirror  ~  
[x]
Je bent een rogue, daarom niet te vertrouwen. Maar blijkbaar kun je wel voor jezelf zorgen, aan de prooi die je ving te zien..

Vigor  ~ ★★★★★  
[x]
Je wilde mij en mijn kinderen vermoorden.. I.. I just can't..
Geschiedenis



Wordt nog verder geupdated... Ik wil 'm even veiligstellen xD


We are siamese if you please <3
{WIP} Dogdance // I'm not a fan of puppeteers SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{WIP} Dogdance // I'm not a fan of puppeteers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Thunderclan-
Ga naar: